بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا

بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد

امیرحسین اعتمادیان
۱۴:۵۰ ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال 2016 کسب کرد

به‌تازگی گزارشی از وضعیت بازار فروش بازی‌های گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی و عناوین کنسولی در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است.

به‌نظر می‌رسد بازی‌های مخصوص رایانه‌های شخصی در بازار فروش از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستند. براساس گزارشی که سایت SuperData Research در این زمینه منتشر کرده است، بازی‌های رایانه‌های شخصی از لحاظ تجاری در رتبه دوم در سال ۲۰۱۶ قرار گرفته است، بازی‌های این پلتفرم درآمدی معادل ۳۵ بیلیون دلار از ماه ژانوبه تا ماه نوامبر در سال ۲۰۱۶ داشته‌اند.

بازی‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند در رتبه اول این گزارش آماری قرار دارد و بازی‌های کنسولی نیز در سال ۲۰۱۶ در جایگاه سوم قرار گرفته است.

سایت SuperData Research عنوان کرده است که بازی‌های پلتفرم رایانه‌شخصی هر ساله با رشد ۶٫۷ درصدی مواجه می‌شود. این آمار شامل بازی‌های تحت شبکه، بازی‌های free-to-play، بازی‌های اشتراکی و بازی‌های اورجینال می‌باشد.

دو بازی آنلاین و پرطرفدار League of Legends و Overwatch نقش بسیار زیادی در رونق دهی بازی‌های تحت پلتفرم رایانه‌های شخصی داشته‌اند همچنین طراحی و عرضه کارت گرافیک‌های بسیار قدرتمند و کاربردی نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند.

همانطور که مشاهده می‌کنید هنوز هم بازی‌های تحت این پلتفرم از جایگاه بسیار مطلوبی در میان بازیبازان در سطح جهانی برخوردار می‌باشد.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا
بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی‌های مخصوص رایانه‌‌های شخصی جایگاه دوم را در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ کسب کرد - گیمفا