فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا

فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود

امیرحسین دهنوی
۱۵:۵۱ ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا

این روزها صحبت از وضعیت ایکس‌باکس و بازی‌های آن بسیار داغ شده است. اسپنسر به‌عنوان مدیر ایکس‌باکس نیز به‌خوبی سوالات طرفداران را پاسخ می‌دهد. حال او کنسل شدن بازی Scalebound و وضعیت برند ایکس‌باکس می‌گوید.

اخیرا رئیس بخش ایکس‌باکس به تعداد زیادی سوال در حساب رسمی توییتر خود پاسخ داده است.

او در ابتدا به این نکته اشاره کرد که کنسل شدن Scalebound به احساسات او نیز لطمه زده و از این بابت بسیار ناراحت است. مدیر ایکس‌باکس با معذرت خواهی از طرفداران به این نکته داشت که او از این اتفاق درس گرفته و دقت بیشتری در آینده دارد.

کنسل شدن Scalebound به منم آسیب زد و من از جامعه ایکس‌باکس عذر میخواهم. من می‌خواهم هرچیزی که شروع می‌کتیم، فوق العاده به پایان برسد و تنوع و جذابیت داشته باشد.

عرضه آی‌پی‌های جدید برای ما اهمیت به‌سزایی دارد و من از این به بعد استراتژی جدیدی برای نشان دادن بازی‌هایمان به‌صورت عمومی پیش می‌گیرم و در بهترین زمان ممکن آن را نشان می‌دهم.

من قبول دارم که مایکروسافت باید ریسک بیشتری کند و می‌دانم که بعد از اتفاقات اخیر به‌نظر وعده پوچی میاید اما حقیقتا قبول دارم.

بسیاری از افراد در رابطه با کنسل شدن Scalebound مشکل مالی را دلیل اصلی می‌دانستند اما اسپنسر با مخالفت اعلام کرد که دلیل کنسل شدن Scalebound به‌دلیل مشکلات مالی نبوده است.

عذرمیخواهم اما بازی‌ها اینطور ساخته نمی‌شوند. اینطور نیست که X مقدار پول بدهی و بازی تحویل بگیری. از آنچه که فکر میکنید پیچیده‌تر و سازمانی‌تر است.

در ادامه اسپنسر به سه عنوان انحصاری مایکروسافت که توجه ویژه دریافت کرده‌اند اشاره کرد.

به‌نظرم عالی است که Crackdown ،Sea of Thieves و State of Decay توجه ویژه دریافت کرده‌اند. این بازی‌ها تلاش می‌کنند تا چیز جدیدی را بنیان گذارند.

اسپنسر با اشاره به نو بودن Sea of Thieves به این نکته اشاره کرد که سورپرایزهای زیادی در این بازی برای بازی‌بازان وجود دارد.

Sea of Thieves عنوان کاملا نوینی است که المان‌های مختلفی برای سورپرایز کردن بازی‌بازان دارا است.

مدیر ایکس‌باکس در ادامه نیز به عرضه عناوین انحصاری فوق العاده در سال ۲۰۱۷ اشاره داشت و اعلام کرد که این برنامه “تغییری نکرده است”. یکی از طرفداران درمورد کمبود استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت صحبت کرد و به این نکته اشاره داشت که مایکروسافت به جز Rare و چند استودیوی فرست پارتی، استودیوی دیگری ندارد اما اسپنسر با او مخالفت کرد و استودیوی Mojang اشاره داشت.

من فکر می‌کنم در لیستت Mojang را جا انداختید و به‌نظرم وقتی درمورد بازی‌های محبوب صحبت می‌کردید عنوانی مثل Minecraft را فراموش کرده‌اید.

همچنین ما همچنان با قراردادهایی با استودیوهای مستقل خواهیم بست اما بازهم ایجاد استودیوهای فرست پارتی برای‌مان اهمیت به‌سزایی دارد.

یکی دیگر از طرفداران به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت بازی‌های تک نفره نداشته و تنها تمرکز چندنفره‌ای دارد اما اسپنسر با اشاره به بازی‌های داستان محور جدید مایکروسافت پاسخ داد.

ما در سال ۲۰۱۶ دو بازی کاملا تک نفره Quantum Break و ReCore را داشتیم.

در پایان هم مدیر ایکس‌باکس اعلام داشت که او بسیار دوست دارد بازی‌های قدیمی و فرانچایزهای دوران نخستین ایکس‌باکس ادامه پیدا کنند و از طرفداران نیز نظر خواهی کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • marcus.finex گفت:

    تجربه ریکوری برای ماکروسافت درس عبرت شد به دلیل مشکلات فنی
    ماکروسافت قصد نداشت این تجربه رو دوباره تکرار کنه تو یه آیپی جدید
    مشکل از سمت پلاتنیوم بوده نه ماکروسافت در مورد ساخت اسکیل باند
    تصمیم سختی بود لغو بازی اما باید گرفته می شد

    • MS GAMER گفت:

      داداش هر کسی میگه مشکل از طرف مقابل هست به مرور زمان مشخص میشه که مشکل از طرف کی بوده

    • Fight Club گفت:

      بله شما درست می فرمایید!!
      شخص کامیا و افراد پلاتنیوم گیمز به دلیل تازه کار بودن همین طوراماتور بودن نتونستن مشکلات فنی بازی خودشونو حل کنن!
      من نمیفهمم شما چجوری پلاتنیوم گیمز رو با Armature Studio مقایسه میکنی؟
      شما میدونی پلاتنیوم گیمز تا حالا چه عناوین قدرتمندی ساخته؟
      انگار شخص کامیا و پلاتنیوم گیمز انقدر بلانسبت احمق هستن … که با عرضه یه بازی پر از مشکلات فنی ابروی خودشونو تو این صنعت ببرن….انگار فقط ابروی ماکروسافت اینجا مطرح شده!!
      انقدر راحت قضاوت نکنیم…

      • warcraft گفت:

        البته ی دلیل اینکه بازیهای ماکروسافت متاشون کمه سونی به منتقدا پول میده
        وگرنه بازیهای ماکروسافت خیلی هم خوب هستن

      • marcus.finex گفت:

        Fight Club
        پلاتنیوم سه سال داره رو بازی کار می کنه آپولو می خواد مگه هوا کنه چرا پروژه اسکیل باند تمام نکرد طی این مدت ماکروسافت هم زمان در اختیار این استدیو قرار داد هم پول

        • Fight Club گفت:

          marcus.finex
          ساختن یه بازی شاهکار اونم تو این سبک … اونم تو این دوره با این همه فشار…. دقیقا مثل آپولو هوا کردن میمونه…. سازنده بازی یه استدیو شرقیه… و هممون میدونیم رو تاریخ انتشار عناوینشون چقدر حساس هستند…. نمیتونن ریسک کنن! اونم به خاطر اعتبارشون..
          ماکروسافت موفقیت میخواد اونم تو زمان کم… بره قرارداد ببنده با یه استدیو غربی…
          البته زمانی حرف شما درست میشه… که تو قرارداد …. تاریخ اتشار حدودا مشخص شده باشه… که قطعا منو شما از این موضوع اطلاعی نداریم… پس بهتره تعصب بذاریم کنار و قضاوت نکنیم… سپاسگزارم

  • Darksouls3 گفت:

    انحصاری اصلی به باد رفت حالا چند بازی معمولی تبلیغ میکنه

    • یاااا حسین ! Sea of Thieves معمولیهههه ؟؟؟ به عمرم همچین گرافیک چشم نوازی از هیچ بازی ندیده بودم . هیچ وقت این همه خلاقیت تو یک بازی ندیده بودم . هیچ وقت فکرشو نمیکردم بازی ساخته بشه که بادوستات آنلاین توی اقیانوس بی کران با شرایط آب و هوایی مختلف کشتی رو به صرت بسیار شبیه ساز کنترل کنید و بعضی وقت ها با دمشنای آنلاین در دریا مواجه بشی. بماند که چقدر جزیره با ویژگی های مختلف و … توش وجود داره . CRACKDOWN معمولیه ؟ بازی که یک شوتر بسیار قوی رو با تخریب پذیری ۱۰۰ در ۱۰۰ و گرافیک هنری قوی به اجرا میذاره آیا معمولیه ؟ واقعا نمیدونم چی بگم . من الان رفتم تریلر های اسکیل باندو دیدم . واقعا افت فریم زیادی داره و گرافیک فنی هم جاهایی بسیار مرده هست . مایکروسافت نمیخواست وعده ی پوچ بده . واقعا با این کار فهمیدم فیل اسپنسر یک جنتلمن فوق العادس :inlove:

  • NeedForSpeedTheRun گفت:

    مایکروسافت هیچوقت مشکل مالی نداشته ، نداره و نخواهد داشت.
    با همه این اوصاف اصلا حاضر نیست اندازه جیبش خرج کنه.مایکرو اگه اراده کنه میتونه هر شرکت بازیسازی رو بخره ولی چرا این کار رو نمیکنه اما و اگرهاییست که در فصل بعد به ان اشاره خواهیم کرد.
    ماهیت مایکروسافت در E3 مشخص خواهد شد.

    • cv گفت:

      من نمیدونم این تصورات کودکانه از کجا میاد
      فکر کردی اسپنسر زنگ میزنه نادلا میگه
      دو میلیارد بده
      اونم میگه چشم عزیز
      نه دوست عزیز
      بخش گیمینگ یکی از بخش های مایکروسافت
      به طور مثال سالی ۵ میلیارد دلار بودجه
      برای ساخت کنسول،بازی، سرویس های اینترنتی، بازی های رایگان، حقوق کارکنان……
      در نهایت باید ۱ میلیارد دلار سود بده
      بازی سازی کار زمان بر و مثل قمار
      اسپنسر ترجیح داده پول صرف هیلو و فورزا و گیرز کنه و بازی های صدرد موفقیت تجاری دارن
      بقیه عنواین لغو میشن
      بقیه پول هم صرف بازی های رایگان و گول زدن مخاطب

    • M2Cian گفت:

      درسته تو E3 مشخص میشه مایکرو چیکارست

  • تجربه های عالیتون رو کم ندیدیم :laugh: :laugh:

  • Mohammad k22 گفت:

    😐 😐 😐
    خدایا الشفا بده اینو دست برداره از این کارا
    خودم فن فابریک سونی ام ولی دوست ندارم ایکس باکس همینجوری بازیهای شاخشو لغو کنه

  • با تمام احترامی که به دوستان مایکروسافتی قایلم بنظرم بهتره که ایشون حرف نزنه
    قول میدم اگه ایشون حرف نزنه و وعده پوچ و الکی نده برند xbox هیچوقت نابود نمیشه
    بستن قرار داد با استودیو های مستقل و انحصاری کردن بازی هایی مثل دد رایزینگ و تام رایدر که وجودشون رو مدیون پلی استیشنن
    تو سال ۲۰۱۶ بازی های کوانتوم بریک و ریکور واسه pc هم منتشر شدن از جمله کوانتوم رو استیم بعد میگه ما
    کنسل شدن بازی ای که ۳ سال در دست ساخت بود و با مشکل مواجه شدن ساخت بازی های دیگه
    بنظر من خجالت خوب چیزیه و کوچیک و بزرگ نمیشناسه باید کشید :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed:

  • mahdi m77 گفت:

    خدایی این اسپنسر چند لول بدتر از دان متریک
    بزرگ ترین ویژگی دان متریک انحصار گرایی فوق العادش بود
    من شخصا معتقدم با این که اول نسل دان متریک چندتا اشتباه بزرگ کرد ولی اگه میذاشتن بمونه الان اوضاع xbox به مراتب بهتر بود به ویژه که نمیذاشت عناوین انحصاری xbox روی pc بیان و قطعا تعداد انحصاری های مایکرو رو هم خیلی بیشتر میکرد کافیه به اول نسل نگاه کنید و ببینید چه تعداد انحصاری داشت مایکرو :struggle:
    این اسپنسر فقط یه زبون دراز داره و بس :no:

  • TLoU part two گفت:

    لغو شدن اسکیل باند به نفع کاربران بوده است
    لغو شدن اسکیل باند مرا ناراحت کرد
    ?:-)
    نفع کاربران مرا ناراحت کرده است.

  • doctor-hook گفت:

    باز این حرف زد… من نمی دونم چرا همیشه…ماکرو سعی می کنه گند کاری هاشو پشت کارای دیگش مخفی کنه…
    حقیقت ماجرا اینه… ماکرو اصلا ریسک پذیر نیست…
    می دونستید اول دیوید کیج نسل قبل میره ماکرو… ولی ایده هاش براشون مسخره بود… ولی سونی قبولش می کنه…
    می دونستید مدیا مولکول که شاهکار می سازه الان برای سونی… ایده لیتل بیگ پلنت رو می بره پیش ماکرو ولی باز بهشون توجه ای نمی کنن ولی سونی قبولشون می کنه…
    این چهارمین بازی کنسل شدنشون تو نسل بودش… ماکرو دنبال عرضه عناوینی هست که فقط از قبل از سود دهیش مطمئن باشه… وگرنه استدیو که گرز ۴ رو داد… ای تیری ۲۰۱۳ یه بازی معرفی کرد که اونم کنسلش کرد ماکرو بعد فیبل و فنتوم حالا هم اسکیل باند معلوم نیست تو اینده هم چه قراره اتفاق بیوفته… از طرف دیگه تو عرضه ای پی های شناخته شده هم کامل موفق عمل نکرده… هیلو و گرز نسبت به نسل قبل افت داشتن… و حتی یک گوتی هم امسال و پارسال نگرفتن… سونی نه تنها میاد عناوین متنوع عرضه می کنه… حتی عرضه عناوین شناخته شدن هم موفق بوده… مثلا الان انچارتد ۴ حدود ۱۲۸ تا گوتی برده…
    کلا مدیریت ماکروسافت دنبال اینه با یه میزان پول هم با سونی رقابت کنه هم والو و هم اپل…
    بزارید اینطوری مثال براتون بزنم… فرضا سالی ۱۰۰ میلیارد دولت به ورزش اختصاص میده… از این ۱۰۰ میلیارد مستقیم ۸۰ میلیاردش میره… برای فوتبال… پول باقی مونده بین تمام ورزش ها تقسیم میشه…
    ایکس باکس قدرت اول ماکرو نیست… ویندوز در شاخه اول قرار می گیره…
    حالا ماکرو می خواد با پول کمتر که به ایکس باکس قرار میده هم بتونه با سونی رقابت کنه که پلی استیشن شاخه اصلی سونی هست…
    هم بیاد لومیا رو با بودجه کم مقابل ایفون و گوشی های اندرویدی بزاره…
    هم بیاد با والو رقابت کنه…
    صد در صد این اتفاق نمیوفته… چرا ویندوز موفق هست؟ چون بودجه خیلی زیادی داره…

    حتی چند وقت پیش یکی از ماکرو گفته بود که فرق سونی با ما چیه؟ گفته بودن اونا چک زیاد می کشن… به خاطر همین عناوین انحصاری هاشون یا انحصاری زمانی ها و دی ال سی هاشون بیشتره…

  • Farhad-ps4 گفت:

    حالا خدا کنه سونی مثل مایکرو نشه و
    ما کاربران ps4 به انحصاری های آینده امید داشته باشیم

  • Matt Murdock گفت:

    واقعا وضعیت امروز مایکروسافت،به من،کسی که نسل هفتم رو با کنسول این شرکت گذروندم،حس خیلی خیلی بدی تزریق میکنه.
    رییس بخش سرگرمی هم که تا دیروز بلوری بلوری و ۴K 4K میکرد و امروز هم فقط از عناوینی حرف میزنه که خودش هم درون خودش امیدی بهشون نداره.
    کوانتوم بریکی که استدیو رمدی و سم لیک عزیزم روش کار میکردن به کجا رسید؟عنوان رایز چه سرانجامی داشت؟نسخه های ۳ و ۴ دد رایزینگ چه بازخوردی دریافت کردن؟
    اگه فرنچایزهای سگانه XB که از نسل های قبل همراهش بودن این بار به کمکش نمیومدن سرانجام XB چی میشد؟
    دیروز،در توییتر هشتگی فرستاده شده خطاب به اسپنسر رو دیدم،با عنوان
    #makexboxgreatagain
    جالب بود،درست هم میگفت،شاید هیچوقت XB برند شماره یک گیمینگ نبود،ولی هرچی بود،از امروز سربلندتر و قابل اعتمادتر بود.
    امیدوارم دوباره حداقل به همون نقطه برسه،که با سیاست های امروزش،ساخت کنسول قدرتمند اونم این آخرنسلی،گفتن از کنار گذاشتن مفهوم سنتی نسل و عدم سرمایه گذاری روی استدیوها و بازی های AAA،خیلی خیلی دور بنظر میرسه.

  • ammar_gamer گفت:

    به حرفهای این مرد اعتمادی نیست!!!!!

  • Farhad-ps4 گفت:

    (اسپنسر با اشاره به نو بودن Sea of Thieves به این نکته اشاره کرد که سورپرایزهای زیادی در این بازی برای بازی‌بازان وجود دارد.)
    اسپنسر جان سوپرایز بزرگ اونه که بخش تک نفره و داستانی هم داشته باشه و شاهکار باشه
    درسته این بار گوتی یه بازی تمام آنلاین شد، ولی هیچ وقت اهمیت و ارزش بخش تک نفره کنار نمیره در نزد گیمرها

  • پنکه گفت:

    اینکه مسلم بود که بخاطر مشکلات مالی نیست به نظرم روند ساخت انقدر کند پیش میرفته که ترجیح دادن کنسلش کنن

  • عذرمیخواهم اما بازی‌ها اینطور ساخته نمی‌شوند. اینطور نیست که X مقدار پول بدهی و بازی تحویل بگیری. از آنچه که فکر میکنید پیچیده‌تر و سازمانی‌تر است.
    _
    بله دوستان.مشکل مالی نبوده و از طرف تیم توسعه دهنده بوده.وقتی مایکرو سرمایه گزاری رو یک بازی ک یکی از مهم ترین انحصاری های ٢٠١٧ هست سرمایه گزاری میکنه و استودیو اون نتیجه لازم رو نمیده همینه.مشکل مالی نی.حتی اگه باعث ضرر دهی هم بشه باز هم مایکرو ول نمیکنه.نمونش بخش نوکیا ک با اینکه خیلی وقته ضرر میده بازم تعطیلش نکرده.
    _
    بعضیام باس در دروازرو ببندن و راجعبه کنسولی که ندارن و نخواهند داشت نظرات مفت و بی ارزش ندن :yes: کسی که باید به فکر باشه طرفداراشن نه فن بویای سونی

  • کنسل شدن بازی ها قرار نیست دید طرفداران رو عوض بکنه اگر اسپنسر به عنوان رئیس اکس باکس میگه به نفع گیمرهای اکس باکس بوده پس حتما به نفع بوده ایشون که بده گیمرهای کنسولش رو نمیخواد در نهایت امیدوارم اسپنسر بزرگ با قدرت بره جلو و امسال سورپرایزمون کنه هرچند عناوین امسال به قدر کافی فوق العاده و متنوع هستن و جای هیچ نگرانی نیست “ما همه گوش به فرمان توئیم اسپنسر بزرگ”

  • Luckyluck گفت:

    فلسفه خرید کنسول که قدرت سخت افزار و بازی های مولتی پلتفرم که نیست…این کار رو پلتفرم پی سی(ویندوز خودشون)داره به خوبی انجام میده…
    یه دفعه بیاد بگه میخوایم اکس باکس و ویندوز رو یکی کنیم خیال همه رو از جمله فن های اکس باکس رو راحت کنه…
    جزییات اسکورپیو که بیرون بیاد معلوم میشه…!

  • joule گفت:

    دو بازی crackdown و sea of thieves قراره بازی های هنجار شکن و با ایده های نوین باشن که صنعت گیم رو جلو میبرن
    بازی halo wars 2 هم ممکنه برای بازی های استراتژی جنگی سرعتی رو کنسول ها جریان ساز شه
    بازی cuphead هم فضا سازی عالی داره. سال ٢٠١٧ سال عالی خواهد بود هر چند با scalebound خیلی شگفت انگیز تر میشد
    به قول یکی از کاربرای ign, مایکروسافت به house of ideas تبدیل داره میشه، جایی برای ریسک و ایده های نوین!

    • آواتارت هم قرار بود با کارگردانش سبکش رو از نو تعریف کنه ولی با مخ رفت توی ….(بیخیالش)
      این یه تیکه‌ی جملت دیوانم کرد.
      “به قول یکی از کاربرای ign, مایکروسافت به house of ideas تبدیل داره میشه، جایی برای ریسک و ایده های نوین!”
      عجب آدم معتبری، دوستان هم فن شما تو همین سایت هم تو کنفرانس PSX 2016 همینو به سونی گفتند! اون وقت شما به کاربران IGN رجوع میکنید؟
      اول اسم اون دوستمون هم ا.ح.د بود. کامنتش پایینتر هست

    • cv گفت:

      ریسک :laugh:
      به خاطر همین ریسک پذیری بود که halo 5 ناقص عرضه کرد تا راه برای عنواین بعدی باز بشه
      حتی تریلر های تبلیغاتی با بازی اصلی متفاوت بود :laugh:
      اگه sea of thieves هنجار شکن پس DREAMS دنیای بازی رو متحول میکنه

      تمام ویژگی crackdown بر پایه اینترنت
      بسیاری کشورها در ۱۰۸۰p به مشکل میخورن
      چه برسه به ۴K

      HALO WARS اگه قرار بود جریان ساز باشه شماره ۱ جریان ساز میشد

      مایکروسافت همیشه هدف اول و آخرش پول بوده اگه از بازی هم حمایت کرده یا سازندش باید مشهور باشه یا ایده دهن پرکن داشته باشه

      اگه روزی بازی مثل the last guardian ساخت
      میشه قبول کرد
      این حرف ها همش باد هواست

      • joule گفت:

        من منکر dreams نمیشم که قراره انقلابی باشه! نو اوری های این دو بازی با هم کاملا فرق دارن
        و ثانیا قسمت قبلی جریان ساز نشد چه ربطی به این شماره داره؟ halo 5 هم ناقص عرضه نشد فقط به خاطر هایپ زیاد رو بخشی که اصلا تمرکز بازی نبود(درگیری اسپارتان لاک و مستر چیف که اصلا مرکز اصلی بازی نبود! مرکز بازی یک جای دیگه بود که غافلگیری بازی بود) و اینکه روایت داستان بد بود چه ربطی به ناقص بودن داره؟ چون نمیخواستن سرنوشت کورتانا مشخص شه و یک رو دستی بزرگ بخونیم شدن ادم بد؟البته قبول دارم تا حدی زیاده روی کردن
        خودت هم داری میگی بر پایه اینترنت چه ربطی به انقلابی نبودنش داره؟
        منم ربط tlg رو به بحث نمیفهمم؟

      • Hold the Door گفت:

        مایکروسافت همیشه هدف اول و آخرش پول بوده 😐
        اون وقت سونی همیشه هدف اول و آخرش کمک به صنعت گیم بوده دیگه 😐
        خداوکیلی فن بازی میکنین دیگه چشمتونو رو همه چی نبندین :/

        یا سونی سر عنوانی مثل last guardian میاد ۱۰ سال صبر و سرمایه گزاری میکنه که کمکی به صنعت گیم کرده باشه :/
        جفتشون دنبال این هستن که از سرمایه ای که گذاشتن سود ببرن پس سعی میکنن بازی های عالی بسازن تا مخاطب جذب کنند و مخاطباشونو نگه دارند !
        حالا این وسط ماکرو با توجه به اتفاقاتی که سر IP های جدیدش اومده تصمیم گرفته که سرمایشو الکی خرج نکنه و سودی نبینه جایی سرمایه گزاری کنه که سود داشته بشاه برا همین ریسک پذیریشو کم تر میکنه و میاد بازیو کنسل میکنه حالا مهم نیست طرف کی باشه یا چیکار قبلا کرده باشه عین کاری که کونامی با کوجیما و متال گیر کرد(نمیگم کارش درسته ها !)

  • mercenery گفت:

    آخ آخ آخ من خودم هم تو این وضعیت بودم…

    وعده زیادی درمورد چیزی که مسئولش نیستی… بعد از اون طرف وقتی که اتفاق نیوفته میان سراغ تو نه استودیو 😛

    حالا نکته اینجاست: چیزی که من درس گرفتم این بود که تا وقتی کارم رو تموم نکردم به هیچ کس! به هیچ کسی چیزی نگم مگر اینکه هم کارم باشه!

    اون موقع ه ک وقتی کارم با موفقیت تموم میشه (مخصوصا اگه فقط پی گیر کار باشم مثل اسپنسر)
    لذتی میبرم که اگه در موردش حرف میزدم به این درجه خوش حالی محال بود برسم!

    آره دیگه… خلاصه منم فهمیدم چی شد امیدوارم اسپنسر هم … البته خودش میدونه من چی میگم 😛

    بعضی بازی ها هستن که جدا از اولای نسل قراره بیان…Cuphead و تا یه نموره Dreams!
    این دوتا بیان فقط خخخخ بقیه پیش کش

  • Cpt.MacMillan گفت:

    خیلی واسم جالبه سونی فنها چرا اینقدر دلواپس مایکرو شدن 🙂
    یه بازی کنسل شده دارن خودشونو پاره میکنن دم به دقیقه راجع بهش کامنت میذارن.

  • peen گفت:

    کم حرف بزن یه خرده تدبیر کن

  • خدایی نمیدونم جناب اسپنسر گرامی با چه اصولی بازی Scalebound رو با بازی Sea of Thieves مقایسه کردن و به بازی بازای بدبخت که این همه انتظار کشیدن واسه بازی Scalebound الکی پلکی امید میدن ?:-) ?:-) 😮 😮

    • ایدن گفت:

      Sea of Thieves توسط استودیو Rare ساخته میشه و به گفته خودشون بزرگ ترین ساختشونه. حالا کافیه یه نگاهی به افتخارات استودیو Rare بندازی تا جوابت رو بگیری.البته انتظار ندارم اسمش هم شنیده باشی 😉

      • یه جوری میگی نگو اسمش رو انگار بهترین استودیو جهان هست!
        Banjo-Kazooie با متای ۷۷ X360
        Rare Replay با متای ۸۴
        Banjo-Kazooie:Nuts & Blots با متای ۷۹
        Perfect Dark با متای ۷۹ روی ایکس ۳۶۰
        و عناوین کوچک زیاد دیگری….(این بالایی ها معتبر ترینشون بوده، بیشترشو با دیگر استودیوها همکاری کرده مثل KI)

        • ایدن گفت:

          پرفکت دارک نسخه اصلیش مال نینتندو هست که متای ۹۷ داره.متایی که هیچ کدوم از انحصاری های سونی نتونستن بهش برسن :-((
          بازی های Rare برای ایکس باکس تا الان فقط ریمستر بازی های زمانی که برای نینتندو کار می کردن بوده به علاوه چند تا بازی کینکت.این اولین بازی ایه که مایکروسافت اجازه داده استودیو Rare به هر شکلی که خواست بسازه.

          • alitzzz گفت:

            باز ایدن و باز هم صخره نوردی :-)) به خدا لازم نیست به خاطر ویندوز کرکی ات از ماکرو ski سواری کنی:))

          • MS GAMER گفت:

            آره داداش معمولا بازی هایه نینتندو با ۲۰ تا ۳۰ تا نقد متایه بالایی میگیرن در صورتی که بعضی از بازی هایه سونی تقریبا دو برابر کل نقدهایه این بازی ها نمره کامل دارن بعد داداش از خودتون مایه بزار چیکار به نینتندو داری

            • ایدن گفت:

              اونا بازی قدیمی هستن و باید تعداد کمی نقد داشته باشن! نسخه اول GT هم با ۱۶ نقد متای ۹۶ گرفته… آیا بهترین ریسینگ تاریخ نیست؟ 🙂
              الان Rare آزادی کامل رو در اختیار داره مثل همون زمان که واسه نینتندو کار می کرد.حالا فقط ببین این بازی چه شاهکاری میشه 😉

      • alitzzz گفت:

        ریکور هم توسط خالق متریود پرایم پر افتخار با متای ۹۷ و هم چنین داستان سرای سگانه اول هیلو که متای بالای نود داشتن خلق شده بود ولی… کوانتوم بریک هم توسط سم لیک خلاق ساخته شده بود ولی …
        به اسمها نباید توجه کرد ایدن عزیز:))

  • یعنی خوشم میاد جناب اسپنسر دقیقا صحبت هایی که تو گیمفا اتفاق میوفته رو جواب میده.
    SB بازی خوبی میتونست باشه ولی حالا که نشده اینقدر حاشیه سازی دربارش بیهودس. مدیریت برای همین چیزاس یه زمانایی باید تصمیم های سخت گرفت و از یک فاجعه جلوگیری کرد. چه بسا که در آینده میومد یک بازی پر از مشکلات مختلف و ناقص و ضرر مالی و… با کلی خبر جر و بحث بین پلاتینیوم و مایکروسافت هم کامیا زیر سوال میرفت هم مایکروسافت هم خیلیا از همینایی که الان دارن تز میدن در مورد مایکروسافت که ۳ سال منتظر گذاشتی و حالا خیلی راحت کنسل میکنی.میگفتن “کنسل میشد بهتر بود” یا “این بود جواب ۳ سال انتظار؟ یه بازی مسخره”.
    توی سایت خارجی رفتم کامنتای خبر کنسلیش رو خوندم بابا خدا وکیلی فنای مایکروسافت بیخیال بودن فقط میگفتن حیف شد بهش امید داشتم و از این چیزا کاربرای گیمفا ول کن نیستن اللخصوص فنای سونی 😀
    ببینیم E3 2017 چه میکنه. :yes:

  • vergil2max گفت:

    اون اولم کونامی میگفتن مشکل از کوجیما اما بعدش گندش در امد کار کونامی بوده.
    اسپنسر هم خالی بند خوفیست برای خودش.
    به جای اینکه پشت سرهم فتوا بدی دو سه تا بازی انحصاری حالا نه در حد انچارتد و خدای جنگ و اخرین ما.که شاید هیچوقت نتونی منتشر بکنید بلکه در حد چی بگم حتی نمیتونم بگم د لست گاردین.در حد اسکیل باند معرفی بکن.کل بازی های شاخش شد هالو.گرز و فورزا تا کی این مثلث بکنش یک دایره مثل سونی.

  • Farshidmc گفت:

    خوشم میاد از مدیریتش
    میاد جواب مردم میده

فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا
فیل اسپنسر: Scalebound بخاطر عدم حمایت مالی کنسل نشد | Sea of Thieves یک تجربه کاملا جدید خواهد بود - گیمفا