اهداف و بلند پروازیهای سازندگان ژاپنی برای سال ۲۰۱۷
سایت ژاپنی ۴Gamer به رسم هر ساله، مصاحبهای با مطرحترین بازیسازان این کشور در مورد آرزوها و اهداف آنان برای سال بعدی میلادی، انجام داده است. در مصاحبه امسال، این سایت با ۱۴۶ سازنده ژاپنی هم صحبت شده که بسیاری از آنان اشاراتی به پروژههای آینده خود در سال ۲۰۱۷ داشتهاند.
در ادامه میتوانید بخشهای مهم و قابل توجه این مصاحبه را مطالعه نمایید.
Kazuto Sekine – طراح و کارگردان سیستم مبارزات در شرکت Arc System Works
- شناخته شده برای: Guilty Gear Xrd و BlazBlue: Chrono Phantasma
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Summer Lesson: Hikari Miyamoto Seven Days Room
«من دوست دارم کارهای زیادی در سال ۲۰۱۷ انجام بدهم پس خوب میشود اگر بتوانم چیزی منتشر کنم. ابتدا، در تاریخ ۱۴ ژانویه،Arc System Works Fighting Game Awards 2016 برگزار خواهد شد. اگر شما به این مراسم توجه کنید، به نظرم از جهات مختلفی جالب خواهد بود. تماشا کردن عناوین مبارزهای جذاب است، اما به نظرم بازی کردن آنها جذابیتش بیشتر است، پس لطفا این رویداد را تماشا و اگر علاقهاش را دارید سعی کرده تا این عناوین را بازی کنید.»
Toshimichi Mori – کارگردان و تهیه کننده در شرکت Arc System Works
- شناخته شده برای: BlazBlue
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Persona 5
«پس از مدتها کار کردن بر روی آن، سری BlazBlue به نقطهای رسیده که میتواند کمی استراحت کند… البته این چیزی نیست که بتوانم به صورت تمام و کمال آن را بگویم زیرا تنها فقط سناریوهای داستانی به این نقطه رسیدهاند. ما همچنان به جان بخشیدن به سری BlazBlue ادامه میدهیم، پس همگی لطفا به حمایتهای خود از ما ادامه دهید. هرچند، از آنجایی که دوست دارم علاوه بر عناوین مبارزهای بازیهای دیگری نیز بسازم، پس از حمایت شما (در این زمینه) نیز بسیار خوشحال خواهم شد.»
Kyuta Yamada – کارگردان در شرکت Arc System Works
- شناخته شده برای: Gotcha Racing و Sabaku no Nezumi-dan!
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Inside
«دفعه بعد، دوست دارم بازیی بسازم که بتوان آن را در یک Nintendo Direct معرفی کرد. بهترین تلاش خود را انجام خواهم داد.»
Norihisa Kochiwa – رییس بخش توسعه بازیها در شرکت Compile Heart
- شناخته شده برای: Neptune، Genkai Tokki، Mary Skelter: Nightmares، Gun Gun Pixies و Otomate
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Final Fantasy XV
«در سال ۲۰۱۷ ما Four Goddesses Online: Cyber Dimension Neptune را برای پلیاستیشن ۴ و Gun Gun Pixies را برای پلیاستیشن ویتا منتشر خواهیم کرد. هر دوی این بازیها عناوینی جذاب با شخصیتهای بانمک و مبارزات سه بعدی هستند. پس از آن، ما یک عنوان RPG جدید را آماده میکنیم. ما در حال ترکیب چیزهای جدیدی هستیم پس لطفا منتظر آن باشید.»
Shigeo Komori – کارگردان تولیدی در شرکت Atlus
- شناخته شده برای: Etrian Odyssey V: Beyond the Legends
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Final Fantasy XV
«در سال ۲۰۱۷، سری Etrian Odyssey دهمین سالگرد خود را جشن میگیرد. از همه افرادی که تا به امروز این سری را حمایت کردهاند بسیار متشکریم. تشکر میکنیم که پای سری Etrian Odyssey ماندید.»
Kazuyuki Yamai – کارگردان تولیدی در شرکت Atlus
- شناخته شده برای: Shin Megami Tensei IV: Apocalypse
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Pokemon GO
«سال آینده سری Shin Megami Tensei ۲۵ سالگی خود را جشن خواهد گرفت. جهت پاسخ به تشویقها و واکنشهای مثبتی که از سوی همگان دریافت کردهایم، حتی تا کوچکترین نظرات با ارزش، من امیدوارم تا بتوانم رویدادها و مواردی از این دست (برای جشن گرفتن این مهم) آماده کنم.»
Takuya Aizu – کارگردان و تهیه کننده نماینده از شرکت Inti Creates
- شناخته شده برای: Azure Striker Gunvolt، Gal Gun، Mega Man Zero، Mega Man 9، Mega Man 10 و Mega Man ZX
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Pokemon GO
«با وجود آنکه دیر شده، در سال ۲۰۱۷ ما عنوان Gal Gun VR را برای پلتفرم واقعیت مجازی منتشر خواهیم کرد. علاوه بر آن در بهار عنوان جدید پلتفرم ۳DS یعنی Blaster Master Zero و همچنین یک غافلگیری کوچک برای آن زمان برنامه ریزی کردهایم. علاوه بر آن، بیایید توسعه محتویات قابل دانلود برای Azure Striker Gunvolt 2 را از یاد نبریم.»
Tomonobu Itagaki – کارگردان نماینده و منتصب ارشد تکنولوژی در شرکت Valhalla Game Studios
- شناخته شده برای: Dead or Alive، Ninja Gaiden و Devil’s Third
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Battleship Empire
«ما Devil’s Third Online را به صورت جهانی گسترش خواهیم داد.»
Hajime Chikami – کارگردان و تهیه کننده نماینده از شرکت Experience
- شناخته شده برای: Demon Gaze، Stranger of Sword City، Operation Abyss، Operation Babel و Ray Giant
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Persona 5
«با عناوینی چون Yomi wo Haku Sana و HRV (نام یک پروژه)، ما سبکهای خارج از عناوین نقش آفرینی سیاهچالی که برای آنها شهرت داریم را به چالش خواهیم کشید و من همچنین در نظر دارم تا یک نقش آفرینی سیاهچالی دیگر برای هواداران اصلی خود منتشر کنم.»
Yasuyuki Oda – تهیه کننده در شرکت SNK
- شناخته شده برای: The King of Fighters XIV
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Broforce
«ما نسخه ۱٫۱۰ عنوان The King of Fighters XIV را معرفی کردیم، اما ما همچنین موارد مختلف دیگری را در نظر داشته و در حال توسعه آنها هستیم… توسعه عناوین دیگر- خارج از سری The King of Fighters – به خوبی در حال پیشروی هستند. و (آنان) بازیهای متعددی نیز خواهند بود! تمام اعضا تلاش خود را میکنند تا به هر صورتی که شده بتوانیم در سال ۲۰۱۷ این عناوین را معرفی کنیم.»
Tetsuya Mizuguchi – نماینده شرکت Enhance Games
- شناخته شده برای: Sega Rally Championship، Space Channel 5، Lumines، Child of Eden و Rez Infinite
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: The Last Guardian
«از اینجا به بعد، من میخواهم تا به ساخت تجربههای جدید ادامه دهم. مشخصا، من به تمرکز خود بر روی واقعیت مجازی ادامه خواهد داد. هنوز توسعه و پیشرفتهای بسیاری برای عنوان Rez Infinite مانده است، پس لطفا منتظر آن باشید.»
Juntaro Kouno – تهیه کننده در شرکت Kadokawa Games
- شناخته شده برای: Demon Gaze 2
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Persona 5
«در حال حاضر ما مشغول آماده کردن مقدمات جهت معرفی و عرضه یک بازی برای کنسولهای خانگی در سال ۲۰۱۷ هستیم. ما به شدت مشغول ساخت این عنوان بوده تا شما غافلگیر و بسیار خوشحال شوید، پس لطفا چشم انتظار آن باشید.»
Yoshimi Yasuda – کارگردان و تهیه کننده نماینده از شرکت Kadokawa Games
- شناخته شده برای: Lollipop Chainsaw، God Wars: Future Past و Starly Girls: Episode Starsia
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Persona 5
«همچنین، برای کنسولهای خانگی ما برنامه داریم به دنبال God Wars: Future Past در سال ۲۰۱۷، دو عنوان دیگر معرفی کنیم. علاوه بر آن همچنین قصد معرفی بازیهای جدید برای گوشیهای هوشمند نیز داریم.»
Eshiro Motohide – تهیه کننده در شرکت Capcom
- شناخته شده برای: Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice و Phoenix Wright: Ace Attorney – Dual Destinies
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Persona 5
«در سال ۲۰۱۷، در حالی که ما کاملا به ساخت The Great Ace Attorney 2 متعهد هستیم، من همچنین میخواهم تمام تلاش خود را کرده تا آن را به سالی مناسب برای پانزدهمین سالگرد سری Ace Attorney بدل کنم. در کنار Ace Attorney 15th Anniversary Special Courtroom، ما پروژههای داشته که تمامی هواداران میتوانند از آنان لذت ببرند، پس لطفا به حمایت خود از سری Ace Attorney در سال ۲۰۱۷ ادامه دهید.»
Hiroyuki Kobayashi – تهیه کننده در شرکت Capcom
- شناخته شده برای: Resident Evil، Sengoku Basara، Dragon’s Dogma و Devil May Cry
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Pokemon GO
«شخصا به نظر من سال ۲۰۱۷ سالی برای آماده سازیهای مختلف خواهد بود.»
Daizo Nonaka – تهیه کننده در شرکت Capcom
- شناخته شده برای: Sengoku Basara: Sanada Yukimura-Den و Megami Meguri
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Pokemon Sun / Moon
«در سال ۲۰۱۶ من موفق به عرضه دو عنوان Sengoku Basara: Sanada Yukimura-Den و Megami Meguri شدم. ما این عناوین را با همکاری افراد بسیاری ساختیم. (از این بابت از شما) بسیار متشکرم. در سال ۲۰۱۷ نیز من میخواهم تماما جذب ساخت بازیهای جالب بشوم.»
Takeshi Yamazaki – کارگردان در شرکت Capcom
- شناخته شده برای: Phoenix Wright: Ace Attorney، Phoenix Wright: Ace Attorney – Justice For All، Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice و Phoenix Wright: Ace Attorney – Dual Destinies
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Persona 5
«از اکتبر سال ۲۰۱۶ سری Ace Attorney وارد سالگرد پانزده سالگی خود شد. من فکر میکنم ۲۰۱۷ سال لذت بخشی برای هواداران این سری خواهد بود.»
Kikuchi Keisuke – تهیه کننده برند Gust در شرکت Koei Tecmo Games
- شناخته شده برای: Nights of Azure 2: Bride of the New Moon، Fatal Frame و Deception
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Persona 5
«۲۰۱۷ سالگرد ۲۰ سالگی سری Atelier خواهد بود، پس با تشکر از همه هواداران ما عنوانی مناسب برای این سالگرد آماده خواهیم نمود.»
Takashi Morinaka – تهیه کنند و کارگردان در شرکت Koei Tecmo Games
- شناخته شده برای: Toukiden، Dynasty Warriors و Saihai no Yukue
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Final Fantasy XV
«امسال ما موفق به عرضه یک عنوان جدید در سری Toukiden، یعنی Toukiden 2 شدیم. از همه هواداران که این عنوان را بازی و ما را حمایت کردند، بسیار تشکر میکنم. ما همچنین قصد داریم تکامل جدیدی از سری Toukiden را در سال ۲۰۱۷ منتشر کنیم پس لطفا منتظر آن باشید. همچنین به عنوان محصولات مرتبط با سری Toukiden، ما مشغول کار بر روی برنامه گوشیهای هوشمند به نام Toukiden: Mononofu و همچنین بازی کنسولهای خانگی Musou Stars هستیم. لطفا چشم انتظار آنها باشید.»
Kenichi Ogasawara – رییس برند Omega Force در شرکت Koei Tecmo Games
- شناخته شده برای: Dragon Quest Heroes II و Nobunaga’s Ambition: Sphere of Influence – Ascension
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Persona 5
«۲۰۱۷ سالگرد ۲۰ سالگی استدیوی Omega Force خواهد بود. ما عناوینی مناسب برای این سال مهم معرفی خواهیم کرد، پس لطفا منتظر باشید. اما فعلا، لطف کرده و تمرکز خود را بر روی Musou Stars قرار دهید که در ماه مارچ آن را عرضه خواهیم کرد.»
Kazutoshi Sekiguchi – کارگردان در شرکت Koei Tecmo Games
- شناخته شده برای: Toukiden 2
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Persona 5
«در حال حاضر، تیم ساخت Toukiden در وضعیتی قرار دارد که تعطیلات طولانی مدت به اتمام رسیده و ایدههای مختلفی در حال بررسی و توسعه هستند. به نظرم ما میتوانیم توسعه آنچه که برای آینده در نظر داشته را در سال ۲۰۱۷ نشان دهیم. شخصا دوست دارم بر روی یک عنوان جدید (خارج از سری Toukiden) کار کنم.»
Hiroshi Masuyama – کارگردان نماینده از شرکت CyberConnect2
- شناخته شده برای: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Life is Strange
« Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 Road to Boruto در تاریخ ۲ فبریه منتشر خواهد شد. این عنوان مجموع «تجلی نهایی انیمه» بوده که ثمره تلاش ۱۰ ساله ما است. از آنجا به بعد، نظری در مورد توسعههای آینده CyberConnect2 ندارم. زیرا فعلا نمیتوانم چیزی در مورد آنها بگویم.»
Masanori Ichikawa – تهیه کننده در شرکت Square Enix
- شناخته شده برای: SaGa: Scarlet Grace، Emperor’s SaGa و نسخه ریمستر Romancing SaGa 2
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Pokemon GO
«ما بالاخره موفق شدیم تا نسخه جدیدی از سری SaGa را در سال ۲۰۱۶ عرضه کنیم… با وجود آنکه فعلا نمیتوانم معرفی انجام دهم، به نظرم همگی میتوانند سال آینده نیز از سری SaGa لذت ببرند.»
Yuichiro Saito – مجری طرح در شرکت Spike Chunsoft
- شناخته شده برای: Danganronpa، Conception و Exist Archive: The Other Side of the Sky
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Overwatch
«در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۷ ما Danganronpa V3 را منتشر خواهیم کرد، عنوانی که تمام انرژی خود را ساخت آن کردهایم. من میخواهم در ۱۱ ماه باقی مانده پس از آن نیز چالش (ساخت یک عنوان جدید) را دنبال کنم، پس همچنان به Spike Chunsoft توجه داشته باشید.»
Toshihiro Nagoshi – کارگردان اصلی سری Yakuza و کارگردان کلی در شرکت Sega
- شناخته شده برای: Yakuza
- محصول مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: هدست واقعیت مجازی سونی پلیاستیشن VR
«امسال ما عنوان Yakuza 6: The Song of Life را عرضه و به هدف بزرگی در سری یاکوزا دست پیدا کردیم. من فکر میکنم خوبیها و بدیهای در به پایان رساندن داستان Kazuma Kiryu – کسی که برای بیش از ۱۰ سال نقش شخصیت اصلی این سری را بر عهده داشته – وجود دارد. با این وجود، من به ساخت محتویاتی که خودم و اعضای تیم بتوانند از آن لذت ببرند، ادامه خواهم داد. من همچنین فکر میکنم این راهی برای قدردانی از Kazuma Kiryu است. دیر یا زود، قصد دارم چیز متفاوتی معرفی کنم پس لطفا منتظر آن باشید.»
Mizuki Hosoyamada – تهیه کننده کلی سری Puyo Puyo در شرکت Sega
- شناخته شده برای: Puyo Puyo Chronicle، Puyo Puyo Quest، Puyo Puyo Tetris و Puyo Puyo
- محصول مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: NES Classic Mini
«ما قصد داریم اوسط ماه ژانویه چیزی را معرفی کنیم، پس من خوشحال میشوم اگر برای آن هیجان داشته باشید.»
Masayoshi Yokoyama – سر تهیه کننده، نویسنده و مسئول بخش تولیدی Yakuza 6 در شرکت Sega
- شناخته شده برای: Yakuza
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Summer Lesson: Hikari Miyamoto Seven Days Room
«حال که ما آخرین بخش از افسانه Kazuma Kiryu را کامل کردهایم، به نظرم ۲۰۱۷ سالی خواهد بود که میتوانیم در آن اولین گام را به سمت آینده برداریم. من دارم به راهی فکر میکنم که با آن بتوانیم یک یاکوزای جدید ارائه دهیم که همه چیز را به آینده متصل میکند.»
Keiichiro Toyama – کارگردان هنری در Sony Interactive Entertainment
- شناخته شده برای: Gravity Rush
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Inside
«به محض آنکه مقدمات برای پروژه جدید آغاز شود، (سال ۲۰۱۷) مجددا به یک سال شلوغ بدل خواهد شد. خارج از این موضوع، من چیزهای متفاوتی را تبلیغ خواهم کرد، پس لطفا حواستان به آینده باشد.»
Teruyuki Toriyama – تهیه کننده Japan Studio در Sony Interactive Entertainment
- شناخته شده برای: V! No Heroes Allowed R، Soul Sacrifice و Bloodborne
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Final Fantasy XV
«در حالی که نمیتوانم فعلا جزییاتی از آنها بگویم، ما در حال ساخت و توسعه عناوین و ایدههای جاه طلبانهای هستیم، پس لطفا به حمایت خود از Japan Studio در بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی، در سال ۲۰۱۷ ادامه دهید.»
Masaaki Yamagiwa – تهیه کننده در شرکت Sony Interactive Entertainment
- شناخته شده برای: Bloodborne و Tokyo Jungle
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Pokemon GO
«از آنجایی که فعالیتهای پشت صحنه از هنگام عرضه Bloodborne شروع شده و ادامه دارد، امیدوارم امسال سالی باشد که در آن تلاشهای که تا به امروز داشتهایم به ثمر بنشیند.»
Yujiro Usuda – رهبر تیم توسعه محتویات در Team A و تهیه کننده در شرکت D3 Publisher
- شناخته شده برای: Bullet Girls، Omega Labyrinth و Idol Death Game TV
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Berserk and the Band of the Hawk
«پیرامون عناوین ۲۰۱۷ که من مسئول آنها هستم، در حالی که فعلا نمیتوانم جزییاتی از آنان منتشر کنم، (باید بگویم) ما برنامه داریم که تعدادی محصول مختلف را منتشر کنیم. همگی غافلگیر و شوکه میشوند. (با لحن شوخ طبعانه)
Tatsuya Izumi – کارگردان و طراح در شرکت Nippon Ichi Software
- شناخته شده برای: The Witch and the Hundred Knight و Coven and Labyrinth of Refrain
- محصول مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: هدست واقعیت مجازی سونی پلیاستیشن VR
«امسال ما توانستیم Coven and Labyrinth of Refrain را عرضه کنیم و بسیار قدردان هستیم که موفق شدیم نقدهای خوب و حتی ورای انتظار خود برای این عنوان دریافت کنیم. با وجود آنکه شاید یک جاه طلبی برای سال ۲۰۱۷ نباشد… اما حس «آیا میتوانیم دنبالهای برای این بازی بسازیم؟» در شرکت باقی مانده است. اگر افرادی هستند که دنبالهای برای این عنوان میخواهند، اگر بتوانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما به صورت کوتاه بر روی کاغذی به صورت کارت مانند بنویسید، ما به ساختن این عنوان نزدیکتر میشویم. من دوست دارم اگر امکانش را داشته باشیم دنبالهای برای این بازی بسازیم.»
Soheii Niikawa – تهیه کننده، نویسنده، مدیرعامل و رییس شرکت Nippon Ichi Software
- شناخته شده برای: Disgaea و Hayarigami
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Shin Megami Tensei IV: Apocalypse
« Nippon Ichi Software محتویات مختلفی از شهر Gifu Prefecture ژاپن به سراسر دنیا منتشر خواهد کرد. در سال ۲۰۱۷ نیز ما همچنان فعالانه IP جدیدی به بازار مشتریان بازیهای رایانهای عرضه خواهیم نمود. اما این پایان کار نخواهد بود. ما به صورت مداوام به ابتاکارات جدید دست میزنیم. ما همچنین پروژههای برای پلتفرم نینتندو سوییچ داشته، پس لطفا منتظر آنها نیز باشید. (شک و شبههای در مورد میزان فعالیت شرکت ما بر روی پلتفرم سوییچ وجود داشته است اما… ما توسعه درست و کاملی برای این پلتفرم در نظر داریم.)
Yozo Sakagami – مدیر کل تولیدات NE Division در شرکت Bandai Namco Entertainment
- شناخته شده برای: The Idolmaster
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Pokemon GO
«ما توسعههای زیادی در طول سال ۲۰۱۷ برای عنوان The Idolmaster در نظر داریم، پس لطفا منتظرش باشید.»
Takuya Yamanaka – تهیه کننده و کارگردان در شرکت FuRyu
- شناخته شده برای: Caligula
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Coven and the Labyrinth of Refrain
«ما در حال برنامهریزی برای توسعه یک عنوان جدید و چالش برانگیز در سال ۲۰۱۷ هستیم پس لطفا منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از آن باشید. البته، شخص من نیز با تمام قدرت مشغول دویدن و جابجایی درپشت صحنه هستم تا بتوانیم عنوانی را معرفی کنیم که چنگالهایش را در بخشهای نرم قلبتان فرو کند، پس لطفا چشم انتظار آن بمانید.»
Shoji Masuda – کارگردان نماینده از شرکت Mars
- شناخته شده برای: Momotaro Dentetsu 2017: Tachiagare Nippon!!
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: The Last Guardian
«در مورد سال ۲۰۱۷، من نمیتوانم جزییات آن را منتشر کنم، اما دو مشکل بزرگ به من ارائه شدهاند و من استرس داشته و ماندهام که کدام را انتخاب کنم زیرا هر دو خسته کننده هستند.»
Yoshifumi Hashimoto – مدیر اجرایی شرکت Marvelous
- شناخته شده برای: Story of Seasons، Rune Factory و Muramasa
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: The Last Guardian
«خب، چیزهای زیادی هستند که برای سال ۲۰۱۷ بر روی آنها مشغول کار هستیم، پس آنها را در یک زمان دیگر معرفی میکنیم. از شما متشکریم و لطفا به حمایت از ما در سال آینده نیز ادامه دهید!»
Hironobu Sakaguchi – مدیرعامل شرکت Mistwalker Corporation
- شناخته شده برای: Terra Battle
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Final Fantasy XV
«ما برنامه داریم تا در سال ۲۰۱۷ یک بازی جدید معرفی کنیم. لطفا منتظر آن باشید.»
Akihiro Hino – کارگردان نماینده و مدیرعامل شرکت Level-5
- شناخته شده برای: Yo-kai Watch، Professor Layton، Inazuma Eleven و Ni no Kuni
- عنوان مورد علاقه در سال ۲۰۱۶: Pokemon GO
«Level-5 در سال ۲۰۱۷ نیز چیزهای جدیدی را به چالش خواهد کشید، (از آنجا که) ما میخواهیم تا یک موج عظیم به وجود آوریم (تاثیر گذار باشیم). خوانندگان ۴Gamer، لطفا در سال ۲۰۱۷ حواستان به Level-5 باشد.»
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
راستی دوستان از شینجی میکامی چه خبر ؟ داره روی نسخه دوم the evil within کار میکنه ؟ نسخه اول که عالی بود به نظرم .
یکی مونده به آخری، ساکاگوچی… ایشون پدر ff هست و با فاینال فانتزی شناخته میشه.:)
چهره بنده به هنگام خواندن اسامی :
:smirk: 😯 😮 :hypnotized: :pain: :beatup:
_______________________________________
گمونم Masuda همون مسعود خودمون به ژاپنی باشه !!!
همه نظرات به کنار، Shoji Masuda این وسط نابودم کرد. یعنی خیلی حس همذاتپنداری باهاش داشتم بعد از خوندن حرفاش 😀
ساکاگوچی سازنده فاینال فانتزی بلو دراگون و لاست اودیسی هست
خدا کنه برای این سال نسخه ی جدیدی برای دویل می کرای مشخص شه واقعا فوق العاده خواهد بود دانته اونم در نسل هشتم :chic:
فقط هیداکی کامیا :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: