God of War دارای مسیرها و روشهای مختلفی خواهد بود
با توجه به صحبتهای کوری بارلوگ، God of War برخلاف نسخههای قبلی این سری روشهای مختلفی را به بازیبازان ارائه میدهد.
نسخههای قبلی God of War در کشتن دشمنان و حل معماها خطی بودند. با این حال، چنین چیزی برای God of War صدق نمیکند. کوری بارلوگ به عنوان کارگردان بازی، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در حساب توئیتر خود وجود مسیرها و روشهای مختلف برای دادن آزادی بیشتر به بازیبازان را تایید کرد.
عدم حضور God of War در رویداد PlayStation Experience 2016، چندین طرفدار را راجع به توسعه آن نگران کرد. کوری بارلوگ خطاب به اینگونه مسائل گفت تیم توسعه دهنده همیشه به افراد بیشتری نیاز دارد چراکه بازیها بزرگ و پیچیده هستند.
او به طرفداران اطمینان داد تمام چیزهای مربوط به توسعه بازی بهخوبی پیش میرود اما “فوقالعاده گیج کننده” هم است:
هیچ جای نگرانی وجود ندارد. تیم توسعه دهنده همیشه به افراد بیشتری نیاز دارد. ساخت بازی به خوبی پیشمیرود. فقط فوقالعاده گیج کننده است.
God of War هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما انتظار میرود در سال ۲۰۱۷ برروی کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود مگر اینکه با تاخیرهایی روبهرو باشیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات