فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا

فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود

مهرداد میرشاهی
۱۷:۵۱ ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا

Sea of Thieves یکی از عناوین مورد انتظار امسال طرفداران ایکس‌باکس است؛ حال، با توجه به گفته‌های فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس، به نظر می‌رسد که مایکروسافت قویاً اعتقاد دارد که این بازی MMO همانند نام توسعه‌دهنده‌ی بریتانیایی‌اش، (از نظر خلق تجربه‌) “نادر” است. عده‌ای فکر می‌کنند که این اعتقاد، زنگ خطری برای استودیوی رِیر (Rare) خواهد بود، که اگر جدیدترین پروژه‌اش به موفقیت مطلوب مایکروسافت نرسد، این استودیو نیز همانند استودیوی لاین‌هد (Lionhead) بسته خواهد شد.

با این حال، به نظر می‌رسد که اسپنسر معتقد است که Sea of Thieves محصولی موفق باشد و در حد و اندازه‌های سری‌هایی نظیر Halo و Gears of War قرار گیرد. در جریان یک پرسش و پاسخ توییتری، کاربری از اسپنسر پرسید:

“از بین تمام بازی‌هایی که در آینده از سوی شما منتشر می‌گردند، آیا بازی‌ای هم هست که تیم معتقد باشد، که این فرصت را خواهد داشت تا در حد و اندازه‌های دو سری Halo و Gears ظاهر گردد؟”

فیل اسپنسر در پاسخ این شخص، به طور مشخص به بازی مورد انتظار Sea of Thieves اشاره کرد و بیان داشت که این عنوان می‌تواند شگفتی‌ساز امسال محسوب گردد:

“بازی Sea of Thieves به عنوان محصولی کاملاً جدید، این فرصت را خواهد داشت تا مردم را شگفت‌زده کند و تجربه‌ای لذت بخش برای آنها به ارمغان بیاورد.”

تمرکز بازی مذکور بر روی بخش چندنفره‌ی آنلاین آن است. هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است که آیا Sea of Thieves عنوانی رایگان خواهد بود یا پولی. بازی مورد انتظار Sea of Thieves، که اسپنسر آن را مهم‌ترین بازی امسال ایکس‌باکس می‌داند، برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • SajjadPo گفت:

    امیدواریم موفق بشه چون عنوان خوش ساختی بنظر میرسه….

  • خب معلومه…
    اغلب انحصاری های مایکروسافت شگفتی ساز و جریان سازند … و انقلابی در سبک خودشون به وجود آوردن مثل هیلو_گیرز_فورزا و مطمئنا بازی جدید استدیوی rare کبیر هم به پشتیبانی مایکروسافت از این قائده مستثنی نیست :inlove:

    • قبول دارم هیلو و گرز و فورزا سه سری فوق العاده در سبک خودشونن اما سوالم اینه سری فورزا دقیقا چه انقلابی کرده؟کلا یک سری ریسینگ چه چیزهایی میتونه داشته باشه که اونو انقلابی بدونیم؟؟

      • فورزا هورایزن ۳ انقلاب در گرافیک ( نصبت به وسعت عظیم مپ ) طراحی بسیار پر جزئیات مپ که واقعا شبیه به استرالیا شده ، نورپردازی فوق العاده ، تنوع بسیار بسیار زیاد ماشین ها ، بخش تیونینگ قوی ، مراحل زیاد و جذاب ، انوع چالش ها در مپ بخش آنلاین بسیار قوی و…
        فورزا متوراسپرت شبیه ساز بی نهایت قوی و کم نقص رانندگی ، تنوع بسیار بسیار زیاد ماشین ها ، انوع کلاس ها ، گرافیک خیره کننده ، انواع مپ ها و پیست ها ، بخش چند نفره ی قوی و…
        حالا بماند پشتیبانی بینهایت قوی سازنده ها از بازی . دیگه چی مخوای ؟

      • mbox گفت:

        فورزا موتور اسپرت از نظر نواوری انقلابی نیست ولی فورزا هورایزن واقعا انقلاب ریسینگ ارکید با جهان باز بود

        • NeedForSpeedTheRun گفت:

          موافقم .بنده بشخصه با ریسینگ توی پیست حال نمیکنم چون یکجورایی تکراریه همش.ولی ریسینگ تو جاده های شهری و اسفالته و خاکی و تو جنگل و برف و اینجور چیزها خیلی حال میده.
          من با NFS The Run خیلی حال کردم.کلا یک درس جغرافی هم بود.از غرب تا شرق امریکا رو رانندگی میکنه با اب و هوا های مختلف مکان های مختلف شهر های مختلف.بیشترش هم جاده صاف بود و همش بگاز بگاز بود.تازه چون داستانی بود و طرف چند جا از ماشین پیاده میشد با پلیس درگیر میشد و فرار میکرد.بعلاوه اینکه تو جاهای مختلف از بین چند ماشین باید یکی رو انتخاب میکردی سیستم روز و شب بودنش.خلاصه از هر نظر به من چسبید .از نظر من بهترین ریسینگه.امیدوارم نسخه دومش رو بسازن یا مثلا نسخه دوم most wanted که ادامه ای باشه بعد از اون فرارش از دست پلیس ها.

          • Cpt.MacMillan گفت:

            این چیزایی که گفتی تو run واقعا عالی بود و من هم قبول دارم. اما نکاتی منفی بسیار بسیار بدی داشت این بازی برای نمونه میگم پلیسها نقش چغندر رو داشتن دیگه از میخهای روی زمین خبری نبود که راهو صد کنه دیگه از EMP خبری نبود تو بازی دیگه از راه بدر کردن رقبا و از بین بردنشون خبری نبود به همه اینها هندلینگ افتضاح خودروها اضافه کن.
            شاید خیلی ها با حرفم مخالف باشن ولی به نظرم بهترین NFS که تا به امروز اومده hotpursuit بود البته خیلی ها نسخه اول most wanted رو بهترین میدونن شاید با نظرم مخالف باشن ولی تو Hotpursuit همه چیز پخته و کامل بود یه ریسینگ آرکید بی نقص.

            • NeedForSpeedTheRun گفت:

              درسته hot pursuit اولی خوب بود ولی اون مال ۲۰۰۶ بود اگه اشتباه نکنم.تو دوره خودش عالی بود.اگه منظورت hot pursuit 2010 باشه که criterion games ساخته بود همزمان با NFS Shift 2 Unleashed که باید بگم خیلی بهم نچسبید.از لحاظ هندلینگ هم بنظرم The Run واقعا عالی بود خصوصا تو چاله چوله ها فقط اینکه ادم فکر میکرد ماشین زیادی سنگینه وگرنه دست فرمونش عالی بود گرافیک و موسیقیش هم حرف نداشت.

            • Cpt.MacMillan گفت:

              منظورم نسخه ۲۰۱۰ بود. هات پورسویت حتی موزیکهاشم فوق العاده بود. چه موسیقی خود بازی چه ترکهایی که داشت عالی بودن. مسابقاتش یه جنگ تمام عیار بودن یکی از بهترین تجربه های ریسنگم بود هات پورسویت ۲۰۱۰

            • Cpt.MacMillan گفت:

              به نظرم ریوالز از ماست وانتد ۲۰۱۲ و the run بهتر عمل کرد با اینکه در حد هات پورسویت نبود اما بهتر از دو عنوان قبلیش عمل کرد. من هم شیفت یک و هم شیفت دو رو بازی کردم. شیفت یک بهتر از نسخه دومش بود با اینکه یه بازی پیستی بود اما همچنان یه NFS بود نیترو داشتن ماشینها و ضربه زدن به ماشینهای دیگه امتیاز داشت و از همه مهمتر یه بازی آرکید بود نه شبیه ساز

    • frodo گفت:

      داداش هیلو و گیرز رو قبول دارم سال ها پیش شاهکار بودند ولی همه میدونند که گرن توریزمو انقلاب تو سبک ریسینگ شبیه ساز کرد!!!!
      فورتزا انقلابی نکرد که…
      تازه از نظر خیلی منتقد ها بهترین شوتر تاریخ doom و half life و کانتر استرایک هستند و اونا بسیار بیشتر تو سبک fps انقلای ایجاد کردند تا هیلو ولی قبول دارم که هیلو نو اوری زیاد داشت ولی مثل doom یا کانتر “انقلابی” نبود

      • Cpt.MacMillan گفت:

        دوتا نمونه میگم تا متوجه بشی هیلو چه انقلابی در صنعت گیم ایجاد کرد. نوار سلامتی برگشت‌پذیر اولین بار در هیلو بود که بکار رفت به این صورت که شما در بازی تیر میخوردی احتیاجی نبود که بری دنبال بسته های سلامتی بگردی فقط کافی بود که کاور میگرفتی و کمی منتظر میموندی تا سلامتیت برگرده الان تقریبا تمام بازی های از این المان استفاده میکنن مثه کالاف یا بتلفیلد یا هر بازیی که برگشت سلامتی خودکار داشته باشه.
        انقلاب بعدیی که انجام داد سیستم دو سلاحی بود یعنی شما در بازی فقط دوتا سلاح همراه داشته باشی که تقریبا باز اکثر بازی ها از این المان که هیلو پایه گذارش بود استفاده میکنن بخصوص شوترهایی مثله کالاف و بتلفیلد تا قبل از اون سیستم انتخاب سلاحها پیچیده بود ولی هیلو با ساده کردن این قوانین محبوبیت خاصی پیدا کرد.
        این تنها دو مورد بود که گفتم و به نظرم کافی هست. انقلابی که در مولتی پلیر انجام داد بماند.
        برای همین المانهای بسیار محبوب هست که به هیلو میگن پدر شوترهای امروزی. المانهایی که صنعت گیم رو به کلی دگرگون کرد و بخش جدا نشدنی از این صنعت شدن.

    • MS GAMER گفت:

      داداش بجز این سه تا بازی دیگه کدومشون شگفتی ساز و جریان ساز بودن؟

  • mahdi m77 گفت:

    از کسی که میگفت هر ۵ دقیقه ۱ بار وسط بازی رایس بازی رو استوپ میکنم و برای سازنده هاش کف میزنم
    و از کسی که میگفت ریکور یک شاهکار و تجربه بی نظیره قطعا باید این رو هم شنید دیگه!!!
    همین شخص فیل همیشه با بزرگنمایی هاش انتظارات رو تا اسمون بالا میبره و اخر بازی نهایی اون قدر عظیم نمیشه و گند زده میشه تو نمرات بازی!!!
    حالا این بار گفته این بازی در حد اندازه هیلو و گیرز عظیمه مثل این میمونه سونی بیاد بگه gravity rush 2 به اندازه gow و tlou بزرگ خواهد بود 😐
    قطعا دوست عزیز (((Cpt.MacMillan))) این کامنت با ۵۰ تا دیس لایک مخفی خواهد کرد منتظرت هستم 😉

    • joule گفت:

      ببخشید اسپنسر کی این حرفا رو زد؟ در مورد ریکور گفته که با بازی کردنش یادش میاد چرا گیمر شده و خب دلیلش هم معلومه چون ریکور خیلی از المان های بازی های قدیمی رو داشت، نگفته بود که شاهکاره!
      و یا مثلا هیچوقت از بازی کوانتوم بریک اونقدر تعریف نکرد، یک بار که داشت از بازی ها حرف میزد در موردش فقط گفت که استودیو رمدی واقعا بلده خوب داستان سرایی کنه!
      بازی سالشو قبل انتشار inside ، inside معرفی کرد که دیدیم چقدر نقدای مثل گرفت! حرف تو دهن اسپنسر بیچاره نزارید

    • Nader13 گفت:

      Mahdi m77@
      منم دقیقا این حرفارو یادمه ولی اکثر مردم خافظشون ضعیفه شک نکن زود یادشون میره

    • Cpt.MacMillan گفت:

      من احتیاجی ندارم بخوام کامنت کسی رو مخفی کنم. ولی هرکسی کامنتتو مخفی کرد دمش گرم

  • به عمل کار براید به سخن دانی نیست
    یه حقیقته که مایکروسافت دید با وان تو نسل ۸ نمیتونه جلو سونی به ایسته پای ویندوز رو هم وسط کشید
    استور ویندوز قطعا نمیتونه جلوی استیم و بقیه به ایسته مایکروسافت باید حداقل مثل کوانتوم بریک بقیه انحصاری ها رو هم واسه استیم بده تا زحمتش به هدر نره
    این بازی ظاهرا که موفق میشه اما باید منتظر موند و دید

    • Cole Train گفت:

      والله ماعمل دیدیم از مایکرو.
      این نسل اکس باکس کاملا واسه ما خاطره انگیز بوده.
      یه ps4 دارم که خاک میخوره سالی یه انحصاری واسش میاد اونم کل تایم پلاتینیوم کردنش فوقش یه هفتست همین و بس اصلا یه انحصاری نه چهارتا خوبه؟
      اونم فقط استوری مولتیشون که تو درو دیواره از بس کژواله.
      هیلو یه ساله و گیرزم که زندگی نزاشته برامون هرشب تا چهار شب یا هوردیم یا کور.
      دمت گرم مایکروسافت که عشقی

  • این بازی فوق العاده خواهد بود تصور کنین با دوستان که بازی میکنین هر شخص مسئول یک قسمت از کشتی میشه یکی ناخدا میشه یکی مسئول شلیک توپ میشه یکی مسئول بادبان ها هست و صد ها مسئولیت بعد به جزیره ها حمله میکنیم و گنج ها رو برمیداریم باز دوباره گروه بعدی به ما حمله میکنن و نوبت به مبارزات و شلیک توپ هاست و رفتن به کشتی دشمن …. این بازی واقعا ایده نابی خواهد داشت دوستانی که ازش اطلاعات ندارن حتما تریلر E3 رو تماشا کنن که فوق العاده هست و واقعا در کنار فرانچایز های بزرگ اکس باکس میتونه قد علم کنه

  • ای خدا چی میشد این ویندوز استور تو ایرانم خوب بود . یعنی اگه اینجوری بود هزار سال هم طور میکشید مثل اورواچ پولمو جمع میکردم میخریدمش . من اینو میخواااام :-(( مطمئنم که این بازی متاش بالای ۸۷ میشه ببینید کی گفتم 😎

  • sh@yan25 گفت:

    چند وقتیه بازی نابی نداشتیم به نظرم. من که لست آف آس رو برا بار n ام تموم کردم الانم bully رو برا ایکس باکسم گرفتم دیجیتالی دارم لذت می برم. اگه بازی نابی دوستان تو این دو سه ماه اخیر تجربه کردن لطفا معرفی کنن 🙁

  • sh@yan25 گفت:

    کاش برا کینکت بازی می دادن. کینکت عالی بود

  • doctor-hook گفت:

    رایز که کلا باعث میشد هر لحظه که ایشون بازی کنه به فکر فرو بره که چه سازندگانی داره و تشویقشون می کرد
    کوانتم بریک که قرار بود مرز فیلم و بازی رو باهم بشکونه
    ریکور که می خواست با شاهکار های نینتندو برابری کنه
    اسکیل باند هم قرار بود بهترین بازی تاریخ بشه…
    تمام این حرف ها ترول نیست… جیزایی هست که خودشون گفتن…
    ـــ
    قدیم به شوخی می گفتن یکی روزی هزار تا کلمه حرف بزنه… میمیره… این جز عجایبه…:دی
    من غیر گیم… اخبار موبایل و سایر تکنولوژی هارو دنبال می کنم… هیچکس مثل اسپنسر پیدا نکردم که زیاد حرف بزنه… و حرفاش ضد و نغیض باشه…
    همین اسپنسر اول نسل گفت ما در اینده از سونی پیش خواهیم افتاد… یک سال گذشت دید هیچ خبری نیست… گفتش من به سونی به چشم رقیب نگاه نمی کنم… دوست هم ندارم فن ها باهم دعوا کنند :evilgrin:

  • first hunter گفت:

    یه سوال
    خداوکیلی کسی انتظار شنیدن این جمله “فلان انحصاریه ما اشغاله” رو از اسپنسر یا سران سونی داره ؟ خب معلومه هردو طرف نمیان از انحصاریاشون بد بگن چون فروششون افت میکنه
    پس چرا الکی بعضی طرفدارا راجب کیفیت انحصاریا از سونی و مایکرو سوال میپرسن !!

  • NeedForSpeedTheRun گفت:

    فکر میکنم بازیش شباهت زیادی به AC Black Flag داره و در مورد دزدان دریایی باشه.
    دوستان سونی فن خواهشن سعی نکنید تو مطالب مایکرو خرابکاری کنید چون در اون صورت باید منتظر تلافی باشید.پس همون بهتر که بحث های الکی راه نندازیم.

  • alitzzz گفت:

    شگفتی ساز مثل رایز و ریکور و‌ کوانتوم بریک :rotfl:

    • Cole Train گفت:

      نه حاجی مثه اوردر مثه نک مثه شادوفال مثه گادزیلا ووو بازم بگم؟؟ 😀

    • ali.xbox گفت:

      سلام دوست عزیز من هم ps4 دارم هم xbox one خداییی یا بچه ای یا خودتو داری مسخره میکنی جوری میگی انگار بازی های ps4 به غیر از انچارتد چیزی برای گفتن نداشتن عزیز در حالی که فکر نکنم هنوز هالو رو بازی کردی یا فورزا رو و یا گرز ۴ و یا کوانتوم بریکی که تا حالا تدیدی و نظر میدی به هر حال این ps4 من هست که داره خاک میخوره عزیز و من الان با انلاین فوق العاده هالو و گرز ۴ و فورزا دارم عشق میکنم و ps4 به غیر از انچارتد فعلا چیزی برای من نداشته البته بلاد بورن یادم رفت

      • doctor-hook گفت:

        همین ۲۰۱۶
        رچت اند کلک رو داد و لست گاردین رو… که لست گاردین ۱۵ تا گوتی برده… و گرز تا الان هیچی نگرفته…و فوتزا نصف گاردین هم جایزه نگرفته…همین دو روز پیش نمرات گراویتی راش اومد…که متاش ۸۱ شده…خودت گفتی بلادبورن… من بهت میگم حتما اینفیموس رو هم بازی کنی…
        از طرفی پارسال انتیل داون منتشر شد که متاش حدود ۸۰ شد و کلی ملت رو سر حال گردن… یا تیاراوی که روی ویتا موفق بود و برای ps4 منتشر شد و متاشم بالای ۸۰ بود…
        یا لیتل بیگ پلنت…
        من از خودم حرف در نمیارم… شما برو ویکی پدیا انحصاری های سونی دو تا سه برابر ماکرو هستش…
        تا ۴۵روزه دیگه فقط داره ۴ تا انحصاری برای ps4 عرضه میشه…
        kingdom hearts
        nioh
        horizon
        و همین گراویتی که نمراتش منتشر شده بود…
        اگخ پی اس فور داری عکسشو بفرست روی یک کاغذ هم اسمتو بنویس… تا خاک خوردن معلوم بشه چه کنسولی هست…

      • MS GAMER گفت:

        داداش نمیخواد واسه اینکه پلی رو بکوبی بگی من هر دو کنسول رو دارم ما اگر بازی هایه آنلاین اول شخص بخوایم ماشالا آنقدر زیاده که سال ها سرگرممون میکنه راستی فکر کنم تا حالا اسم شاهکاره فرام سافتور به گوشت نخورده بلادبورن رو میگم راستی داداش آخرین باری که یکی از بازی هاتون تونست یه ده تا جایزه بهترین بازیه سال رو بگیره کی بود؟

      • Nader13 گفت:

        @ali.xbox
        بلادبورن
        انتیل داون
        کیلزون
        اینفیمس و دی ال سیش ک ی بازیه جدا بود
        راچت اند کلنک
        کنک
        انچارتد ۴ و کالکشن
        لست گاردین
        درایو کلاب
        اوردر
        گراویتی راش۲
        اینا تا الان منتشر شدن و بازم هست من حضوره ذهن ندارم فقط تونع سبکو نگاه کن و انحصارای وی ارم ب کنار حالا ماکرو ب جز اون س تا ک گفتی چیو داره نکنه تامب رایدر ک واسه پی اس۴ام هست یا ددرایزینگ ک چند ماه دیگه واس پی اس ۴ میاد از اسمت مشخصه ک رو ماکرو تعصب داریو تعصبم ادمو کور میکنه همین ک فنه متعصبه ماکروییو رفتی ی پی اس ۴ خریدی ک از انحصاریای سونی عقب نمونی خودش خیلب حرف توشه ولی بازم بعید میدونم ps4 هم داشته باشی
        تو متا هم بازیای سونی خیلی بهتر عمل کردن همیشه تاریخ اینو ثابت کردا ماکرو کلا ۳ تا انحصاری تا الان داده ک تمرکزش رو انلاینو و اصن خرجی واسه داستانیش نشده ک من اکثره فتای ماکرو رو باشون صبت کردم یا کالاف یا بتل یا رمبو یا اورواچ انلاین میزنن

فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Sea of Thieves شگفتی‌ساز خواهد بود - گیمفا