تماشا کنید: ۶ دقیقه از گیم پلی ترسناک بازی DAYMARE 1998
استودیوی اینویدر به تازگی تریلر جدیدی از عنوان ترسناک در دست توسعه خود، Daymare: 1998 منتشر کرده است که مطمئناً این بازی از بازی Resident Evil 2 الهام گرفته است
اگر به یاد داشته باشید گروهی از طرفداران مشغول کار برروی نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 بودند که بدلیل اعلام و تایید شرکت کپکام مبنی بر ساخت این نسخه، پروژه را رها کردند. حال این استدیو تصمیم به انتشار تریلری از بازی جدید خود کرده است که در ان ما شاهد مکان هایی خوفناک و تاریک و همچنین محله هایی همانند شهر راکون هستیم .
بازی Daymare: 1998 یک عنوان سوم شخص در سبک ترس و بقا بوده و در تاریخ نامعلومی برای رایانههای شخصی و شاید کنسول های نسل هشتم عرضه شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
عاشقتم، عجب چیز توپیه، مثل سه گانه ی اول Resident Evil میمونه ولی با گیم پلی مدرن تر!
بله به رزیدنت اویل جدید خوش امد بگید اصلا بازی کردن اینطور بازیا یک کیف خاصی داره.
بد نبود اگه شخصیت پردازی و داستان خوبی داشته بشه میتونه موفق بشه
به گزینه مناسب برای کسایی که منتظر یه بازیه سوم شخص ترس و بقا هستن.
از رزیدنت اویل ۷ قشنگ تر بود
😀 😀 😀
بزار بیاد بعد مقایسش کن
پسر خییلییی قشنگ بود یاد اویل ۴ افتادم.جای پیشرفت داره ایولا
یعنی واسه کپ کام انقدر سخته اینجوری بازیشو درست کنه؟هم سوم شخص هم ترسناک؟
رسیدنت اویل این باید باشه این ۷ هست اون اوت لاست ۲ خاک بر سرت کپکام
با سلام
شکی در قدرت موتور unreal engine نیست ، میشه گفت این بازی هم از بافت ها و ابجکت های بسیار خوبی به همراه نورپردازی خوب برخوداره ، البته این نسخه آلفا بازی بوده و صدرصد نسخه نهایی چیز با کیفیتری خواهد بود ، اما مشکل اینجاست که این روزها کیفیت design مراحل خیلی بالاتر میره و از کیفیت خیلی خوبی برخورداره ولی محتوا و نحوه بازی مانند بازی هایی هستند که بارها تجربه شده و تنها میشه گفت این بازی کمی بهتر از فلان بازی شده. در کل در ژانر ترس باید قبول کرد استاد میکامی از کسانی هست که این ژن در وجودش نهادینه شده همونطور که در بازی Evil Within شاهدش بودیم.
دقیقا همون چیزی بود که رزیدنت اویل الان باید می بود!! اصلا نمی فهمم چرا اینهمه قابلیت داشت رزیدنت اویل تبدیل شد به اینی که الان هست ! دقیقا حس رزیدنت اویل ۲-۳ رو داشتم وقتی که میدیدم بازی رو یه کوچولو دوربین مشکل داشت مخصوصا توی صحنه آخر درگیری با این میوتنت ولی خیلی عالی بود واقعا لذت بردم!
عالی بود :reallypissed: :pissedoff: :inlove: البته باید روی بافت ها , موسیقی بازی , گیمپلی بیشتر کار بشه بافت زامبی ها واقعا خوب نبود صرف نظر از مستقل بودن بازی. ولی واقعا خاطرات من رو با Re 3.4 زنده کرد. :-((
بازی بشدت عالی و یاد آور سه گانه اول رزیدنت اویل دوستداشتنی هست
صد درد صد این بازی رو تجربه خواهم کرد و به چشم یک نسخه از نسخه های رزیدنت نگاهش میکنم
این بازی واسه ۱۰ سال پیش خوبه نه الان!!
درود
فقط اون قسمتی که یارو زنه گیر کرده و محیط اتش دورش خوب بود بقیش خیلی جای کار داشت بعد بنظرم باید ایتم هارو با پر رنگتر جلوه دادن یا هاله ای بدورش از فضای اصلی جدا می کرد نه اینکه بیاد با یه خط و شکلک چرخدنده این کارو بکنه… هوش مصنوعی هم که داعون بود، اما خوبیش این بود موجودات معولی بازی با یه تیر از پا دراومد استرس الکی سر کشتن هر موجودی که جلوت ظاهر بشه پیدا نمی کنی و فقط نگران یه عده ی خاصی از اون ها هستی، یه چیز دیگه که خوشم نیومد این بود که طرف قیافش معلوم نبود و لباس مخصوص داشت این خودش یخورده باعث میشه ادم با شخصیت بازی احساس اخت بودن و راحتی نداشته باشه و اصلا قابل مقایسه با کاراکترای رزیدنت نبود و کاراکتر یجوری از فضای بازی جدا بود!