درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا

درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید

امیرحسین دهنوی
۱۱:۴۶ ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا

با به پایان رسیدن سال ۲۰۱۶ شاهد انتشار گزارشات مختلفی مبنی برعملکرد صنعت هستیم. حال طبق آمار موسسه آماری NPD درآمد کلی صنعت در سال ۲۰۱۶ افزایش داشته است.

درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به ۳۰.۴ میلیارد دلار رسید. این نشان از افزایش درآمد نسبت به سال ۲۰۱۵ است. در سال ۲۰۱۵ درآمد کلی صنعت ۳۰.۲ میلیارد دلار بود. این گزارش نشان از افزایش فروش شش درصدی درآمد کلی صنعت است. در بحت فروش بازی‌های رایانه‌ای این درآمد در سال ۲۰۱۶ به ۲۴.۵ میلیارد دلار رسیده است و نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است. این آمار شامل فروش فیزیکی بازی‌ها، بازی‌های موبایل، محتوای الحاقی، عضویت‌ها و دیگر درآمدهای استریمی است. باتوجه به گزارش اعلام شده این عدد بدون احتساب فروش دیجیتالی بازی‌ها است که مقدار قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص می‌دهد.

همچنین دیگر گزارش‌های منتشر شده را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Behnam.Hzh گفت:

    داشتم لیست پرفروش ترین عناوین ۲۰۱۶ رو میدیدم که جالب بود call of duty طبق معمول اوله.حتی با وجود روند تکراری و نمران متوسط و متای بسیار پایینتر نسبت به بتلفیلد ۱ که این واقن به نظر من تنها دلیلیه که اکتیویژن به خوش زحمت نمیده دستی به سر و گوش کالاف بکشه چون انگار عده ای هستن که بر حسب عادت هرسال اقدام به خرید کالاف میکنن متاسفانه.دیویژن هم که سوم بود و به نظر من حقشه چون واقن بازی فوق العاد های بود.من تازگیا بهش دسترسی پیدا کردم و باید بگم یکم بهترین بازی های چند نفره آنلاینی هست که تا حالا بازی کردم.اتمسفر و جو بازی عالیه و واقن تا ماه ها میتونه ادمو سرگرم کنه به خصوص اگه مالتی پلیر و با دوستاش ادم بازی کنه نه تنهایی…

  • 1111mmm گفت:

    اون وقت توی کشورما هرکی بازی رایانه ای کنه بهش می گن دیوانه یا موجود فضایی و توی کشور های غربی حتی توی مدارس هم زنگ مخصوص بازی رایانه ای دارن و اصلا به این صنعت پردرامد توی کشورما توجه نمی شه این همه ایرانی و نخبه بازی رایانه ای توی کشور های غربی دارن بازی می سازن اگر این جماعت بزارن چرا توی کشور خودمون نسازن و پولش توی جیب مملک خودمون نره فقط یک کلمه می تونم بگم جای تأسف داره امید وارم روزی برسه توی کشور خودمون به این صعنت پردرامد اهمیت بدن

  • واقعا الکی نیست که میگن صنعت گیم جزء ۵ صنعت بزرگ و پر درآمد دنیا هست 😯 :yes:

  • crash گفت:

    اگه نفت تموم شد ما هم نابود میشیم چون صنعت جهانی نداریم ۳۸ ساله با جهان درگیر هستیم و روزبروز وضعیت بدتر میشه و پول نفت هم دارن الکی خرج میکنن

  • Mohsen7_3_0 گفت:

    لطفا لطفا دست بازیسازارو کمی باز بگذارید و حمایت جدی به عمل بیارید تا در کنار اشتغال زایی بتونیم فرهنگ و هنرمون رو در ابعاد وسیعتری به جهان نشون بدیم. سرمایه روی بازیسازی بازگشت پذیره اونم چندین برابر
    اونموقع هم فرق بازیساز توانا و ضعیف مشخص میشه

درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا
درآمد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایالات متحده هنگام سال ۲۰۱۶ به بیش از ۳۰ میلیارد دلار رسید - گیمفا