هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا
هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا
هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا
هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا

هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد

شایان مددی
۱۳:۴۰ ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا

از وقتی که خبر لغو شدن Scalebound انتشار یافت، شاهد شایعاتی بودیم مبنی بر اینکه کاگردان بازی یعنی هیدکی کامیا، دارای مشکل روحی است، ولی ظاهراً این‌طور نبوده و خود کامیا این شایعه را رد کرده است.

هیدکی کامیا در توییتر راجع به این شایعه واکنش داده و حتی تعجب کرده است! او گفته است:

و… من به دلیل مشکل روحی‌ام تصمیم به استراحت گرفته‌ام؟ من؟! به هیچ وجه.

علاوه بر این، کارگردان نوآوری Scalebound یعنی Jean Pierre Kellams نیز پست‌های کامیا را ریتوئیت کرده و گفته است که کامیا از جانب او هم حرف زده است. در حال حاضر، نمی‌دانیم که بازی بعدی هیدکی کامیا چیست و برروی چه پروژه‌ای کار می‌کند ولی می‌دانیم که در پروژه‌های حال حاضر پلاتینیوم گیمز دستی ندارد و طبق معمول، باید صبر کنیم و منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا
هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا
هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا
هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا
هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خب پس اگر سالم هستی عزیز من چرا ساخت بازی رو حداقل به اتمام نرسوندی گیریم بامایکروسافت رابطه خوبی نداشتی اما به خاطر احترام به طرفداران حداقل بازی رو تمام میکردی

  • MS GAMER گفت:

    پس اگر مشکل از این کارگردان بزرگ نبوده به نظر شما دوستان از کی بوده؟

    • میدونی مایکروسافت کمپانی ای نیست که از هزینه کردن بترسه همون طور که میدونی بسیار ثروتمند هست همین دو سال پیش کمپانی havok رو با مبلغ هنگفتی خرید یا مثال بهتر استدیو موجنگ و امتیاز بازی ماینکرفت رو با مبلغی بسیار بسیار هنگفت خرید یا همین چند ماه پیش که سرویس “استریم بیم” رو خرید که قراره از طریق اپدیت برای اکس باکس و ویندوز فعال بشه یعنی میخوام بگم اینجا بحث حمایت مالی نیست چون از نظر مالی مایکروسافت کمبود نداره اما من توی این چند سال مایکروسافت رو خوب شناختم که اهل ناز کشیدن و منت کشیدن نیست در نظر بگیر بازی فیبل که مراحل اخر ساخت رو داشت استدیو سازندش گویا کمی با مایکرو به مشکل خوردن خب زد درش رو تخته کرد یا فانتوم داست مایکروسافت یک تریلر منتشر کرد ولی استدیو سازنده اعلام کرد نمیتونه بازی رو به اون شکل دربیاره خب اونم بازیش تخته شد رفت الانم کامیا یعنی احتمال زیاد به هر دلیلی با مایکرو به مشکل خوردن ولی احتمالا اخلاق مایکروسافت رو نمیشناخته وگرنه این اتفاق نمی افتاد و همین اخلاق مدیران مایکروسافت متاسفانه کار رو کمی سخت میکنه بر عکس سونی با همه استدیو ها خیلی راحت کنار میاد اما خب امریکایی ها بحثشون متفاوت هست و کار به اینجاها میکشه

      • ........ گفت:

        بنظر من مایکرو سافت بر خلاف سونی انحصاری های پولساز میخواد. انحصاری های سونی بسیار متنوع و زیبا هستند اما به اون شکل پولساز نیستند. مثلا سال پیش تنها عنوان انحصاری سونی که جزو ده تای اول بود، گاد آف وار سه بود. اما هیلو رو یک قاره میشناسن. مستر چیف سومین شخصیت مشهور بازی های رایانه ای هستش. مایکروسافت به تیم و استودیو ها فشار میاره که بازیه پولساز بسازن‌. بازی ای که در حد هیلو باشه و بتونه با مولتی پبتفرنی ها رقابت کنه. اما سونی بجای یک یا چند انحصاری پولساز، سعی داره سبدی گسترده و متنوع از انحصاری ها ارائه بده‌. تفاوت در اینه. دقیقا برای همینه که سونی خیلی انگولک نمیکنه استودیو هارو ولی مایکرو گاها ناشی از فشاری که به ترد پارتی میاره، به مشکل میخوره.
        ……………
        کارگردانان صنعت گیم مثل کارمندان دیگه نیستند که بشه آبکششون کرد و چلوندشون. اونا باید روحیه و بروز دهی خودشونو حفظ کنن تا بتونن استعداد هاشونو نشنون بدن. باید جوری باشه که خلاقیت خودشونو حفظ کنن. بخاطر همینه که استودیو های بازی سازی اکثراً ساعت کاریشون شناوره.

      • شما دیگه زیادی ذوب در مایکروسافتیا!!! الان دقیقا مشکل مایکروسافته

      • INSIDE 1990 گفت:

        محمد رضا جان باید ببینی چقدر خرج طرفداراش میکنه این خرید هایی که گفتی یه جور سرمایه گذاری بوده وگرنه اگه راست میگه بیاد چندتا انحصاری درجه ۱ عرضه کنه یا حداقل معرفی کنه بیاد این هزینه ها رو خرج بازی های انحصاری کنه همه میدونیم که ماکرو یکی از پولدارترین کمپانی های دنیاس و خیلی از سونی پولدارتره ولی یه نگاه به سونی بنداز ببین تمام تمرکزش روی بخش گیمینگه به خصوص انحصاری هاش و تقریبا توی هر سبکی یه بازی درجه ۱ داره

        • داداش همون کمپانی havok خب مربوط به قسمت فیزیک در بازی هاست که بسیار در انحصاری ها به مایکروسافت کمک میکنه و بقیه هم میتونن ازش استفاده کنن و بسیاری از بازی ها همگی از havok استفاده میکنند درباره انحصاری مایکروسافت از اول نسل بسیار عالی کار کرده نادیده گرفتن این همه بازی از سمت مایکروسافت کاره درستی نیست از اول نسل شما ببین چقدر بازی رو کرده حالا بعضی هاش موفق بودن بعضی هاش هم نبودن اما بلاخره برای خیلی ها بهترین بودن فرض کن در سبک هک اند اسلش خب رایز رو داشت خب حالا بازی از نظر بعضی کمتر موفق بود ولی خیلی ها با همین رایز کلی سرگرم شدن این کمپانی ایا تایتان فال۱ رو برای طرفداراش انحصاری نکرد ایا ori رو که برنده بهترین کارگردان هنری شد عرضه نکرد ایا در سبک ریسینگ چه شبیه ساز و چه ارکید سنگ تمام نذاشت ایا در زمینه بازی های زامبی محور دو بازی state of decay و دد رایزینگ رو برای طرفداران اکس باکس نیاورد که دد رایزینگ۳ انحصاری کامل کنسولی و نسخه چهارم یکسال انحصاری زمانی یا در سبک شوتر هم هیلو و هم گیرز که در یکی ۲۰۱۵ و یکی ۲۰۱۶ عرضه کرد یا در سبک شوتر فان بازی سانست رو با اینسامنیاک عرضه نکردن یا همین امسال که در سبک استراتژیک بازی داره در سبک شوتر جهان باز بازی داره در سبک زامبی محور بازی داره در سبک تمام انلاین بازی داره ایا همین امسال عنوان کوانتوم بریک رو که در سبک داستانی بسیار قوی بود عرضه نکرد اینکه بگیم مایکروسافت انحصاری نداره اینکه بگیم بازی خوب عرضه نکرده بسیار کم لطفی هست و هنوزم ما کنفرانس جدیدی از مایکرو ندیدیم که بگیم برای امسال بازی نداره شما اگر در E3 امسال مایکرو بازی جدید معرفی نکرد خب باید ازش سوال پرسید

          • INSIDE 1990 گفت:

            حرفات درسته خداییش بحث سلیقه اس خب ولی من از کل بازی های ماکرو فقط گیز و فورزا رو در حد عالی میدونم با کوانتوم و رایز هم خیلی حال کردم ولی بازم عالی نبودن و مشکلاتی داشتن من با توجه به شرایط مالی ماکرو این حرفارو زدم که میتونه بهتر از اینا عمل کنه و به نظرم بازم داره یه خورده کوتاهی میکنه ولی پشتیبانی از بازی های نسل قبل خودش فوق العاده دلیل قانع کننده ای واسه خرید x1

      • mahdi m77 گفت:

        محمدرضا جان جای شما بودم دیگه از این شرکت پول پرست حمایت نمیکردم :no:

    • alitzzz گفت:

      پرسیدن نداره،مایکروسافت:))کلا فقط به فکر جیب خودشه و به گیمرها اهمیت نمیده

  • Star-Lord گفت:

    این بازی یکی از دلایلی بود که من میخواستم xbox1 بخرم……..ولی وقتی انحصاری های ps4 رو دیدم و دیدم که چقدر ps4 از ۱ بهتره…..اول یکم به خودم فحش دادم بعد رفتم ۴ خریدم……..حالا هم که بهش فکر میکنم میبینم چقدر احمق بودم که میخواستم ۱ بگیرم…….لپ کلام اینه که نباید زود تصمیم گرفت.پس دوستان بیاید ps4 بخرید 😀 😀
    البته که ۱ هم خوبیای خودش رو داره…ولی اصلا انحصاری خوب نداره که یکی از ویژگی هاییه که طرف کنسولو بخاطر اون میخره 🙂

    • NeedForSpeedTheRun گفت:

      اخ که پول خرید بازی کنسول کمر شکنه.فکر کن بخوای ۱۵ تا بازی ۲۰۰ تومنی تو یک سال بخری میشه سه میلیون.ما بابت ۱۵ بازی فقط سیصد تومن میدیم. 😀
      PC رو دوست دارم بخاطر بازی مفت.
      رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل در مانیتور بالاتر از ۲۳ اینچ قابل قبول نیست.حال ان که این رزولوشن روی ۴۲ اینچ اجرا بشه یعنی کیفیتش برابر ۵۴۰ پیکسل است!!!!!بحرحال وقتی هر پیکسل از انظر اندازه بشه دو برابر کیفیت دقیقا نصف میشه.

      • John Linneman گفت:

        نمیدونم خودتو داری گول میزنی یا بقیه رو . ولی من روی تلوزیون ۵۵ اینچ آنچارتد ۴ رو ۱۰۸۰ رفتم .
        رزولوشن با تغییر اینچ صفحه نمایش افت کیفیت پیدا نمیکنه :-/

        • NeedForSpeedTheRun گفت:

          از اون حرف ها بود !!! اگه تغییر نمیکنه پس همه میتونن رو سینمای خانگی هم کیفیت برابری داشته باشن!!!! :rotfl:
          داداش اول برو اطلاعات جمع کن.واسه PC مانیتور ۴۰ اینچی اصلا وجود نداره چون رزولوشنش از ۵K هم تجاوز میکنه.
          با بزرگتر شدن اندازه صفحه نمایش در یک رزولوشن ثابت، اندازه نقاط روی صفحه یا همان پیکسل ها بزرگتر میشه تا کل صفحه رو بپوشونه.این یک قانون سادست که همه ازش خبر دارن.حال اینکه شما در بی خبری بسر میبری برو اطلاعات عمومی خودت رو افزایش بده بعد بیا حرف بزن.
          خیلی خنده داره که به بقیه بگی در یک رزولوشن ثابت اندازه صفحه نمایش تاثیر نداره!!!!
          پس خاصیت ۴K در مانیتورهای ۲۳ اینچ و ۲۷ اینچ چیست؟
          بزار خودم جواب بدم.افزایش تعداد پیکسل ها در صفحه نمایش که در یک ۲۳ اینچ بطور معمول ۱۹۲۰٫۱۰۸۰ است و با پشتیبانی از ۴K میشود ۳۸۴۰٫۲۱۶۰ بدین معنا که اندازه پیکسل ها دقیقا نصف میشه و این یعنی کیفیت و شفافیت دو برابر.

          • John Linneman گفت:

            داداش یه تلوزیون ۵۵ اینچی روی ۱۰۸۰ همون کیفیت تصویری رو میده که یه مانیتور ۲۲اینچی روی ۱۰۸۰ میده . این یه چیز کاملا واضحی هست نیازی هم به اطلاعات عمومی نداره یه جفت چشم بینا میخواد و یه بازی و یه تلوزیون ۱۰۸۰ با اینچ بالا و یه مانیتور حدود ۲۴ اینچ

        • منم با ۶۰ اینچ انچارتد بازی میکنم مشکلی که میگه رو ندارم کلا ادم اسکولیه .مردک مفت خور

      • MS GAMER گفت:

        داداش بازی هایه کنسول قابله تعویض هستن و اکانت هایه هکی هم که ماشالا تو بازار پره شما اگر بلد باشین چیکار کنین نهایتا برایه یه بازی بیشتر از ۲۰ تومن ضرر نمیکنید

      • NeedForSpeedTheRun گفت:

        منفی ها نشون میده پول خرید بازیها واقعا کمر شکن بوده.خب گاری نداره بیاین سمت PC .انشالله اگه اینترنت از حجمی بودن دربیاد دیگه لازم نیست بازی بخریم فقط دانلود.راستی حواستون به قیمت دلار باشه اگه دلار به ۵ تومن برسه شما بابت هر بازی ۶۰ دلاری باس ۶۰ تومن بیشتر بدی. 😀

  • NeedForSpeedTheRun گفت:

    مایکرو بهتره کلا ایکس باکس رو بفروشه و تمرکزش رو بزاره واسه ویندوز.اگه میخواد بازی تولید کنه همونا رو واسه ویندوز تولید کنه کافیه.از طرفی مایکرو با راه اندازی بخش Game Mode ویندوز نشون داد که تصمیم داره به بخش گیم ویندوز کار کنه نه ایکس باکس.بحر حال درست عین موبایل سالی چند صد میلیون PC فروش میره که حداقل نصف شون از ویندوز استفاده میکنن.

    • Cell گفت:

      اگه تمرکز بازی رو بزاره روی ویندوز تا بازی داد بیرون فرداش کرک میشه حتی خود عمو فیل هم کرک میگیره بازی میکنه :rotfl:

      • NeedForSpeedTheRun گفت:

        کرک شدن بازی تاثیری در فروشش نداره.بحرحال نسخه PC بیشتر میفروشه بعلاوه اونی که پول نداره بازی اورجینال بخره بحر حال نمیخره مگه این که کرک بشه.
        چرا با وجود این همه بازی دانلودی و کرکی باز هم فروش بازی رو PC چند برابر فروش کل بازیها در تمام کنسول هاست؟ واضحه چون PC گیمرهای بیشتری داره.تو شهر های بزرگ درسته گیمر کنسول زیاده ولی تو شهر های کوچیک و شهرستان ها کنسول ها خصوصا نسل هشتمی کاملا بی معناست و اگه کسی کنسول داشته باشه میخواد بازیش رو با کی عوض کنه؟ به کی بفروشه.شما کسی رو تو روستاها یا شهر های کوچیک میشناسین کنسول نسل هشتمی داشته باشه؟ قطعا خیر مگه اینکه خیلی مایه دار باشه.

  • alitzzz گفت:

    کاملا معلوم بود مایکروسافت باهاش مشکل داره!کلا مایکروسافت با هه مشکل داره!خودش استدیو فرست پرتی چندان مطرحی داره هیچ با سازندگان تردپارتی هم به مشکل میخوره و پول خوب خرج نمی کنه و براشون محدودیت به وجود میاره

  • Ali Nietzsche گفت:

    خوبه که سالمه کامیا.. این مهمتره…. با بازی بعدیش که امیدوارم انحصاری نباشه، همه لذت خواهیم برد :yes:

  • R@ckstarr گفت:

    به قیافش میاد ادم اهل حالی باشه تعجب کردم بیمار باشه

  • Tommy گفت:

    الان وقتشه سونی مثل یه ناجی که اومد کوجیما رو کشوند سمت خودش اینم برداره بیاره زیر بال و پرش

  • Cell گفت:

    شایعه بیماری هیدکی کامیا ۱۰۰℅ کار عمو فیل هست و دنبال بهانه میگشته عمو .. :rotfl:
    دلایلی که میشه گفت بازی برای One انحصار نشد :yes:
    عمو فیل سر مسائل مالی با شما کنار نیومده میخواهد همشو خرج بی انحصاری ،اسکورپیو ، انحصار زمانی پوچ، جیب خودش کنه اخیرن دستش تنگ شده کریسمس بوده و :star: خرج اسکورپیو یا کنسول ۴k بی انحصار هم بوده :yes:
    بزودی شاهد انحصاری دیگری برای Ps⁴ هستیم
    :yes: Scalebound :evilgrin:
    شکی در وضعیت مالی خوب ماکرو نیست ولی سران بخش Xbox و عمو فیل دوست ندارن برای کنسول One دیگه هزینه کنند و ۱۰۰℅ خودشون هم فهمیدن که با آمدن اسکورپیو One منسوخ میشه پس بهتر روی اسکورپیو هزینه کنیم :shout: :evilgrin:
    و مایکروسافت و عمو بیشتر ترسیدن به خاطر کنسول جدید نینتندو Nintendo Switch شاید دوباره سوم بشن :evilgrin:
    نسل ۶ یهو پرید وسط صنعت گیم اون زمان عمو بیل بود عمو فیل هم بود اخرم نشدن دوتا فروخت یکی بیل خرید یکی فیل :yes:
    نسل ۷ هم خیلی تلاش کردن سوم شدن :yes:
    نسل ۸ الان دوم هستن نینتندو خوب پیش بره باز سوم میشن و همین طور ادامه پیدا کنه عمو فیل باید بره خونه بشینه انحصارهای Ps⁴ رو انجام بده :rotfl:

  • Fight Club گفت:

    والا حداقل نظر بنده اینه که…. در جایگاهی نیستم که بخوام بین PlatinumGames و Microsoft قضاوت کنم… واقعا هم نمیشه قضاوت کرد… فقط چیزی مشخصه اینه که مشکل از هر دو طرفه…
    فقط میشه انتقاد کرد به سیاست های ماکروسافت… بهتر نبود به جای هزینه زیاد برای سفارش یه عنوان انحصاری اونم به شخص هیدکی کامیا (که مشخصه کار خودشو انجام میده)… یه استدیو فرست پارتی مستقل به وجود می اورد!!

  • INSIDE 1990 گفت:

    واقعا حیف کامیا و میکامی که بهترین بازی های عمرمو خلق کردن و الان متاسفانه هیچ خبری از بازی های جدیدشون نیست همچنین سازندگان ژاپنی سایلنت هیل واقعا این سازنده ها و شرکت ها اگه میدونستن که بعضی از گیمرا چقدر با آثارشون زندگی کردن خیلی وضعیت بهتر بود متاسفانه داریم به سمت و سوی بدی میریم این بود آرمان های ما 😥

  • mahdi m77 گفت:

    دوستان تریلر God of War از ۱۵ ملیون بازدید گذشت منتظر اطلاعات جدید و حتی تریلر جدید باشید :inlove:
    درباره مایکروسافت هم حرفی ندارم فقط میتونم بگم یه شرکت پول پرست :no:

  • Rafa Bane گفت:

    دوستان محترم لازم دونستم یه توضیحی در مورد لغو این بازی مورد انتظار بدم(من خودم هنوز تو شکم)این بازی نزدیک ۳ ساله تو مراحل تولید و توسعه بوده اما در ظاهر،استدیو پلاتینیوم از اول قرار بوده ۲ تیم مجزا برای تولید این بازی و یه بازی دیگه در نظر بگیره که البته این کارم کرده اما این اما خیلی مهمه اقایون پلاتینیوم نگو بجای اینکه وقتشون و صرف ساخت بازی بکنن با پولای بی زبون مایکروسافت کیف می کردن،یه ماه کار دو ماه مرخصی(خود کامیا گفته بود هر موقع به مشکل میخوردیم مایکروسافت سخاوتمندانه ما رو ساپورت میکرد)
    این بازی قرار بوده امسال بیاد ولی یه سال تاخیر خورد برادرای مایکی میرن سر وقت این یارو کامیا ببینن بعد چهار سال چیکار کرده یه دفه میبینن ای دل غافل این بازی ۲۰۱۷ که هیچ ۲۰۲۰ تکمیل نمیشه و بیشتر وقت و سرمایه هاشون و صرف بازی خودشون کردن مایکیم که کلا اعصاب نداره کلا لغوش کردن ویه مینی بوس ادم فرستاد سر وقت کامیا اون مریضی که میگفتن این بود نه افسردگی تازه اسپنسر رو پشته کامیا نوشت کیمیا تا درس عبرتی بشه برا بقیه(با زبون طنز گفتم ولی واقعیت ماجرا اینه یکم تحقیق کنید بهتره از اینه که با نارحتی دیگران خوشحال بشید به هم وطنتون به خاطر دو تا جعبه توهین کنید)

  • خوبه ایندفعه فحش نداده تو توییتاش :laugh: :laugh: :laugh:
    کلا ادم فحاشیه 😀

  • ولی جدا خیلی جالبه که این آقا همزمان واسه سونی و مایکروسافت داره بازی میسازه و بنظر من احتمال دخالت بی سروصدای رقیب خیلی زیاده چون امسال دیگه قرار بود عرضه بشه که یهو لغو شد. حالا میبینیم که چطور سونی همین بازی رو به شکلی تصاحب میکنه و ادامه میده. دیگه من موندم مایکرو برنامش چیه واسه ماهایی که کنسولش و بازیهاشو چپو راست میخریم!!!

  • Nader13 گفت:

    خب سونیم دسته اینو مثله کوجیما میگیره ولی تمامه مشکلا تو ساخته بازی حل میشن سونی اینو بارها نشون داده حتی بازیی ک ده سال طول کشیده ساختنش ولی اینجا چهره ی اصلیه کمپانیا مشخص میشه هیچ سازنده ای از پول بدش نمیاد اونم سازندگانه کار بلده قدیمی مشکل صد درصد از ناشره

  • eljugador گفت:

    تو پست قبلیم گفتم
    این بازی انحصاری سوئیچ خواهد شد

هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا
هیدکی کامیا شایعه‌ی بیمار بودنش را رد کرد - گیمفا