فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا

فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید

اشکان عالی خانی
۱۲:۰۰ ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا

در چند روز اخیر، اخبار، شایعات و حواشی مختلفی پیرامون بازی‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان شنیده شد و پس از انتشار خبر تلخ و ناراحت کننده لغو شدن عنوان Scalebound، بسیاری از بازی‌بازان در مورد عناوین انحصاری اظهار نگرانی کردند و سراغ آن‌ها را از مایکروسافت گرفتند. حال، رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر، در مورد بازی‌های Crackdown 3 و Phantom Dust صحبت می‌کند.

آقای فیل اسپنسر، در مورد دو بازی انحصاری ایکس‌باکس وان، بازی‌های Crackdown 3 و Phantom Dust نظر مثبتی دارد. آقای اسپنسر طبق معمول از طریق حساب توییتر شخصی خود را طرفداران ارتباط برقرار کرد و در مورد مسائل مختلفی توضیح داد. او در مورد دو بازی Crackdown 3 و Phantom Dust نوشت:

به تازگی Crackdown3 را بازی کردم. بهترین عناون Crackdown بود که تا به حال تجربه کرده‌ بودم. کنترل گسترده است، دنیای بازی بسیار زنده است، دشمنان متنوع هستند؛ واقعا سرگرم کننده بود.

— Phil Spencer (@XboxP3) January 13, 2017

و من یک نگاه کوتاه نیز به Phantom Dust انداختم. بازی واقعا خوب بود و تیم سازنده کار را خیلی عالی پیش می‌برند.

— Phil Spencer (@XboxP3) January 13, 2017

در مورد بازی Phantom Dust آقای اسپنسر توضیحات بیشتری دادند و این بازی را یک عنوان اصیل و اریجینال معرفی کردند که نسخه قدیمی آن‌ برروی ایکس‌باکس اولیه نیز منتشر شده بود

این بازی یکی از عناوین اریجینال محبوب من است و عالی است که بتوانیم این بازی را به مخاطبان امروزی نیز ارایه کنیم.

— Phil Spencer (@XboxP3) January 13, 2017

از آقای اسپنسر در مورد سیستم و فناوری ابری (cloud) که در ساخت فیزیک بازی Crackdown 3 استفاده شده است، پرسیده شد و ایشان پاسخ دادند که «به خوبی ار می‌کند».

این فناوری فوق‌العاده کار می‌کند.

— Phil Spencer (@XboxP3) January 13, 2017

پس از پایان این بحث‌ها، آقای اسپنسر نظر خود را در مورد مراسم روز گذشته نینتندو و کنسول نینتندو سوییچ بیان کردند و دید مثبتی به بازی‌ های Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild داشتند.

ماریو جدید و تازه به نظر می‌ رسد. زلدا باید عالی باشد. کنسول دوگانه؛ جالب خواهد شد که ببینیم چه ایده‌های جدیدی در بازی‌های جدید نمایان خواهند شد.

— Phil Spencer (@XboxP3) January 13, 2017

عنوان Crackdown 3 در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و طبق اطلاعاتی که در دست داریم، تاریخ انتشار آن باید پیش از فصل تعطیلات باشد.

عنوان Phantom Dust نیز برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است. هر دوی این بازی‌ها برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Nima.1371 گفت:

    امیدوارم خوب در بیان این بازیا

    • متاسفانه چیزی که عمو فیل نمیفهمه اینه که سرمایه گزاری در کشور هایی مثل چ.ین و .زاپن بی فایده هست و باید تمرکز کلی.ش.ونی رو یا روی کشور های مثل ام.ریکا یا انگلس.تان بزارن یا اینکه در کش.ور هایی مثل ایران سرم.ایه گزاری کنند.{رو ایران میگم چون دیدم خیلی از گی.مرای ای.رانی اگه شرای.ط خوبی داش.ته باشند انتخابشون اکس باک.س هاست} هر چند انتخب من همیشه ps4 هست.در ضمن وقتی اس.کورپی.و بیاد معنی اومدن بازی های اک.س باکس برای p.c هم از بین میره پس باید این س.ود ج.ویی رو هم کنار بزاره. و اخرش هم اینکه اگه یه بار دیگه ایکس باکس بره تو کار انحصاری زمانی به تاریخ میپیونده و تقریبا نابو.د میشه.در ضمن اگه رو انحصاری هاییم مثل sea of thieves که نوپا هستند بخواد تکیه کنه بازم به تاریخ میپیونده. چون ممنکنه نتیجش مثل ریکور بشه . به کرک داون ۳ هم که نمیشه اعتماد کرد پس میمونه یه هالو و سری فورتزا(اگه درست نوشته باشم). پس باید انحصاری هاش هم گسترش بده که این عمر هم زمان بره . در هر صورت ارزویی موفقیت برای این غول سبز رنگ گیمینگ دارم.

  • کرک داون۳ بسیار جاه طلبانه هست در نظر بگیرید یک شوتر جهان باز با با یک کارکتر هیولا و یک محیط ۱۰۰درصد تخریب پذیر یعنی هر ساختمانی هر برجی و هر چیزی قابل تخریب هست شوتینگ بازی شبیه عنوان C12 هست و خوشبختانه خالق بازی GTA پشت بازی قرار داره و انشاالله تجربه بسیار ناب و انقلابی در پیش داریم :inlove: :inlove:

  • ali 110 gamer گفت:

    تعریف از خود نشانه ی ضعف است آقای اسپنسر :pissedoff:

    • NeedForSpeedTheRun گفت:

      هر چند ایکس باکس ندارم ولی کار درستی نیست میان تو بحث های ایکس باکس خرابکاری کنین.بچه های ایکس باکس معمولا تو مطالب سونی چیزی نمیگن.پس بهتره بکشین کنار.وگرنه میدونین که چی میشه.

    • Star-Lord گفت:

      انقدر که این حرف میزنه…ترامپ حرف نمیزنه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      سونی هیچی نمیگه….اینجوری میترکونه :yes:
      حرف نزن و برو راحت بازیاتو منتشر کن.
      هیتلر هم انقدر حرف زد…..ولی اخرش :dazed: :X-P:

    • Ramsay گفت:

      تعریف؟ ?:-) ?:-)
      والا ایشون فققط روند توسعه و جایگاهی که این دو عنوان درش قرار دارن رو گفتن.
      به هرحال این دو کمپانی بزرگ سونی و ماکرو هریک بدون دیگری دچار افت سوددهی و از اب و تاب افتادن بازار کنسول ها میشه.تو همین سایت شاهد کاربرایی هستیم که بخاطر این دوکمپانی و عناوینش خیلی چیزا نثار بقیه میکنن.خب اینگونه افراد به نفع سوددهی هر دو کمپانی هستن مخصوصا کمپانی رقیب که این صنعت رو هرچه بیشتر شبیه آنچه کنه ک نیست میکنه:یه رینگ بوکس.به امید خداوندگار اگر همینطور از بازیای پرزرق و برق و سیاست های بازاریابی استودیوها و کمپانی های بازیسازی استقبال کنیم این صنعت بازیسازی(که روزی هنر بود)هرچه بیشتر به صنعت سینما شبیه خواهد شد بطوریکه ناشرین بزرگ این صنعت(مانند ه.ا.ل.ی.و.و.د صنعت سینما)تنها عناوین پرسود پر زرق و برق و بی محتوا با هزینه گزاف برای تبلیغات و….. منتشر میکنن.به عبارتی بازیهایی ک بعنوان AAAنزد دوستان معروف و محبوب هستن.وفتی که صنعت گیم به صنعتی بالغ مثل سینما تبدیل شه امثال witcher3رو تنها میشه بین استودیوهای مستقل جستحو کرد.قدر بازیهایی مثل firewatch رو بدونید.این عناوین نقش اخرین سامورایی های این صنعت رو دارن.اینطور که داره پیش میره به زودی صنعت گیم به یه همچین چیزی تبدیل میشه و هرچه شما تنور این رقابت ظاهری بین ماکرو و سونی رو داغ تر کنید صنعت گیم سریع تر رو به زوال میره.حالا باز بزنید تو سروکله هم.

  • Cpt.MacMillan گفت:

    البته صحبتهای دیگه ای هم کرد مثلا گفت که sea of thieves پتانسیل اینو داره که در حد هیلو و گیرز به یک بازی بزرگ تبدیل بشه :inlove:

  • arian azk گفت:

    هر موقع اسپنسر از یه بازی تعریف کرده بازی اخرش بد در اومده ریکور هم همینو میگفت دیدیم بعد جوری میگه بهترین بازی هست اینگار چندین تا انحصاری داره که بینشون میکه کدوم بهتره کاملا مشخصه هول کرده و داره درجا میزنه

  • خیلی منتظرم ببینم پردازش ابری کرک داون رو سرورای مایکروسافت چقدر میتونه قوی باشه :inlove:

  • alitzzz گفت:

    خوب در نظر‌ افراد مختلف متفاوته :-)) مثلا بازی ای مثل ریکور یا رایز هم با متای ۶۰ هم از نظر‌ جناب اسپنسر عالی هست.:))باید متاش رو ببینیم:))

  • R@ckstarr گفت:

    اسپنسر که راجع به همه بازی ها اینو میگه که عالین مثل رایز و ریکور و کوانتوم کلا خوشم نمیاد از این نظراتش (خودم اکس باکس وان دارم)فن بازی در نمیارم

  • peen گفت:

    فیل اسپنسر می گوید و فقط می گوید حرف حرف حرف زنبور بی عسل

  • MahdiLGMMP گفت:

    واقعا خراب کرد ایکس باکس وان :no: :pain: اون از لغو شدن انحصاری هاش و اومدن انحصاری ها به PC و اوایل نسل اجرا نشدن با گرافیک خوب و واقعی .واقعا ایکس باکس ۳۶۰ ترکونده بود با اون میزان فروشش :yes: :chic:

  • اووو، بابا این مایکرو فن کیه ۳۰ تا چی پی ان زده به همه منفی داده :rotfl:

  • MS GAMER گفت:

    بازیه بسیار جالبیه مخصوصا اینکه میحیطش ۱۰۰% تخریب پذیر هست

  • میدونستید فیل با بازی کردن عناوین مستقل روی اکانت لایوش داره تبلیغشون میکنه و از سازنده حمایت میکنه؟ :inlove:
    عالیه این مرد بخدا :yes: :yes:

  • Nader13 گفت:

    خب تکنولوژیه ابری نته سنگینی میبره البته تا اینجا اینجور بوده فک نکنم کراک داون ۳ تو ایران زیاد کاربرد داشته باشه ک بخوایم ب خاطرش خوشحال باشیم

  • Alireza_yoo گفت:

    منم امیدوارم موفق شن این بازیا چون سونی هم به فکر بازی تو سبک جدید میافته (درسته که کلی بازی جدید میاد از جمله horizon و ds) و بغیر ساخته شدن انحصاریای ناب برای دو طرف گیمرا هم سود میکنن و من سونی فن هم همینطور 😕

  • Ellie گفت:

    امیدوارم که بازی های خوبی از اب در بیان و ماکرو فن ها لذت ببرن اما در کل نمیشه رو حرف اسپنسر زیاد حساب کرد چون خود ایشون گفته بودن ریکور دلیل اومدن ایشون به دنیا بازی بود :pain: :pain:

  • SajjadPo گفت:

    به فانتوم داشت ۲ امیدی چندانی ندارم ولی با این حال کرک داون ۳ میتونه در صورت تلاش تیم توسعه دهنده موفق باشه

فیل اسپنسر از عناوین Crackdown 3 و Phantom Dust می‌گوید - گیمفا