تهیه کننده Resident Evil 7: جنبههای بسیار آشنایی در بازی وجود خواهد داشت
بدون شک بزرگترین عنوانی که ماه آینده عرضه میشود، Resident Evil 7: Biohazard است. این عنوان قرار است پس از سال ۲۰۱۲ و عرضه Resident Evil 6، هفتمین عنوان اصلی سری باشد.
Resident Evil 7 تفاوتهای کلیدی با عناوین قبلی سری خود دارد. برای مثال شخصیت اصلی بازی یک انسان معمولی است و عضوی از گروه ضربت اصلی نیست، همچنین بازی برای نخستین بار در تاریخ سری اصلی بهصورت اول شخص بازی میشود.
تهیه کننده بازی ماساچیکا کاواتا (Masachika Kawata) در مصاحبه اخیر خود با گیم اینفورمر چنین گفت:
وقتی تصمیم گرفتیم در این نسخه برروی ژانر وحشت تمرکز کنیم، به این نکته رسیدیم که با اول شخص کردن بازی، بازیباز بهصورت کامل غرق در تجربه بازی میشود و این میتواند تغییر مثبتی باشد. در کنار آن ما شخصیت اصلی بازی را بازیباز قرار دادهایم تا بدین شکل او ارتباط بسیار بهتری با آن برقرار کند و وحشت بقا را بهتر درک نماید.
کاواتا به این نکته تاکید کرد که بازی دارای عناصر آشنای بسیاری خواهد بود و Resident Evil 7: Biohazard با ریشههای سری ارتباط دارد.
شاید در ابتدای تجربه بازی شما آن حس بازیهای Resident Evil را در آن تجربه نکنید اما این بازی است که باتوجه به سری آن ساخته شده، از هیجانات فوق العاده آن کشتن موجودات مختلف تا حس ماجراجویانه و حل معماهای مختلف. همانطور که پیشتر هم اشاره شد، طرفداران میتوانند موارد بسیار جذابی را در رابطه با بازیهای قبلی در بازی پیدا کنند و ما امیدواریم که طرفداران از آنها لذت ببرند.
ما واقعا سعی کردهایم تا سبک وحشت بقا در بازی قوی باشد و به اوج خود رسد. پس مطمئن باشید وقتی این بازی به دست شما برسد، حس یک عنوان اصلی از سری Resident Evil را میدهد. Resident Evil 7 تنها درباره ترس نیست و همانند دیگر عناوین سری توازنی در هیجان دادن به بازیباز و سپس آرام شدن اوضاع و انتقال حس پیروزی به بازیباز دارد.
Resident Evil 7: Biohazard در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ برای ایکسباکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه میشود. همچنین دموی یک ساعتی از بازی در شبکههای ایکسباکس لایو، پلی استیشن نتوورک و استیم در دسترس است. Resident Evil 7: Biohazard بهصورت کامل برروی پلی استیشن وی آر قابل بازی خواهد بود.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
خوبی این بازی این هست که کاملا از هدست مجازی پلی استیشن VR پشتیبانی میکنه…
بیچاره کسی که با VR این رو بازی کنه . حتی تصورش هم ترسناکه
ممنون آقای دهنوی.
حقیقتش رزیدنت ایول اولین فرانچایز اول شخص سری نیست. قبل از این رزیدنت ایول سوروایو بازی اول شخص ایول بود. حتی اصلا میکامی میخواسته که بازی ایول یکو اول شخص بسازه اما محدودیت های سخت افزاری مانع شدند.
اما با این حال رزیدنت ایول ۷ بنظرم خیلی بهتر بود که یک اسپین آف باشه تا شماره اصلی ۷. من با تغییر به هیچ وجه مخالف نیستم اما با پشت کردن به چهار چوب ها نه.
البته در متن اشاره کردن که در سری اصلی اولین باره که اول شخص شده
یعنی فرعی ها بوده قبلن
فقط کجا گفته شد که میکامی هم می خواسته اول شخص کنه ؟ تا حالا نشنیدم
ولی من هم که vr ندارم ترجیح میدادم RE 7 سوم شخص باشه! حالا ببینیم چطور میشه
****تورو خدا این دکمه ویرایشو درست کنین****
ادامه رو اینجا می نویسم:
فرض کنید فردا دلست آف آس سه(حالا دو که معرفی شد) رو اول شخص بسازن! تو ذوقت نمی خوره آقا؟! میخوره دیگه! ولی اگه بخوان دلست اسپین آف بسازن و اول شخصش کنن چی؟ همه فغان شادی میره هوا.
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
اتفاقا بر خلاف خیلی ها که میگن این بازی شاید بازی خوبی بشه اما ایول خوبی نخواهد شد، من معتقدم این بازی هم ایول خوبی هست و هم بازی خوبی. چرا که المان های بسیاری از ایول های قدیمی هنوز هم داره.(کنترل منابع. قناعت در مهمات و خیلی چیزا…..) اما بعنوان یک اسپینآف نه شماره ۷! تمام صحبت من سر اون شماره ۷ لعنتیه.
……….
خیلی ها صحبت نو آوری میکنن. تمام هنربازیسازان اینه که نوآوری های قدیمیرو طوری با گذشته سری تطابق بدن که چهارچوب بهم نخوره. رزیدنت ایول ۴ توش پر از نوآوری و ایده جدید بود که نه تنها شوتر سوم شخص بلکه دوربین رو شانه رو برای همیشه متحول کرد و همه بازی های بعد از خودش چند المانی رو قرض گرفتن ازش. با اینکه خیلی خیلی خیلی چیزا تو سری عوض شده بود، تا حدی که زامبی ای دیگه توش وجود نداشت اما باز هم ریشه در خاک ایول های قدیمی رو داشت. همون حال و هوای قبلی هارو میداد. ایول ۵ هم تا حدی همینطور. ایول ۴ جوری بود که نه سیخ بسوزه و نه کباب. ولی ایول ۷ اینجوری نیست. نمیشه که هر نو آوری رو به صرف نو آوری بودنش خوب دونست. اصلا شما انقدر نو آوری کن که ایول بشه دد اسپیس سه! هم نو آوری داره و هم وحشت داره و هم مدیریت منابع و غیده داره که شبیه ایول قدیمیه! درسته نو آوریه ولی دیگه نه انقدر! نوع ترس و حالت تعلیق و القایی رزیدنت ایول های قدیمی بیشتر حالا به ترس روانشناختی تو ایول ۷ بدل شده. حالا کپ کام هر چقدر میخواد نو آوری کنه. اصلا انقدر که ایول تبدیل بشه به فورزا متور اسپورت! انقدر تغییر کنه بشه دوتا دو! بشه کانتر استرایک. کپ کام هر کاری میخواد باهاش بکنه. نه پولش از جیب من میره و نه سودی براش میکنم. ولی نه بعنوان ایول n بلکه بعنوان یک آیپی جدید. حالا ایول ۷ که هم زیباست و هم از ایول های قدیمی وام هایی گرفته، چرا نباید یک اسپین آف میشد؟ چون کپکام با شماره مقدس ۷ سعی در بیشتر فروش دادن این بازی بکنه.
د لست آف آس مطمئنا اگه بخواد همچین تغییرات بزرگی ببینه مطمئنا ضربه میخوره و کاملا با شرایط رزیدنت ایول متفاوته.چون نسخه های زیادی ازش منتشر نشده و هنوز گیم پلی بازی جذابه و نیازی برای تغییر آنچنانی نیست.
ولی بحث رزیدنت ایول فرق داره.همونطور که توی پست مورد انتظارترین بازی های ۲۰۱۷ گفتم بازی هایی مثل گاد آف وار و رزیدنت ایول لازم داشتن تغییر اساسی ببینن. مطمئن باش اگه کپکام هرکاری هم میکرد که دوربین سوم شخص باشه و به ایول ۴ نزدیکش کنه بازی موفق نمیشد و ریسک بالایی داشت چون ممکن بود دیگه برای همیشه فاتحه رزیدنت رو خوند. بازیسازا برای اینکه بازی خوب بسازن باید بعضی چیزا رو تو طول زمان تغییر بدن. مثل کاری که سانتا با گاد آف وار انجام داد یا تغییراتی که بعد از رزیدنت ۳ برای رزیدنت ۴ صورت گرفت.
به نظر شخصی من و همینطور بسیاری از منتقد های بزرگ مثل پولیگان و گیم اسپات و یورو گیمر این بازی پتانسیل زنده کردن ایول رو داره. چون علاوه بر تغییرات جدیدی که داشته به ریشه های سری هم پایبند بوده و المان های قدیمی رو برگردونده. مدیریع منابع و صندوق آیتم ها ، معماهای چالش برانگیز ، ترس از محیط ، ترکیب گیاهان سلامتی ، مهمات محدود ، ارتقای سلاح ، نوار قلب و ….
رزیدنت ایول یعنی توازن بین اکشن و ترس که توی قسمت های اخیر صرفا بازی ها اکشن بودن. رزیدنت ۷ هم بر خلاف باور خیلیا فقط تاکید بر ترس نیست بلکه توازن و تعادل بین اکشن و ترس در این بازی طبق دمو و نمایش ها در اون رعایت شده.
اتفاقا بر خلاف نظر شما به نظر من کپکام این دفعه به خودش اومده و میخواد واقعا سری رو برگردونه. بحث سود نیست. بیایید بدبین نباشیم!
ضمنا به شما توصیه میکنم ویدیو و مقالات سایت های همسایه در رابطه با رزیدنت ایول ۷ رو ببینید و بخونید.
به امید مؤفقیت :yes: :yes:
دموش من رو ترسوند خخخ…
کم پیدا میشه بازی اینطوری! من دوس دارم تخفیف خورد بخرمش
این سبک بازی واقعا جذابه آدم خودشو تو اون موقعیت فرض می کنه
فقط منتظر نمره دهی گیم Game spot هستم
خیلی حس عجیبی به این بازی دارم.هم دوسش دارم هم ازش متنفرام!ای کاش سوم شخص می شد!ای کاش لئون توش حضور داشت 😥
این بازی فوقوالاده میشه این بازی چیزی بین evil و outlast هستش
جز بازیهایی است که نمیخرم.چه خوب باشه چه بد.
یه واقعیت وجود داره برای کسی مثل من ک ۱۹-۱۸ ساله اویل بازی میکنه اونم مرگ فرانچایز دوست داشتنی اویل اقا تمام شد باید دیگه قیدشو بزنیم اون روزای خوب و بازی های خوب مرد اگه تونستید بازی بسازید ک بعد چندین سال بازی باز دلش براش تنگ بشه و دوباره بره سراغش مردید نه برید کپی از کوجیما بکنیدpt اویل دقیقا مثل بچه ایه ک دست ناپدریشه… در هر حال اینم سیاستی برای فروش vr بود ن القا ترس بچه ک نیستیم خیلی راست میگید ی مود میزاشتی تو باز از سوم شخص ب vr یا اول شخص بعد اینکه کارکتر یکی مثل لیون باشه یا یکی مثل مش هاشم مهم نی و در ترس بازی تعثیر نداره فقط اینو میدونم خودشونم فهمیدن گند زدن دارن ماس مالی میکنن وقطعا این روش ادامه ای نخواهد داشت قبل عرضه ۶ هم همه این حرفارو شنیدیم ما دیگه عادت کردیم کپکام
۱۸-۱۹ ساله اویل بازی میکنی؟ تمام ۳۶۵ روز این سالها اویل بازی میکردی؟!!!! حتما هر نسخه رو صدبار تموم کردی!!!!! بولوف خیلی گنده نیا عزیز.
به قول یکی از فن های پلی استیشن ۹۹ درصد مردم دنیا عقده گاد و انچ رو دارن!!!!یک درصد دیگه پلی استیشن دارن.
داداش حد تفکرت در حد دایره دسته ps چیزی برای جوا دادنت ندارم تو اگه از دو سال پیش تا الا داری ی فرانجایزیو بازی میکنی معنیش این نیست ک هر روز بازی کردی ولی من هنوز 😎 تمام نسخه های این بازیو رو pc و کنسولام دارم قبل این پست هم داشتم ۲ بازی میکردم تقصیرتم نی سال های اویل بازی کردن من از سن شما بیشتر
داری اشتباه میزنی داداچچچچچچچچچچچ!!!!!!!!!!!!!
من چهار میلیون سال سنمه.شما چند سال داری؟
واقعا رزیدنت ایول دیگه تمام شد
ایناییم که سازنده هاش میگن فقطو فقط سواستفاده از اسم ایوله،
ملتو کاچه کردن، مثلا توی اتاقی یه عکس یا متنی راجب ایول ۳ گزاشتن بعد میگن نشانه هایی از ایول توی بازی جدید هست !!
بازی اول شخص وقتی شخصیت بازیرو نبینی هیچ حسی رو به گیمر منتقل نمیکنه اینم فقط برای vr ساخته شده
بقول شما میتونستن هم اول شخص باشه هم سوم شخص اما همینکارم نکردن
میتونستن توازن برقرار کنن بین طرفدارای سبک کلاسیکش و جدید اما رسما به جدیدیا اینو :yes: دادن
کاش صندوقم داشته باشه یکی از بهترین ویژگیهای اویلای کلاسیک وقتی بود ک تو اتاقه صندق میرفتیم ی ارامشه خاصی میداد چون هیچ خطری نبود اونجا یعنی ببینید بازی چقد ترسناک بوده ک فقط تو اتاقه ذخیره احساسه ارامش وجود داشت
من دیدم داره
وقتی اولین بار در RE 1 -ریمیک- مؤفق شدم اولین اتاق سیو و صندوق رو پیدا کنم، آرامشی بهم دست داد که از پاس کردن درس های سخت اون آرامش و لذت رو احساس نکردم!
آقام جیمز :inlove:
:cigarette: :yes:
بازی فوق العاده ای است.
من حتی اگه ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ملیارد هم باشه میگیرمش.
ولی حیف که اصلش برای پلی استیشن ۴ هس.
مگه ما پی سی بازا چی کا کردیم ؟؟؟؟؟؟ بابا کامپیوتر ملیارد فریم هم باشه ساپورت می کنه اونوقت کپکام اویل ۷ رو فقط برای ایکس باکس وان پی اس ۴ ۶۰ فریم میکنه ؟؟؟
واقعا شرم آوره