شایعه – کارگردان Scalebound به دلیل مشکل روحی‌اش تصمیم به استراحت گرفته است

22 دی 1395 - 08:30

لغو شدن عنوان Scalebound از پلاتینیوم گیمز، بدون شک بزرگ‌ترین و البته ناراحت‌کننده‌ترین خبر دو روز قبل بوده است و اگر این بازی نقش‌آفرینی لغو نمی‌شد، قرار بود که در سال جاری عرضه گردد. شایعات مختلفی درباره‌ی این موضوع و پروژه نیز وجود دارند که یکی از آن‌ها، کسالت هیدکی کامیاست.

طبق گفته‌ی اینسایدر معروف shinobi602، کارگردان Scalebound یعنی هیدکی کامیای خلاق، به دلیل مشکل روحی‌اش تصمیم به استراحت گرفته است. البته همچنان تا تایید خود کامیا، باید این خبر ناراحت­‌کننده را در حد همان شایعه به حساب آورد.

قرار بود که Scalebound برای رایانه‌های شخصی و کنسول نسل هشتمِ ایکس‌باکس وان منتشر شود و شامل جهانی بزرگ با یک اژدهای قابل کنترل، بخش Co-op، هک‌انداسلش شبیه به Devil May Cry می‌شد و دارای ویژگی‌های مختلف دیگری نیز بود. با وجود اینکه چنین عنوان جذاب و خلاقانه‌ای لغو شده و دیگر وجود ندارد، فیل اسپنسر گفته است که این تصمیم سخت، نتیجه‌ی بهتری برای بازیکنان خواهد داشت.

برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Star-Lord گفت:

    به خاطر استراحتش اومدن بازیو لغو کردن :rotfl: :rotfl: :rotfl: .
    داداچ به خدا داری اشتباه میزنی :rotfl: :rotfl:
    __________________________________________________
    ولی با اینکه فن سونی هستم خیلی منتظر این بازی بودم.

  • Ali Nietzsche گفت:

    چه خبر دردناکی… واقعا ناراحت شدم، بابت مشکلات روحیش، تحمل مشکلات روحی از نظر روانکاری بزرگترین چالش زندگی هر فردیه، امیدوارم هرچه زودتر این مرد با سلامت کامل برگرده…. واقعا لغو عنوان Scalebound خبر بدی بود، خودم بشدت منتظرش بودم تا روی PC دوستان فیض این بازی فوق العاده رو ببرم….

  • حالا کامیا جان الان وقت افسردگی بود خدایی در هر حال به واسطه لحظات خوشی که با بازی هاش سپری کردم امیدوارم حالش بهتر بشه

  • امیدوارم کامیای عزیز زودتر خوب بشه

  • cv گفت:

    مشخص بود با مایکروسافت مشکل داره
    پارسال تو توییتر

    اون عوضی های توی مایکروسافت، با من شوخیشون گرفته؟

    اگه قرار باشه به Gamescom برم، برای طرفداران میرم نه به عنوان یک پایه برای کنفرانس مایکروسافت.

    تصور کنید یکی از نوابغ این صنعت باشی بعد از ۴ سال کار روی یه بازی مایکروسافت بیاد بگه
    ما تصمیم گرفتیم بازی رو pc عرضه کنیم
    بعد
    ما یه کنسول جدید داریم باید موتور بازی سازی رو عوض کنی تا به خروجی ۴K داشته باشه :reallypissed:

    یکی از نوابغ دنیای گیم نابود کرد در حالی در تو این ۵ سال می تونست ۲ تا شاهکار بسازه
    خدا ازت نگذره :reallypissed:

    • دقیقا همینطوره
      ایشون بخاطر روابط کاری با مایکرو و اسپنسر به مرز دیوانگی رسید و سر به بیابان زد
      پیش خودش گفته چ غلطی کردم اومدم با مایکرو همکاری کنم از اونور موفقیت هموطنش کوجیما با سونی رو دیده همچین بازیی خلق کردن منم بودم افسردگی میگرفتم حححح

  • TLoU part two گفت:

    تو متن پست نویسنده محترم دوتا قسمت رو قرمز کرده
    بچسبونیدشون بهم.
    خوش بحال ماکرو فنا، سونی که از این حالا به ما نمیده
    همش انحصاری های ناب درست میکنه و از اون بدتر منتشرش هم میکنه.
    ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ هم میخواد شکنجه بده هممون رو.
    😥

  • crash گفت:

    تو ایران کسی افسردگی بگیره بهش میخندن اونجا میرن روانشناس کلی دارو مصرف میکنن اخه این سوسول بازیا چیه نمیتونه بازی بسازه بهونه درمیاره :rotfl:

  • mohammadmj گفت:

    بازی حیف شد اما خب مایکروسافت ککش نمیگزه با اون درآمدی که تو سال ۲۰۱۶ داشت از صنعت گیم
    ۴۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ و ۶ سال متوالی پردرآمد ترین تو صنعت گیم شد
    و سونی با ۲۰ میلیارد درآمد از صنعت بازی در سال ۲۰۱۶ دومین شرکت پردرآمد
    و اکتیویژن بیلزارد ۵٫۲ میلیارد دلار در رده سوم
    و نینتندو۴٫۹ میلیارد دلار در رده چهارم
    والکترونیک آرتس با درآمد ۴٫۵ میلیارد دلار در رده پنجم
    جالبه بدونید سگا با درامد ۳٫۳ میلیارد دلار ششم
    و یوبیسافت با ۲٫۹ میلیارد دلار در رده هفتم قرار داره
    هشتم اسکور اینکس با درامد ۲ میلیارد دلار
    و کونامی با درآمد ۱٫۵ میلیارد دلار رده ۹ رو داره
    در آخر هم شرکت کپ کام با درآمد ۱٫۱ میلیارد دلار رده ۱۰ رو دراختیار داره
    خواستم یکم از اطلاعات که تو دنیا میچرخه و ما بر پایه اطلاعت داخلی و یا با تعصبات نظر میدیم رو بازگو کرده باشم . موفق باشید