Kingdom Hearts III و Final Fantasy VII Remake هنوز راه بسیاری در پیش دارند
تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردان عناوین Final Fantasy VII Remake برای پلیاستیشن ۴ و Kingdom Hearts III برای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در جدیدترین مصاحبه خود با مجله هفتگی فامیتسو، جزییات جدیدی از مراحل توسعه این دو عنوان منتشر کرده است.
در ادامه میتوانید بخشی از این مصاحبه را مطالعه کنید.
فامیتسو: (با توجه به اینکه) امسال پانزدهمین سالگرد سری Kingdom Hearts، بیستمین سالگرد Final Fantasy VII و سیمین سالگرد سری Final Fantasy است، ما چه توقعاتی میتوانیم داشته باشیم؟
نومورا: ابتدا ما Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue را در ماه ژانویه منتشر خواهیم نمود، پس از آن یک مجسمه یخی از Final Fantasy VII در فستیوال برف شهر ساپورو در ماه فبریه به نمایش میگذاریم. در ماه مارچ Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix را عرضه کرده و همچنین تور جهانی ارکسترای Kingdom HEarts را آغاز میکنیم. ممکن است بتوانیم برای رویداد D23 Disney نیز کاری انجام دهیم. ما همچنین در حال آمادهسازی برای شروع فصل دوم Kingdom Hearts Unchained χ هستیم.
فامیتسو: آیا شما بسته کاملی که شامل هر دو عنوان Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix و Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue باشد، منتشر خواهید کرد؟
نومورا: به دلیل آنکه زمانبندی (عرضه این عناوین) حساس است، ما اینبار چیزی همانند یک بسته کامل را منتشر نخواهیم کرد، اما ما در حال آمادهسازی جعبهای هستیم که بتواند هر دو عنوان را در خود داشته باشد (خریداری دو نسخه در کنار هم و دریافت آنها در یک بسته/قاب)، همانطور که این کار را برای اکثر DVDها انجام میدهیم. شاید بتوانیم این حعبه را به عنوان پاداشی برای خریداری (این عناوین) از فروشگاه e-Store قرار دهیم.
فامیتسو: توسعه عنوان Kingdom Hearts III در چه وضعیتی قرار دارد؟
نومورا: از آنجایی که پروسه ساخت این عنوان با تمامی بازیهای که تا به امروز ساختهایم متفاوت است، من نمیتوانم جوابی کلی و فراگیر به این سوال بدهم، با این حال میتوانم بگوییم که هنوز دنیاهای دست نخوردهای باقی ماندهاند (ساخته نشدهاند). مراحل تولیدی برای دنیاهای معرفی نشده به صورتی پیش میروند که نمیتوانیم آنها را نشان دهیم. در مورد اینکه توسعه این عنوان در چه وضعیتی قرار دارد، هنوز راه درازی پیش رو است.
فامیتسو: توسعه عنوان Final Fantasy VII Remake در چه وضعیتی قرار دارد؟
نومورا: ما به آرامی در حال پیشرفت در مراحل تولیدی آن هستیم. در حالی که ما مشغول ساخت این عناوین هستیم، من عذرخواهی میکنم که مدت زمان صبر کردن برای Kingdom Hearts III و Final Fantasy VII Remake کمی طولانیتر خواهد بود. من بسیار عذر میخواهم، اما به همان اندازه (که متاسف هستم) بازیی خواهم ساخت که توقعات شما را برآورده کند.
سال گذشته من اطلاعات زیادی از این عناوین منتشر نکردم، اما امسال دوست دارم پیشرفتهایمان را در یکی مراسمی در جایی نشان دهم. هنوز راه درازی تا عرضه این عناوین باقی مانده است. اما امسال بازیهای زیادی منتشر میشوند، اگر بتوانید منتظر غافلگیریها بمانید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
من آخر نفهمیدم فاینال فانتزی داستاناش چجورین اگر مطلبی هست برای توضیح داستاناش معرفی کنید که بتونم هم من هم کسایی دیگه مثل من استفاده کنند
ممنون
هر نسخه اصلی و شمارهدار از سری FF در دنیای جدید اتفاق میوفته و داستان کاملا جدیدی داره. هر کدوم از نسخههای شمارهدار رو که بازی کنید مشکلی از لحاظ درک داستان براتون پیش نمیاد.
هر قسمت داستان مخصوص خودش رو داره نیازی نیست همه رو بازی کنی بجز اونایی که پارتی هستن مثل قسمت ۱۳ که دوتا پارت بود.
در واقع سه تا. شماره ده بود که دو پارت داشت.
خدا کنه فقط واسه نسل بعد نره PS5 چون که من ک عمرا برم سراغ ۴K
جنازه ساکاگوچی هم از نامورا بهتره
امیدوارم خراب کاری نکنه فقط
عزیزم… اولا کارگردان نسخه اصلی کیتاسه بوده…
نویسندش هم نوجیما…
ایده داستان هم برای ساکاگوچی و نومورا باهم بوده…
ـــ
هاشیموتو و کیتاسه یه جلسه می زارن باهم که کی تو اسکوئر تواناییش بیشتره که نومورا رو بهترین گزینه هستش…
ــــ
نومورا کارگردان های اثر های تحسین شده ای مثل kh هست… همچنین فیلم نجات کودکان که از نظر منتقدا هم خوب بودش…
ـــــ
و اینم بگم نومورا یجوری استاد تاباتا هستش(کارگردان ff xv) تو اولین پروژه تاباتا قدم به قدم باهاش رفت…
ــــ
نومورا تنها کسی تو اسکوئر هست
که هم ایده پردازه… هم نویسنده… هم طراح گیمپلی… طراح شخصیت…هم ارتیس… هم کارگردان… جدیدا تهیه کنندگی هم می کنه…
بهترین طراح شخصیت تو ژاپن هستش…
یادی کنیم از نسل ۵ و دمو CG های با کیفیت FFVii :inlove: :yes:
رفتم بازی بگیریم طرف گفت یه عنوان جدید آوردم آخر گرافیک و دمو و….و تعداد دیسک های بازی ۳ تا هست زبان انگلیسی و نسخه زبان ژاپنی ۴ تا دیسک
گفتم یا خدا مگه داریم ۴ تا دیسک :rotfl: بده بیات
(زمان نسل پلی استیشن ۱ بازی نسخه ژاپنی زیاد بود در ایران)
گفتم کدومش بهتره ژاپنی یا انگلیسی طرف اومد بازار گرمی کنه نسخه ژاپنی کامل تر هستو ۴ تا دیسکه و…
گفتم ما خودمون زبون خودمونم بلد نیستیم ژاپنی بدرد ما نمیخره همون انگلیسی بده برامون فرقی نمی کرد (نسخه PAL باشه یا NTSC یا هر دوش در یک نسخه که قابلیت تغییر داشت البته اون زمان نمیدونستم فرقش چیه ) :rotfl:
فقط می خواستیم بازی کنیم و لذت ببریم کاری هم به سگا یا نینتندو نداشتیم هر چی میخوان بزنن مهم این بود که گرافیک Ps1 خیلی بالا بود و بازی زیاد داشت و دوستان هم داشتن و همه گیر شده بود 😥 :shy:
یادم میاد زیاد با این سبک Role-playing هیچ وقت ارتباط برقرار نکردم و فقط به زور بازی میکردم تا دموهای CG زیبای و باورنکردنی Square رو ببینم اصلا اون زمان شاخ بودن و میخکوب می شدی و هنر واقعی اون زمان بود :-))
بعدها 😎 یه کتاب بود به نام لوح خانه خیلی صفحه داشت و بیشتر بازیهای Ps1 رو ساپورت میکرد محتوای کتاب راهیابی مراحل بازی با جزئیات زیاد و استفاده از کد های GameShark بود گرفتم بعضی جاها گیر می کردی دست به دامن کتاب میشدی که خیلی عالی بود :yes:
کاراکتر بازی Cloud Strife بود یکی از مهمترین و به یادماندنی ترین کاراکترهای صنعت گیم بود تا الان البته انحصار سونی بود و میشه گفت اوج این سری FF 😛
اخ گفتی لوح خانه دلم کباب شد فوق العاده بود :-((
ممنون از راهنماییتون دوستان
ای بابا ما گفتیم آخرای ۲۰۱۷ پارت اول ff منتشر میشه مثل اینکه حالا حالا خبری نیست ببینیم آقای نومورا چه میکنه .
سعی کن همیشه به جلو حرکت کنی حالا چه با سرعت چه سینه خیز.remake این بازی معلومه کار زیادی داره (از لحاظ گرافیکی)وگرنه در زمان خودش غول گرافیکی نسل خودش بود.شدیدا منتظرشم