کنترلهای Wii U تبلت نیست !
Reggie رییس نینتندو در امریکای شمالی در مصاحبه با نیویورک تایمز :” کنترلهای Wii U تبلت نیستند و تشخیص این موضوع سادست چرا که متوسط کارهایی که گیم پد ما قادر به انجام دادن دارد، تبلت ها نمیتوانند انجام دهند! ”
وی افزود :” Wii U تبلت نیست و تجربه جدیدی را با ۲ صفحه نمایش میدهد و به این ترتیب شما میتوانید راه های جدیدی را در بازیها تجربه کنید. ما باید طیف وسیعی از کارهایی که با این کنترل میتوانیم انجام دهیم را به مردم نشان دهیم.
این درباره ۳ چیزی است که داریم و می توانیم بازی کنیم. من گیم پد را در دست دارم و تلاش میکنم با یک کشتی فضایی حمله کنم و با استفاده صفحه نمایش گیم پد از زمین عکس برداری میکنم. به این ترتیب با یک گیم پد تجربه جدیدی را کسب می کنید.
به این ترتیب این گیم پد با صفحه نمایش ساخته شده برای ان، به سازنده ها این اجازه را میدهد که محتوای جدید را از راه های مختلف در بازی نمایش دهند و تجربه جدیدی را به گیمر منتقل کنند.”
وی افزود که گیم پد Wii U با تبلت تفاوت هایی را دارد. با این گیم پد قادر خواهید بود در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، ویدئو تماشا کنید و البته این چیزهای مشترکی است که تبلت هم میتواند انجام دهد اما با صفحه نمایش دوم کارهایی را میتوان انجام داد که تبلتها قادر به انجام دادن ان نیستند.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
نظرات
جالبه :heh: ممنون بابت خبر :yes:
نصف عشق Wii U به همین کنترلهاشه! :inlove:
کاملا هم درست میگه!قابلیت های این کنسول دستی بیشمار هستند و البته با قدرت پردازشی که دره بنظر غوغایی به پا خواهد کرد.درضمن تنوع بازیهاش زیاد هستن و در کل بنظر میرسه عملکرد خوبی داشته باشه :yes: 😀 😎
در کل الکی بیش نیست 😛
خیلی جالبه آدم تو کامنتش حتی نتونه تشکر کنه…
به هر حال TNX A LOT رو باید بگم تا تشکر کرده باشم…
من نمی دونم این Reggie ما رو گیر آورده یا خودشو یا(ک)رو…
این چیزی که من در Wii Uدیدم،خیلی پیش تر در اسمارتفون ها و تبلت ها دیده بودم،ولی بسیار سطحی تر بود در حدی که فقط استفاده از “جی سنسور”رو شما میتونستید در بازی های مختلف استفاده کنید…(برای مثال در سری بازی های Asphalt،یکی از نحوه های کنترل ،استفاده از جی سنسور بود که با چپ و راست کردن گوشی انجام می شد،و برای اولین بار،من در گوشی ها شاهد آن بودم…)
به نظر من Wii U و سازندگانش،تا حد زیادی از همین ایده استفاده کردن و این کارشون تا حد زیادی یک تقلب محسوب میشه…
چیزی که باعث میشه این کنسول،به یک کنسول،منحصر به فرد تبدیل بشه،چیزی نیست به غیر از استفاده کردن از مزایای این کنسول در عناوین انحصاری یا مالتی پلتفرم…
برای مثال،داشتن مزایای های مختلف در یک عنوان مالتی پلتفرم مثل COD و یا یک عنوان انحصاری مثل زامبی یو…
خب بسیاری از شما فکر می کنید که وی یو کنسول نسل بعد نیتندو هست و باید با کنسول نسل بعد سونی و مایکرو سافت مقایسه بشه…
خب این سخن درسته…اما چطور می توان سخت افزار و عناوین کنسول نسل بعد این دو شرکت را با Wii U مقایسه کرد؟
چیزی که ما در “وی”شاهد آن بودیم،استفاده از کنترل های حرکتی،برای اولین بار بود که یک خلاقیت بزرگ از شرکت نیتندو محسوب می شد،و با وجود این که از سخت افزار به مراتب ضعیف تر نسبت کنسول نسل هفتم سونی و مایکرو سافت در آن استفاده شده بود،توانست با کنسول های خانگی این نسل رقابت خوبی داشته باشد و طرفدارانی پیدا کند.
در واقع نیتندو به همه نشان داد که در یک کنسول(چه خانگی و چه دستی)مهم ترین چیز”سخت افزار”نیست…
در حالی که سونی و مایکروسافت این چنین فکر نمیکند!
بسیاری از کارشناسان پیشبینی کرده اند که وی یو،همانند وی میتواند با استفاده از خلاقیت به کار رفته در این کنسول(هر چند چیز جدیدی نیست!)با کنسول های نسل بعد سونی و مایکروسافت رقابت کند…
ولی یک سیاست نه چندان جالب از سونی در قبال کنسول های دستی را باید همین جا بگویم:منظورمvitaهست که همچنان یکسری از مشکلات PSP رو داره.(منظورم اینه که باز هم vita داره همون بازیهای کنسول خانگی رو میاره روی کنسول دستی ودر این کار هم موفق نیست…)
نه تنها موفق نیست،بلکه داره ضرر هم میده(کلی خرج میکنن برای ساخت یک عنوان کنسولی به ظاهر بزرگ،برای ویتا اما تا وقتی خوب فروش نکنه،جوابگوی این همه خرج نیست و در نهایت ضرر میکنه…
ویتا ۲ مشکل بسیار بزرگ هم داد:
1 :عناوین کوچک(که مخصوص کنسول دستی می باشد)آن از نظر تعداد قابل مقایسه با رقیبش (3DS)نیست…و این باعث میشه که ویتا در مقایسه با آن کنسول دستی،فروش کم تری داشته باشد(خصوصا در ژاپن که همگی هندل گیمر هستن)
2 :سونی سعی می کند که عناوین بزرگ کنسولی را در یک کنسول دستی بیاورد و در این کار تا حد زیادی موفق نیست{تقریبا همه ی عناوین ساخته شده مثل آنچارتد،توسط یک شرکت فرست پارتی(ناتی داگ مثلا) ساخته نشده یا COD که اکتیویژن بر ساختش نظارت نداره!}
همه این موضوع را قبول دارند…
این هم جالبه که بدونید:”طبق گفته های رجی فیلز ایم سخنگو و رئیس بخش امریکای شرکت نینتندو کنسول Wii U اندکی پس از لانچ در گنجه ی شما خاک نخواهد خورد.ایشان همچنین اعلام کردند که لانچ کنسول و عناوین ان تا مدتی بعد از لانچ قوی خواهند بود.
ایشان با وب سایت Kotaku درباره ی عملکرد Wii و اینکه اندکی پس از عرضه ی این کنسول IP های قویش تقلیل یافتند و بسیاری از بازیبازان کنسول دیگری را خریداری کردند صحبت کرده است.ایشان باور دارد که تاریخ تکرار نخواهد شد.
“این یک مسئله ی کاملا معمول است که در بخش پایانی و دوم زندگانی یک کنسول , بازی های کمتری هستند که عرضه می شوند , و این یک مسئله ی کاملا درست می باشد.اما به نظر من این مسئله را باید در چشم انداز کامل زندگانی یک کنسول مشاهده کنید.اگر شما به نسل حاضر نگاه کنید میبینید که از ۵ بازی پرفروش این نسل ۴ تای ان متعلق به شرکت نینتندو می باشند و توسط شرکت های FIRST-PARTY این شرکت ساخته و فقط بر روی Wii در دسترس بودند.”
“بنابرین ما یک میراتث بسیار بسیار خوب را در اختیار داریم که اگر شما کنسول ها و سخت افزار های ما را خریداری نمایید بازی های بسیار بزرگی برای شما در دسترس خواهد بود و بازی هایی که شما دوباره بر میگردید و چند وقت یکبار به اتمام می رسانید.”
“بنابرین وقتی یک خریدار به این مسئله فکر می کند سوال می کند که ایا من با این مسئله و قضیه رو به رو خواهد بود یا خیر؟ایا به جزء ۵۰ بازی که در هنگام لانچ ما ان را معرفی کردیم و در دوره ی لانچ قرار است برای این کنسول عرضه بشود ایا من راحت و مطمئن خواهم بود که کانتنت های بزرگی برای در دسترس قرار گرفتن من عرضه خواهد شد؟مطمئنا!”
“و بهترین مسئله این است که با وجود یک کنسول HD و سیستم انلاین شرکت های THIRD-PARTY بازی ها و کانتنت های عالیشان را برای کنسول ما عرضه می کنند.زیرا دو مانع وجود داشت.برای مثال وقتی من می خواستم یک بازی از سری COD را برای کنسول Wii بسازم با وجود فرمت SD این کنسول و نبود یک تجربه ی انلاین خوب و عالی از این کار پشیمان می شدم.”
😆
ما افراد بسیاری را در چند سال اخیر دیدیم که از نینتندو متنفر هستند و گاهی اوقات بدون دلیل به این شرکت توهین می کنند.(در واقع ترول می کنند.)جناب Don Reisinger نویسنده ی Slash Gear این هیتر بودن و ترول کردن را به درجه ای بسیار بسیار بالاتر برده است.در ماه ژوئن همانطور که می دانید ایشان اعلام کردند که نینتندو با وجود کنسول Wii U در وضعیت بسیار بسیار بدی به سر می برد!حال بعد از این ترول ایشان درجه ی هیتری خود را به کمال رسانده و در مقاله ای با موضوع ” چرا نباید هنوز Wii U را پیش خرید کنیم” رسالتش را در ترول کردن به اتمام رسانیده است.ایشان گفته نباید کنسول Wii U را پیش خرید کنیم زیرا قیمت بازی های ان ۶۰ دلار می باشد!LOL!
نقل قول:
طرفداران و خریداران شرکت نینتندو در چندین سال گذشته عادت کرده اند که برای بازیهایشان پول کمتری را پرداخت نمایند.حال ان ها مبلغی برابر با دارندگان کنسول PS3 و X-360 پرداخت خواهند نمود برای گرافیکی که به نظر نمی رسد با کنسول های نسل حاضر تفاوتی داشته باشد و از ان ها قویتر باشد.این مشکلی است که من حالا با ان برخورد کرده ام.
ایشان به این صحبت هایش ادامه می دهد و می گوید چرا بازی new Super Mario باید ۶۰ دلار قیمت داشته باشد زیرا گرافیک و جلوه های بصری بسیار بالایی را ارائه نمی کند؟
اولین مسئله این است که ما از کی شروع کردیم برای گرافیک پول بدهیم نه گیم پلی؟به نظر می رسد که در دنیای این نویسنده تنها چیزی که به عنوان بازی ۶۰ دلار ارزش دارد گرافیک بازی است نه خود گیم پلی بازی.نکته ی جالب تر این است که ایشان درباره ی سخت افزار کنسولی قضاوت می کند که هنوز عرضه نشده است!و ما هنوز قدرت سخت افزاری ان را نمی دانیم!(نکته ی جالب این است که مقدار حافظه ی RAM این کنسول ۲ گیگابایت است که ۴ برابر کل ظرفیت RAM کنسول ۳۶۰ محسوب می شود.)
ایشان ادامه می دهد : ارائه ی یک کنسول نو با قیمت ۳۰۰ دلار وقتی جلوه های بصری تازه ای را ارائه نمی کند نمی تواند بازیبازان را برای خرید این کنسول مجاب کند وقتی که بسیاری از بازی های این کنسول پورت هایی از روی PS3 و ۳۶۰ می باشد.ایشان هیچ وقت نفهمیده اند که کنسول Wii U برای رقابت سخت افزاری نیامده,حتی احمق ها نیز این مسئله را حال می دانند, بلکه برای رقابت در گیم پلی و نواوری و ابداع امده است.کنسول Wii U از کنسول های نسل حاضر قوی تر است و از نظر دیداری تصاویر بهتری را بر روی بسیاری از عناوین THIRD PARTY ارائه می کند.(همچون دو بازی Batman Arkham City و Assassin’s Creed 3 )اما هنوز ارائه ی جلوه های بصری بهتر و قیمتی برابر با بازی های کنسول های نسل حاضر هنوز نیز نمی تواند Reisinger را راضی کند.
تئوری ایشان اصلا معنا نمی دهد!این نویسنده(ترولر محضLOL!) برای Slash Gear, CNET, LA Times (طبق ادعاهای خودش) مطلب می نویسد!ایشان معروف است به نوشتن مطالب و مقالاتی که فقط بازدید را بالا می برد!تعدادی از عبارت های ایشان را در پایین می توانید مشاهده کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید!LOL!
دو مقاله در یک صفحه :yes:
مرسی بابت مطلبت عرفان ویتا
مرسی بابت مطلبت سوشا(susha)
:shy: قابل شما رو نداشت 😉
دقیقا..کاملا موافقم
______________________
اگه فردا پس فردا خوندمش نظر کامل تری میدم.. 😐 یه مقالش می کردی پرت می کردیش تو سایت یا فروم دیگه!
:rotfl: :yes:
جمله:
“Does Anyone Really Care About A Bigger 3DS?”
“The Wii U Is In Deep, Deep Trouble”
“Why Nintendo Should Sell (And Why Sony Should Buy It)”
“Why Nintendo Won’t Determine Gaming’s Future”
بچه ها آواتارم چطوره؟
دانیال چان نظری نداری شما؟
تومار نوشتم…
خسته نباشی
اما الکی بیش نیست 😛