کوجیما در ساخت Death Stranding از همکاران قدیمی خود در کونامی استفاده میکند
به صورت کلی، وقتی رهبر یک تیم از شرکتی که در آن فعالیت داشته است، خارج میشود و اقدام به ایجاد یک تیم دیگر میکند، همکاران قبلیاش برای پیوستن دوباره به او تمایل دارند. حال به نظر میرسد این امر اجتناب ناپذیر، برای کوجیما نیز رخ داده است. گویا وی نیز خواهان استفاده از همکاران قدیمی خود، جهت ساخت جدیدترین بازیاش است.
همانطور که مطلع هستید، کوجیما پس از کشوقوسهای فراوان از کونامی جدا شد و اقدام به تاسیس استودیوی مستقلش تحت عنوان Kojima Productions کرد؛ هنگام رونمایی از نخستین بازی وی تحت عنوان Death Stranding، مشخص شد که برخی از اشخاصی که با کوجیما در کونامی فعالیت میکردند، وی را در استودیوی جدیدش نیز همراهی میکنند. از جملهی این افراد میتوان به یوجی شینکاوا (کارگردان هنری)، Ken-Ishiro Imaizumi (تهیه کننده)، آیاکو تراشیما (دستیار شخصی) و شینجی هیرانو (رئیس سابق کونامی) اشاره کرد.
با این حال به نظر میرسد اشخاص دیگری از کونامی به استودیو کوجیما جهت ساخت بازی Death Stranding ملحق شدهاند. اخیراً مطلع شدیم که کوجیما، ماساکی سایتو و جکی تان (طراح بازی)، یاسوهیرو کاواکامی (هنرمند بخش سینماتیک)، چیهوکو اوچیاما (طراح ارشد کاراکتر) را نیز وارد تیم خود کرده است. همچنین آکیو ساکاموتو، شخصی که هستهی اصلی موتور بازیسازی فاکس (Fox Engine) را طراحی کرده نیز به کوجیما پیوسته است.
این انتقالها بیشک تاثیر مثبتی در ساخت بازی Death Stranding خواهد گذاشت؛ چراکه این افراد ضمن داشتن روحیهی خلاق و استعداد بالا، با چگونگی همکاری با کوجیما نیز آشنایی خواهند داشت و باعث پیشرفت هرچه بهتر این پروژه میگردند. بازی Death Stranding در تاریخ نامشخصی، به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خیلی هم عالی :inlove: با توجه به شناختشون از هم دیگه میتونه هماهنگی زیادی تو استدیو ایجاد کنه و باعث سریع تر ساخته شدن بازی بشه :inlove: کوجیما ازت انحصاری ناب میخوام :-))
کوجیما میخواد یه شاهکار دیگه بسازه :inlove:
اقا این حالا کل کونامی رو داره خالی میکنه :rotfl: :rotfl:
انتقام سختی داره میگیره :rotfl: :yes: :yes:
این کوجیما هم که همه رو از کو.نامی کشید بیرون همینجوری پیش بره هیچکس تو کو.نامی نمیمونه
این بازی در کنار Last و God مثلث رویایی برترین انحصاری های آینده سونی رو میسازن هرکدوم از این بازیا ادمو به راحتی مجاب به خریدن PS4 میکنن :inlove:
اسماشونو که خوندم یاد فوتبالیستا افتادم مخصوصا ماساکی 😀
وقتی انسان با کسایی که دوست داره و به هم احترام میزارند فعالیت کنه و چون عاشق کاری هست که انجام میده مطمعنا نتیجه عای میشه
کوجیما جون خودت بس کن :stop:
هایپِ خون گرفتیم !!!! :reallypissed:
حالا کو تا انتشار 😥
میگم این سونی هم بازیهای خیلی خوبی داره ها.اگه از پس بازیهای گرون کنسولی برمیومدم الان یک PS4 Pro داشتم. 😉
از منفی هایی که به دوستان داده شده بوی سوختگی میاد :rotfl:
شاهکار
خوب هیچ چیز جایه رفقایه قدیمی رو نمیگیره کسانی که کاملا با هم مچ هستن و مطمئنن اینکار بشدت به نفع بازی خواهد بود
این بازی را همان روز اول به قیمت یک میلیارد یورو خواهم خرید. 😀
داداش تو برو ۱۰ تومن بده اشتراکی واتچ داگز بازی کن
واقعا امیدوارم روزی کوجیما بتونه ای پیه silent hill رو از کونامی بخره و دوباره silent hills رو زنده کنه
قطعا مفتشم گرونه.چه برسه سیصد هزار تومن.پنج تومن هم از سرش زیادیه.باور کنید. 😀
به به کوجیما میخاد دوران ضعیف متال گیر رو دوباره تکرار کنه
افرین بر تو دلاور ک اینقدر ب بازیات گند میزنی
اخه کوجیما کار دیگه ای که بلد نیست.با نسخه Ground Zeroes به ماهیت اصلیش میشه پی برد. 😀
اگه ساختن بازی و گرفتن متا ۹۳ یعنی گند زدن به یه فرنچایز پس شما ها اینجا چیکار میکنید؟؟؟
xb که غیر از فورزا هر چی داشت زیر ۹۰ هست!!!
اپیزود ۱ و آغاز متال گیر خودش میارزه به خیلی از این به ظاهر بازی ها و نشان از قدرت کوجیما داره که میتونه این داستان هاش رو چطور روایت کنه و دنیای بازیش رو چطور نشون بده
دهنتو ببندی نمیگن لالی :no:
واقعا؟ چطور فن های سونی میتونن بیان در باره مطلب مایکرو چیزی بگن ما نمیتونیم.
حقیقت با چرت و پرت خیلی فرق داره؟؟
درسته mgs v به خوبی ۴ نبود ولی همون پارت ۱ بازی عالی بود و الانم که دیگه معلوم شده واسه چی پارت ۲ اونقدر ضعیف بوده ، تهمت زدن به کوجیما نشونه جهالته!!!
البته اگه یه دلیل واسه ضعف بازی آخر کوجیماباشه اونم انتشارش واسه پلتفرم های اضافی هست و اگه قرار بود واسه پلتفرم اصلی این فرنچایز منتشر بشه این همه مشکل واسش بوجود نمیومد
با حضور اوچیاما مى شه حدس زد باس ها کم و بیش چه شکلى خواهند بود. البته من باس هاى بازى شماره ۴ رو فوق العداه دوست داشتم و حالا هم به نظر مى رسه کل تیم متال گیر سالید برگشتن دور هم. امیدوارم زودتر یه تاریخ انتشار بدن.
سونی بهترین هارو جذب میکنه عملکرد سونی تو سال های گذشته عالی بوده تنها کم کاری که داشتن بی برنامگی سر vita بود وگرنه اگه بخوایم حساب کنیم سونی از هر نظر تو صنعت گیم اوله