موسس ناتیداگ: اگر سونی ناتیداگ را خریداری نمیکرد شاید هیچگاه شاهد ساخته شدن Uncharted و TLOU نبودیم
طبق گفتههای موسس ناتیداگ، اگر آنها تصمیم میگرفتند که بخشی از استودیوهای سونی نباشند شاید هیچگاه شاهد ساخته شدن Uncharted و The Last of Us نمیبودیم.
جیسون رابین، موسس استودیوی خوش ذوق ناتی داگ، در جدید ترین مصاحبه خود چنین گفت که عناوین بزرگ ناتی داگ بخاطر وجود ناشر عظیمی مثل سونی ممکن بوده است. او چنین ادامه داد که بعد از همکاری موفقیت آمیز ناتیداگ با سونی برسر پروژههای Crash و Jak and Daxter پیوستن به استودیویهای سونی بهنظر کار عاقلانهای میآمد. رابین ادامه داد:
کار منطقی همین بود. رابطه ما با سونی آنقدر خوب و جادویی و فوقالعاده بود که هردو شرکت این را بهترین راهحل میدانستند و تصمیم بسیار درستی برای ناتی داگ بود. ببینید امروز ناتی داگ کجا ایستاده است. بهعنوان یک استدیوی مستقل من فکر نمیکنم که ناتیداگ میتوانست به اینجا برسد و من فکر نمیکنم که اگر ناتیداگ همانطور مستقل باقی میماند شما عناوین تحسین شدهای چون Uncharted و The Last of Us را میدیدید.
در مصاحبه دیگری نیز رابین به این نکته اشاره داشت که سونی با دادن منابع بسیار زیاد و زمان کافی به آنها قدرت کافی جهت ساخت عناوین فوق العاده را میدهد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات