سازندهی Earthlock: Festival of Magic به عرضهی آن برروی نینتندو سوئیچ امیدوار است
بعد از ابراز علاقهی شرکتهای بزرگی نظیر تیک-تو و الکترونیکآرتز به نینتندو سوئیچ، استودیوی مستقل SnowCastle Games نیز تصمیم به عرضهی Earthlock: Festival of Magic برای این کنسول گرفته است.
مدیر عامل SnowCastle Games یعنی بندیک استنگ (Bendik Stang) به وبسایت Nintendo Everything گفته است که تیم سازنده، برای انتشار Earthlock: Festival of Magic برروی نینتندو سوئیچ برنامه دارد. با این حال، این استودیو صرفا علاقه و اشتیاق خود برای انجام این کار را نشان داده و فعلا تایید رسمی صورت نگرفته است. استنگ همچنین باری دیگر به این موضوع اشاره کرده است، اما در توئیتر:
من دوست دارم که بگویم بله، این بازی را برروی سوئیچ عرضه میکنیم اما تا زمانی که این موضوع رسما تایید نشود، نمیتوانم جواب قطعی و بله بدهم.
خیلی از سازندگان معروف مانند THQ و Warner Brothers بازیهایشان را برروی Wii U نیز به انتشار میرسانند و از طرفی دیگر، خیلی از استودیوهای مستقل بر خلاف شرکتهای معروف، به جای Wii U، عرضهی عناوین خود را برای کنسول جدید نینتندو سوئیچ تایید میکنند و از Wii U میگذرند. با این حال، از آنجایی که تقریبا تیم سازندهی Earthlock: Festival of Magic قصد انتشارش برای سوئیچ را دارد، میتوان انتظار داشت که نسخهی Wii U رد شود ولی در حال حاضر، تاریخ انتشار آن برروی اوایل ۲۰۱۷ قرار دارد.
Earthlock: Festival of Magic عنوانی نقشآفرینی است که برای ساخت آن از عناوین اسکوئر اینکس الهام گرفته شده است. کمپین کیکاستارتر این عنوان برای اولین بار در نوامبر ۲۰۱۳ راهاندازی شد اما متاسفانه، سازندگان نتوانستند به هدف ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری خود برسند و باری دیگر در مارس ۲۰۱۴، با هدف ۱۵۰٫۰۰۰ دلار کمک مالی کمپین را از سر گرفتند.
Earthlock: Festival of Magic در ماه سپتامبر امسال برای رایانههای شخصی و ایکسباکس وان عرضه شد و قرار است در اوایل ۲۰۱۷، به پلیاستیشن ۴ و Wii U راه یابد. همچنین بهزودی نسخهی فیزیکی آن روانهی بازار خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
أول من یعلق
همه دارن ازش تعریف میکنن عالیه :laugh: