گیفت کارت
گیفت کارت

استودیوی رمدی تا حداکثر ۵ سال دیگر بازی بعدی خود را منتشر خواهد کرد

۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱

امروز، مدیر روابط عمومی استودیوی خوش نام رمدی (Remedy Entertainment)، آقای توماس پوها (Thomas Puha) اطلاعات جدیدی از بازی‌ در دست ساخت این استودیو را منتشر کرد و همان طور که قبلا قول داده بود، پیش از پایان سال ۲۰۱۶ طرفداران را با خبر ساخت.

همان طور که گفته شد، توماس پوها امروز اطلاعات جدیدی از دو بازی در حال توسعه استودیوی رمدی که یکی از آن‌ها با نام رمز P7 شناخته می‌شود را منتشر کرد. این نام رمز به این خاطر انتخاب شده است که پروژه در حال ساخت، هفتمین بازی استودیوی رمدی است.

ابتدا از همه آقای توماس پوها اشاره می‌کند که بازی جدید استودیو حداکثر تا ۵ سال آینده منتشر خواهد شد و بیش از این زمان نخواهد برد.

بازی‌های ما حداکثر تا ۵ سال دیگر منتشر خواهند شد.

— Thomas Puha (@RiotRMD) December 29, 2016

نکته جالب تر این جا است که آقای پوها اشاره می‌کند که تیم سازنده برروی خلق مکانیک‌های گیم‌پلی‌ عمیق تر و بهتر برای بازی‌های آینده تمرکز کرده است.

ما قطعا در حال حاضر و در آینده، برروی مکانیک‌های گیم‌پلی بازی‌های خود تمرکز بیشتری خواهیم کرد. باید در این زمینه بهبود داشته باشیم، عمیق تر خلق کنیم و مکانیک‌های گیم‌پلی بهتری داشته باشیم.

— Thomas Puha (@RiotRMD) December 29, 2016

پس از آن، همچنین دریافتیم که چند نفر هم‌اکنون در استودیوی رمدی در حال توسعه و ساخت بازی هستند که البته بین ساخت دو بازی تقسیم شده‌اند.

مردم از کنار کلماتی مانند «جهان باز» خیلی ساده عبور می‌کنند اما ما این طور نیستیم. ما ۱۴۰ نفر در اختیار داریم که برروی ۲ بازی مختلف کار می‌کنند بنابراین ما خیلی محدود کار می‌کنیم.

— Thomas Puha (@RiotRMD) December 29, 2016

در ماه سپتامبر، رمدی اعلام کرد که از میان افزار Umbra برای ساخت بازی خود استفاده می‌کند تا برروی دو بازی در یک زمان کار کنند. این را نیز می‌دانیم که یکی از بازی‌های در دست ساخت رمدی، به احتمال فراوان دنباله بازی محبوب Alan Wake است.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Nader13 گفت:

    پس باید تو نسله بعد منتظر انتشارش بود نمیدونم چرا ماکرو این استدیورو نمیخره من حس میکنم بازیای بعدی رمدی دیگه انحصاری نباشن یا اگرم باشن زمانیه چون اینجور ک مشخصه ماکرو درست ساپورت نمیکنه رمدیو اینو میشد از مشکلاته کوانتوم بریک حدث زد و همچنین از تعداده کارمندای پایینه این استدیو نسبت ب سایر استدیوهای aaaساز/بدونه تعصب بگم رمدی اگر فرست پارتیه سونی بود یا حتی ب صورته مستقل زیره پر و باله سونی بود چیزی جز شاهکار نمیساخت همین الانم درسته الن ویک شاهکاره ولی رمدی داره سالی ی بازی بزرگ میده البته اگر از اون الن ویکی ک دو ساعت گیم پلی داشت فاکتور بگیریم/الان ناتی داگ نسله پیش ۴ تا بازیهaaa شاهکار داد/رمدی پتانسیله اینو داره ک ب استدیویی مثله ناتی داگ تبدیل بشه

    0
    0
  • morteza 1331 گفت:

    با این وجود این نسل شاهد بازیش نخواهیم بود احتمالا.واقعا۵ سال زیاده یکم کمتر از شروع و پایان یه نسله.

    0
    0
  • morteza 1331 گفت:

    معولا بازی های خیلی بزرگ ساختشون بیش از سه سال طول میکشه.حالا باید ببینیم این چیه انقد زمان میبره.

    0
    0
  • unknown گفت:

    We wont take 5 years on the next games.

    بازی‌های ما حداکثر تا ۵ سال دیگر منتشر خواهند شد.

    Neutral این کجاش ترجمه حرف ایشونه؟ *_*

    0
    0
  • HannaH گفت:

    اونچه مسلمه ساخت بازى براى اسکورپیو زمان بر تر از کنسول هاى نسل حاظره.
    به نظر من زمانى که اعلام کرده براى ساخت دو بازى خیلى زیاد نیست. تنها سئوال اینه که بازى پر هزینه اى که اینقدر زمان ساخت احتیاج داره، آیا بازهم انحصارى خواهد بود یا بعد از کوانتوم بریک و انفاقات بعدیش، بازى براى استیم و کنسول سونى هم منتشر مى شه.
    من فکر مى کنم مایکرو باید دست از خساست برداره و با خرید رمدى هم صاحب یک استودیوى قوق العاده بشه، و هم نشون بده بهشون اعتماد داره.

    0
    0
  • IRIS گفت:

    خوب عالیه ۵ سال برای دو بازی کاملا عاقلانس و تعداد اعضای استودیو هم به نظرم مناسبه تعداد خیلی بالا فقط هزینس بعضی دوستان میان می گن که چرا مایکرو رمدی نمی خره شاید زیاد اشنا نیستن اما خرید یه استودیو به این سادگی نیست . باید خود استودیو بخواد که زیر مجموعه بشه تعدا محدودی استودیو هستن که علاقه دارن محدود بشن و اگر مایکر به رمدی فشار بیاره خیلی ساده اعضاشو از دست میده و فقط یه اسم ازش می مونه بهترین کار ساخت یه استودیو هست که تیم ایکس باکس در حال حاضر چندین استودیو عالی داره که بازیای شاهکارشون هر ساله در حال انتشاره و این که مایکرو خسیسه یا دلش نمیاد یا قدرتشو نداره یا هوششو نداره ساده انگارانس بهتره یه استودیو استقلالشو حفظ کنه و ما روش سرمایه گذاری کنیم تا به زور اونو مال خودمون کنیم اما پتانسیلشو نابود مایکرو هم تا حالا سه استودیو عالی از پایه ساخته که مسئول انحصاریاشن و بازم داره این کارو می کنه به نظرم ایکس باکس بتونه رو یه عنوان جهان آزاد سرمایه گذاری کنه دیگه لیست انحصاریاش کافیه همون طور که می دونیم رقابت انچنانی بین سونی و مایکرو نیست چون انحصاریا این دو تو دوتا جهان دیگن و سعی کردن مایکرو سافت برای رقابت با ادونچرای ناتی اشتباه هست فقط تنها چیزی که می مونه یه جهان آزاد که جاش تو انحصاریا خالیه

    0
    0
  • Only ps گفت:

    جدا از تاخیر ها ی ۳ یا ۲ ساله Pain

    0
    0
  • ۵ سال برای بازی متوسط رو به بالا مثل quantum break.حیفه سم لیک که تو این شرکته.بازی بعدی رمدی در ۲۰۲۱ و ایکس باکس رو به ف.ا.ک

    0
    0
  • INSIDE 1990 گفت:

    این که داره با ۱۴۰ نفر روی ۲ تا بازی کار میکنه خیلی اشتباهه هر چقدر هم که رمدی عالی باشه(که هست) و زمان در اختیار داشته باشه اگه تمرکزش رو بذاره روی یه بازی و اون بازی رو با دقت و وسواس بیشتر بسازه به نظرم خیلی نتیجه ی نهایی بهتر میشه کاش استدیوها به جای خلق ip های جدید و مختلف تمرکزشون رو روی استعداد اصلیشون و سبک خودشون میذاشتن و اونو به کمال میرسوندن مثلا alan wake 2 رو اگه زمان بیشتری براش میذاشتن فوق العاده میشد

    0
    0
  • Nader13 گفت:

    فک کنم ۵ سال دیگه با این رشده قیمته دلار باید هر بازیو ی تومن بخریمناموسا هیچی نمیگفت خیاله ما راحت تر بود

    0
    0
  • morteza 1331 گفت:

    دوستان یه سوال داشتم.کسی از شما اجرای بازی ها با رزولوشن۱۰۸۰ رو رو مانیتور یا تلوزیون ۴k تجربه کرده؟اگه کردید یا دیدید ایا فرقی میکنه یا ثابته؟… رفع اسپم:کاش حداقل به زودی مشخص کنن بازیشون انحصاریه یا مولتی تکلیفو مشخص کنن.

    0
    0
  • Cell گفت:

    استودیو بسیار خوبی بود یا بوده در نسل ۶ Yes
    شاهکار این استودیو همون نسل ۶ با عنوان
    Max Payne سال ۲۰۰۱ و ادامه این عنوان
    Max Payne 2: The Fall of Max Payne
    به پایان رسید وقتی استودیو با مایکروسافت قرارداد بست میشه گفت دروان سقوط این استودیو شروع شد نسل ۷ و نسل ۸ Yes
    حتی عناوین نسل ۷ و ۸ این استودیو به قدری ضعیف بوده که خود استودیو ادامه نداده نیازی هم به گفتن نام عنوان نیست Yes
    استودیو Remedy کارش به جایی رسد که سال ۲۰۱۱
    بازی Death Rally رو remake کرد برای انواع سیستم تلفن همراه و ویندوز و کار به جایی رسید که
    که یه عنوان ساده یا …. یا به قول خودش مستقل spin off برای Alan Wake در نظر گرفت که دو سال طول کشید ROTFL حتی به خودشون زحمت ندادن عنوان رو ارتقا بدن هم گرافیک هم داستان نسبت به نسخه قبل Yes
    American Nightmare یا dlc

    واقعا خوب شد که امتیاز Max Payne دست remedy نیست و گرنه با عنوانی ۱۰ ساله و ضعیف رو برو بودیم
    مکس کبیر از اول جز دارایی های Rockstar بود یا بوده و
    همون سال که remedy داشت عنوان به قول خودش spin off ROTFL
    Alan Wake’s American Nightmare یا dlc رو بیرون میدان Rockstar عنوان max Payne 3 رو بیرون داد و بهترین گرافیک فنی سال شد Yes
    عنوان خوبی هم شد با متا ۸۷ نسخه کنسول Ps3 Big Smile
    مایکروسافت نفرین شده یا بی انحصار .. Cool
    در طی نسل ها که عناوین از انحصار خارج شدند یا برای کنسول مایکروسافت پورت شدن یا از انحصار خارج شدن یا ناشر بازی مایکروسافت بود کلا سطح کیفی عنوان ها پایین اومد یا استودیوها Yes
    نمونه همین Remedy ROTFL یا عنوان ناب دیگری که برای مایکروسافت عرضه شد MGS V Yes
    که واقعا پایین ترین MGS قرار میگیره حتی پایین تر عنوانی های کنسول دستی PSP Cry
    بخش نظرات هم فاجعه شده دریغ از اطلاعات مفید یا بحث های خوب و با فایده ROTFL
    یاد قدیم بخیر

    0
    0
  • Nader13 گفت:

    بازیای بعدی رمدی انحصاری نیستن رمدی گفته میخواد با ی ناشره دیگه کار کنه حدثشو میزدم ماکرو درست ساپورتشون نمیکنه یکی از بهترین استدیوهارو از دس داد

    0
    0
  • mbox گفت:

    کوانتم بریک واقعا عالی بود و ب،ای من تا اینجا جزو ده تا بازی برتر نسل حساب میشه هرچند حقش رو خوردن ،ولی پنج سال هم خیلی زیاده کاش حداقل این وسط دوتا دی ال سی برا کوانتم میدادن

    0
    0
  • oculus rift گفت:

    امیدوارم شایعه باشه به شدت منتظر معرفی alan wake 2 هستم

    0
    0
  • 00Pc Gamer00 گفت:

    هه تا ۵ سال دیگه عمر گیمری ماهم سر اومده بازم خدارو شکر چندتا شرکت مثل یوبی و الکترونیک ارتز و … اینام هستن که زودبه زود بازی میدن وگرنه اگه میخواستیم بشینیم به امید رمدیو ناتی داگو راک استارو … سالی دوسه تا بازی بیشتر نداشتیم

    0
    0