شرکت کپکام توضیحاتی در رابطه با انتخاب نمای اول شخص برای بازی Resident Evil 7 داده است
بهتازگی تهیه کننده سری بازیهای Resident Evil توضیحاتی در رابطه با علت انتخاب نمای اول شخص برای نسخه جدید سری داده است.
همانطور که میدانید بازی Resident Evil 7 اولین نسخه در این سری محبوب میباشد که بازیباز در آن با نمای دوربین اول شخص به تجربه بازی خواهد پرداخت. شرکت کپکام همواره در ساخت بازیهای سبک ترس و بقا از نمای دوربین سوم شخص استفاده کرده و صحنههایی مانند چرخشهای سریع و هیجانی را بصورت همیشگی در عناوین خود استفاده کرده است اما اینبار سازندگان سنت شکنی کرده و تغییراتی به سری جدید Resident Evil بخشیدهاند، حال باید منتظر بمانیم تا بازخوردهای طرفداران سری را نسبت به این تغییر پس از عرضه بازی مشاهده کنیم.
تهیه کننده سری بازیهای Resident Evil، ماساچیکا کاواتا در رابطه با این موضوع در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده است که تیم سازنده این کار را برای درک بهتر اتمسفر و جو بازی انجام دادهاند و قصد ما این نبوده است که با استفاده از نمای اول شخص بخواهیم بازی را به درجه سختی بالاتری برسانیم. به گفته او:
من نمیتوانم بصورت قاطع عنوان کنم که نسخه جدید Resident Evil، سختترین بازی در سری خواهد بود اما من میتوانم به شما بگویم که با استفاده از نمای دوربین اول شخص در این بازی شما میتوانید بالاترین حس ترس و دلهره را در یک عنوان ترس و بقا احساس کنید. به نظر من باتوجه به تغییراتی که در نمای دید بازی رخ داده است وقتی طرفداران قدیمی سری این نسخه جدید را تجربه کنند، برای آنها این موضوع قابل لمس خواهد بود که المانهای اصلی سری هنوز در بازی حضور دارند و میتوانند از آن نهایت لذت را ببرند.
حرفهای کاواتا منطقی بهنظر میرسند، نمای دوربین اول شخص حس ترس و دلهره بیشتری را در بازیهای ترسناک به بازیباز منتقل میکند البته امیدواریم شرکت کپکام در راه درستی این تغییرات را در بازی پیاده سازی کند و مشکلات همیشگی این چندسال را در این نسخه مشاهده نکنیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات