فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود
این روزها صحبت از وضعیت ایکسباکس و بازیهای آن بسیار داغ شده است. اسپنسر بهعنوان مدیر ایکسباکس نیز بهخوبی سوالات طرفداران را پاسخ میدهد. حال او کنسل شدن بازی Scalebound و وضعیت برند ایکسباکس میگوید.
اخیرا رئیس بخش ایکسباکس به تعداد زیادی سوال در حساب رسمی توییتر خود پاسخ داده است.
او در ابتدا به این نکته اشاره کرد که کنسل شدن Scalebound به احساسات او نیز لطمه زده و از این بابت بسیار ناراحت است. مدیر ایکسباکس با معذرت خواهی از طرفداران به این نکته داشت که او از این اتفاق درس گرفته و دقت بیشتری در آینده دارد.
کنسل شدن Scalebound به منم آسیب زد و من از جامعه ایکسباکس عذر میخواهم. من میخواهم هرچیزی که شروع میکتیم، فوق العاده به پایان برسد و تنوع و جذابیت داشته باشد.
عرضه آیپیهای جدید برای ما اهمیت بهسزایی دارد و من از این به بعد استراتژی جدیدی برای نشان دادن بازیهایمان بهصورت عمومی پیش میگیرم و در بهترین زمان ممکن آن را نشان میدهم.
من قبول دارم که مایکروسافت باید ریسک بیشتری کند و میدانم که بعد از اتفاقات اخیر بهنظر وعده پوچی میاید اما حقیقتا قبول دارم.
بسیاری از افراد در رابطه با کنسل شدن Scalebound مشکل مالی را دلیل اصلی میدانستند اما اسپنسر با مخالفت اعلام کرد که دلیل کنسل شدن Scalebound بهدلیل مشکلات مالی نبوده است.
عذرمیخواهم اما بازیها اینطور ساخته نمیشوند. اینطور نیست که X مقدار پول بدهی و بازی تحویل بگیری. از آنچه که فکر میکنید پیچیدهتر و سازمانیتر است.
در ادامه اسپنسر به سه عنوان انحصاری مایکروسافت که توجه ویژه دریافت کردهاند اشاره کرد.
بهنظرم عالی است که Crackdown ،Sea of Thieves و State of Decay توجه ویژه دریافت کردهاند. این بازیها تلاش میکنند تا چیز جدیدی را بنیان گذارند.
اسپنسر با اشاره به نو بودن Sea of Thieves به این نکته اشاره کرد که سورپرایزهای زیادی در این بازی برای بازیبازان وجود دارد.
Sea of Thieves عنوان کاملا نوینی است که المانهای مختلفی برای سورپرایز کردن بازیبازان دارا است.
مدیر ایکسباکس در ادامه نیز به عرضه عناوین انحصاری فوق العاده در سال ۲۰۱۷ اشاره داشت و اعلام کرد که این برنامه “تغییری نکرده است”. یکی از طرفداران درمورد کمبود استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت صحبت کرد و به این نکته اشاره داشت که مایکروسافت به جز Rare و چند استودیوی فرست پارتی، استودیوی دیگری ندارد اما اسپنسر با او مخالفت کرد و استودیوی Mojang اشاره داشت.
من فکر میکنم در لیستت Mojang را جا انداختید و بهنظرم وقتی درمورد بازیهای محبوب صحبت میکردید عنوانی مثل Minecraft را فراموش کردهاید.
همچنین ما همچنان با قراردادهایی با استودیوهای مستقل خواهیم بست اما بازهم ایجاد استودیوهای فرست پارتی برایمان اهمیت بهسزایی دارد.
یکی دیگر از طرفداران به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت بازیهای تک نفره نداشته و تنها تمرکز چندنفرهای دارد اما اسپنسر با اشاره به بازیهای داستان محور جدید مایکروسافت پاسخ داد.
ما در سال ۲۰۱۶ دو بازی کاملا تک نفره Quantum Break و ReCore را داشتیم.
در پایان هم مدیر ایکسباکس اعلام داشت که او بسیار دوست دارد بازیهای قدیمی و فرانچایزهای دوران نخستین ایکسباکس ادامه پیدا کنند و از طرفداران نیز نظر خواهی کرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات