فیل اسپنسر: کنسل شدن Scalebound نتیجه بهتری برای بازیبازان ایکسباکس خواهد داشت
بهدنبال خبر ناراحت کننده کنسل شدن عنوان Scalebound، رئیس بخش ایکسباکس نظر خود را در رابطه با از دست رفتن این عنوان میگوید.
اسپنسر در حساب رسمی توییتر خود اظهار داشت که این تصمیم بسیار سخت بوده اما نتیجهاش برای بازیبازان ایکسباکس بهتر خواهد بود. او ادامه داد که عناوین انحصاری ایکسباکس در سال ۲۰۱۷ بهقوت خود باقی میمانند.
تصمیم بسیار سختی بود اما ما اعتقاد داریم نتیجه بهتری برای بازیبازان ایکسباکس خواهد داشت اما بازهم ناامید کننده است. من ایمان زیادی به بازیهای انحصاری ۲۰۱۷مان دارم.
Scalebound در E3 2014 معرفی شد. سپس تاخیری برای عرضه در سال ۲۰۱۷ دریافت کرد. نسخه ویندوز ۱۰ آن نیز در E3 2016 اعلام شد.
هنگام توسعه Scalebound اسپنسر از آن بهعنوان یک بازی فوق العاده یاد میکرد. او خود نیز در سال ۲۰۱۶ به تجربه بازی میپرداخته و از آن بهعنوان یک نقطه قوت ایکسباکس وان یاد میکرده.
در صحبتهای پیشین خود نیز اسپنسر اعلام کرده بود که آنها هرچقدر تیم سازنده زمان بخواهد به آنها خواهد داد.
در شایعهای دیگر که توسط Shinobi602 منتشر شده است، هیدیکی کامیا بهدلیل مشکلات ایجاد شده برای سلامت روانی خود هماکنون درحال مداوا است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات