در هفته آینده قابلیت پشتیبانی از DirectX 12 به بازی The Division اضافه میشود
همانطور که میدانید شرکت یوبیسافت مدتی است که مشغول کار بر روی بازی The Division برای پشتیبانی هرجه بهتر این بازی از DirectX 12 میباشد. دارندگان نسخه رایانههای شخصی بازی بسیار مشتاق بودند که این قابلیت در بروزرسان قبلی بازی به Division اضافه میشد که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت اما خبر خوش این است که در هفته آینده بصورت رسمی پشتیبانی از DirectX 12 در بازی صورت میگیرد.
در هفته آینده در قالب یک بروزرسانی ما شاهد اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از DirectX 12 در نسخه رایانههای شخصی بازی The Division خواهیم بود علاوه بر این در بروزرسانی جدید تغییرات دیگری نظیر بهبود در عملکرد بازی، برطرف سازی مشکل از دست دادن کنترل شخصیت بازی و مشکلات مربوط به کنترلرهای بازی، اعمال میشود.
شرکت یوبیسافت در جدیدترین اظهارات خود در این باره عنوان کرده است:
در این بروزرسانی قابلیت پشتیبانی از DirectX 12 به بازی اضافه میشود که بدین ترتیب ما شاهد عملکرد و بهینه سازی بهتر بازی در رزولوشنهای بالا خواهیم بود. این موضوع را به یاد داشته باشید که در حال حاضر مشکلی در DirectX 12 وجود دارد که به واسطه آن شما قادر نخواهید تا روشنایی بازی را به دلخواه تنظیم کنید.
بنابر گزارشات منتشر شده پس از انجام بررسی و آزمایشات کافی مشخص شده است که بازی The Division در DirectX 12 عملکردی خوب و مشابه با DirectX 11 داشته است.
بزودی جزییات جدیدتری از این بروزرسانی منتشر میشود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
ایول.منکه ندارمش 😮
چی نداری؟
داداش زشته نداری هم اینجا نگو
بازیو میگه ۰_۰
غمت نباشه.خلقت هر کى یجوره.
منحرفا :-X
هنوز اون طور که باید از قدرت های DX12 استفاده نشده !
اگه مقاله DSOG رو خونده باشین تو مقایسه ای که کرده دایرکت ۱۲ با ۱۱ تقزیبا فرقی نداشته و تو بازی های تست شده جدا از اینکه فرقی ایجاد نمیکنه بلکه تو همه بازی های چند فریم کمتر از دایرکت ۱۱ هم داده !
یکی دیگه از مشکلات موجود هم به نظر من اینه که اکثر کارت ها معماری هاشون بر پایه دایرکت ۱۱ هست و فقط از دایرکت ۱۲ ساپورت میکنن و فعلا کارت های سری ۱۰ Nvidia و سری ۴ AMD معماری هاشون بر پایه دایرکت ۱۲ هست !
و به نظرم سازنده ها هم زیاد روش مانور ندادان و بعضی جاها خراب کردن مثل deus-ex که بعد اضافه کردن دایرکت ۱۲ مجبور شد کلی آپدیت برا بهینه کردنش بده !
داداش من خودم توم ریدرو با dierctx 12 باز کردم یه شیش هف تا پایین اومد هیچ فرقی هم نکرد کوانتوم هم فرقی نکرد نه از لحاظ فریم نه کیفیت فعلن بدرد نمیخوره تازه خیلی سنگینه
خب این بازیها بر اساس DX12 ساخته نشدن.اینا فقط شامل جزییات کمی از توانایی DX12 است.فعلا تنها بازی که بر اساس DX12 ساخته شده Deus EX mankind divided است.
تنها بازی که بر اساس DX12 ساخته شده کوانتوم بریک اون هم ورژن ویندوز ۱۰ هست !
Deus_ex هم دایرکت ۱۲ رو با آپدیت ها اضافه کرد که شاهکار زد :/
البته شما اخبارو خوندین یا نه
اینتل و ای ام دی به توافق رسیدند و cpu های بعدی هر دو شرکت با هم میسازند
ای ام دی داره پیشرفت میکنه
میشه بی زحمت لینک این خبرو بدین؟
تو سخت افزار مگ خوندم شایدم شایعه باشه
راستی علی شما تو سخت افزار مگ همون علی هستی که عکس یک کامیون اواتارشه؟
سری ۹۰۰ و ۱۰۰۰ باضافه ۷۸۰ti.
کلا بازیها از سال اینده بر مبنای DX12 ساخته میشم این یعنی کلا گرافیک بازیها یک پله بالاتر میره.کارتهای AMD بطور کلی تو DX12 بهتر عمل میکنن.برای بهره گیری کامل تو کارتهای انویدیا باید سری ۹۰۰ و ۱۰۰۰ رو داشته باشیم البته ۷۸۰ti هم پشتیبانی میکنه.کارتهای AMD همشون پشتیبانی میکنن اما سری ۲۰۰و ۳۰۰ و ۴۰۰ بطور کامل پشتیبانی میکنن.
مطمئنی همشون بر مبنای ۱۲ ساخته میشه؟؟
جایی کسی گفته؟ اگه اره لینک بده !
اگه قرار باشه بر اساس DX12 ساخته شه که کنسول های فعلی ( پرو و اسکرپیو رو نمیشه قطعی نظر داد!) تو اجرای بازی ها به مشکل میخورن !
چون تا الان کارت های قوی هم خروجی مناسبی با DX12 ندادن !
این قضیه ربطی به کنسول ها نداره.چون پورتشون جداگانه است بعلاوه این که تو تنظیمات بازی میشه رو DX12 یا ۱۱ تنظیم کرد مگه اینکه کلا بازی فقط از DX12 پشتیبانی کنه.در ضمن من چندساله تو سایت sakh..zarmag عضو هستم.اینکه چه کارتهایی از DX12 پشتیبانی میکنن رو همه میدونم.مثلا تو سری ۹۰۰ فقط کارت ۹۸۰ti از DX12.1 پشتیبانی میکنه.سری ۱۰۰۰ هم که همشون.هر نسل جدیدتر که بیاد کاملتر پشتیبانی میکنه.
داداش من این که چه کارت هایی از DX12 رو پشتیبانی منظورم از مطمئنی نبود!
بد برداشت کردین !
منظورم او تیکه بود که گفتی همه بازی ها بر اساس دایرکت۱۲ ساخته میشن !
آخه دایرکت ۱۲ API جدیدی هست و هنوز همه گیر نشده بعد با این سرعت همه سازنده ها همشون برای سال بعد برنامه دارن بازی شون رو بر پایه DX12 بسازن؟
بله از سال اینده شاهد بازیهای DX12 خواهیم بود البته نه همه بازیا.راستی توافق اینتل و AMD حقیقت داره درواقع از این به بعد پردازنده گرافیکی CPU های اینتل radeon HD خواهد بود نه مثلا Intel HD 530.
احتمالا باعث افت کارایی کارت های انویدیا و بهبود کارت های ای ام دی میشه
عملکرد ای ام دی با والکان در ویندوز ۱۰ بهتر هست نسبت به انویدیا
درسته.البته AMD هنوز مانتل رو هم داره.کلا AMD تو DX12 بهتره.
بسیار عالی میشه