مدیر نوآوری بایووِر: نگه داشتن فایل‌های ذخیره Mass Effect Andromeda ضرری ندارد

۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

آقای مک والترز مدیر نوآوری عنوان Mass Effect Anromeda به چند پرسش طرفداران در جدیدترین مصاحبه در یوتیوب پاسخ داده است.

آقای والترز می‌گوید:

بهتر است Andromeda را به عنوان یک مجموعه بازی در نظر گرفت. این که ما چه کاری با این مجموعه انجام می‌دهیم در حال حاظر مشخص نیست.

بنابراین Andromeda یک سه گانه متمرکز نیست اما همان‌طور که پیش از این نیز شنیده‌ایم،احتمالا در آینده عناوینی مرتبط در کهکشانی مشترک با این مجموعه خواهیم دید. اِلمان‌های کلیدی هم‌چون Ryderها و  Pathfinderها به یک شکل در عنوان بعدی ظاهر خواهد شد.

به طور مستقیم از اقای والترز در مورد این‌که آیا باید فایل‌های ذخیره Andromeda را نگه داشت یا خیر پرسیده شد. او گفت:

فکر نمی‌کنم نگه داشتن فایل‌های ذخیره ضرری برساند.

باقی اطلاعات جدید از نکات طراحی این عنوان می‌گویند که از عناوین بسیاری چون Dragon Age: Inquisition و The Witcher 3 با توجه به ایجاد تعادل بین حجم ماموریت‌ها و یکپارچگی، گرفته شده است. هر سیاره یک داستان مخصوص به خود را دارد که دارای تعداد زیادی ماموریت‌های جانبی است که با پیشروی در داستان اصلی باز می‌شوند. سیاره‌ها نیز شخصیت‌های مخصوص خود را دارند و مناطق متنوعی از لحاظ اندازه در آن‌ها وجود دارد که اندازه آن بستگی به این دارد که شما ملزم به استفاده از Nomad هستید و یا با راه رفتن می‌توانید به جست‌وجو بپردازید. چند ماموریت متکی بر گیم‌پلی نیز وجود دارد در حالی که بقیه بر اساس داستان هستند.

هم‌چنین به تازگی فهمیده‌ایم که به منطقه Krogan genophage در Andromeda اشاره می‌شود.

بد نیست بدانید که نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان به طور کامل از کنترلر پشتیبانی می‌کند. هنوز هم خبری از Quarianها نیست.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید