Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا
Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا
Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا
Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا

Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید

سعید شیخی‌پور
۱۷:۰۷ ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تریلر جدید بازی Death Stranding تایید حضور بازیگر Hannibal و Star Wars: Rogue One یعنی مدس میکلسن بود. میکسلن هم‌اکنون در رابطه با کوجیما و اینکه چرا به سمت این پروژه آمد صحبت کرد.

او در بخشی از تور مطبوعاتی Rogue One طی مصاحبه خود با سایت IGN گفت:

کوجیما یک استاد است. او به مانند کاسپاروف بازی‌های ویدیویی می‌ماند و یک فرد بسیار رویاگر است. کار کردن برروی بازی‌های ویدیویی چیزی بوده که من تا به حال انجام نداده‌ام بنابراین فرصت فوق‌العاده‌ای فراهم شد تا وارد این دنیا شوم.

منظور میکلسن از کاسپاروف، استاد بزرگ شطرنج روسیه‌ای یعنی گری کاسپاروف است. در تریلر جدید بازی Death Stranding که هفته گذشته در مراسم The Game Awards 2016 نمایش داده شد، به‌نظر می‌رسید میکلسن شخصیت منفی بود (چیزی که کوجیما هم تایید کرد) و او توانایی‌های منحصر به‌فردی دارد.

IGN درخواست به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتری را کرد اما میکسلن این درخواست آن‌ها را رد نمود و گفت جزئیات بیشتر مدتی بعد منتشر خواهند شد.

در رویداد PlayStation Experience تایید شد Death Stranding با همان موتوری که برای ساخت عناوین Killzone و Horizon Zero Dawn که دسیما نام دارد، ساخته می‌شود.

ممیکلسن تنها فرد با استعداد هالیوودی‌ نیست که در Death Stranding حضور دارد زیرا جدیدترین تریلر بازی تایید کرد کارگردان “هزارتوی پن” یعنی گیلمورو دل تورو هم در آن ایفای نقش می‌کند. ستاره سریال تلویزیونی The Walking Dead یعنی نورمن ریداس هم در بازی است؛ او شخصیت قابل کنترل ما خواهد بود.

Death Stranding در تاریخ نامشخصی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا
Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا
Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا
Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا
Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ........ گفت:

    طرز تهیه کوجیما: یک عدد استنلی کوبریک و یک عدد گرس کاسپاروف را داخل مخلوط کن میریزیم. بعد رویا پردازی جی جی آبرامز را به آرامی اضافه میکنیم. داستان نویسی پیچیده و پر جزئیات و دوربین روی شانه هم همینطور. افکار نیچه به مقدار لازم.
    خوب حالا کوجیما آمادست! لطفا با هایپ میل کنید

    • ........ گفت:

      یک اینسایدر معروف در سایت فورچن که قبلا به درستی مدز میکلسن رو به عنوان شخصیت بازی معرفی کرده بود از دیگر بازیگران دث استرندینگ خبر داد:
      یک هنرپیشه زن: احتمالا یا استفانی جوستن (کوآیت) یا لیندزی واگنر
      کوین دوراند
      ادریس البا
      احتمال زیاد آنتاگونیست اصلی رایان گاسلینگ خواهد بود اما به علت مشغله زیاد شاید بجای او از بندیکت کامبربچ(شرلوک هولمز مدرن) استفاده بشه.
      همینطور ممکنه از کارگردان رفن استفاده بشه

      • ........ گفت:

        ببخشید اگه طولانی شد.
        این اینسایدر حتی گفته که برای درک بهتر از راز تریلر ها باید همه تریلر ها رو با هم یکجا پخش کنید یعنی دوتا مدیا پلیر با هم باز کنید و همزمان تریلر هارو پخش کنین. همچنین این اینسایدر گفت که در بازی از یک نوزاد واقعی برای کپچر استفاده شده. این اینسایدر حتی گفت که لوگوی کوجیما و لودنز ها نقش بسیار پر رنگی در داستان بازی دارند.
        این اینسایدر گفت که زمان انتشار این بازی اواخر ۲۰۱۸ یا اول ۲۰۱۹ هستش.
        ممکنه از تروی بیکر هم در روند صداگذاری استفاده بشه
        مولتی تایید نشده هنوز

      • Saman_hk گفت:

        کوایت!!!!!!!!!!!!!
        بندیکت کامبربچ!!!!!!!!!!!!
        خدایااا دیگه تحمل ندارم 😥

      • spirits گفت:

        اگه این چیزایی گه میگی درست باشه خیلی خرج رو دست سونی میذاره.ولی خداییش خیلی باحاله شخصیت منفی مقابلت بندیکت کامبربچ باشه.

        • ........ گفت:

          اتفاقا اشاره کرده که سونی بطور تمام و کمال خرج این بازی رو میپردازه و شاید به همین دلیل این بازی برای پیسی هرگز نیاد. چون میدونید چیه…… اکثر بازی های انحصاری سونی که برا پی سی هم تایید میشن مثل نو منز اسکای سونی فقط بخشی از مخارجو تقبل کرده بود و بیشتر در زمینه بازار یابی یا استفاده از برند سونی بهشون سود میرسوند. اما چنین پروژه ای با این سطح عظمت……

          • Delta 11 گفت:

            اکس باکس انحصار داره داداش.اینکه واسه PC هم بازیاش میاد فقط بخاطر اینه که ویندوز مال مایکرو است.در واقع انحصاری اکس باکس همان انحصاری مایکرو است.

          • در کل از کیفیت بازی چیزی گفت؟نقل قول هاتون یکم به کوجیما و بازیش مشکوکم کرد!!!!!!!توضیح لطفا.

          • ........ گفت:

            حسین گیمر: من متوجه نشدم کجا رو باید توضیح بدم. در ضمن من که نگفتم اینا رو 😉
            یه اینسایدر گفته. به نظرمنم تمام متنی که بالا نوشتم صحیح نیست

          • پس چرا نسل هفت انحصاری های ۳۶۰ واسه پیسی نمی اومد 😉

          • HannaH گفت:

            فارغ از هزینه استفاده از انجین گوریلا گیمز اجازه نمى ده بازى به راحتى براى PC پورت بشه و احتیاج به یک بازسازى اولیه داره.
            اما نکته جالب دیگه اینکه اگر توى یوتیوب جستجو کنید یک فایل هست که دموى سایلنت هیلز و تریلر اول این بازى رو با هم ترکیب مى کنه و به این نتیجه مى رسه این دوتا با هم ارتبط دارن. البته این رو قبلا گفته بودم اما یادم رفت اضافه کنم صحنه اى که توى دمو روح به ما حمله مى کنه و بعدش چیزى نمى بینیم ، صداى پاره شدن شکم قهرمان داستان مى یاد و بعد که به هوش مى یایم یک پاکت خونى هم توى راهرویى که همیشه توش چشمامونو باز مى کنیم هست. اون یوتیوبر معتقد بود جاى زخم شکم ریداس همونه. هر چند باز شدن سر دل تورو توى تریلر جدید تاییدش نمى کنه، اما دیدن اون ویدیو خالى از لطف نیست.

      • Mr.alone گفت:

        دوست عزیز لینکشو دارید بده ما هم بریم بخونیم

    • Dante76 گفت:

      پوریا جان خیلی قشنگ گفتی… جالبه کارگردان مشهور هالیوود Nicolas refn که مهم ترین فیلمی که ساخته فیلم drive است گفته که روح استنلی کوبریک تو هیدیو کوجیما هست…

  • Dante76 گفت:

    واقعاً کوجیما نابغه صنعت گیم هست… به شخصه ۳ نفر رو تو داستان سرایی خیلی قبول دارم و فکر میکنم که داستان هاشون بسیار فلسفی و احساسی هست
    نیل دراکمن
    کن لوین
    کوجیما
    و به نظر من سونی با ۳ بازی the last of us 2 و death stranding و god of war قراره فروشش بسیار زیاد بشه

    • بین این سه نفر کن لوین به نظر من بهترین داستان ها و فلسفه هارو داره .
      عکس پروفایلت هم شدیدا لایک داره یادش بخیر .
      رفع اسپم : یه سوال به نظر شما این بند ناف ها که تو تریلر می دیدیم می تونه به نوعی نشان دهنده ی وابستگی ، بندگی یا یه همچین چیزی باشه ؟؟؟
      مثلا تو صحنه ی آخر تریلر سرباز ها همه به فرماندشون وصل بودن و به نوعی می تونه بیانگر این باشه که سرباز ها برده یا به نوعی وابسته به فرماندشون هستن .

      • Dante76 گفت:

        بله به نظر من هم میتونه به وابستگی ربط داشته باشه… تازه تو تریلر اون اول که خرچنگ ها رو میبینیم میگن ربط به گرمایش جهانی داره…دلیلش هم تو یک ویدئو Gamesradar نوشته شده…ببین اگه یک تریلر انقدر نکته داره خود بازی چی هست…
        و بله کن لوین بسیار نابغه هست و bioshock infinite جزو ۵ بازی برتر عمرم هست چون بازی از هر لحاظ بی نقص هست… داستان سیاسی و فلسفی و حتی علمی که بسیار پیچیده بود و من نمیدونم چرا فیلمی ازش نمیسازند ( کارگردان فیلم کریستوفر نولان) و گیم پلی بسیار هیجانی و خاص که تو هیچ بازی fps ندیدم… گرافیکی فوق العاده و صدا گذاری و موسیقی بی نقص…

      • Guts گفت:

        بنظر من اون سربازها که همه اسکلت و شبیه هم هستن یک جور عروسک و پوسته خالی هستن که توسط یک عده خاص و نیروی خاصی کنترل میشن و دستورات اونها رو انجام میدم بدون هیچ تعقل و تردید.احساس میکنم با دنیایی طرف هستیم که یک عده و گروه خاصی اونرو کنترل میکنن.

    • samsung7733@ گفت:

      دیوید کیجم که شلغم هستن حتما 😐 :reallypissed: :pissedoff: :shutmouth: :quiet:

  • ROCKSTARR گفت:

    ای کاش بشه توی بعضی قسمت های بازی کنترل شخصیتشو بدن دست ما چهره اش هم که واقعا به یه شخصیت تمام منفی میخوره و عالی

  • Tommy گفت:

    کوجیما از اون موش و گربه بازیا درنمیاره دیگه ؟ مثل اون یارو باند پیچیه میگفت کارگردان phantom pain عه همرو فیلم کرده بود

  • Ramsay گفت:

    احتمالا شاهکارى دیگر در راه هست.امیدوارم براى PCهم منتشر شه.اگر هم نشد که امیدواریم دوستان سونى فن لذت ببرن.مثل اینکه استاد روش جدیدى در ساخت تریلر رو سر گرفته.

  • پنکه گفت:

    اگه کوجیما درخواست همکاری بده قول میدم قبول کنم 😀

  • سلام داداشای گل اگه کسی لینک تلگرام گیمفا رو داره برام بفرسه ایدیم=>art_wop

  • MASOUDSPEED گفت:

    فک کنم فامیلیش میکلسن باشه نه میکسلن ! ?:-)

  • Guts گفت:

    چرا همه فکر میکنن اون دستبندها یک جور دستبند زندانی بودن؟اگر توی تریلر اول دقت کنین دستبند خاموشه و زمانی که نورمن در حال بهوش اومدنه دستبند شروع به چشمک زدن میکنه و روشن میشه.یا بهتر بگم نرمن زنده میشه و دستبند علایم حیاتی رو دریافت کرد مثل یک HUD

  • subject 16 گفت:

    چند تا چیز جالب از بازی فهمیدم گفتم شاید بدردتون بخوره 😉
    ۱-اگر دقت کنین تو اسمون بازی یک رنگین کمون هست ک برعکسه (فکر کنم با اون قطب نمایی که مدز داشت و می چرخید ی ارتباطی داشته باشه )
    ۲- اگر دقت کنین شکم اون عروسکه منگنه خورده بود و به شکم نورمن ریداش تو تریلر اول یه شباهت هایی داشت
    ۳- روی سر گیلمورو دل تورو تو تریلر بازی رد هایی از بخیه وجود داشت
    ۴- وقتی مدز اون کلاه و عینکش رو برداشت اونا دود شدن و ب هوا رفتن و این شباهت هایی ب بعضی از سربازای متال داشت
    ۵-تو تریلر اول زیر بقل سمت چپ نورمن یک تتو بود ( می تونین تو دقیقه ۱:۳۷ اونو ببینین )
    ۶- تو تریلر اول در دقیقه ۱:۵۷ سوختگی هایی در سمت چپ و راست هست ک دقیقا نمی دونم معنیش چیه
    کوجیما = نابغه
    کی میشه سطح بازیای ما ایرانی ها هم به این برسه و توان رقابت رو داشته باشه :-(( :-((

    • alittttz گفت:

      اگه بخوایم میشه ولی با این مسئول ها و هزینه های سنگین و…
      اخرشم هیچ سودی گیرت نیومد هیچ کلی هم…

    • Guts گفت:

      تریلر اول و دوم همون طور که گفتن باهم ارتباط دارن.تریلر دوم با همون صحنه ی تریلر یک شروع شد و با اون زاویه دوربین همونجور حرکت کرد جالب اینه توی تریلر اول به نرمن میرسه اما توی تریلر دوم به عروسکی که درست همون جای بخیه نرمن در تریل اول رو داره.ما با دو دنیای موازی طرف هستیم جالبتر اینه که هیچ کدوم دنیایی الان ما نیست بنظرم.دو دنیا موازی هستن که به از طریق اون بندها به هم ارتباط پیدا کردن.شاید نوعی تکنولوژی از کنترل خارج شده باشه که بوسیله ی اون اسکلت هایی رو که نوع یسرباز هستن رو کنترل میکنن.ا سکلت ها هم مرده از قبر بیرون کشیده نیستن بلکه نوعی پوسته خالی و رباط مانند هستن که کنترل میشن

    • یعنی شما نشستی زیر بغل اون بنده خدا رو هم چک کردی …..دمت گرم خدایی 🙂

    • دستت درد نکنه آدم نکته سنجی هستی

  • یه چیزی که جالبه و قطعا کوجیما یه دلیل و برنامه ای براش داره اینه که :
    یه نام بازی توی تریلر ها دقت کنین …..اکثر کلمه ها ازش ریسمان آویزونه
    ولی چند تا حرف هست که…..ریسمان نداره ….مثل D و R
    احتمالا یه ماجرایی پشت این قضیه است

    دیدم همه کاراگاه بازی در میارن ….گفتم منم عقب نمونم 🙂

    چاکر همه …..کهنسال گیمر

  • Ali Nietzsche گفت:

    از روز انتشار تریلر اول و دوم میبینم خیلی از دوستان حسابی‌ در حال بررسی هستن و جای تحسین داره؛
    ولی متاسفانه ۹۰ % شون سفسطه و مغلطه است، تا جایی که برای بعضی از گفته ها واقعا متحیر شدم!
    تا جاییکه من و یه عده از دوستان روی تریلر ها باهمدیگه بحث هایی داشتیم، تریلر های بازی در واقع بازی با ذهنه و زیادی از قسمت ها توهمات رو نشون میده، در حقیقت‌ بازی مربوطه از فلسفه ” ایمانوئل کانت، فریدریش هگل و فریدریش نیچه ” پیروی میکنه و بیشتر از بحث ” حقیقت چیست و آسمان پر ستاره ” که کانت رو منتحیر ساخته بود پیروی میکنه، برای درک کاملتر موضوعات باید منتظر تریلر های بعدی باشیم :yes: برای ببان حقیقت فعلا بشدت زوده:-)

  • iM.SinneR گفت:

    تیتر رو درست کنید لطفا
    مدس میکلسن* نه مدس میکسلن

  • AminPS4 گفت:

    اون بچه که رو زمین بود و مرده بود نماد بازی متاله که مثل بچه کوجیما میمونه اما مرده!!!
    از تو شکمش کوجیما یه بچه دیگه(بازی جدید) در آورده وجای بخیه داره و اون بچه تو دستای دل توروست و همینطور ذهن خلاق کوجیما

  • Mr.alone گفت:

    اینم بدونید تریلر جدید که اومدکوجیما توی توویترش پست گذاشت که به متن آهنگ تریلر توجه بسیار کنید فک کنم برا همینه که متن اهنگم نوشتن یه چیزی داره

Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا
Death Stranding| مدس میکلسن از کار کردن با کوجیما می‌گوید - گیمفا