اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا
اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا
اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا
اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا

اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد

مهرداد میرشاهی
۰۸:۰۰ ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا

پیش از آغاز نسل هشتم، سران بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، مانور زیادی بر روی تکنولوژی ابری و ترکیب آن در بازی‌های ویدئویی، مخصوصاً بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان، دادند. اگرچه تابحال استفاده‌ی آنچنانی از این تکنولوژی نشده و به وضوح قدرت و تاثیر آن را شاهد نبوده‌ایم؛ اگرچه ممکن است بالاخره روزی تاثیر این تکنولوژی را بر بازی‌های ویدئویی ببینیم. حال، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس، پیرامون استفاده از این تکنولوژی و تاثیرات آن بر روی بازی Crackdown 3 صحبت کرده است. با گیمفا همراه باشید.

مایکروسافت در گذشته اعلام کرده بود که بازی‌های زیادی را بر روی ایکس‌باکس وان خواهیم دید، که از تکنولوژی ابری نهایت استفاده را می‌برند؛ که (این تکنولوژی) موجب افزایش قدرت این کنسول در مقابل پلی‌استیشن ۴ می‌شود؛ با این حال، تاکنون به طور مشخص تنها بازی Crackdown 3 از این تکنولوژی جهت خلق تجربه‌ای جدید در بازی‌های ویدئویی بهره می‌برد. اگرچه به گفته‌ی منابع آگاه، پروسه‌ی تولید این بازی با برخی مشکلات همراه است که باتوجه به وضعیت فعلی مایکروسافت، امکان لغو آن نیز همچنان وجود دارد.

با این حال، اخیراً اسپنسر با توجه به نگرانی‌های طرفداران در خصوص این پروژه، در توییتر خود پیرامون این پروژه صحبت کرده است. وی گفت که این بازی (Crackdown 3) “بسیار سرگرم کننده” است، و دارای دشمنانی “متنوع” و جهانی “زنده و پویا” است. وی در خصوص تکنولوژی ابری مورد استفاده در این بازی نیز بیان کرد که آینده‌ی خوبی در انتظار آن است و بسیار از آن استفاده خواهد شد.

بازی Crackdown 3، یکی از محصولاتی‌ست که در صورت بهره‌وری صحیح از تکنولوژی ابری، می‌تواند انقلابی را در صنعت بازی‌های ویدئویی ایجاد کند. تکنولوژی مورد استفاده در این بازی، این امکان را به بازیکن می‌دهد تا دنیای آن را به واقعی‌ترین شکل ممکن تخریب کند و همچنین از منابع خارجی جهت پردازش درون بازی بهره برد. بازی Crackdown 3، تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما احتمال عرضه‌ی آینده در سال جاری میلادی وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا
اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا
اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا
اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا
اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Star-Lord گفت:

    ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای :sarcasm: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :ZZZ: :ZZZ: :yawn: :yawn:

  • Star-Lord گفت:

    داداش نگو…..هیچی نگو……..داری مثل فیلمای ایرانی خسته کننده و تکراری میشی :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • NeedForSpeedTheRun گفت:

    وقتی ثانیه به ثانیه هزاران دلار پول به گنج قارون بیل گیتس اضافه میشه خب فیل اسپنسر هم داره بابت تک تک کلماتش پول میگیره حتی نظرات شخصی.من هم بودم صبح تا شب فقط حرف میزدم.در ضمن فیل تخصصی چیزی داشته که استخدامش کردن وگرنه چرا من و شما رو استخدام نکردن.چنین فردی به نظرات چهار تا بچه مدرسه ای احتیاج نداره.یک گوشه پشت کیبورد نشستیم و در مورد زمین و زمان نظر میدیم.تو دنیای واقعی هممون رو به هم بزنن اندازه رینگ ماشین اسپنسر تو حساب هامون نیست.فقط کم مونده در مورد انیشتین هم نظر بدیم و ازش عیب بگیریم.مذیکروسافت هر کسی رو استخدام نمیکنه.یک نفر از گیمرهایی که اینجا نظر میده لیسانس هم نداره.
    ما داره در مورد ادمایی که اونور دنیا پول پارو میکنن حرف میزنیم.اونوقت تو جیب خودمون پر از هواست.

    • Star-Lord گفت:

      داداش اول بهتره بفهمی که کیا نظر میدن بعد بگی بچه مدرسه ای……………رینگ ماشین اسپنسر هم بخوره تو سرش با این بازیاش……دوستای من همه فنای مایکرو هستند و دارن از اسپنسر ایراد میگیرن……..داداش امیدوارم بدونی که همین بچه مدرسه ای ها هم هستن که گیمر هستن پس نظرات اون هاهم باید برای اسپنسر مهم باشه…….سونی به همه قشر گیمر احترام میزاره و نظراتشونو جدی میگیره و موفق هم میشه و کنسولش تبدیل میشه به بهترین کنسول……..دادا تو جیب تو رو نمیدونم ولی تو جیب من کم کمش یه ۲هزارتومنی هست 😀 😀
      شما به جامعه گیمر بی احترامی کردید :reallyangry: :pissedoff: :evilgrin: :no:

      • NeedForSpeedTheRun گفت:

        اول از همه این حرف ها رو به کسی بگین که اسپنسر رو مسخره میکنه فکر میکنه خودش ادم مهمیه.همین اسپنسر رو حداقل چند میلیون نفر میشناسنش و ادم معروفیه.دوم اینکه بنده ایکس باکس ندارم و PC گیمر هستم.حرف هام از رو بی طرفی بود.نه فقط اسپنسر هر ادم معروف دیگه ای هم بود فرقی نداشت.از اینا گذشته ما تحت تحریم هستیم نظرات بچه مدرسه ای های ما مهم نیست.الیته نظرا بچه مدرسه ای های امریکا هم مهم نیست چرا؟ چون اونجا به رده سنی بازیها توجه میکنن.بازی مثل گرز رده سنی بالای ۱۸ سال میخواد یعنی کسی که حداقل دیپلم داشته باشه و مدرسه اش تموم شده.در ضمن بنده منظورم فرد خاصی نبود خواستم با واقعیت روبرو بشیم. 😉

    • Star-Lord گفت:

      باید مقایسه کرد………………….
      شما میگید فیل برای تک تک کلماتش پول میگیره…….ولی ایا کلماتش به نفع xbox بوده؟الان که چیزی نمیبینیم….پس پول براش مهمتره……….
      اندرو هاوس و شوهی یوشیدا…………….. هیچی نمیگن ولی دارن میترکونن…..اگر هم بگن حرفشون خریدار داره………
      من نمیگم از اسپنسر بدم میاد…..برعکس خیلی هم خوشم میاد…….ولی باید قبول کرد نصف حرفاش به تمسخر گرفته میشه حتی توسط فن های خودش. 😕

      • NeedForSpeedTheRun گفت:

        اول از همه من اگه جای اون بودم فقط به پولی که میگیرم فکر میکردم.
        دوم از همه اینکه اگه به پلی استشیشن بیست بدیم ایکس باکس هم نمره پونزده رو میگیره.فاصله زیادی با هم ندارن و اگه فقط ایکس باکس سه تا بازی دیگه ریلیز کنه که متای بالای ۸۵ بگیره به پلی استیشن میرسه.مثلا یکیش همین Crackdown . باید صبر کرد و دید.

    • shinji mikami گفت:

      پس حتما کنسول ها رو برای آدم فضایی ها ساختن نه ما

      • NeedForSpeedTheRun گفت:

        این رو باید از کنسول دارها بپرسی.من با کنسول ها مشکل ندارم ولی با پول بازیهاشون واقعا مشکل دارم.PC هم هزاران برتری داره.ظرف یکسال گذشته یک واتر کولر پردازنده،یک عدد مودم ADSL و یک ست گیمینگ موس وکیبورد برنده شدم.اگه کنسول داشتم که اینا بدردم نمیخورد.تو مسابقات هم فقط به PC اهمیت میدن.از اونجایی که پول همیشه حرف اول رو میزنه بازی ارزون و دانلودی و مفت و کپی خیلی مطرحه.از طرفی قیمت PC گرونتره و طبق اصل ارزون بخر انبوه بخر جنس گرون برتره پس بازم PC برتره.نود درصد بازیها مولتی پلتفرم هستند و PC امسال میزبان بهترین ریسینگ دنیا از طرف ایکس باکس بود.در مورد اینکه PC هزار کار دیگه هم انجام میده و تو گیم هم خیلی نسبت به کنسول برتره و با یک سرچ ساده PS4 VS PC VS XBOX ONE میبینیم که تمام سایتهای معروف من جمله TechRadar میگه PC برتره.
        کنسول حالت یک برده رو داره و این PC است که به تمام خونه ها رسوخ کرده و داشتن لپ تاپ واسه خیلیا پلاس حساب میشه ولی داشتن کنسول ادم رو بچه نشون میده و کلاس ادم رو پایین میاره ولی گیم رو PC کلاس ادم رو بالا میبره. 😀

  • homeland گفت:

    من که بعنوان ی کاربر کنسول سونی(ترجیح میدم نگم fan )واقعا از ته دلم دوست دارم مایکروسافت هم پا ب پای سونی رقابت کنه چراکه نبود رقابت یعنی انحصار و انحصار یعنی ضرر ما گیمر ها که از دید این شرکت ها کیسه های پول هستیم،و البته به این بازی و تکنولوژی پردازش ابری هم خیلی امید دارم و مطمئنم میتونه شروع ی مسیر تازه تو دنیای گیم بشه

    • NeedForSpeedTheRun گفت:

      اینو موافقم.دقیقا ما PC گیمرها هم داریم از ضعیف تر بودن AMD ضرر میکنیم.GTX 980 همون اول که اومد بازار قیمتش ۲٫۵ میلیون بود ولی GTX 1080 سه میلیون.چرا؟ چون AMD اصلا پرچمدار معرفی نکرد.در حالی که تو سری ۲۰۰ و ۳۰۰ اصلا اینطور نبود.اونایی که ۲۹۰X خریده بودن بسیار راضی بودن.این قضیه در مورد اینتل هم صدق میکنه.پردازنده های CORE I نسبت به پردازنده های AMD با قدرت برابر گرانترند.هر چند این رو هم نباید ندیده بگیریم که AMD نمیتونه همزمان با هر دو رقابت کنه و اصلا اشتباه کرد ATI رو خرید.البته به طور کلی هم اینتل و هم انویدیا برترن.

      • P30PlayBox گفت:

        دادا نگران نباش گرافیکهای سری جدید amd در راه هستن!
        AMD VEGA 10
        و
        AMD VEGA 11
        با ۲۰درصد قدرت پردازشی بالاتر از gtx1080 بزودی منتشر میشن! :evilgrin:
        این از گرافیک درباره cpu هم fx-9590 در حالت اورکلاک خیییلی قوی هست و از اینتل i7 6800k کم نمیاره! :evilgrin:

  • bigbang0661 گفت:

    من هر بار میام گیمفا، این اسپنسر حرفی زده. لامصب از هر دری هم حرف میزنه.

  • آقا به نظره منم داره خز میشه اسپنسر هر روز یه پست دربارش هست.
    بعضی دوستان فک میکنن اسپنسر داره هر روز مصاحبه میکنه در حالی که اینا همش ریپلای هاش به سوالات طرفداران هست که لامصب همشون پست میشن تو گیمفا.
    به نظرم بهتره مثلا هر هفته بیاید حرف های اون هفتشو تو یه پست بنویسید.

    • روال خبررسانی همین هست دوست عزیز؛ تو کنفرانس خبری هم سازنده ها صحبت می کنن که شاهد اخبار هستیم. با پیشرفت شبکه های اجتماعی، الان دیگه سازنده ها راحت تر می تونن اخبارشونو به گوش من و شما برسونن. دیگه نیازی ندارن به صورت مستقیم با خبرگزاری ها در ارتباط باشن. بنابراین این روند همچنان ادامه داره که هیچ، بیشتر هم میشه.

  • erfan9 گفت:

    یکی توضیخ میده این تخریب پذیری و فیزیک ابری یعنی چی دقیقا؟

  • erfan9 گفت:

    یکی توضیح میده این تخریب پذیری و فیزیک ابری چیه دقیقا

  • خیلی ادم بدبختیه همش از خودش تعریف میکنه متاسفم براش

  • P30PlayBox گفت:

    واقعا یکی نیست به این آقا فیله بگه:
    حرف پیشکی مایه شیشکی!
    و اینکه از عمل کار برآیند به سخندانی نیست!
    آخه وقتی از انتشار بازی اطمینان نداری! چرا بیخودی چنین کامنتهایی میذاری! واقعا گند حرف و هایپ الکی رو درآورده! باز هم پوزش از لحن نوشتارم.

  • HannaH گفت:

    من خیلى فنى نیستم، لطفا اصلاح کنید حرفم رو، اما اگر این بازى از کلاود استفاده مى کنه، یعنى پردازش خارجى که توى خود کنسول انجام نمى شه. در نتیجه براى هر گلوله یا تخریبى باید هم محاسبه و هم گرافیک در لحظه توى کلاود پردازش بشه و در لحظه نمایش داده بشه. سئوال من اینه که چه سرعت و چه حجمى از اینترنت براى این کار لازمه؟ بازى هاى آنلاین معمولى که فقط یک محاسبه انجام مى دن با پینگ کلى داستان دارن، این تکنولوژى اگر فراگیر بشه، اجراش به این سادگى نخواهد بود. به نظر من بیشتر شبیه پروتوتایپ مى مونه تا تکنولوژى کاربردى.

اسپنسر: Crackdown 3 جهان پویایی دارد - گیمفا