کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا
کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا
کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا
کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا

کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند

امیرحسین اعتمادیان
۰۰:۲۰ ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند

به نظر می‌رسد شرکت کرایتک، سازنده موتور بازیسازی قدرتمند CryEngine و توسعه دهنده عناوین واقعیت مجازی مانند Robinson: The Journey و The Climb که اخیرا منتشر شده است، در حال حاضر با مشکلاتی بسیار اساسی و جدی مواجه شده و وضعیت خوبی از لحاظ مالی ندارد.

به‌تازگی شایعاتی مبنی بر وجود مشکلات اساسی مالی در شرکت محبوب کرایتک شنیده می‌شود، بر اساس این شایعات بعضی از کارمندان این شرکت بیشتر از ۶ ماه است که هیچ حقوق و دستمزدی دریافت نکرده‌اند. یکی از کاربران سایت Reddit با گذاشتن پستی مدعی شده است که از کارمندان بخش مرکزی شرکت کرایتک می‌باشد و از وضعیت مالی شرکت بسیار ناراضی است. به گفته او:

من نمی‌دانم که در این شرایط چه چیزی وضعیت شرکت را بهبود می‌بخشد. در گذشته نیز اتفاقاتی از این قبیل برای شرکت و کارمندان رخ داده بود اما هیچوقت این وضعیت تا این اندازه ادامه دار و طولانی مدت نشده بودند. مدیران بخش‌ها نیز هیچ جواب قانع کننده‌ای نداده‌اند و من حتی مطمعن نیستم که آنها نیز حقوقی دریافت کرده‌اند یا خیر. آخرین باری که این وضعیت تکرار شد به ما گفته بودند که این وضعیت دیگر برای شما پیش نخواهد آمد اما با این حال ما بازهم در این شرایط بحرانی گرفتار شده‌ایم. بسیاری از همکاران من از کشورهای دیگر مشغول کار در شرکت کرایتک هستند، آن‌ها در حال حاضر به دلیلی عدم دریافت حق و حقوق خود و وضعیت بد مالی شرکت قادر نخواهند بود تا به محل زندگی خود برگردند. مدیران بالارتبه شرکت بارها به کارکنان وعده پرداخت حقوق آنها را داده‌اند اما با این حال کسی از ترس اخراج شدن و بیکاری نمی‌تواند به شرایط بد موجود اعتراض کند. مدیران اصلی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و مدیران ما نیز جواب مشخصی برای ما ندارند حتی در این مدت ما یک عذرخواهی نیز از سوی مدیران نشنیده‌ایم!

مشکل مالی شرکت کرایتک فقط محدود به شعبه اصلی واقع در شهر فرانکفورت نمی‌شود، من می‌توانم به شما بگویم که این مشکل در تمام شعبه‌های این شرکت وجود دارد.

گزارشاتی مبنی بر وضعیت بد استودیوی تحت حمایت شرکت کرایتک، استودیوی Black Sea نیز به گوش می‌رسد. کارکنان این شرکت حدود سه ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند و به همینخاطر این استودیو برای فروش قرار داده شده است.

وضعیت حاکم شباهت بسیاری به شرایط بد مالی شعبه آمریکای شرکت کرایتک دارد، شعبه این شرکت به دنبال مشکلات حقوقی و مالی در سال ۲۰۱۴ تعطیل شد.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا
کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا
کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا
کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا
کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sam Gideon گفت:

    پس مشکلات مالی اونورم هست
    بیخود نیست خبری از عنوان جدید از این استدیو نیست
    واقعا یکی از خوباست
    ایشالله به شرایط خوب برگردن و کرایسیس ۴ رو بدن

  • supergamer گفت:

    اگه بازی رو کپی کنند مه باید درشو بوندند برند :reallypissed:

  • کرایتک باید هر چه سریع تر یه فکر اساسی بکنه و بهترین کار ساختن یک بازی تمام عیار هست یعنی علاوه بر گرافیک که توش تخصص داره روی گیم پلی و محتوا هم حسابی کار کنه حالا انشاالله شایعات رایز جدید درست باشه و بتونه با فروشش خودش رو جمع و جور کنه حیف هست واقعا افسوس که داریم کرایتک رو این طور میبینیم امیدوارم سریع خودشون رو جمع کنن

  • HannaH گفت:

    تعطیلى یک شرکت بزرگ واقعاً تاسف بار هست، ولى به نظر مى یاد شکست کرایتک غیر قابل اجتناب بود. تاکیید بیش از حد بر روى بازى با کرافیک بالا و به چالش کشیدن سیستم هاى متوسط (دو واقع بازى غیر از گرافیک جیزى براى عرضه نداشت که ارزش بازى با تنظیمات پایینتر رو داشته باشه)، تولید انحصارى بدون بخش آنلاین و قابل کنترل روى PC، و در نهایت شکست بازى انحصارى اش روى وان، همه و همه باعث رسیدن شرکت به این نقطه شدن. مضاف بر این موتور کراى انجین هم مثل قبل نیست و اکثر شرکت ها از موتور هاى خاص خودشون تستفاده مى کنن به هر حال امیدوارم نزدیک کریسمس و سال نو این مشکل زودتر حل بشه و کارمندها از این وضعیت بیرون بیان.

  • _LoveGame_ گفت:

    ایشالا هر چه سریعتر بتونن برگردن به حالت اول واقعا حیفه یه همچین استدیویی از عرصه بازی سازی خارج شه کرایتکی که از لحاظ گرافیک همیشه یه نسل بازی هاش جلوتر بوده از سایرین یادمه یه عکس منتشر کرده بودن از کرایسیس ۴ بود فک کنم واقعا گرافیک خیره کننده ای داشت در کل امیدوارم مشکلشون رفع شه هرچه سریعتر

  • majidam گفت:

    این شرکت ابر شرکت بازی سازی به شمار میاد از لحاظ گرافیک خدا کنه مشکلات مالیش حل شه بازی ryse یک هم ضعیف نبود عنوانی شاهکار از این شرکت بود کم دادن نمره بر میگرده به گیم پلی و کوتاه بودن بازیش هست از نظر گرافیک نمره ی کامل گرفته و از نظر جلوه های بصری هم باز کامل گرفته و این خیلی مهمه و از نظر داستان هم بد نبود بازی هر چی باشه این شرکت بازی هایی داد به جامعه ی گیمر که همه ی گیمرها رو امیدوار کرد به بازی های اینده ی واقع گرایانه و با کیفیت بصری بالا خدا کنه مشکلاتش حل بشه و به اوج برگرده

  • ... گفت:

    با این وضعیت این استدیو هم باید سراغ ساخت بازی های رایگان و بازی هایی که هزینه کمتری برای ساخت نیاز دارن ولی تا چند سال می تونن درآمد درست و حسابی داشته باشن ! و همینطور هم کار کردن روی موتور بازیسازیش در غیر اینصورت با دست خودش گو ر خودش رو کنده..
    دقیقا همون کاری که اپیک گیمز کرد و برای جلوگیری از ورشکست شدن کلا گیرز او وار رو هم گذاشت کنار و رفت سراغ ساخت بازی های رایگان مثل Paragon و از اون طرف کار کردن روی آنریل انجین..(و یا valve و در آمدی که از بازی های آنلاینی مثل DOTA 2 و کانتر داشت و هنوز هم داره ! )
    گرچه این استدیو از قدیم هم اگر بازی میداد بیرون فقط برای نمایش موتور بازیسازیش بود و من به شخصه بازی جالبی از این استدیو ندیدم به غیر از نسخه ی دوم کرایسیس (که از اواسط بازی تقریبا جالب تر میشد !)..

  • Ali007 گفت:

    بعده ۲ سال دارم تو گیمفا دارم کامنت میدم فکر کنم!
    Ryse از لحاظ طراحی محیط و جزئیات گرافیکی قطعا یکی از بهترین ها بود. حتی داستان مناسبی هم داشت و OST (یا موزیک) خوبی هم داشت که من واقعا دوست داشم، منتها مورد اصلی از گیم پلی خسته کننده و نه چندان دلچسب بود که بیشتر هم به همین علت امتیازات پایینی رو گرفت.
    کل سری کرایسیس خیلی گیم پلی و گرافیک خوبی داشتند، آهنگ بازی هم اوکی بود، طراحی و مراحل بازی هم مناسب بود ولی تو این سری اینجا داستان بازی مورد داشت… (برعکس Ryse )
    Ryse پتانسیل اینو واقعا داره که توی نسخه دوم موفقیت بیشتری کسب کنه اگر فقط آپشن های بیشتری رو به گیم پلی اضافه کنند.

  • XOF گفت:

    Crytek شرکتی هست که فنای Pc بزرگش کردن :yes:
    شرکتی که فقط گرافیک درست میکنه نه بازی :yes:
    حتی توان بهینه کردن بازی خودشون هم ندارن :yes:
    یا بلد نیست بهینه کنه :yes:
    هنر استودیو زمانی مشخص میشه که با سخت افزاری کم عنوانی درست کنه که یک نسل از خودش جلو باشه نمونه Naughty Dog :yes:
    Crytek جایی در میان کنسولها نداره و نخواهد داشت شرکتی که بازی بی محتوا درسته میکنه و فقط گرافیک :yes:

  • Witcher گفت:

    مثل این که crysis هم مثل Farcry باید بده بره

  • Gearsofreza گفت:

    Ryse son of rome یکی از هیجان انگیزترین بازیای one
    GOW جدید بشدت از ryseالهام گرفته
    اونایی که بازی گردن مطمئنن قبول دارن

    • mahdi m77 گفت:

      داداچ سانتا مونیکا نمیاد از بازی که نمرش از گرشاسپم پایین تره الهام بگیره 😉
      نمره گیم اسپات به گرشاسپ ۵ به رایس ۴:/

    • Dante76 گفت:

      Gow بشدت از ryse الهام گرفته? چی؟
      بازم میگم خیلی مسخرس که مثلاً تو پست قبلی یه کاربری الن ویک رو برتر از ابر شاهکار د لست او اس میدونه و اینجا هم شما میگید gow به “شدت ” از ryse الهام گرفته!!!!! خیلی زشته بازی سطح پایینی رو با یک شاهکاری به اسم gow اصلاً مقایسه کنیم…
      من نمیفهمم که اون ۱۳ نفری که به شما لایک دادند واقعاً حرف شما رو قبول دارند؟… این منطقی به نظر نمیرسه… تنها چیزی که منطقی به نظر میرسه اینه که یک نفر به شما ۱۳ تا لایک داده باشه…

    • ERFAN CR7 گفت:

      اخه چرا جواب اینو میدین و وقت خودتونو تلف می کنید

    • PRO..GAMER گفت:

      داداش رایز بازیه خیلی قشنگیه از نظر من
      و خودم که دوماه دیگه xbox میخرم رایز رو هم حتما تجربه میکنم
      ولی جان هر کی دوس داری نگو پدر سبک هک اند اسلش از رایز الهام گرفته 😐

  • Nader13 گفت:

    صنعته گیم سازی صنعته نامردیه از اوله گیمریم استدیو و ناشرای زیادیو دیدم از دس رفتن و واقعا عذاب اوره حالا میخواد بهترین اتدیویه تاریخ باشه میخواد بدترین مشکلمم اینجاس اکثره اونایی ک رو کمپین قدرت دارن ورشکست میشن بیشترین ورشکستگیاییم ک داغونم کرد واسه اتاری و تی اچ کیو بود اتاری ناشر درایور ک بعد یوبیسافت خریدشو نابودش کرد و الن این د دارک/درایوری ک قبل از جی تی ای ۳ ی عنوانه اوپن ورلده سوم شخص بود با گرافیکه پی اس وان اونایی ک پی اس وان داشتن میدونن ک این بازی چقد تو پی اس وان محبوب و پر فروش بود

  • oculus rift گفت:

    امیدوارم شرکت به این بزرگی که تو زمینه گرافیک حرف اول رو میزنه ورشکست نشه

  • Gamer.1990 گفت:

    بله این هم عاقبت خود رو گم کردن

    از کرایسیس ۱ شاهکار
    رسیدی به کرایسیس ۳ خیلی ضعیف تا به سمبل این افول ryse

  • Duxci Amini گفت:

    اگه پول داشتم الان بهترین فرصت بود برای خریدن بخشی از سهام کراتیک 😀 😀 😀
    کی شریک میشه؟ :rotfl:

  • قبلا ها تو بازار یادمه یک نوع چای کارتونی بود به اسم طابران.برای اینکه چای خوب رنگ بده شما میبایستی یک مشت چای خشک میریختی تو کتری.در عوض چای نپتون هم بود که کیفیت خیلی بهتری داشت ولی تعداد کیسه هاش حدودا ۲۵ عدد بود.یعنی زودتر از چای کارتونی تموم میشد.سونی درواقع چای کارتونی است با کلی انحصاری بی کیفیت که میشه کلی چای خشک.ولی مایکرو چای نپتون است با انحصاری کم و با کیفیت که میشه تعداد کمی چای کیسه ای.اگه این دو بخوان بازی هاشون رو در سطح جهانی بفروشن در واقع مثل اینه که بخوان تو یک فلاکس بزرگ به یک عده چای بدن.سونی باید تعداد زیادی از انحصاری هاشو بفروشه چون بی کیفیت هستند خب با چای کارتونی باید مشت مشت چای خشک خالی کنن تو فلاکس.ولی مایکرو با چهار تا انحصاری با کیفیت در واقع چهار تا چای نپتون کیسه ای میندازه تو کتری کل مجلس رو جواب میده.بعد تموم شدن مجلس چای های کیسه ای با احترام میرن کنار با کیسه اومدن با کیسه هم میرن ولی چای خشک کارتونی که بی کیفیته همونطور که ل خ ت استفاده شده همونطور هم دیر ریخته میشه.از اونجایی که ما به تفاله چای میگیم شفتل پس بازیهای سونی سفتل هستن و کنسولش جعبه شفتل.
    وضعیت تولید انحصاری در مایکرو شبیه عرضه هر نسخه GTA در طی چند سال است و تولید انحصاری در سونی مثل عرضه هر ساله کالاف که سال به سال بی کیفیت تر میشه.
    تلو۲ زامبی داره خب اگه به زامبی باشه کالاف یک بخش جداگانه همیشه واسه زامبی داره دیگه چرا تلو بخریم همون کالاف رو میگیریم زامبی رو مفت بازی میکنیم تازه خالکوبی و رواج شیطان پرستی و رابطه نامشروع هم داره که تاثیرات بدی رو گیمر داره.
    گاد او وار .فقط یک خدا وجود داره این بازی دین ادم رو سست میکنه.بازیش تخیلیه.با غول مبارزه میکنه.اگه به مبارزه با غول باشه سری شاهزاده ایرانی اینو میخوره.
    انچارتد که یک بازندست به یکی از مزخرفترین بازیها باخت به اورواچ پس انچ هم مزخرفه.
    بازیهای انحصاری که اسمشون رو میبرین هنوز نیومدن بزارین بیاد بعد حرف بزنین مایکرو هنوز کنفرانس نذاشته.در ضمن پولدارهای دنیا رو مایکرو خوابیدن و گداهای دنیا رو سونی.مایکرو تو رتبه بندی شرکت های برتر جهان چهارمه ولی سونی پنجاه و هشتم!!! ایا به مایکرو ایمان نیاورده اید؟
    بیایم جعبه شفتل رو دور بندازیم و بجاش بریم سمت جعبه ناشناخته.

    • mahdi m77 گفت:

      فقط میتونم بگم گو.ه نخور
      واقعا چیز دیگه به ذهنم نرسید
      احتمالا عناوین و فرانچایزها سو.خته ای مثل هیلو و گیرز شاهکارن خدا این شادیارو از ما نگیر یه انچارتد ۴ کل نسل ۸ مایکرورو درو میکنه
      باور کن متای انچارتد ۸۵ میشد شخصا این کنسولمو مینداختم از ساختمون پایین خیلی بده بازی ادعای سلطان شوفر سوم شخص و سلطان شوفر اول شخص رو داشته باشه وضعش این باشه که متاش بکشه به ۸۵ اونم تو نسخه های اصلی!!!!!
      میدونم داداچ کنسولتون از فر.ط بی انحصاری داره میپوسه غصه نخور این نیز بگذر ایشالا تو خرچنگ جبران میشه
      ایشالله رو خرچنگ شاهد انچارتد کیلر ۲ و گاد اف وار کیلر ۲ خواهیم بود باز

      • Mohammad TLOU گفت:

        اره دیدم اقای mahdi m77 چطور بازیتون گوتی موتی نشد نگو کو حق بازیتونو خوردن خندم میگیره حالا منتظرین تلو ۲ گوتی شه فکر میکنی همه چی گرافیکه :rotfl: :rotfl: :rotfl: بازم کنسول وان بقول شما هیچی نداره بازیاشم گوتی موتی نمیشه شما که تعصب فن داری بگو ببینم اگه بازیت شاهکار هستش چرا گوتی نشد فکر نکن همه چی گرافیک هستش انچارتدم فقط کات اسکرین داشت یه بازی چرت کسل کننده بود خوب شد کنسولمو فروختم

        • نمیخوام فن بازی دربیارم ولی عنوانی مثل انچارتد که بهترین داستان سرایی و… و حتی نامزد بهترین بازی سال بوده و…و تا الان هم فعلا تعداد جوایزش بیشتر بوده از بقییه بازی ها احتمال بیگ وینر شدنش هم هست نمره متا ۹۳ که کار هر بازی نیست توی این نسل گرفته ایا عنوان کسل کننده ای هست و فقط گرافیک داره. بازی های مایکرو هم خیلی خوب هستن هرکسی بگه خوب نیستن یا و….از روی فن بازی گفته بیشتر سلیقس که تایین میکنه ادم چی دوست داره بازی کنه یا چی نه یا تعصب کنسولی که میتونم بگم منم گرفتارش شدم .جواب اون دوستمون که عکسش نیتن هست هم ندید کامنتشون خیلی سطحی هست و دلایلش هم خیلی خنده داره بیشتر 😀 من که یک ربع داشتم میخندیدم مخصوصا با این : گاد او وار .فقط یک خدا وجود داره این بازی دین ادم رو سست میکنه.بازیش تخیلیه.با غول مبارزه میکنه.اگه به مبارزه با غول باشه سری شاهزاده ایرانی اینو میخوره. 😀 چای هم خیلی باحال بود ایول :silly: 😀

      • Mohammad TLOU گفت:

        میترسم بگم که سنت زیاد هستش mahdi m77اگرم سنت زیاده اندازه یه بچه ۱۰ ساله نمیفهمی اگرم که بچه ای هنوز شعور کافی نداری هنوز گرافیک واست مهمه مثل بچه ها ذوق میکنی تو یکی هکی میزنی تو رو چه به کنسول نسل هشتی بابا بشین کنشول شیشی بزن حال کن :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • PRO..GAMER گفت:

      الان مثلا اواتار نیتن گزاشتی که بگی فن سونی هستی؟ 😐
      همین که فک میکنی کالاف بخش زامبی داره پس نیاز به تلو نیس نشون دهنده سطح فکرته که درباره چیزی که بازی نکردی نظر میدی
      درضمن اون موجودات تو تلو زامبی نیستند کلیکر هستند و در واقع دشمن های اصلی بازی خود انسان ها هستن تا کلیکر ها
      شما هم هر وقت دسته ps گرفتی دستت بعد بیا اینجا فک.ت صادر کن :smug:

    • PRO..GAMER گفت:

      درباره اون مثال ش.ر و و.ری که زدی هم بگم دقیقا برعکس گفتی .سونی انحصاری هاش همه با کیفیت هستند و به همین خاطر دیر به دیر عرضه میشن ولی مایکرو سالی ۴-۵ تا انحصاری میده ولی روی هم رفته اندازه ری.ش کریتوس هم نمیارزن
      (کار به جایی کشیده بود که مایکرو فن ها سونی رو مس.خره میکردن به خاطر دیر به دیر عرضه کردن انحصاریا 😐 )

    • Nader13 گفت:

      دلتا پسرم توام ی روزی بزرگ میشی عاشقه بازیای سونی میشی باو کل کلم میکنی منطقی کل کل کن ما در اینکه هیلو و گرز و الن ویک بازیای خوبین شکی نداریم هرچند ب شخصه هیلو رو دوس ندارم ولی قبول داشته باش ماکرو تو زیرساخت مشکل داره ۲۰ سال زیرساخت لازم داره تا برسه ب انحصاریای سونی چون استدیویه فرست پارتی نداره و قصده ساختنشونم نداره فقط پول میده بازیای مولتی پلتفرم ی مدت اتحصار باشن ایپیه جدید ک نداره همون هیلو و گرزو داره میکنه مثله کالاف و تغییرم بهشون نمیده حالا گاد نگا چقد تغییر کرده چقد ب ی ایپی استراحت میده چون داره بازم ایپی ک جاشون بده تو نسله پیش بازیای ماکرو بازم قابله قبول بودن الان فقط تو ریسینگ حرفی برا گفتن داره الان ناتی داگ و سانتا مونیکا دو استدیویه خاصن ک تک تکه ادمای با منطق و با فهم فرقشو با استدیو های دیگه میفهمن من ب شخصه تو استدیوهایی ک با ماکرو کار میکنن فقط رمدیو قبول دارم ماکرو فقط سرمایشو رویه مولتی داره خرج میکنه و ی کمپینه معمولی واسه هر بازی میده چون سرمایه گذاری نمیکنه رو کمپین ولی سونی داره رو کمپین خرج میکنه گیمرای قدیمی بی شک کمپینو بیشتر از مولتی دوس دارن هرچند مولتیم فازه خودشو داره

  • 4maxpayne گفت:

    چقد گفتم یه crysis بدین بیرون… :reallypissed:

  • RASTAN گفت:

    شرکت کراتیک بعد کرایسیس ۱ اومدن بازی از openworld تغییر سبک دادن و کرایسیس ۲ رو اکشن خطی زدن هرچند قشنگ بود اما مقایسه کنی با شاهکار کرایسیس۱ خیلی افت کرد.و بنظر من این شرکت چوب رقابت با کالاف و بتل خورد و یه دلیل دیگه اینکه این شرکت به اینجا رسید .خیلی خودشو بالا گرفت چندتا شعبه زد رفت بازی homefornt خرید ک بعدش فروختش بجای اینکارا بیا مث شرکت cd projekt یا ۴A Games قشنگ بازیشه بسازه واقعا حیفه این شرکت اینجور شده.

  • John Linneman گفت:

    تا زمانی که یه ناشر حامی و خوب پیدا نکنن همین وضعیت میمونه . نمیدونم چرا الکترونیک آرتز ولشون کرد به امان خدا . به نظرم الان فرصت خوبیه واسه سونی یا مایکروسافت که یه حرکتی بزنن . واقعا استدیوی پر پتانسیلی هست حیفه تعطیل بشه .

  • CRYSIS 4 گفت:

    منتظر نسخه ۴ هستم.چه گرافیکی داره واقعا.خصوصا رو GTX 1080 چه شود. :silly:

  • Hodd Toward گفت:

    من بعد از خوندن کامنت ها: و ما هنوز بی خیال فن بازی نشدیم. 😐

  • alitttttz گفت:

    این پست هم سونی فن ها شروع کردن خیلی خب
    تا حالا شد دوتا پست

  • این که چیزی نیست کارمندان شهرداری شهر کهنوج تو استان کرمان ۱۸ ماه هست حقوق نگرفته اند

  • Hold the Door گفت:

    پس این دلیله اینکه کرایتک دنوو رو از بازی Vrش climb برداشت رو توجیه میکنه 🙁
    شرکت بزرگی بود حیف :-((

  • ohum گفت:

    کارگران شرکت شرکت پلی اکریل اصفهان هم همینطور .

  • بیان ایران بابک و برن کانادا خاوری پولشونو میده

کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا
کارمندان شرکت کرایتک حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند - گیمفا