اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم

سعید آقابابایی
۱۷:۰۰ ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا

Bloodborne یک شاهکار در در تمام زمینه ها بود. بازی که یکی از بی‎نقص ترین عناوینی است که در نسل هشتم منتشر شده است و در تک تک بخش های خود از گرافیک و گیم‌پلی گرفته تا صداگذاری و … کیفیت فوق العاده بالایی دارد و شهر Yharnam یکی از مخوف‌ترین شهرها و محیط‌هایی است که تا به حال بازی‎های رایانه‎ای به خود دیده‌اند. ارزش تکرار این شاهکار بسیار بسیار بالاست و حتی با وجود بارها بازی کردن Bloodborne، به هیج وجه این عنوان برای ما خسته کننده نمی‌شود و باز هم دوست داریم تا آن را تجربه کنیم. بر طبق قولی که داده بودم بعد از راهنمای عنوان دارک سولز ۳، نوبت به راهنمای قدم به قدم بازی Bloodborne می رسد که تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه شود. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Bloodborne برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

img

راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne

 قصد داریم تا این راهنما را به صورت قسمت های یک روز در میان برای شما قرار دهیم تا اگر دوباره قصد دارید این بازی را انجام دهید به برخی نکاتی که شاید در دفعات قبلی متوجهشان نبوده اید دست پیدا کنید و تمام موارد مخفی و آیتم های مهم و پنهان در بازی را کاملا بشناسید. اگر هم که می خواهید بازی را از ابتدا برای اولین بار اغاز کنید و تا به حال به خاطر سختی بازی و… می ترسیده اید، اکنون با این راهنمای فارسی و قدم به قدم، احساس بهتری برای شروع بازی داشته باشید افراد و بازیبازان بیشتری بتوانند پای به این دنیای شاهکار بگذارند و قطعا بعد از این بازی است که تازه عاشق دارک سولز هم خواهند شد. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای شخصیت های دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. لازم به ذکر است قبل از آن که وارد راهنمای قدم به قدم از شروع بازی شویم و پیشروی در مراحل را آغاز کنیم طی دو قسمت برای شما عزیزان برخی موارد مهم در بازی را شرح دادیم تا بعد از آن وارد راهنمای اصلی بازی شویم. مواردی مانند کاوننت ها و نحوه چگونگی کسب و استفاده از ایتم Insight. امروز با هفتمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne در خدمت شما خواهیم بود. با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

maxresdefault

می توانید یک کوکتل مولوتوف انداخته و از اتش گرفتنUndead Crawler ها لذت ببرید. البته به طور معمول نیز می توانید آن ها را بدون دردسر خاصی بکشید.

بعد از برداشتن ایتم دوباره به همان مسیر بالا برگردید و این بار به سمت راست پل بروید تا دو Crazed Crow و تعدادی جعبه قابل شکستن ببینید. آنها را کشته و از پشت جعبه ها ۲ عدد Oil Urn را بردارید. حالا به همان سمت دیگر برگردید (همان جایی که با دو تیرانداز مبارزه کردید)و در انتهای مسیر نردبانی را می بینید. از آن پایین بروید. در پایین نردبان ابتدا به سمت راست و سپس در ادامه در اولین تقاطع به سمت چپ بروید. طبقه بالای شما در این منطقه پر است از موش های غول پیکر که بهتر است در اینجا به جای دویدن راه بروید تا آنها متوجه شما نشده و به پایین نپرند. اگر هم قصد دارید که انها را بکشید سعی کنید آنها را یکی یکی از پای در اورید و مراقب leap attack آنها باشید. در انتهای این مسیر بایستی که دو موش بزرگ را از بین ببرید تا ایتم ارزشمند Madman’s Knowledge را از روی جنازه بردارید. می توانید از این ایتم برای کسب Insight استفاده کنید که در بخش مربوط به Insight در مورد ان مفصل صحبت کردیم. از مسیری که امده بودید برگردید و این بار راه را ادامه دهید (جایی که به چپ پیچیدید) تا به یک Club Brute برسید که شبیه به همان Brick Brute است ولی جاخالی دادن از حملات اینها مقداری سخت تر است. البته می توانید اهسته و ارام به پشت وی بروید و حمله شارژ شده انجام دهید.

۳۵۲۶۱۴۳۹۵

دستگیره ای که اینجاست بکشید تا یک میانبر برای شما باز شود. در اینجا یک پنجره می بینید که روشن است و باید با شخصیتی که انجاست (یک دختر بچه) صحبت نمایید و موافقت کنید که به او کمک کنید تا Tiny Music Box را به شما بدهد.

بعد از کشتن او می توانید با شخصیتی که پشت درب است صحبت نمایید. از نردبانی که سمت راست است بالا بروید. دستگیره ای که اینجاست بکشید تا یک میانبر برای شما باز شود. در اینجا یک پنجره می بینید که روشن است و باید با شخصیتی که انجاست (یک دختر بچه) صحبت نمایید و موافقت کنید که به او کمک کنید تا Tiny Music Box را به شما بدهد. از دروازه ای که باز کردید وارد شوید و می بینید که به همان حیاطی رسیدید که پشت بخش یارنام مرکزی قرار داشت. حالا برگردید و از نردبانی که امده بودید پایین بروید. از روی پل بگذرید و از دیگر نردبانی که می بینید پایین بروید. در انتهای نردبان وقتی که به کف فاضلاب رسیدید در سمت چپ دسته ای از Undead Crawler را که ارام در حال خزیدن هستند می بینید که تعدادشان نیز زیاد است. می توانید یک کوکتل مولوتوف انداخته و از اتش گرفتن آنها لذت ببرید. البته به طور معمول نیز می توانید آن ها را بدون دردسر خاصی بکشید. وقتی همه انها را کشتید می توانید از روی جنازه که انجا قرار دارد ۱۰ عدد Quicksilver Bullet بردارید و اگر کمی هم شانس داشته باشید یکی از Undead Crawler ها که کشته اید برایتان یک Bold Hunter’s Mark می اندازد.

۹۰۰۹۴۴۷۷

جلوتر یک تونل که در ان یک خوک بزرگ رو به شما ایستاده است و همچنین یک نردبان در راست می بینیم. فعلا در اینجا با نردبان کار داریم. خوک را ول کنید

 حالا به سمت مخالف این مسیری که امدید حرکت کنید و مستقیم بروید. مقداری جلوتر تعدادی Crazed Crow روی یک تیرچوبی بالای سرتان و همچنین Undead Crawler ها وجود دارند. می توانید بت شلیک کلاغ ها را انداخته و یا جلو بروید تا خودشان پایین بپرند و با صبر و حوصله ان ها را بکشید. از پله ها پایین بروید و اینجا باید چند Undead Crawler دیگر را نیز بکشید. یک مسیر کوتاه سمت راستتان می بینید که وارد ان شوید و چند عدد دیگر Undead Crawler را بکشید تا یک Blood Stone Shard به دست اورید. به مسیر اصلی برگردید. جلوتر دو کلاغ دیگر می بینید، یک تونل که در ان یک خوک بزرگ رو به شما ایستاده است و همچنین یک نردبان در راست. فعلا با نردبان کار داریم. از آن بالا بروید و سمت چپ متوجه یک درب خواهید شد با یک دستگیره که در ان قرار دارد. دستگیره را بکشید تا یک اسانسور ببرایتان بیاید. وقتی سوار ان شوید و پایین بروید می رسید به همان حیاطی که در ابتدای مرحله با دو Brick Brute مبارزه کردید و به شما گفتم آن درب روبرو را به خاطر داشته باشید زیرا بعدا به کارتان می اید. حالا همان اسانسور برای شما یک میانبر عالی باز می کند که در صورت شکست خوردن از باس مرحله بتوانید سریعا از فانوس یارنام مرکزی دوباره به سمت باس بروید.

۶mlabhngsviaeg4pvb6uqf2q06fat4rwj igx8kfwvq

دقیقا روبری شخصت بازی اسانسوری است که مبانبر برای شما به فانوس یارنام مرکزی باز می کند

به همان بخشی که ابتدا درب را بازی کردید و اسانسور را سوار شدید بازگردید (همان جا که از نردبان بالا امدید). در وسط این منطقه چند پله و یک پل بزرگ می بینید که در ان سمتش دشمنان ایستاده اند. این پل به سمت باس منطقه می رود یعنی Father Gascoigne. می توانید اکنون به مبارزه با ان بروید اما پیشنهاد من این است که هنوز مقداری ایتم و گنج که مانده است را جمع کنید. ارام به روی پل بروید و وقتی کمی جلو رفتید از ان سمت پل چندین دشمن به شما حمله می کنند و البته یک توپ آتشین بزرگ نیز فعال می شود و به سمت شما به راه می افتد. سربعا به عق بازگردید و در اول پل به کنار بپرید. این توپ اتشین احتمالا اسیب زیادی به دشمنان شما رسانده است. بقیه انها را با احتیاط از پای در اورید. مسیر پل را ادامه دهید و در انتهای پل یک Brick Brute و یک دشمن تبر به دست را بکشید. دقیقا در سمت چپ کنار پل، یک نردبان به پایین می رود که از آن استفاده کنید و پایین بروید. کمی جلو رفته و از یک ورودی باریک در سمت چپ وارد تونل شوید.

۳۵۲۶۱۴۲۲۳

ارام به روی پل بروید و وقتی کمی جلو رفتید از ان سمت پل چندین دشمن به شما حمله می کنند از ان سمت پل و البته یک توپ آتشین بزرگ نیز فعال می شود و به سمت شما به راه می افتد. سربعا به عق بازگردید و در اول پل به کنار بپرید.

حالا اینجا همان تونلی است که از آن سمت دیده بودیم و یک خوک بزرگ یا Crazed Pig در ان وجود داشت که رویش به شما بود. حالا این خوک پشت به شما ایستاده است و می توانید ارام به سمت او رفته و از پشت با یک ضربه کشنده اسیب خیلی زیادی به او بزنید تا به زمین بیافتد و با حمله شارژ شده کارش را بسازید زیرا که دشمن قدرتمندی است. بعد از کشتن وی در همان قسمت از روی دو جنازه Saw Hunter Badge و یک Coldblood Dew را بردارید. حالا دوباره از همان نردبان که آمده بودید بالا بروید (در انتهای تونل چیزی نیست جز این که سقوط کنید!). حالا به جلو بروید از چند پله بالا رفته و در این بخش ۲ عدد Hunchback وجود دارند که پشتشان به شماست و می توانید از پشت به آنها نزدیک شده و یکی را از پای در اورید و دیگری را نیز شکست دهید. در اینجا از روی جسد ۲ عدد Bold Hunter’s Mark را بردارید و حالا همان مسیر که امده بودید را ادامه دهید و از چند پله بالا بروید تا به مه برسید. حتما می دانید که این مه مربوط به منطقه باس است. باس فایتی جذاب با باسی قدرتمند به نام Father Gascoigne.

s8

در انتهای پل یک Brick Brute و یک دشمن تبر به دست را بکشید

maxresdefault 1

اینجا همان تونلی است که از آن سمت دیده بودیم و یک خوک بزرگ یا Crazed Pig در ان وجود داشت که رویش به شما بود. حالا این خوک پشت به شما ایستاده است و می توانید ارام به سمت او رفته و از پشت با یک ضربه کشنده اسیب خیلی زیادی به او بزنید تا به زمین بیافتد و با حمله شارژ شده کارش را بسازید

در قسمت بعدی مبارزه با Father Gascoigne و رسیدن به Cathedral Ward را شرح خواهیم داد.

شما می توانید تمامی بخش های این راهنما را در این قسمت مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفتم | گیمفا