تاریخ انتشار دمو و تنظیمات گرافیکی بازی Resident Evil 7 بر روی رایانه‌های شخصی مشخص شد

۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
شخصیت Chris Redfield به بازی Resident Evil 7 می‌آید!

شرکت کپکام به‌تازگی اعلام کرده است که دموی نسخه رایانه‌های شخصی بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۱۹ ماه دسامبر منتشر می‌شود همچنین تنظیمات گرافیکی موجود در بازی نیز مشخص شده است.

شرکت کپکام مدعی شده است که تیم سازنده بسیار تلاش کرده‌اند که عنوانی بهینه را برای رایانه‌های شخصی منتشر کنند تا بدین ترتیب کسانی که بازی Resident Evil 7 را بر روی این پلتفرم تجربه خواهند کرد نهایت لذت را ببرند و رضایت کافی داشته باشند.

در قسمت زیر لیست کامل تنظیمات گرافیکی که در بازی قرار داده شده است را می‌توانید مشاهده کنید:

  • Screen Resolution: بازی در ابتدا بصورت خودکار تنظیم می‌شود اما شما قادر خواهید بود که با توجه به مانیتور و ویندوز خود رزولوشن دلخواه را انتخاب کنید.
  • Refresh Rate: قابل تنظیم بر اساس میزان پشتیبانی فرکانس مانیتور شما، قابلیت پشتیبانی از فرکانس ۱۴۴هرتز در بعضی از کارت گرافیک‌های انویدیا
  • Display Mode: تمام صفحه، حالت ویندوز
  • Field of View: زاویه FOV قابل تنظیم خواهد بود
  • Frame Rate: پشتیبانی از نرخ فریم ۳۰، ۶۰ و نرخ متغیر
  • V-Sync: قابلیت ON و OFF
  • Rendering Method: دو گزینه موجود است، Normal و Interlaced
  • Texture Quality: قابلیت تنظیم از حالت Very Low تا Very High.
  • Mesh Quality: قابلیت تنظیم از حالت Low تا Very High. این قابلیت بر روی جزییات افکت‌های بازی تاثیر می‌گذارد.
  • Anti-Aliasing: گزینه‌های قابل انتخاب شامل: FXAA ،TAA ،FXAA+TAA و SMAA.
  • Motion Blur: قابلیت ON و OFF
  • Effects Rendering: قابل انتخاب بین حالت‌های Low و Medium و High. این قابلیت میزان شدت و تراکم افکت‌های موجود در بازی را تنظیم می‌کند.
  • Depth of Field: قابلیت ON و OFF
  • Shadow Quality: قابلیت تنظیم از حالت Very Low تا Very High.
  • Dynamic Shadows: قابلیت ON و OFF
  • Shadow Cache: قابلیت ON و OFF. زمانی که این قابلیت ON باشد، سایه‌ها برای اشیا ساکن در رم شما ذخیره می‌شود.
  • Ambient Occlusion: قابلیت تنظیم بین حالت‌های OFF ،SSAO ،HDAO و HBAO+.
  • Bloom Effect: قابلیت ON و OFF
  • Lens Flare: قابلیت ON و OFF
  • Volumetric Lighting Quality: قابل انتخاب بین حالت‌های OFF و Low و High. این قابلیت میزان شدت و تراکم نورپردازی‌های پویا موجود در بازی را تنظیم می‌کند.
  • Reflections: قابلیت ON و OFF و متغیر.
  • Subsurface Scattering: قابلیت ON و OFF
  • Chromatic Aberration: قابلیت ON و OFF
  • Color Space: قابل انتخاب بین حالت‌های SRGB و BT.709

0
0
برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید