مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا
مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا
مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا
مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا

مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها

سعید مسلمی
۱۸:۵۹ ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا

دفتر ایسوس با همکاری وبسایت های سخت افزار، گیمفا و پردیس گیم مسابقه ای برای علاقه مندان به بررسی های سخت افزاری منتشر شده از محصولات ایسوس برگزار می کند. شما عزیزان می توانید با مطالعه بررسی های مورد نظر در سه وب سایت سخت افزار، گیمفا و پردیس گیم با پاسخ به پرسش های مطرح شده در انتهای این خبر، در قرعه کشی اختصاصی هر وب سایت شانس خود را برای برنده شدن جوایز ایسوس امتحان کنید:

supportinggraphic b1 3

شرایط مسابقه:

۱- پاسخ صحیح به سوالات مطرح شده از هر بررسی

۲- نام کاربری و ایمیل معتبر

 

جوایز:

شش عدد ست تجهیزات گیمینگ CERBERUS شامل ماوس و کیبورد CERBERUS به همراه ماوس پد ROG (دو ست برای کاربران هر وب سایت)

photo 2016 12 18 18 51 32

 

rog

شش عدد تی شرت ROG ایسوس (دو ست برای کاربران هر وبسایت)

 

asus t shirt

سه عدد فن گریل ROG از طرف گروه PC MOD (نخستین گروه تخصصی مادینگ سیستم در ایران)

 

۱۰۴۰۸۳۷

 

بررسی ها:

rampage

بررسی ROG RAMPAGE V EDITION 10

۱۰۸۰

بررسی ROG STRIX GTX 1080

۴۶۰

بررسی ROG STRIX RX 460

strixwl

بررسی ROG STRIX Wireless

 

سوالات:

  • نام فناوری به کار گرفته شده برای نورپردازی در مادربورد Rampage V Edition 10 چیست و در کدام قسمت های Rampage V Edition 10 امکان نورپردازی وجود دارد؟
  • نام سه نرم افزار کاربردی و اختصاصی ایسوس که در Rampage V Edition 10 وجود دارد را نام برده و یکی را به اختصار توضیح دهید.
  • راهکار ارائه شده ایسوس در بهبود خنک سازی کل سیستم (نه لزوماً کارت گرافیک) در کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080 را نام برده و نحوه عملکرد آن را توضیح دهید.
  • نحوه چیدمان و عملکرد مدار تغذیه کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080 چگونه است و وظیفه Hi-c Cap های پشت PCB کارت گرافیک را بیان کنید.
  • یکی از امکانات نرم افزارGPU Tweak II، بهینه سازی سیستم برای بازی است. سه راهکار بهینه سازی سیستم در GPU Tweak II را نام ببرید.
  • مزایای استفاده از قطعات با استاندارد Super Alloy Power II در کارت گرافیک ROG STRIX RX460 را بنویسید.
  • هدست ROG STRIX Wireless با چه پلتفرمهایی سازگار است؟ نام ببرید
  • محدوده انتقال صدا با دانگل وایرلس هدست ROG STRIX Wireless چقدر بوده و طول عمر باتری آن چند ساعت است؟

شما عزیزان می توانید پاسخ های خود را تا  ۸ دی ماه در قسمت نظرات همین خبر درج کرده و منتظر قرعه کشی در روز یکشنبه ۱۲ دی ماه باشید!

برای اطلاع از آخرین فناوری ها، اخبار و مسابقات بخش قطعات ایسوس، به صفحات اجتماعی ایسوس مراجعه نمایید.

 

تلگرام بخش قطعات ایسوس

 

انستاگرام بخش قطعات ایسوس

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا
مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا
مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا
مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا
مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مسابقه خیلی خوبیه.اما جوایزش زیادی ارزونه و سوالات بیش از حد سخت. :pain:
    دوستان یک نفر جوابها رو پیدا کنه به بقیه تقلب برسونه.

  • mojy_star گفت:

    اینم امتحان پایان ترم گیفا :laugh:

  • mamadiii گفت:

    برو باو من بخاطر یه کیبورد و موس باس انقد سوالو جواب بدم

  • ۱٫
    Rampage V Edition 10 برای زیباتر کردن ظاهر سیستم از نورپردازی Aura RGB استفاده کرده است. همچنین یک هدر مجزا نیز به عنوان خروجی به نوار LED RGB وجود دارد که توسط نرم افزار مخصوص Aura کنترل و تنظیم می شود. با استفاده از نرم افزار همراه مادربورد، میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد، در حالت های مختلف و با تنظیمات کاملا دلخواه انتخاب کنید
    ۲٫
    نرم افزار RAMDisk. RAMCache. MemTweakIt
    MemTweakIt یکی از نرم افزارهای مورد علاقه اورکلاکرهای حرفه ای است. با استفاده از این نرم افزار، می توان تایمینگ های بی شماری از حافظه را که در چند صفحه قرار گرفته اند، در محیط ویندوز تغییر داد. اهمیت موضوع بخاطر پایداری بیشتر حافظه در محیط ویندوز است. گاهی اوقات ممکن است تنظیمات اعمال شده تایمینگ های حافظه، برای بوت سیستم کافی نباشد، درحالیکه همان تنظیمات اگر در ویندوز اعمل شود، برای پاس کردن تست های کوتاه کافی است
    ۳٫
    فن‌های ۴ پین
    فن‌های ۴ پین که به مادربورد متصل شده‌اند با توجه به دمای پردازنده مرکزی، دارای سرعت چرخش متفاوتی هستند. فرض کنید زمانی پیش آمده که پردازنده در خنکی کامل به سر می‌برد و فن‌های متصل شده به مادربورد نیز دارای سرعت چرخش پایینی هستند. از طرف دیگر کارت گرافیک دمای بالایی دارد و نیازمند دفع حرارت از اطراف خود است. ایسوس با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می‌دهد که آنها را تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لزوم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد. ایسوس نام این راهکار جدید خنک سازی را FanConnect نامگذاری کرده است.
    ۴٫
    ایسوس برای کارت گرافیک قدرتمند خود مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    ۵٫
    یسوس برای مدیریت و عملکرد بهتر کارت گرافیک نرم افزار GPU Tweak II را نیز برای RX 460 به صورت ارزش افزوده در دیسک راه انداز آن قرار داده است. این نرم افزار که نسخه دوم و دگرگون شده ابزار اورکلاکینگ کارت گرافیک های ایسوس است، امکاناتی بی نظیر را در یک مجموعه، با رابط کاربری بسیار کارامد قرار داده است.
    این امکانات شامل ۴ دسته کلی:
    اورکلاکینگ و مانیتورینگ و بهینه سازی سیستم و همچنین اشتراک محتوای بازی در محیط اینترنت هستند.
    ۶٫
    پس از عرضه سری STRIX، ایسوس توانست نام خود را به عنوان اولین شرکت با خط تولید تمام اتوماتیک کارت گرافیک ثبت کند. خط تولید با فناوری Auto Extreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود!

    کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷٫
    سازگاری کامل با پلتفرم های PC و PlayStation 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و XBOX

    ۸٫
    رنج انتقال با دانگل وایرلس برابر با ۲٫۴ متر است.
    عمر باتری ۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • برای گیمفا و ایسوس :computer: :computer: :computer: :computer: :heart: :heart: :heart: :heart:

  • ۱٫
    Aura Lighting Control سیستم نورپردازی مادربردهای گیمینک ایسوس است و در این مادربرد می‌توان حالت های مختلفی را برای نور پردازی انتخاب کنید. این نورپردازی ها عبارتند از Static (نور ثابت) ، Strobing (حالت چشمک زن)، Breathing (به صورت موجی)، Color Cycle (به طور رنگین کمان با محور)، Music Effect (همان طوری که از نامش بر می آید با ریتم موزیک هماهنگ میشود)، CPU Temperature (با دمای مرکزی پردازنده هماهنگ میشود و شدت دما را با رنگ نمایان میکند)، Flash And Dash (یک جریان رد و برقی با نوپردازی هوشمند)، Rainbow (یک رنگین کمان نورپدازی شده با حالت ثابت)، Comet ) مسیر نور با یک سرعت معین) در این مادربورد برروی سوییچ های درگاه های توسعه سیستم Aura نور پردازی ایجاد شده است و از دیگر مکان ها میتوان به پوشش چیپست مادربرد و محافظ مادربرد اشاره کرد.(به همراه نواری در سمت بالا سمت راست مادربرد)
    ۲٫
    Sonic Radar II که تکنولوژی مخصوص پردازش صدا در بازی و چه در محیط کلی است که در نسخه‌ی دوم به بلوغ رسید AI Suite برنامه اختصاصی ایسوس برای مدیریت تنظیمات مادربرد با رابط کاربری ویژه و گیمینگ RAMDisk که به شما کمک میکند تا بیست برابر سریعتر با کمک SSD برنامه مورد علاقه تان را اجرا کنید
    ۴٫
    انتقال گرما از بخش مهم به خنک کننده ها و خنک کنندگی بهتر در خنک کننده و بازدهی بیشتر آنها؛ در کارت گرافیک های ایسوس با بهره گیری از فناوی Direct CU III میتوان کولینگ بهترین بدست آورد طرز کار این فناوری انتقال گرما از بخش هایی نظیر چیپ به بخش های مختلف و خنک کردن بهتر با دانش های انحصاری خنک کننده های کارت گرافیک است. این فناوی همواره در حال ایسوس در حال توسعه است.
    ۴٫وظیفه‌ی Hi-c Cap های ژاپنی از جنس عنصر تانتالوم در پشت PCB گرافیک این است که تا نویز حاصل شده به حداقل ممکن برسد و انتقال با تمام کیفیت صورت بگیرد این خازن ها بسیار گران قیمت و ارزش مند و در کنار خازن های باکیفیت ژاپنی که قبل تر در دیگر کارت گرافیک ها به کار گرفته شده است طول عمر و کاهش نویز مستمر را ایجاد میکند وبازدهی را افزایش می دهند . این خازن ها به نوعی خاص نیز به حساب می رسند
    ۵٫
    خالی کردن حافظه‌ی اشغال شده در سیستم
    متوقف کردن برنامه‌هایی که به طور پیش فرض اجرا می‌شوند که قطعاً باعث بازدهی بیشتر میشوند
    متمرکز کردن قدرت گرافیک برای پردازش برروی بازی
    متوقف کردن جلوه های گرافیکی ویندوز که گرافیک را تحت استفاده قرار می گیرد
    ۶٫
    استفاده از این تکنولوژی انحصاری باعث بهبود بازدهی مصرفی بیشتر و خنک کنندگی بهتر است بطوری که در این کارت گرافیک مدار فاز ۴+۱ با این فناوری طول عمر بالاتری بدست می آورد و کارایی بالاتری بدست می آورد.
    ۷٫
    به پلی استیشن ۴ و پی سی به صورت وایرلس اتصال پیدا میکند و به صورت کابلی با پلتفرم های دیگر نظیر پلی استیشن ۴ (اختیاری)،اکس باکس ۳۶۰،اکس باکس وان، پلی استیشن ۳،پی سی (اختیاری)، سیستم عامل مک،اسمارت فون ها و تبلت ها
    ۸٫
    فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی بیش از ۱۰ ساعت طول باطری به ارمغان می آورد و ظرقیت ۹۰۰mAh دارد برای حمایت گیمرها در طولانی ترین رقابت ها و اصطلاح ماراتون های گیمینگ.

  • NAVIDZX گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • Luckyluck گفت:

    این سوالا رو بلد بودم الان تو ناسا بودم…
    حداقل یه جایزه ای میدادن که ارزش این سوالا رو داشته باشه…

  • f22f35 گفت:

    سلام
    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • MehrdadSalehi گفت:

    سلام
    سوال اول
    نام سیستم نورپردازی:
    AURA RGB
    محل قرارگیری پشت مادربورد یک محافظ الومینیومی قرار دارد دارد که وظیفه نگهداری از نورپردازی جلوی مادربورد را بر عهده دارند
    Front Led RGB
    قسمت فوقانی مادربورد که شمال دو هدسینک است که هدسینک بزرگ دارای یک قسمت ایینه ای کوچک می باشد که به وسیله ال ای دی های کار شده در پشت ان نورپردازی زیبایی در زمان روشن و خاموش شدن مادربورد از خود به نمایش میگزارند
    قسمت میانی مادربورد که شعار ایسوس بر روی ان هک شده نیز شامل نورپردازی میباشد
    هدسینک خنک کننده چیپ ایکس ۹۹ نیز شامل نورپردازی میباشد
    تعداد زیادی نورپردازی جاگزاری شده در قسمت سوییچ ها در کنار کانکتور ۲۴ پین
    و نیز مادربورد دارای یک هدر ۴ پین است که به وسیله ان میتوان نورپردازی داخل سیستم را امکانپذیر کرد
    قسمت های پی سی ای نیز شامل نورپردازی بوده،بخش صوتی مادربورد،قسمت های فوقانی و میانی و هدسینک جنوبی و قسمت های جلوی مادربورد
    سوال دوم
    ۱-Ai Suit 2-MemTweakit 3-RAMCache
    ۴-RAMDisc
    نرم افزار
    Ai Suit
    نرم افزاری است که به وسیله ان میتوان به قابلیت های اورکلاک پردازنده،تغییر ولتاژهای مختلف،تغییر فرکانس پایه و… دسترسی داشت
    سوال سوم
    راهکار اراعه شده کولر
    Direct cu
    است است که سابقه زیادی در کارت های ایسوس دارد که در واقع از ویرایش سوم این تکنولوژی استفاده شده که در واقع ویژگی اصلی این تکنولوژی تماس مستقیم مس به چیپ گرافیکی است که در ویرایش های مختلف شاهد بهبود های بوده است
    و طراحی ۲ اسلاته خنک کننده باعث سهولت در بکارگیری چینش های چند گانه شده و میتوان در اکثر مادربوردها از ان بهره برد
    سوال چهارم
    ایسوس برای کارت گرافیک خود مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگلاتور) ۸+۲ فاز تمام دیجیتال را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای چیپ گرافیک و ۲ فاز برای حافظه ها در نظر گرفته شده
    اما وظیفه
    Hi-C Cap
    علاوه بر تصحیح مجدد جریانباعث میشود جریان بیشتری برای ورود به چیپ گرافیکی اماده باشد
    سوال پنجم
    این نرم افزار به مانند ماشین های اسپورت دارای حالتهای از پیش تایین شده است که میتواند به گیمرها کمک شایانی کند از جمله سایلنت، گیم و اورکلاک اما غیر از این سه حالت خود نرم افزار نیز توانایی بهینه سازی را نیز دارد و نیز دارای قسمت های مختلفی برای مانیتورینگ و ادیت نیز می باشد
    سوال ششم
    منجر به کاهش مصرف،کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها،کاهش نویز حاصل از کار فازها و در مجموع در کل کارت گرافیک پایداری مقاوم تر و با کیفیتری را در طول زمان به کاریر هدیه می دهد مدار تغذیه نیز دارای طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرفی ۵۰ درصدی نیز هست
    سوال هفتم
    تمامی پلتفرم ها نظیر موبایل ،ایکس بکس و پلی استیشن
    سوال هشتم
    طول عمر باطری ۱۰ ساع و محدوده انتقال ۲٫۴ گیگاهرتز متر
    :sidefrown:

  • yasha2007 گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهزبوده و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال ۸٫ ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • jack گفت:

    ۱-RGB.پشت مادربرد یه محافظ فلزیه که نصفه مادربرد گرفته که یکی از وظیفه هاش نگه داری از نور های led
    ۲-supermefx.
    Extrem Tweaker منوی تنظیمات حرفه ای اورکلاکینگ پردازنده و حافظه است که فرکانس هر هسته را می توان به صورت جداگانه تنظیم نمود و یا مقدار مورد نظر را برای تمام هسته های پردازنده اعمال کرد.
    Ai Suit
    ۳-fan connect:ایسوس با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می‌دهد که آنها را تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لزوم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد.
    ۴-خسته شدم دیگه نمیتونم 😀

  • FarZadZb گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • Hosein_wolf گفت:

    ۱- مجهز به تکنولوژی AURA که تکنولوژی AURA باعث میشه رنگ بندی مادر بورد رو با قطعات دیگه ایسوس که از این تکنولوژی استفاده میکنه همگام سازی کرد و نور پردازی روی خنک کننده پایین (لوگوی ایسوس )- وسط زیر محل CPU (جایی که اسم کامل ROG درج شده ) -گیره های pci-e -سمت چپ مادربورد
    ۲-نرم افزار های که ایسوس به صورت اختصاصی روی این مادربورد میده AI SUITE 3 – ROG CPU Z -MEM TWEAKT-RAMDISK-SONIC RADAR 2 هست که AI SUITE 3 برنامه ای برای مدیریت اورکلاک پردازنده هست شامل تغییر ولتاژ یا فرکانس و یا تغییر سرعت فن پردازنده مرکزی هست .
    ۳- استفاده از تکنولوژی DirectCU III که تو این تکنولوژی با وصل کردن مستقیم GPU (هسته مرکزی کارت گرافیک ) به هیت سینک کارت گرافیک باعث میشه ۳۰ درصد خنک تر از قبل عمل کنه همچنین استفاده از فن های سه شکل با تکنولوژی ۰db که باعث بیشتر شدن جریان عبوری هوا میشه و استفاده از تکنولوژی ASUS FanConnect که باعث میشه فن های کیس از دمای کارت گرافیک باخبر بشن (برای کنترل سرعت فن های کیس در صورت داغ شدن بیش از حد)
    ۴-خازن های hi-c cap با خازن های مدار موازی بسته شده از خازن های hi-c cap هم برای کاهش نویز و افزایش جریان استفاده شده است (هر چه ظرفیت خازن در مدار تثبیت کننده بیشتر باشه نویز کمتر میشه )
    ۵-خاموش کردن ویژوال افکت های ویندوز – خاموش کردن سرویس های ویندوز یا فرایند های ویندوز-مرتب کردن رم توسط این برنامه برای بازدهی بهتر (دیفرگ کردن رم )بدون اختلال در دیگر فرایند ها
    ۶- .۳۰ درصد کاهش نویز-۵ برابر عمر بیشتر قطعات – ۵۰ درصد خنکتر بودن مدار نسبت به طراحی های قبلی
    ۷-سازگاری بی سیم با ps4 و pc و با سیم با تمامی دستگاه هایی که جک ۳٫۵ میلیمتری دارن
    ۸-طول عمر بیش از ۱۰ ساعت محدوده با دانگل وایرلس ۱۵ متر

  • leon.s گفت:

    جواب سوال اول AURA RGB، که می توان در جلوی مادربورد از این قایلیت استفاده کرد پشت هتسینگ در قسمت ایینه ای کوچک طراحی شده. هتسینگی که روی ان عبارت جمهوری گیم طراحی شده هتسینگی که برای خنک سازی چیپ ۹۹ تعبیه شده.می توان از این نورپردازی داخل کیس هم استفاده کرد..(در ضمن این کابل ها روی مادربورد در قسمت خاصی که هست تعبیه شده اند که با استفاده از نرم افزار aura قابل استفاده هست)
    جواب سوال دوم
    نرم افزار WPrime / CineBench R11.5/R15.نرم افزار AIDA 64 EXTREME و (در بررسی نوشته نشده کدام نرمافزار اختصاصی در این مادربورد هست)و این هم توضیح قسمت دوم سوال WPrime نرم افزار بسیار کوچکی برای محاسبه اعداد اول با استفاده از الگوریتم نیوتن می باشد. این نرم افزار قابلیت استفاده از تمامی رشته های پردازشی سیستم را داشته و می تواند بخوبی از نهایت توانایی پردازنده استفاده نماید. این رم افزار دارای دو تست مختلف می باشد. تست ۳۲M الگوریتم محاسبه را تا رسیدن به ۳۲ میلیون ادامه می دهد و ملاک مناسبی برای مقایسه سرعت در کمترین زمان می باشد. تست ۱۰۲۴M نیز این کار را تا عدد ۱۰۲۴ میلیون انجام داده و بیشتر ملاکی از پایداری سیستم می باشد. در تست های خود از نسخه ۱٫۵۵ این نرم افزار استفاده خواهیم نمود که توسط وب سایت HWbot.org نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
    جواب سوال ۳
    در قسمت جلوی کارت گرافیک ۲ کانکتور ۴ پین فن دیده می‌شود که به جهت اتصال فن های کیس به آنها گنجانده شده‌اند. اما به چه منظور؟! فن‌های ۴ پین که به مادربورد متصل شده‌اند با توجه به دمای پردازنده مرکزی، دارای سرعت چرخش متفاوتی هستند. فرض کنید زمانی پیش آمده که پردازنده در خنکی کامل به سر می‌برد و فن‌های متصل شده به مادربورد نیز دارای سرعت چرخش پایینی هستند. از طرف دیگر کارت گرافیک دمای بالایی دارد و نیازمند دفع حرارت از اطراف خود است. ایسوس با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می‌دهد که آنها را تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لزوم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد. ایسوس نام این راهکار جدید خنک سازی را FanConnect نامگذاری کرده است(ایسوس در خنک کننده جدید Direct CUIII مانند گذشته ۳ فن ۹۰ میلیمتری با الهام از باله‌های هواپیما را بکار گرفته که طبق گفته خود آنها، این طراحی باعث رساندن حداکثر جریان هوا به هیت سینک‌ها شده و در عین حال نویز کمتری تولید می‌کند. ویژگی ۰dB نیز مانند گذشته برای فن‌ها اعمال شده و تا حرارت معینی از سمت GPU، فن ها از چرخش باز می‌ایستند. در مواقع لزوم نیز با توجه به حرارت تولیدی از هر قسمت کارت گرافیک، یک فن، دو فن و یا اگر لازم باشد هر ۳ فن به چرخش درآمده و پس از دفع حرارت مجددا متوقف می شوند)
    جواب سوال ۴
    ایسوس برای کارت گرافیک قدرتمند خود مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند.و علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد
    جواب سوال ۵
    افزایش فرکانس ها، ولتاژ، مانیتورینگ دمای قسمت های مختلف، فرکانس ها و…. است. نسخه دوم این برنامه، GPU Tweak Streaming، علاوه بر موارد ذکر شده می‌تواند بازی، سیستم و بایوس کارت گرافیک را بهینه سازی کند
    جواب سوال ۶
    کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    جواب سوال ۷
    pc و ps4
    جواب سوال ۸
    هدستی گیمینگ و ۷٫۱ کاناله مجازی است که با رابط بی سیم در باند ۲٫۴GHz می تواند صدایی دلچسب برایتان ایجاد کند
    اقای ایجاد کننده مسابقه بدون که من از روی کسی ندیدم و خودم جوابا را پیدا کردم اینم در نظر بگیرید.اضافی هم نوشتم که بهونه ای نباشه
    نام کابری من توی این سایت l.p.k یا leon.s هست و ایمیلمم هم leonpeymankohi@gmail.com هست.

  • rezasuarez گفت:

    ۱ به تکنولوژی Aura RGB مجهز است. میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲- Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد.

    ۳- در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴- مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵- حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶- خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷- سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    ۸- ۲٫۴GHzمتر و ۹۰۰ میلی آمپر با بیش از ۱۰ ساعت نگهداشت شارژ

  • jack گفت:

    پاسخ۱: فناوری Aura RGB در ۹ حالت رنگی Static، Breathing، Strobing، Color Cycle، Music Effect، CPU Temperature، Rainbow، Comet و Flash and Dash که (به ترتیب از راست به چپ) در بخش های زیرین کانکتور های SATA از بالا به پایین، لوگوی ROG، بخش Republic of Gamers زیر CPU، کنار اسلات های PCI Express، پشت پورت های USB زیر RAMPAGE V و در بخش چیپ صدا زیر SupremeFX.
    پاسخ۲: نرم افزار های کاربردی KEYBOT II، Mem TweakIt و Overwolf (اختصاصی ROG):
    نرم افزار Overwolf یک Overlay محبوب است که به شما اجازه مرور وب، دسترسی به Email، پیام فوری (IM) و استریم یا رکورد صحنه ها بدون نیاز به خروج از بازی و با سازگاری رنگی را می دهد
    پاسخ۳: راهکار خنک سازی FanConnect که در آن با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می دهد که فن های کیس را در اختیار خود قرار دهد و در مواقع لزوم سرعت چرخش آن ها را تغییر دهد.
    پاسخ۴: توان مورد نیاز توسط دو کانکتور برق ۸ و ۶ پین ۱۲ ولت تامین می‌شود و پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان دریافتی توسط ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) که بصورت موازی چیده شده اند، تصحیح نویز می شود. پس از عبور جریان از خازن های ورودی و سپس از ماسفت ها، چوک های VRM که توسط تکنولوژی انحصاری ایسوس با نام Super Alloy Power II طراحی و ساخته شده است، جریان را تصحیح کرده و نویز آن را می گیرد. ۱۳ خازن خروجی ژاپنی در کنار چوک ها و ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap تنتالومی در پشت PCB (که وظیفه کمک به خازن های آلومینیومی ژاپنی را دارد) علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    پاسخ۵: Silent mode و Gaming mode و OC mode (اورکلاک) که از این میان اورکلاک بیشترین فرکانس و بیشترین نویز تولیدی را دارا می باشد.
    پاسخ۶: باعث کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    پاسخ۷: سازگاری کامل وایرلس با تمامی پلتفرم ها و تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند PC، Xbox، PlayStation و موبایل.
    پاسخ۸: ۱۵ متر رنج انتقال و باتری با طول عمر ۱۰ ساعته.

  • behroozkhaaan گفت:

    بهروز علیرضایی alirezaeebehroz@yahoo.com

    ۱-
    AURA RGB
    Boot Device ،VGA ، DRAMCPU ، هت سینک ومیله دور مادر برد

    ۲-
    Ai Suit ، MemTweakIt ، RAMCache
    RAMCache: با استفاده از نرم افزار RAMCache، قسمتی از حافظه اصلی سیستم به عنوان کشی پرسرعت برای ذخیره ساز در نظر گرفته می شود. در واقع اطلاعات بجای آنکه از ذخیره ساز به حافظه رم انتقال یابند، مستقیم در قسمتی از رم ذخیره شده و در زمان نیاز، در کسری از ثانیه به حافظه اصلی (قسمت آزاد) منتقل خواهند شد.

    ۳-
    استفاده از تکنولوژی DirectCU III که تو این تکنولوژی با وصل کردن مستقیم GPU (هسته مرکزی کارت گرافیک ) به هیت سینک کارت گرافیک باعث میشه ۳۰ درصد خنک تر از قبل عمل کنه همچنین استفاده از فن های سه شکل با تکنولوژی ۰db که باعث بیشتر شدن جریان عبوری هوا میشه و استفاده از تکنولوژی ASUS FanConnect که باعث میشه فن های کیس از دمای کارت گرافیک باخبر بشن (برای کنترل سرعت فن های کیس در صورت داغ شدن بیش از حد)

    ۴-
    تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند.
    جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند.
    علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-
    تنظیم درجه حرارت gpu
    نظم بخشیدن و مرتب سازی واحد های حافظه
    می توانید فرکانس بوست کارت خود را افزایش یا کاهش دهید

    ۶-
    قطعاتSuper Alloy Power II بطور قابل توجهی بهره‌وری را افزایش می‌دهند، مانع از افت توان می‌شوند و به سطحی از حرارت می‌رسند که در مقایسه با طراحی پیشین ۵۰ درصدخنک‌تراست.

    ۷-
    Mac
    PC
    PlayStation 4
    Xbox One
    تلفن های هوشمند و تبلت ها

    ۸-
    ۲٫۴GHz متر
    بیش از ۱۰ ساعت کار با یک بار شارژ

  • ziro گفت:

    ۱-فکر کنم فناوری Aura RGB باشه و امکان نور پردازی در هیت سینگ ها و اسلت های کارت گرافیک و کناره وجلوی مادربرد
    ۲-Ai Suit . MemTweakIt . RAMDisk
    RAM DISK =قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار کاربر میدهددرایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.
    ۳-فناوری ASUS FanConnect مدیریت فن های کیس را نیز برعهده کارت گرافیک قرار داده تا کنترل دما در کل سیستم، بیش از پیش بهتر گردد. یا به عبارت دیگه در زمان اجرای بازیهای رایانه ای دمای پردازنده گرافیکی به طور معمول از دمای پردازنده مرکزی بالاتر رفته و از آنجا که سرعت چرخش فنهای خنک کننده کیس متناسب با دمای پردازنده مرکزی تنظیم میگردند، ممکن است دما و گرمای تولید شده توسط پردازنده گرافیکی به صورت مناسب دفع نگردد، لذا شرکت ASUS برای رفع این مشکل اقدام به تعبیه ۲ دسته پایه کنترلی ۴ پین بر روی کارتهای گرافیکی نسل جدید خود نموده است تا از این طریق بتوان سرعت چرخش فنهای خنک کننده فضای داخلی کیس را متناسب با دمای پردازنده گرافیکی تنظیم نمود.
    ۴-مدار تغذیه (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند.۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند.
    Hi-c Cap در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    ۵-Silent mode و Gaming mode و OC mode
    ۶-قطعات این مدل با استاندارد Super Alloy Power II مصرف را تا ۵۰ درصد، دمای تولید شده را تا ۵۰ درصد و نویز تولید شده توسط چوک ها را تا ۲۲ برابر نسبت به مدل مرجع کاهش و بهبود داده است.
    ۷-از کامپیوتر، PS4 و Xbox One به عنوان پلتفرم های اصلی پشتیبانی می کند؛ ضمن این که با استفاده از جک ۳٫۵ میلی متری، برای موبایل ها و تبلت ها نیز قابل استفاده است.
    ۸-در حالت بی سیم قابلیت کارکرد تا بیش از ۱۰ ساعت را دارد که با وجود باتری ۹۰۰ میلی آمپری در گوشی سمت راست آن میسر شده است. برد هدفون به ۱۵ متر می رسد. انتقال صدا با روی باند ۲٫۴ گیگاهرتز صورت می گیرد

  • NightFall گفت:

    ۱٫ مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد
    ۲٫ Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.
    ۳٫ در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد .درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها .برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است
    ۴٫ مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد . درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.
    ۵٫ Silent mode و Gaming mode و OC mode که از این میان اورکلاک بیشترین فرکانس و بیشترین نویز تولیدی را دارا می باشد.
    ۶٫ خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۷٫ سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس
    ۸٫ طول عمر بیش از ۱۰ ساعت محدوده با دانگل وایرلس ۱۵ متر

  • Gamer.1990 گفت:

    Rampage V Edition 10 برای زیباتر کردن ظاهر سیستم از نورپردازی Aura RGB استفاده کرده است. همچنین یک هدر مجزا نیز به عنوان خروجی به نوار LED RGB وجود دارد که توسط نرم افزار مخصوص Aura کنترل و تنظیم می شود. همچنین با تقویت پوشش قسمت ورودی/خروجی، استحکام پورت ها و اتصالات را بیش از پیش بهتر کرده است . میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد
    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.
    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است
    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و
    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.
    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode
    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس
    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • CRYSIS 4 گفت:

    ۱- مجهز به تکنولوژی AURA که تکنولوژی AURA باعث میشه رنگ بندی مادر بورد رو با قطعات دیگه ایسوس که از این تکنولوژی استفاده میکنه همگام سازی کرد و نور پردازی روی خنک کننده پایین (لوگوی ایسوس )- وسط زیر محل CPU (جایی که اسم کامل ROG درج شده ) -گیره های pci-e -سمت چپ مادربورد
    ۲-نرم افزار های که ایسوس به صورت اختصاصی روی این مادربورد میده AI SUITE 3 – ROG CPU Z -MEM TWEAKT-RAMDISK-SONIC RADAR 2 هست که AI SUITE 3 برنامه ای برای مدیریت اورکلاک پردازنده هست شامل تغییر ولتاژ یا فرکانس و یا تغییر سرعت فن پردازنده مرکزی هست .
    ۳- استفاده از تکنولوژی DirectCU III که تو این تکنولوژی با وصل کردن مستقیم GPU (هسته مرکزی کارت گرافیک ) به هیت سینک کارت گرافیک باعث میشه ۳۰ درصد خنک تر از قبل عمل کنه همچنین استفاده از فن های سه شکل با تکنولوژی ۰db که باعث بیشتر شدن جریان عبوری هوا میشه و استفاده از تکنولوژی ASUS FanConnect که باعث میشه فن های کیس از دمای کارت گرافیک باخبر بشن (برای کنترل سرعت فن های کیس در صورت داغ شدن بیش از حد)
    ۴-خازن های hi-c cap با خازن های مدار موازی بسته شده از خازن های hi-c cap هم برای کاهش نویز و افزایش جریان استفاده شده است (هر چه ظرفیت خازن در مدار تثبیت کننده بیشتر باشه نویز کمتر میشه )
    ۵-خاموش کردن ویژوال افکت های ویندوز – خاموش کردن سرویس های ویندوز یا فرایند های ویندوز-مرتب کردن رم توسط این برنامه برای بازدهی بهتر (دیفرگ کردن رم )بدون اختلال در دیگر فرایند ها
    ۶- .۳۰ درصد کاهش نویز-۵ برابر عمر بیشتر قطعات – ۵۰ درصد خنکتر بودن مدار نسبت به طراحی های قبلی
    ۷-سازگاری بی سیم با ps4 و pc و با سیم با تمامی دستگاه هایی که جک ۳٫۵ میلیمتری دارن
    ۸-طول عمر بیش از ۱۰ ساعت محدوده با دانگل وایرلس ۱۵ متر.

  • ecstasy گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • hashirama گفت:

    ۱-این مادربورد دارای سیستم نور پردازی AURA می باشد که دارای افکت های گوناگون همراه با هماهنگی دیگر اعضا نیز می باشد.قسمت های فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد رو دارا می باشد .
    ۲-چن تا از نرم افزار های این مادربورد Ai Suit MemTweakIt RAMDisk RAMCache
    نرم افزار RAMCache به اختصار توضیح می دهم: این نرم افزار قسمتی از حافظه ی اصلی را به عنوان کش پر سرعت در نظر می گیرد و اطلاعات به جای آن که از ذخیره ساز به رم بروند به طور مستقیم در قسمتی از رم ذخیره شده و در زمان نیاز در کسری از ثانیه به قسمت آزاد حافظه اصلی منتقل می شوند.
    ۳-کولر Direct CUIII دارای هیت سینک بزرگ و دو تکه است که اکثر نقاط کارت گرافیک را احاطه می‌کند که از سه فن و نویز بسیار پایینی دارد. در قسمت جلوی کارت گرافیک ۲ کانکتور ۴ پین فن دیده می‌شود که به جهت اتصال فن های کیس به آنها گنجانده شده‌اند. اما به چه منظور؟! فن‌های ۴ پین که به مادربورد متصل شده‌اند با توجه به دمای پردازنده مرکزی، دارای سرعت چرخش متفاوتی هستند. فرض کنید زمانی پیش آمده که پردازنده در خنکی کامل به سر می‌برد و فن‌های متصل شده به مادربورد نیز دارای سرعت چرخش پایینی هستند. از طرف دیگر کارت گرافیک دمای بالایی دارد و نیازمند دفع حرارت از اطراف خود است. ایسوس با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می‌دهد که آنها را تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لزوم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد. ایسوس نام این راهکار جدید خنک سازی را FanConnect نامگذاری کرده است.
    در این سیستم خنک کننده لوله های انتقال حرارت که طولی در حدود ۲۸۰ میلی‌متر دارند به صورت مستقیم به تراشه GP104 متصل شده و حرارت ناشی از آن را به هیت سینک ها منتقل می‌کنند.
    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته که ۸ فاز برای GPUو ۲ فاز برای حافظه است. ولی مرجع دارای ۴ فاز است که کارت ایسوس برای اورکلاک پتانسیل بیشتری دارد. مام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auعلاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.to-Extreme ساخته شده و دست انسان دخالتی ندارد که باعث خطای کمتری است.
    ۵-علاوه بر اینها ایسوس قابلیت جدیدی نیز به این نرم افزار اضافه کرده است که Gaming Booster نام دارد که امکانات جالبی برای بهینه سازی سیستم در این بخش وجود دارد تا بازی را روانتر و راحت تر اجرا کنید. Gaming booster می تواند با آزاد سازی منابع سیستم، بستن سرویس های اضافه و غیر فعال کردن ظاهر تم ویندوز و مرتب سازی حافظه مقدار قابل توجهی به افزایش کارایی سیستم در بازی کمک کند.
    ۶-خط تولید با استاندارد جدید و بالاکه منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است..
    ۷-: سازگاری کامل با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و XBOX
    ۸-باتری ۹۰۰میلی آمپر ۱۰ساعت شارژ- ۱۵متر با کیفیت

  • omidrame1 گفت:

    ۱- نام فناوری به کار گرفته شده برای نورپردازی در مادربورد Rampage V Edition 10 چیست و در کدام قسمت های Rampage V Edition 10 امکان نورپردازی وجود دارد؟
    Rampage V Edition 10 برای زیباتر کردن ظاهر سیستم از نورپردازی Aura RGB استفاده کرده است. همچنین یک هدر مجزا نیز به عنوان خروجی به نوار LED RGB وجود دارد که توسط نرم افزار مخصوص Aura کنترل و تنظیم می شود. همچنین با تقویت پوشش قسمت ورودی/خروجی، استحکام پورت ها و اتصالات را بیش از پیش بهتر کرده است . میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲- نام سه نرم افزار کاربردی و اختصاصی ایسوس که در Rampage V Edition 10 وجود دارد را نام برده و یکی را به اختصار توضیح دهید.
    Ai Suit و MemTweakIt و RAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳- راهکار ارائه شده ایسوس در بهبود خنک سازی کل سیستم (نه لزوماً کارت گرافیک) در کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080 را نام برده و نحوه عملکرد آن را توضیح دهید.
    در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است
    ۴- نحوه چیدمان و عملکرد مدار تغذیه کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080 چگونه است و وظیفه Hi-c Cap های پشت PCB کارت گرافیک را بیان کنید.
    مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند وعلاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵- یکی از امکانات نرم افزارGPU Tweak II، بهینه سازی سیستم برای بازی است. سه راهکار بهینه سازی سیستم در GPU Tweak II را نام ببرید.

    حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode و ) OC modeاورکلاک) که از این میان اورکلاک بیشترین فرکانس و بیشترین نویز تولیدی را دارا می باشد.

    ۶- مزایای استفاده از قطعات با استاندارد Super Alloy Power II در کارت گرافیک ROG STRIX RX460 را بنویسید.
    خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷- هدست ROG STRIX Wireless با چه پلتفرمهایی سازگار است؟ نام ببرید
    سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    ۸- محدوده انتقال صدا با دانگل وایرلس هدست ROG STRIX Wireless چقدر بوده و طول عمر باتری آن چند ساعت است؟
    ۲٫۴GHz
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ و ۱۵ متر رنج انتقال

  • Mohammad k22 گفت:

    متأسفانه من یه دونه شم بلد نیستم مبارک اونیکه برنده بشه :yes: :yes: :yes:

  • takeromid گفت:

    ۱٫ از Aura RGB استفاده میکند برای نوپردازی و سیستم نورپردازی Aura RGB در قسمت فنهای خنک کننده و صفحه محافظ (Backplate) و با SafeSlot درگاه‌های PCIe و نوارهای نورانی RGB شامل CableMod، IN WIN، DEEPCOOL، NZXT، BitFenix و Phanteks همکاری می‌کند تا گیمرها مطمئن باشند هرکجا که لوگوی Aura Ready را مشاهده کردند به‌سادگی می‌توانند نورافشانی RGB را اجرا کنند
    ۲٫ Ai Suit و وMemTweakIt و RAMDisk
    Ai Suit : قابلیت های اورکلاک پردازنده، تغییر ولتاژهای مختلف، تغییر فرکانس پایه , امکانات امثال مانند بایوس،

    ۳ . استفاده از DirectCU III همراه با تیغه های Wing-Bladeبا ۳۰%خنک کنندگی بیشتر
    و فناوری DirectCU III همراه با لوله های انتقال حرارت که درتماس مستقیم با GPU می باشند
    و DirectCU III مجهز به سه فن۰ دسیبل با طراحی مهندسی منحصر به فرد است که در مقیاس با نمونه مرجع صدای نویز آن ۳ برابر کمتر است
    و استفاد از ASUS FanConnect که مجهز به دو هدر ۴ پین هستند که توسط GPU کنترل می شوند و می توان با متصل کردن آنها به فن های سیستم به خنکی ۳۰ درصد بیشتر بدست اورد

    ۴ . مدار تغذیه ۱۰ فاز این کارت خوب عمل کرد و توانست ولتاژهای مورد نیاز برای فعالیت هسته‌ها و حافظه‌ها در فرکانس‌های بالا را به خوبی تامین کند
    و مدار تنظیم کننده ولتاژ ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی و تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap وجود دارد و وظیفه نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد

    ۵٫
    Memory Defragmenter است که با نظم بخشیدن و مرتب سازی واحد های حافظه، موارد بیهوده را از بین برده و منابعی را که با حافظه درگیرند را آزاد می کند
    و در قسمت System Service شما می توانید سرویس های سیستم عامل را که در زمان بازی به آن نیاز ندارید ببندید
    GPU Tweak II همراه با Xsplit Gamecaster امکان به شما می‌دهد جریان بازی خود را فورا منتشر نمایید.

    ۶٫ مزایا : باعث افزایش بهره وری از انرژی، کاهش اتلاف انژی، کاهش صوت کشیدن چوک ها

    ۷٫ سازگاری کامل با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و XBOX باتری: ۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

    ۸٫ عمر باطری ۱۰ ساعت و محدوده انتقال ۲٫۴ گیگاهرتز متر با ۹۰۰ میلی امپر

  • sinaaragon گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • ALIIIIIIIIII گفت:

    خب حالا جوابا رو کجا باید بفرستیم؟؟؟؟؟

  • Rampage V Edition 10 برای زیباتر کردن ظاهر سیستم از نورپردازی Aura RGB استفاده کرده است. همچنین یک هدر مجزا نیز به عنوان خروجی به نوار LED RGB وجود دارد که توسط نرم افزار مخصوص Aura کنترل و تنظیم می شود. با استفاده از نرم افزار همراه مادربورد، میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد، در حالت های مختلف و با تنظیمات کاملا دلخواه انتخاب کنید
    ۲٫
    نرم افزار RAMDisk. RAMCache. MemTweakIt
    MemTweakIt یکی از نرم افزارهای مورد علاقه اورکلاکرهای حرفه ای است. با استفاده از این نرم افزار، می توان تایمینگ های بی شماری از حافظه را که در چند صفحه قرار گرفته اند، در محیط ویندوز تغییر داد. اهمیت موضوع بخاطر پایداری بیشتر حافظه در محیط ویندوز است. گاهی اوقات ممکن است تنظیمات اعمال شده تایمینگ های حافظه، برای بوت سیستم کافی نباشد، درحالیکه همان تنظیمات اگر در ویندوز اعمل شود، برای پاس کردن تست های کوتاه کافی است
    ۳٫
    فن‌های ۴ پین
    فن‌های ۴ پین که به مادربورد متصل شده‌اند با توجه به دمای پردازنده مرکزی، دارای سرعت چرخش متفاوتی هستند. فرض کنید زمانی پیش آمده که پردازنده در خنکی کامل به سر می‌برد و فن‌های متصل شده به مادربورد نیز دارای سرعت چرخش پایینی هستند. از طرف دیگر کارت گرافیک دمای بالایی دارد و نیازمند دفع حرارت از اطراف خود است. ایسوس با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می‌دهد که آنها را تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لزوم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد. ایسوس نام این راهکار جدید خنک سازی را FanConnect نامگذاری کرده است.
    ۴٫
    ایسوس برای کارت گرافیک قدرتمند خود مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    ۵٫
    یسوس برای مدیریت و عملکرد بهتر کارت گرافیک نرم افزار GPU Tweak II را نیز برای RX 460 به صورت ارزش افزوده در دیسک راه انداز آن قرار داده است. این نرم افزار که نسخه دوم و دگرگون شده ابزار اورکلاکینگ کارت گرافیک های ایسوس است، امکاناتی بی نظیر را در یک مجموعه، با رابط کاربری بسیار کارامد قرار داده است.
    این امکانات شامل ۴ دسته کلی:
    اورکلاکینگ و مانیتورینگ و بهینه سازی سیستم و همچنین اشتراک محتوای بازی در محیط اینترنت هستند.
    ۶٫
    پس از عرضه سری STRIX، ایسوس توانست نام خود را به عنوان اولین شرکت با خط تولید تمام اتوماتیک کارت گرافیک ثبت کند. خط تولید با فناوری Auto Extreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود!
    کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۷٫
    سازگاری کامل با پلتفرم های PC و PlayStation 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و XBOX
    ۸٫
    رنج انتقال با دانگل وایرلس برابر با ۲٫۴ متر است.
    عمر باتری ۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • kasra_pcgamer گفت:

    Rampage V Edition 10 برای زیباتر کردن ظاهر سیستم از نورپردازی Aura RGB استفاده کرده است. همچنین یک هدر مجزا نیز به عنوان خروجی به نوار LED RGB وجود دارد که توسط نرم افزار مخصوص Aura کنترل و تنظیم می شود. با استفاده از نرم افزار همراه مادربورد، میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد، در حالت های مختلف و با تنظیمات کاملا دلخواه انتخاب کنید

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    سوال چهارم
    ایسوس برای کارت گرافیک خود مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگلاتور) ۸+۲ فاز تمام دیجیتال را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای چیپ گرافیک و ۲ فاز برای حافظه ها در نظر گرفته شده
    اما وظیفه
    Hi-C Cap
    علاوه بر تصحیح مجدد جریانباعث میشود جریان بیشتری برای ورود به چیپ گرافیکی اماده باشد

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری بی سیم با ps4 و pc و با سیم با تمامی دستگاه هایی که جک ۳٫۵ میلیمتری دارن

    ۸- ۲٫۴GHzمتر و ۹۰۰ میلی آمپر با بیش از ۱۰ ساعت

  • سلام. خسته نباشید

    اینم جواب ها:
    ۱٫
    Rampage V Edition 10 برای زیباتر کردن ظاهر سیستم از نورپردازی Aura RGB استفاده کرده است. همچنین یک هدر مجزا نیز به عنوان خروجی به نوار LED RGB وجود دارد که توسط نرم افزار مخصوص Aura کنترل و تنظیم می شود. با استفاده از نرم افزار همراه مادربورد، میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد، در حالت های مختلف و با تنظیمات کاملا دلخواه انتخاب کنید
    ۲٫
    نرم افزار RAMDisk. RAMCache. MemTweakIt
    MemTweakIt یکی از نرم افزارهای مورد علاقه اورکلاکرهای حرفه ای است. با استفاده از این نرم افزار، می توان تایمینگ های بی شماری از حافظه را که در چند صفحه قرار گرفته اند، در محیط ویندوز تغییر داد. اهمیت موضوع بخاطر پایداری بیشتر حافظه در محیط ویندوز است. گاهی اوقات ممکن است تنظیمات اعمال شده تایمینگ های حافظه، برای بوت سیستم کافی نباشد، درحالیکه همان تنظیمات اگر در ویندوز اعمل شود، برای پاس کردن تست های کوتاه کافی است
    ۳٫
    فن‌های ۴ پین
    فن‌های ۴ پین که به مادربورد متصل شده‌اند با توجه به دمای پردازنده مرکزی، دارای سرعت چرخش متفاوتی هستند. فرض کنید زمانی پیش آمده که پردازنده در خنکی کامل به سر می‌برد و فن‌های متصل شده به مادربورد نیز دارای سرعت چرخش پایینی هستند. از طرف دیگر کارت گرافیک دمای بالایی دارد و نیازمند دفع حرارت از اطراف خود است. ایسوس با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می‌دهد که آنها را تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لزوم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد. ایسوس نام این راهکار جدید خنک سازی را FanConnect نامگذاری کرده است.
    ۴٫
    ایسوس برای کارت گرافیک قدرتمند خود مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    ۵٫
    یسوس برای مدیریت و عملکرد بهتر کارت گرافیک نرم افزار GPU Tweak II را نیز برای RX 460 به صورت ارزش افزوده در دیسک راه انداز آن قرار داده است. این نرم افزار که نسخه دوم و دگرگون شده ابزار اورکلاکینگ کارت گرافیک های ایسوس است، امکاناتی بی نظیر را در یک مجموعه، با رابط کاربری بسیار کارامد قرار داده است.
    این امکانات شامل ۴ دسته کلی:
    اورکلاکینگ و مانیتورینگ و بهینه سازی سیستم و همچنین اشتراک محتوای بازی در محیط اینترنت هستند.
    ۶٫
    پس از عرضه سری STRIX، ایسوس توانست نام خود را به عنوان اولین شرکت با خط تولید تمام اتوماتیک کارت گرافیک ثبت کند. خط تولید با فناوری Auto Extreme، به دلیل استفاده از روبات به جای انسان، خطای انسانی را در حین پروسه تولید حذف کرده است. همچنین به دلیل استفاده از طراحی قطعات به صورت BGA، دیگر خبری از لحیم کاری و نوک تیز در پشت PCB نیست و سطحی صاف و یکدست در PCB این سری دیده می شود!
    کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۷٫
    سازگاری کامل با پلتفرم های PC و PlayStation 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و XBOX
    ۸٫
    رنج انتقال با دانگل وایرلس برابر با ۲٫۴ متر است.
    عمر باتری ۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

    موفق باشید

  • ۱- مجهز به تکنولوژی AURA که تکنولوژی AURA باعث میشه رنگ بندی مادر بورد رو با قطعات دیگه ایسوس که از این تکنولوژی استفاده میکنه همگام سازی کرد و نور پردازی روی خنک کننده پایین (لوگوی ایسوس )- وسط زیر محل CPU (جایی که اسم کامل ROG درج شده ) -گیره های pci-e -سمت چپ مادربورد
    ۲-نرم افزار های که ایسوس به صورت اختصاصی روی این مادربورد میده AI SUITE 3 – ROG CPU Z -MEM TWEAKT-RAMDISK-SONIC RADAR 2 هست که AI SUITE 3 برنامه ای برای مدیریت اورکلاک پردازنده هست شامل تغییر ولتاژ یا فرکانس و یا تغییر سرعت فن پردازنده مرکزی هست .
    ۳- استفاده از تکنولوژی DirectCU III که تو این تکنولوژی با وصل کردن مستقیم GPU (هسته مرکزی کارت گرافیک ) به هیت سینک کارت گرافیک باعث میشه ۳۰ درصد خنک تر از قبل عمل کنه همچنین استفاده از فن های سه شکل با تکنولوژی ۰db که باعث بیشتر شدن جریان عبوری هوا میشه و استفاده از تکنولوژی ASUS FanConnect که باعث میشه فن های کیس از دمای کارت گرافیک باخبر بشن (برای کنترل سرعت فن های کیس در صورت داغ شدن بیش از حد)
    ۴-خازن های hi-c cap با خازن های مدار موازی بسته شده از خازن های hi-c cap هم برای کاهش نویز و افزایش جریان استفاده شده است (هر چه ظرفیت خازن در مدار تثبیت کننده بیشتر باشه نویز کمتر میشه )
    ۵-خاموش کردن ویژوال افکت های ویندوز – خاموش کردن سرویس های ویندوز یا فرایند های ویندوز-مرتب کردن رم توسط این برنامه برای بازدهی بهتر (دیفرگ کردن رم )بدون اختلال در دیگر فرایند ها
    ۶- .۳۰ درصد کاهش نویز-۵ برابر عمر بیشتر قطعات – ۵۰ درصد خنکتر بودن مدار نسبت به طراحی های قبلی
    ۷-سازگاری بی سیم با ps4 و pc و با سیم با تمامی دستگاه هایی که جک ۳٫۵ میلیمتری دارن
    ۸-طول عمر بیش از ۱۰ ساعت محدوده با دانگل وایرلس ۱۵ متر

  • amirniazi گفت:

    سوال ۱=
    نام فناوری: Arua RGB
    با استفاده از نرم افزار همراه مادربورد، میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد، در حالت های مختلف و با تنظیمات کاملا دلخواه انتخاب کنید.

    سوال ۲=
    RAMDisk و Ai Suit و MemTweakIt
    RAMDisk، قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    سوال ۳=
    فناوری FanConnect
    در قسمت جلوی کارت گرافیک ۲ کانکتور ۴ پین فن دیده می‌شود که به جهت اتصال فن های کیس به آنها گنجانده شده‌اند. فن‌های ۴ پین که به مادربورد متصل شده‌اند با توجه به دمای پردازنده مرکزی، دارای سرعت چرخش متفاوتی هستند. فرض کنید زمانی پیش آمده که پردازنده در خنکی کامل به سر می‌برد و فن‌های متصل شده به مادربورد نیز دارای سرعت چرخش پایینی هستند. از طرف دیگر کارت گرافیک دمای بالایی دارد و نیازمند دفع حرارت از اطراف خود است. ایسوس با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می‌دهد که آنها را تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لزوم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد. ایسوس نام این راهکار جدید خنک سازی را FanConnect نامگذاری کرده است.

    سوال ۴=
    ایسوس برای کارت گرافیک قدرتمند خود مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند.طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند.
    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد. درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    سوال ۵=

    اورکلاکینگ
    مانیتورینگ
    بهینه سازی سیستم
    اشتراک محتوای بازی در محیط اینترنت

    سوال ۶=
    کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    سوال ۷=
    با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و XBOX

    سوال ۸=
    رنج انتقال با دانگل وایرلس ۲٫۴GHz : 15 متر
    باتری: ۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ (باتری با عمر ۱۰ ساعته )

  • Hunt Showdown گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد
    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.
    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است
    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و
    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.
    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode
    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس
    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • ۱٫ فناوری بکار گرفته شده برای نور پردازی در مادربورد Rampage V Edition 10 فناوری Aura RGB lighting نام دارد . ویژگی حالت های نورپردازی زیادی در این نورپرداز قرار داده شده . همچنین استفاده از سیستم rgb امکان استفاده از تعداد بسیار بالای رنگ را به کاربر میدهد (۲۵۵×۲۵۵×۲۵۵ رنگ) . قابلیت نورپردازی در در قسمت محافظ مادربورد – قسمت بالایی و میانی مادربورد هیت سینگ ها و اسلات های کارت گرافیک و… را دارد .
    ۲٫ Ai Suit & MemTweakIt & RAMCache :
    Ramcahe: نرم افزاری است که مقداری از رم را به عنوان کشدر نظر میگیرد تا نرم افزار ها و برنامه ها راحت تر لود شوند و سرعت انچام آن ها بالا برود .
    ۳٫ از سیستم Direct cu3 استفاده میشود . عملکرد این سیستم به این شکل است که گرما را از قسمت های اصلی مادربورد به سمت قسمت های دیگر میبرد تا آن ها را خنک کند . همچین در سیستم خنک کنندگی بادهی بهتری به دست آید .
    ۴٫مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    Hi-c cap ها هم نویز را به حداقل ممکن میرسانند.
    ۵٫
    متمرکز کردن قدرت گرافیک برای پردازش برروی بازی و در نظر نگرفتن بقیه برنامه های غیر ضروری
    جلوه های گرافیکی دیگر را غیر فعال میکند
    حافظه ی سیستم را خالی میکند .
    ۶٫ عمر قطعات افزایش داده میشود و از طرفی نویز بسیارکاهش میابد . از دیگر مزایای آن میتوان به خنک کنندگی بهتر اشاره کرد .
    ۷٫ به صورت وایرلس به پلی استیشن ۴ و کامپیوتر اتصال پیدا میکند . اما با استفاده از کابل به بقیه پلتفرم های مثل xbox 360 – ps3 – xbox one و گوشی های هوشمند و تبلت اتصال پیدا میکند .
    ۸٫ ۲٫۴ GH است و باتری آن بیش از ۱۰ ساعت شارژ نگه میدارد .

  • Alinematit گفت:

    پاخ های خود را در قسمت نظرات همین خبر درج کرده؟!؟!!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟
    یعنی ی ادرس ایمیل وجود نداره که پاخ هایمان را ایمیل کنیم؟!!؟!؟!؟!

  • Masoudgh1991 گفت:

    نام این سیستم نور پردازی asus aura synce هست که فرقش با مدلهای قدیمیتر rgb بخاطر سینک شدن بین گرافیک و مادربرد و و کیبورد و هدفون و حتی کیسهایی هست که از این تکنولوژی جدید بهره میبرن که برای مثال گرافیک مدهای ۱۰۸۰ و ۱۰۷۰ strix با همین مادربرد رمپیج و مدل asus z170 pro gaming از سری z170 هستش و در قسمت های
    ۱-pch zone
    ۲-badge zone
    ۳-pcie zone
    ۴-i/o audio zone
    ۵-edge zone
    ۶-rgb header
    سوال۲-
    نرم افزارهای کاربردی شرکت ایسوس برای این مدل مادربرد و دیگر مادربردهای این شرکت
    ۱-ramdisk
    ۲-asus lightning conttol
    ۳-game first iv
    در اینجا برای مثال نرم افزار رم دیسک که میتوان لا اون از حافظهram که پس از خاموش کردن کامپیوتر پاک میشوند به طور معمول ولی با این نرم افزار میتونین مثل یه حافظه بلند مدت ازون استفاده کرد ازونجایی که این مادربرد میتونه ۱۲۸ گیگ رم ساپورت کنه این یه نرم افزار خیلی کاربردی هست که میتونین برای مثال ۱۰۰ گیگابایت حافظه که همون حافظه های رم با سرعت بالای سیستمتون هستن رو برای نصب برنامه هایی که به سرعت بالایی لازم دارن استفاده کنین برای مثال نرم افزارهای رندر یا حتی نصب بازیها در اون (استفاده ازین برنامه تایم بوت رو کمی‌افزایش میده)
    سوال۳-
    در این مدل گرافیک ۲هدتت هدر فن با قابلیت pwm قرار گرفته که در مدل ۱۰۷۰ strix هم شاهدش هستیم که میتونین فنهایی رو که روی سیستم نصب کردین رو با توجه به گرمای گرافیک و توسط گرافیکتون کنترل کنین قبل از این فقط مادربرد و یا کنترل کننده های فن قادر به کنترل فن بودند ولی اینجا با توجه به میزان لازم گرافیک اقدام به کنترل سرعت فن میکنه.
    سوال۴- نحوه چیدمان تغدیه ۸+۲ هست
    دارای vrm یا همون کنترل ولتاز auto extreme
    و کاراییhi-c cap یا همان کاپاسیتور یا خازن در پشت ایسوس ۱۰۸۰ ۱۲ عدد خازن hi-c cap که از جنس تنتالوم ساخته شده و کنار خازن های ژاپنی در سدد تحصیح جریا و رگوله کردن هرچه بیصتر و صاف کردن بیشتر ولتاز ورودی هستند که به باعث افزایش ولتاز ورودی به gpu میشه (اینجا فرق ایسوس با دیگر برند ها نمایان میشه)
    سوال ۵-gpu tweak ii
    در این برنامه میتوان بین حالت های gaming silent overclock یکی رو انتخاب کرد
    میتوان حالت خنک کنندگی پسیو رو فعال یا غیر فعال کرد (خاموش شدن کامل فن در کارکرد های پایین گرافیک)
    تنظیم سرعت فن و اورکلاک دستی دیدن ولتاژها دما و فرکانس رم گرافیک و هسته اصلی گرافیک) و مانیتور کردن کامل گرافیک
    سوال۶-super alloy power که باعث افزایش عمر و بهره وری گرافیک‌میشوند و یکی از بهترین الیاژهایی هست که میتوان استفاده کرد و مانع از افت توان در حالت ماکزیمم کارکرد میشود مخصوصا وقتی گرم میشوند و این قطعات و طراحی خیلی خنکتر از نمونه های مشابه هست
    سوال۷-هدستrog strix wireless با پلتفرم های
    Pc
    Mac
    Mobile device
    Playstation 4
    Xbox one سازگاری دارد
    سوال ۸-
    محدوده برد این هدست بیشتر از ۱۵ متر هست
    عمر باتری اون هم بیشتر از ۱۰ ساعت بدون توقف

    Asus rog fan

  • ALADAR گفت:

    – مجهز به تکنولوژی AURA که تکنولوژی AURA باعث میشه رنگ بندی مادر بورد رو با قطعات دیگه ایسوس که از این تکنولوژی استفاده میکنه همگام سازی کرد و نور پردازی روی خنک کننده پایین (لوگوی ایسوس )- وسط زیر محل CPU (جایی که اسم کامل ROG درج شده ) -گیره های pci-e -سمت چپ مادربورد
    ۲-نرم افزار های که ایسوس به صورت اختصاصی روی این مادربورد میده AI SUITE 3 – ROG CPU Z -MEM TWEAKT-RAMDISK-SONIC RADAR 2 هست که AI SUITE 3 برنامه ای برای مدیریت اورکلاک پردازنده هست شامل تغییر ولتاژ یا فرکانس و یا تغییر سرعت فن پردازنده مرکزی هست .
    ۳- استفاده از تکنولوژی DirectCU III که تو این تکنولوژی با وصل کردن مستقیم GPU (هسته مرکزی کارت گرافیک ) به هیت سینک کارت گرافیک باعث میشه ۳۰ درصد خنک تر از قبل عمل کنه همچنین استفاده از فن های سه شکل با تکنولوژی ۰db که باعث بیشتر شدن جریان عبوری هوا میشه و استفاده از تکنولوژی ASUS FanConnect که باعث میشه فن های کیس از دمای کارت گرافیک باخبر بشن (برای کنترل سرعت فن های کیس در صورت داغ شدن بیش از حد)
    ۴-خازن های hi-c cap با خازن های مدار موازی بسته شده از خازن های hi-c cap هم برای کاهش نویز و افزایش جریان استفاده شده است (هر چه ظرفیت خازن در مدار تثبیت کننده بیشتر باشه نویز کمتر میشه )
    ۵-خاموش کردن ویژوال افکت های ویندوز – خاموش کردن سرویس های ویندوز یا فرایند های ویندوز-مرتب کردن رم توسط این برنامه برای بازدهی بهتر (دیفرگ کردن رم )بدون اختلال در دیگر فرایند ها
    ۶- .۳۰ درصد کاهش نویز-۵ برابر عمر بیشتر قطعات – ۵۰ درصد خنکتر بودن مدار نسبت به طراحی های قبلی
    ۷-سازگاری بی سیم با ps4 و pc و با سیم با تمامی دستگاه هایی که جک ۳٫۵ میلیمتری دارن
    ۸-طول عمر بیش از ۱۰ ساعت محدوده با دانگل وایرلس ۱۵ متر

  • digital گفت:

    ۱٫ نور پردازی اسمش AURA RGB هست و بخشهای بالایی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد دارای نور پردازی هستن. همینطور توسط پین های مخصوص، میشه LED های کیس رو هم به سیستم AURA متصل کرد.

    ۲٫ این سه نرم افزار AI Suit – Sonic Studio II – Aura هستن. به وسیله نرم افزار Sonic Studio II میشه تنظیمات مربوط به صدا مثل صدای فراگیر و اکولایزر رو تنظیم کرد.

    ۳٫ راهکار جدیدی که به کار گرفته شده اسمش FanConnect هست. به طور مختصر یعنی فن های کیس به پین های موجود روی کارت گرافیک وصل میشن تا خنک شدن سیستم دست کارت گرافیک باشه. مثلا وقتی که دمای پردازنده مرکزی پایین باشه و دمای پردازنده گرافیکی بالا، فن های کیس با سرعتشون بیشتر میشه تا دمای کلی سیستم کم بشه.

    ۴٫ برای کارت گرافیک ۱۰۸۰ مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی در نظر گرفته شده. که ۸ فازش برای GPU و ۲ فاز دیگه ش برای حافظه ها هستن. ۹تا خازن ورودی بعد از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت میکنن و بعد از تصحیح نویز وارد مدار رگولاتور می‌کنن. Hi-c Cap های پشت PCB کارت گرافیک علاوه بر تصحیح مجدد جریان، باعث میشن جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشه. پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگه با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن برطرف بشه.

    ۵٫ Visual Effects- System Service – Memory Defragmenter سه راهکار استفاده شده هستن. هر کدوم بخش های غیر کاربردی سیستم رو غیر فعال میکنن تا بازی بهتر اجرا بشه.

    ۶٫ استفاده از این استاندارد باعث کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها و همینطور کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شه. همینطور این مدار تغذیه ی جدید طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی از خودش نشون داده.

    ۷٫ علاوه بر رایانه های شخصی، کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، موبایل و تمامی پلتفرم های دیگری که از جک ۳٫۵ میلیمتری استفاده کنن با این هدست سازگاری دارن.

    ۸٫ برد هدست به وسیله دانگل ۱۵ متر هست و طول عمر باتری ۱۰ ساعته.

  • commando911 گفت:

    ۱_ مادربرد ROG RAMPAGE V EDITION 10
    مجهز به نورپردازی aura میباشد برای زیبایی هرچه بیشتر این مادر برد در قسمتهای مختلف از جمله هیت سینک که برای خنک سازی مدار تنظیم کننده ولتاژ پردازنده است. و هیت سینک کوچکتر، که بر روی ماسفت ها قرار دارد و هیت سینک بخش میانی مادربورد که برای محافظت از برخی چیپهای asmedia طراحی شده و همچنین بر روی هیتسینک خنک کننده چیپست اصلی x99 و در قسمتهایی از رابط pci express , و هیت سینک خنک کننده مدارات کارت صدا و چیپست supermefx و کابل rgb جداگانه که که توسط نرم افزار aura به ۸مدل مختلف قابلیت نورپردازی دارن
    ۲_ این مادربرد با نرم افزار های اختصاصی ai suite3 + mem tweakit+sonic radar 2 عرضه میشه نرم افزار ai suite 3 یک کنترل پنل کامل برای بررسی و تغییرات در وضعیت پردازنده مرکزی +رم+و مدارات دیجیتال+ولتاژها+بررسی دمای قسمتهای مختلف مادربرد سنسور ها و در کل اوورکلاکینگ استفاده میشه
    ۳_شرکت ایسوس برای خنک سازی بهتر با بازبینی مدلهای قبلی تکنولوژی direct cu که با هدف تماس مستقیم سطح مس با چیپ گرافیکی و ……. میباشد و استفاده از فنهای جدید با طراحی خاص تکنولوژی direct cuIII رو معرفی کرد که باعث کاهش ۳۰ درجه میشود
    ۴ــ در کارت گرافیک جدید ایسوس مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند بخش VRM تراشه گرافیکی از ۸ آی سی (یک عدد به ازای هر فاز) مجتمع PowIRstage برخوردار است. ایسوس برای مدار رگولاتور GPU بجای استفاده از ماسفت‌های High+Low+Driver بصورت جداگانه، IC های مجتمع بسیار با کیفیت کمپانی International Rectifier به شماره IOR 3550M با توان جریان عبوری ۶۰ آمپر را بکار گرفه است با ۹خازن ژاپنی ورودی که ۸تای ان برای چیپست گرافیکی و یک عدد برای مموری استفاده میشود و جریان ورودی پس از گذشتن از خازن ها و ماسفت ها توسط چوک های جدید که به اختصار با نام SAPII شناخته میشوند تا حد امکان تصحیح شده و جریانی بدون نویز و یکدست رو برای تغذیه کارت اماده میکنه همچنین در این کارت خازن های با طراحی خاص که ۱۲ عدد خازن HI-C CAP که با استفاده از فلز کمیاب با کیفیت تولید شدند دوباره وظیفه تصحیح جریان مجدد برای رسیدن هرچه بیشتر جریان مورد نیاز به چیپست استفاده میشن و در قسمت پشت هم دو عدد خازن HI- C CAP با ظرفیت بالاتر وظیفه به حداقل رسوندن نویز جریان ورودی رو بر عهده دارن
    ۵ــ‌ نرم افزار کامل به منظور اوورکلاکینگ کارت گرافیک با توانایی تغییر در سرعت هسته حافظه و…. و برای بهینه سازی هرچه بهتر سیستم دارای امکاناتی همچون پروفایل های اختصاصی اوورکلاک GAMING MODE.SILENT MODE. SIMPLE MODE میباشد و تنضیماتی برای از کار انداختن ویژوال افکتهای ویندوز و ….. برای افزایش بهره وری بیشتر میباشد
    ۶ــ قطعات استفاده شده در کارت گرافیک ASUS STRIX RX460 با تکنولوژی SUPER ALLOY POWER II که به صورت مدار چهار +یک فاز طراحی شده و باعث ۲۰ درصد خنک سازی بهتر ماسفت ها و افزایش توان و کم شدن دو برابر نویز روی چوک ها و دو نیم برابر تا ۹۰هزار ساعت طول عمر برای خازن ها میشه
    ۷ــ امکان استفاده در تمامی پلتفرم ها نظیر موبایل و کنسولها و ..
    ۸ــ عمر باطری تا ۱۰ ساعت و وایرلس ۲٫۴ گیگاهرتزی با برد ۱۵ متر

  • alisoltan گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • QAMKHODA گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • NIMAMIRZAYI گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • ALINAJAFI گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • Qjack گفت:

    Rampage V Edition 10 برای زیباتر کردن ظاهر سیستم از نورپردازی Aura RGB استفاده کرده است.همچنین یک هدر مجزا نیز به عنوان خروجی به نوار LED RGB وجود دارد که توسط نرم افزار مخصوص Aura کنترل و تنظیم می شود. با استفاده از نرم افزار همراه مادربورد، میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد، در حالت های مختلف و با تنظیمات کاملا دلخواه انتخاب کنید.
    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.
    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است
    سوال چهارم
    ایسوس برای کارت گرافیک خود مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگلاتور) ۸+۲ فاز تمام دیجیتال را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای چیپ گرافیک و ۲ فاز برای حافظه ها در نظر گرفته شده
    اما وظیفه
    Hi-C Cap
    علاوه بر تصحیح مجدد جریانباعث میشود جریان بیشتری برای ورود به چیپ گرافیکی اماده باشد
    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode
    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۷-سازگاری بی سیم با ps4 و pc و با سیم با تمامی دستگاه هایی که جک ۳٫۵ میلیمتری دارن
    ۸- ۲٫۴GHzمتر و ۹۰۰ میلی آمپر با بیش از ۱۰ ساعت

  • ۱٫ نور پردازی اسمش AURA RGB هست و بخشهای بالایی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد دارای نور پردازی هستن. همینطور توسط پین های مخصوص، میشه LED های کیس رو هم به سیستم AURA متصل کرد.

    ۲٫ این سه نرم افزار AI Suit – Sonic Studio II – Aura هستن. به وسیله نرم افزار Sonic Studio II میشه تنظیمات مربوط به صدا مثل صدای فراگیر و اکولایزر رو تنظیم کرد.

    ۳٫ راهکار جدیدی که به کار گرفته شده اسمش FanConnect هست. به طور مختصر یعنی فن های کیس به پین های موجود روی کارت گرافیک وصل میشن تا خنک شدن سیستم دست کارت گرافیک باشه. مثلا وقتی که دمای پردازنده مرکزی پایین باشه و دمای پردازنده گرافیکی بالا، فن های کیس با سرعتشون بیشتر میشه تا دمای کلی سیستم کم بشه.

    ۴٫ برای کارت گرافیک ۱۰۸۰ مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی در نظر گرفته شده. که ۸ فازش برای GPU و ۲ فاز دیگه ش برای حافظه ها هستن. ۹تا خازن ورودی بعد از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت میکنن و بعد از تصحیح نویز وارد مدار رگولاتور می‌کنن. Hi-c Cap های پشت PCB کارت گرافیک علاوه بر تصحیح مجدد جریان، باعث میشن جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشه. پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگه با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن برطرف بشه.

    ۵٫ Visual Effects- System Service – Memory Defragmenter سه راهکار استفاده شده هستن. هر کدوم بخش های غیر کاربردی سیستم رو غیر فعال میکنن تا بازی بهتر اجرا بشه.

    ۶٫ استفاده از این استاندارد باعث کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها و همینطور کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شه. همینطور این مدار تغذیه ی جدید طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی از خودش نشون داده.

    ۷٫ علاوه بر رایانه های شخصی، کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، موبایل و تمامی پلتفرم های دیگری که از جک ۳٫۵ میلیمتری استفاده کنن با این هدست سازگاری دارن.

    ۸٫ برد هدست به وسیله دانگل ۱۵ متر هست و طول عمر باتری ۱۰ ساعته.

  • mahdiforozan گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • haniansari گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • araan گفت:

    با سلام

    ۱- نام فناوری مورد نظر Aura RGB می باشد که در ۹ حالت مختلف خود نمایی می کند که در قسمت های بغل اسلات های pci-e ، هیت سینک پایینی که دارای نشان ایسوس می باشد،قسمت صوتی مادربرد،بخش جلوی مادربرد(بالا و پایین sata)، زیر cpu در بخش Republic of Gamers ،روی پورت usb در بخش RAMPAGE V
    ۲- Keybot II، Overwolf، Ai Suit — می توان ماکروها را بطور مستقیم از روی کیبورد ضبط کنید، پروفایل‌ها را در لحظه تغییر دهیم، عملکردهای خاص را از طریق میانبر‌ها از F1 تا F10 فعال کنید، رایانه را روشن کنید و حتی عملکرد آن را افزایش داد.
    ۳- Fan Connect – – کارت های گرافیک ROG Strix مجهز به دو هدر ۴ پین فن می باشد که اینها توسط GPU کنترل می شوند و می توان با متصل کردن این هدرها به فن های سیستم و کیس ،به خنکی مورد نظر در داخل کیس دست یافت.
    ۴- تغذیه کارت توسط دو کانکتور برق ۸ و ۶ پین تامین می گردد و این کارت دارای مدار تنظیم کننده ولتاژ ۸+۲ فاز تمام دیجیتالی می باشد که ۸ فاز ان برای GPU و ۲ فاز برای حافظه ها می باشد.و همچنین دارای ۹ خازن ورودی ژاپنی می باشد که نویر ها را برطرف کرده و وارد مدار رگولاتور کارت می کنند و همچنین در روی برد کارت ۱۳خازن خروجی ژاپنی که در کنار چوک ها قرار گرفته اند همراه با ۱۲ خازن Hi-c Cap که از لحاظ قیمت نیز گران محسوب شده و از چنس تنتالوم می باشند و همچنین همراه با خازن های آلومینیومی که اینها هم ساخت ژاپن می باشند که در نهایت ترکیب این سه دسته از خازن ها بر روی برد علاوه بر تصحیح مجدد جریان وظیفه واگذاری جریان ورودی هرچه بیتشر برای GPU را بر عهده دارند.که درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.
    ۵- Oc mode-Silent mode-Game mode
    ۶- قطعات Super Alloy Power II بطور قابل توجهی بهره‌وری را افزایش می‌دهند، مانع از افت توان می‌شوند و به سطحی از حرارت می‌رسند که در مقایسه با طراحی پیشین ۵۰ درصدخنک‌تراست.و همچنین دارای کیفیت بالا و طول عمر پنچ برابری می باشند و سی درصد نویز کمتر
    ۷- سازگار با رایانه، Mac، PS4، ابزارهای هوشمند و تبلت‌ها –که دارای وایرلس بوده و یا تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری
    ۸- با برد ۱۵ متر و مدت زمان کارکرد حدودا ۱۰ ساعت

  • DPY گفت:

    ۱٫ فناوری بکار گرفته شده برای نور پردازی در مادربورد Rampage V Edition 10 فناوری Aura RGB lighting نام دارد . ویژگی حالت های نورپردازی زیادی در این نورپرداز قرار داده شده . همچنین استفاده از سیستم rgb امکان استفاده از تعداد بسیار بالای رنگ را به کاربر میدهد (۲۵۵×۲۵۵×۲۵۵ رنگ) . قابلیت نورپردازی در در قسمت محافظ مادربورد – قسمت بالایی و میانی مادربورد هیت سینگ ها و اسلات های کارت گرافیک و… را دارد .
    ۲٫ Ai Suit & MemTweakIt & RAMCache :
    Ramcahe: نرم افزاری است که مقداری از رم را به عنوان کشدر نظر میگیرد تا نرم افزار ها و برنامه ها راحت تر لود شوند و سرعت انچام آن ها بالا برود .
    ۳٫ از سیستم Direct cu3 استفاده میشود . عملکرد این سیستم به این شکل است که گرما را از قسمت های اصلی مادربورد به سمت قسمت های دیگر میبرد تا آن ها را خنک کند . همچین در سیستم خنک کنندگی بادهی بهتری به دست آید .
    ۴٫مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و
    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    Hi-c cap ها هم نویز را به حداقل ممکن میرسانند.
    ۵٫
    متمرکز کردن قدرت گرافیک برای پردازش برروی بازی و در نظر نگرفتن بقیه برنامه های غیر ضروری
    جلوه های گرافیکی دیگر را غیر فعال میکند
    حافظه ی سیستم را خالی میکند .
    ۶٫ عمر قطعات افزایش داده میشود و از طرفی نویز بسیارکاهش میابد . از دیگر مزایای آن میتوان به خنک کنندگی بهتر اشاره کرد .
    ۷٫ به صورت وایرلس به پلی استیشن ۴ و کامپیوتر اتصال پیدا میکند . اما با استفاده از کابل به بقیه پلتفرم های مثل xbox 360 – ps3 – xbox one و گوشی های هوشمند و تبلت اتصال پیدا میکند .
    ۸٫ ۲٫۴ GH است و باتری آن بیش از ۱۰ ساعت شارژ نگه میدارد .

  • WarkingAli گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد
    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.
    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است
    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و
    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.
    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode
    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس
    ۸-رنج انتقال با دانگل وایرلس برابر با ۲٫۴ متر است.
    عمر باتری ۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • javad2000 گفت:

    سوال: ۱- نام فناوری به کار گرفته شده برای نورپردازی در مادربورد Rampage V Edition 10 چیست و در کدام قسمت های Rampage V Edition 10 امکان نورپردازی وجود دارد؟

    پاسخ: فناوری Aura RGB در ۹ حالت رنگی Static، Breathing، Strobing، Color Cycle، Music Effect، CPU Temperature، Rainbow، Comet و Flash and Dash که (به ترتیب از راست به چپ) در بخش های زیرین کانکتور های SATA از بالا به پایین، لوگوی ROG، بخش Republic of Gamers زیر CPU، کنار اسلات های PCI Express، پشت پورت های USB زیر RAMPAGE V و در بخش چیپ صدا زیر SupremeFX.

    سوال: ۲- نام سه نرم افزار کاربردی و اختصاصی ایسوس که در Rampage V Edition 10 وجود دارد را نام برده و یکی را به اختصار توضیح دهید.

    پاسخ: نرم افزار های کاربردی KEYBOT II، Mem TweakIt و Overwolf (اختصاصی ROG):
    نرم افزار Overwolf یک Overlay محبوب است که به شما اجازه مرور وب، دسترسی به Email، پیام فوری (IM) و استریم یا رکورد صحنه ها بدون نیاز به خروج از بازی و با سازگاری رنگی را می دهد.

    سوال: ۳- راهکار ارائه شده ایسوس در بهبود خنک سازی کل سیستم (نه لزوماً کارت گرافیک) در کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080 را نام برده و نحوه عملکرد آن را توضیح دهید.

    پاسخ: راهکار خنک سازی FanConnect که در آن با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می دهد که فن های کیس را در اختیار خود قرار دهد و در مواقع لزوم سرعت چرخش آن ها را تغییر دهد.

    سوال: ۴- نحوه چیدمان و عملکرد مدار تغذیه کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080 چگونه است و وظیفه Hi-c Cap های پشت PCB کارت گرافیک را بیان کنید.

    پاسخ: توان مورد نیاز توسط دو کانکتور برق ۸ و ۶ پین ۱۲ ولت تامین می‌شود و پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان دریافتی توسط ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) که بصورت موازی چیده شده اند، تصحیح نویز می شود. پس از عبور جریان از خازن های ورودی و سپس از ماسفت ها، چوک های VRM که توسط تکنولوژی انحصاری ایسوس با نام Super Alloy Power II طراحی و ساخته شده است، جریان را تصحیح کرده و نویز آن را می گیرد. ۱۳ خازن خروجی ژاپنی در کنار چوک ها و ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap تنتالومی در پشت PCB (که وظیفه کمک به خازن های آلومینیومی ژاپنی را دارد) علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.

    سوال: ۵- یکی از امکانات نرم افزارGPU Tweak II، بهینه سازی سیستم برای بازی است. سه راهکار بهینه سازی سیستم در GPU Tweak II را نام ببرید.

    پاسخ: Silent mode و Gaming mode و OC mode (اورکلاک) که از این میان اورکلاک بیشترین فرکانس و بیشترین نویز تولیدی را دارا می باشد.

    سوال: ۶- مزایای استفاده از قطعات با استاندارد Super Alloy Power II در کارت گرافیک ROG STRIX RX460 را بنویسید.

    پاسخ: باعث کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    سوال: ۷- هدست ROG STRIX Wireless با چه پلتفرمهایی سازگار است؟ نام ببرید

    پاسخ: سازگاری کامل وایرلس با تمامی پلتفرم ها و تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند PC، Xbox، PlayStation و موبایل.

    سوال: ۸- محدوده انتقال صدا با دانگل وایرلس هدست ROG STRIX Wireless چقدر بوده و طول عمر باتری آن چند ساعت است؟

    پاسخ: ۱۵ متر رنج انتقال و باتری با طول عمر ۱۰ ساعته.

  • ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode یا همونocmode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • AliTheVampire گفت:

    ۱)این مادربورد به نورپردازی Aura مجهز است. با استفاده از نرم افزار همراه مادربورد، میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد، در حالت های مختلف و با تنظیمات کاملا دلخواه انتخاب کنید.
    ۲) نرم افزار AI SUIT, MemTweakIt, RAMDisk.
    RAMDisk قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.
    ۳) کولر Direct CUIII دارای هیت سینک بزرگ و دو تکه است که اکثر نقاط کارت گرافیک را احاطه می‌کند، البته ایسوس می‌توانست با یکپارچه سازی این هیت سینک‌ها باعث افزایش کارایی و بهره وری کولر خود شود اما ظاهرا از کارایی خنک کننده خود مطمئن است. یکی از نکاتی که در نسل قبلی برطرف شده بود و حالا شاهد تکرار آن هستیم، طراحی عمودی هیت سینک‌ها است. این طراحی عمودی شکل باعث انتقال حرارت دفع شده به مادربورد و داخل کیس می‌شود
    ۴) ایسوس برای کارت گرافیک قدرتمند خود مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته که از این تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند.
    ۵) نرم افزار کامل به منظور اوورکلاکینگ کارت گرافیک با توانایی تغییر در سرعت هسته حافظه و…. و برای بهینه سازی هرچه بهتر سیستم دارای امکاناتی همچون پروفایل های اختصاصی اوورکلاک GAMING MODE.SILENT MODE. SIMPLE MODE میباشد و تنضیماتی برای از کار انداختن ویژوال افکتهای ویندوز و ….. برای افزایش بهره وری بیشتر میباشد
    ۶) کارت گرافیک ها با قطعات به کار گرفته شده در این خط تولید نیز با استاندارد جدید ایسوس که با نام Super Alloy Power II می شناسیم، ساخته شده که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.
    ۷) سازگاری کامل با پلتفرم های PC , Playstation 4 . سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و XBOX
    ۸) طول عمر بیش از ۱۰ ساعت محدوده با دانگل وایرلس ۱۵ متر

  • Uhdwalls گفت:

    ۱- بدلیل استفاده از تکنولوژی نورپردازی Aura میتوان نورپردازی قسمت فوقانی، میانی،هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد، در حالت های مختلف تنظیم کرد.

    ۲- نرم افزار AI Suit، نرم افزار Sonic Studio II، نرم افزار Aura که به وسیله نرم افزار کاربردی Sonic Studio II میتوان تنظیمات مربوط به صدا نظیر اکولایزر، بیس، صدای فراگیر
    ۳- روش ارائه شده توسط ایسوس برای کاهش حرارت وارده به سیستم، FanConnect است. در قسمت جلوی کارت گرافیک ۲ کانکتور ۴ پین فن دیده می‌شود که به جهت اتصال فن های کیس به آنها گنجانده شده‌اند. فن‌های ۴ پین که به مادربورد متصل شده‌اند با توجه به دمای پردازنده مرکزی، دارای سرعت چرخش متفاوتی هستند. ایسوس با اتصال دو فن ۴ پین به کارت گرافیک این امکان را می‌دهد که آنها را تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لزوم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد.

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنندعلاوه بر ۱۳ خازن خروجی با کیفیت روی بورد، ۱۲ خازن به نسبت گرانقیمت Hi-c Cap با جنس فلز به نسبت کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵- سه راهکار بهینه سازی سیستم در GPU Tweak II :
    آزاد سازی منابع سیستم؛
    بستن سرویس های اضافه و غیر فعال کردن ظاهر تم ویندوز؛
    مرتب سازی حافظه.

    ۶- مزایای استفاده از قطعات با استاندارد Super Alloy Power II :
    کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت به کاربر هدیه می دهد. از ویژگی قابل ذکر این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷- سازگاری هدست ROG STRIX Wireless با پلت فرمهای:
    سازگاری کامل با پلتفرم های PC و PlayStatio 4 ؛
    و سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با جک ۳٫۵ میلیمتری مانند تلفن همراه و ps4

    ۸- محدوده انتقال صدا با دانگل وایرلس هدست ROG STRIX Wireless ، برابر ۱۵متر بوده؛
    و طول عمر شارژ باتری ۹۰۰میلی آمپر آن بیش از ۱۰ ساعت است.

  • bachekhocholo گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

  • shabgardgood گفت:

    ۱-مادربورد به نورپردازی تکنولوژِی Aura مجهز است. و میتوان افکت های نوری مختلفی برای قسمت فوقانی، میانی، اسلات های PCI-E، هیت سینک جنوبی، بخش صوتی مادربورد، کابل RGB و قسمت جلوی مادربورد انجام داد

    ۲-Ai Suit وMemTweakIt وRAMDisk توضیح قسمتی از فضای خالی حافظه را به عنوان یک درایو مجازی در اختیار شما قرار می دهد، درایوی که سرعتی بسیار بیشتر از سریعترین SSD ها دارد. در این درایو، میتوان انواع و اقسام فایل ها را کپی نمود، نرم افزارهای مختلفی را نصب کرد، و هر برنامه ای که فکر می کنید نیازمند سرعت لود پایین می باشد، در این درایو مجازی قابل نصب است. البته با ری استارت و یا خاموش شدن سیستم، این درایو به همراه اطلاعات داخل آن، از بین خواهد رفت.

    ۳-در کارت گرافیک کولر Direct CU سابقه زیادی در ترکیب کارت‌های ایسوس دارد
    درقسمت جلوی کارت ۲ کانکتور ۴ پین وجود دارد به جهت اتصال فن های کیس به آنها
    برای مثال زمانی که فن های ۴ پین به مادربرد وصل است با توجه دمای پردازنده مرکزی دارای سرعت جرخش متفاوت است مثلا زمانی که پردازنده خنک است و فن های متصل شده به مادربرد دارای سرعت چرخش پایینه است از طرف دیگر دمای کارت بالاست و نیازبه دفع حرارات دارد ایسوس با اتصال دو فن۴ پین به کارت گرافیک این امکان فراهم میکند که آنها تحت فرمان خود درآورده و در مواقع لروم سرعت چرخش آنها را افزایش دهد نام این راهکار جدید FanConnect است

    ۴-مدار تنظیم کننده ولتاژ (مدار رگولاتور) ۲+۸ فاز تمام دیجیتالی را در نظر گرفته تعداد ۸ فاز برای GPU و ۲ فاز دیگر برای حافظه ها در نظر گرفته شده‌اند، در حالیکه نمونه مرجع تنها دارای ۴ فاز برای GPU است. به راحتی می‌توان گفت این کارت گرافیک نسبت به نمونه مرجع دارای پتاسنیل اورکلاکینگ بیشتری است و اورکلاکرهای حرفه ای نیز میتوانند نتایج جالبی را بدست آورند. طبق اطلاعات سازنده تمام قطعات PCB این کارت گرافیک از جمله VRM، توسط تکنولوژی Auto-Extreme ساخته شده، به این صورت که دست انسان هیچ گونه دخالتی در تمامی مراحل ساخت آن ندارد. ۹ خازن ژاپنی ورودی (۸ خازن به ازای هر فاز برای GPU و یک خازن برای مموری) پس از دستور کنترلرهای PWM، جریان را از کانکتورهای برق دریافت کرده، مقداری نویز آن را تصحیح می‌کنند و وارد مدار رگولاتور می‌کنند و

    علاوه بر ۱۳ خازن خروجی ژاپنی روی بورد(دقیقا کنار چوک ها)، ۱۲ خازن گران قیمت Hi-c Cap با جنس فلز کمیاب تنتالوم در پشت PCB به کمک خازن های آلومینیومی ژاپنی آمده و علاوه بر تصحیح مجدد جریان باعث می‌شود جریان بیشتری برای ورود به GPU آماده باشد.
    درست پشت GPU دو خازن Hi-c Cap دیگر با ظرفیت بیشتری قرار گرفته تا نویز جریان ورودی به GPU تا آخرین حد ممکن گرفته شود.

    ۵-حالت های Gaming Mode و Silent ModوSimple mode

    ۶-خط تولید با استاندارد جدید ایسوس که که منجر به کاهش مصرف، کاهش دمای تولید شده توسط ماسفت ها، کاهش نویز حاصل از کار فاز ها می شود و در کل کارتی پایدار، مقاوم و با کیفیت را در زمان استفاده طولانی مدت می دهد از ویژگی این مدار تغذیه جدید نیز طول عمر ۵ برابر و بهبود مصرف ۵۰ درصدی نسبت به مدل مرجع است.

    ۷-سازگاری با پلتفرم های PC و PlayStatio 4، سازگاری کامل با تمام دستگاه های دارای خروجی صوتی با
    جک ۳٫۵ میلیمتری مانند موبایل و ایکس باکس

    سوال آخر ۲٫۴GHzمتر
    و۹۰۰ میلی آمپر با ۱۰+ ساعت نگهداشت شارژ

مسابقه سراسری ایسوس، ویژه بررسی ها - گیمفا