سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا
سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا
سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا
سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا

سورپرایزی برای یک نسل… ما عاشق پلی استیشن هستیم… | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016

سعید آقابابایی
۱۴:۰۰ ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا

ما عضوی از جامعه جهانی پلی استیشن هستیم، ما عاشق پلی استیشن هستیم… چرا هر روز هم که می گذرد بیشتر عاشق آن می شویم و جامعه مان گسترده تر می شود؟ یک بار مراسم Playstation Experience 2016 را تماشا کنید تا متوجه شوید چرا. فقط مراقب باشید خودتان شیفته آن نشوید!

بازی سال هاست برای من تغریف خاصی دارد؛ بازی برای من به معنای پلی استیشن بوده و هست. ابن برند سالهای سال است که برای من فراتر از یک کنسول بازی بوده است، پلی استیشن بهترین دوست من بوده است. یک دوست دوست داشتنی که مرا به جاهایی برده است که هیچ وقت هیچ دوست دیگری نمی تواند و نخواهد توانست مرا به ان جا ببرد. من با پلی استیشن و فرزندانش چندین زندگی مختلف داشته ام. آنقدر خاطره با این دوست های خوب و قدیمی دارم که هیچ دوستانی نمی توانند اینقدر با هم خاطره داشته باشند. پلی استیشن کنسول بازی من نیست. پلی استیشن وسیله تفریح من نیست. پلی استیشن یک عضو جانبی از زندگی من نبوده و نیست و نخواهد بود. پلی استیشن بخشی از زندگی من است. بخشی از قلب و ذهن و خاطرات من است. من عاشق بازی ها هستم و این را مدیون پلی استیشن هستم. ناراحت می شوم وقتی گرد و خاک بگیرند. دوستشان دارم… ۲۱ سال است که با من هستند، قدیمی تر از هر دوست دیگری. هیچ گاه ناامیدم نکرده اند و همواره در هر مقطعی به خاطر داشتن آن ها سربلند بوده ام و باعث افتخارم شده اند، چرا که همیشه در جایگاه بهترین های تاریخ بوده اند و فاتح مطلق قلب گیمرها چه در اینجا و چه در کل دنیا… به همین خاطر است که از صمیم قلب می گویم، من عاشق پلی استیشن هستم…

lead psx

“زنده باد سونی… زنده باد پلی استیشن… زنده باد بازی…” مراسم امسال این شعار را داشت و در این کلمات خلاصه می شد.

مراسم Playstation Experience 2016 شب گذشته توسط سونی برگزار گردید و با اتفاقاتی که در آن رخ داد یک شب رویایی دیگر را برای طرفداران پلی استیشن رقم زد. شبی که شاید از دو مراسم قبلی PSX برای هواداران بسیار خاطره انگیزتر شد و یک خاطره شیرین را از هآن در ذهن خود ثبت کردند و یک کنفرانس موفق نیز برای سونی در دفتر تاریخ بازی های رایانه ای ثبت گردید. طبق معمول همیشه و هر ساله گیمفا به عنوان اولین رسانه معتبر گیم ایران بهترین و کامل ترین و سریعترین پوشش ممکن را از این مراسم به مانند تمام مراسم دیگر برای کاربران عزیزش ارائه نمود و همه جزییات و جریانات رخ داده در این مراسم را به طور کامل بازگو نمود. از گزارش لحظه به لحظه و پخش زنده ویدئویی مراسم تا قرار دادن تمامی تریلرهای پخش شده در این مراسم به صورت جداگانه و همینطور قرار دادن کل مراسم به صورت یکجا برای دانلود که حتی زیرنویس فارسی نیز برای آن مانند همیشه منتشر خواهد شد تا باز هم مثل همیشه برترین بوده باشیم. حالا بعد از گذشت چندین ساعت از پایان این مراسم قصد داریم تا رسالت خود در گیمفا را تکمیل نموده و با تحلیل و بررسی مراسم Playstation Experience 2016 و نگاهی به اتفاقاتی که در آن رخ داد، پرونده کنفرانس سونی و Playstation Experience 2016 را ببندیم تا هم شما عزیزان بیشتر در جریان چگونگی برگزاری این مراسم قرار بگیرید و هم ما در تیم گیمفا هیچ قسمتی را برای شما عزیزان از یاد نبرده باشیم و کاملترین پوشش ممکن را برای شما دوستان انجام داده باشیم. اگر می خواهید به صورت خلاصه وار نگاهی به اتفاقاتی که در مراسم Playstation Experience 2016 رخ داد، بازی های معرفی شده و بررسی موفقیت یا عدم موفقیت سونی در این مراسم داشته باشید در ادامه با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

uncharted lost legacy logo

به این می گویند شروع مراسم… مراسمی که با یک بخش جدید از شاهکاری به نام Uncharted آن هم با شخصیتی جدید آغاز شود، آخرش هم باید The Last of Us: Part 2 باشد دیگر!

مهم ترین بخش های یک مراسم که کاملا باعث می شوند یک نمایشگاه و یک کنفرانس بازخوردهای مثبت و عالی و یا منفی دریافت کنند نحوه شروع و پایان دادن به مراسم است. این ها بخش های کلیدی یک مراسم هستند و نقش بسیار مهمی در آن چه که بعدا در مورد آن کنفرانس گفته خواهد شد دارند. سونی که هر ساله انگار در زمینه برگزاری نمایشگاه بهتر می شود نیز این را خوب می داند. آن از E3 شگفت انگیز امسالش که اول کار نسخه جدید God of War را با ان نمایش حماسی و نشان دادن کریتوس و مبارزات او و البته موزیک زنده بی نظیرش آغاز کرد و کل آن نمایشگاه را تحت تاثیر قرار داد تا فاتح مطلق آن مراسم شود و این هم از مراسم Playstation Experience 2016 که مراسمی را که می رفت زیبا اما کم هیجان به پایان برسد را با یک معرفی به جا منفجر کرد. آغاز و پایان مراسم PSX 2016 برگ برنده آن بود و یک مراسم موفق را برای سونی و طرفدارانش رقم زد. مراسمی که با یک بخش جدید از شاهکار Uncharted به نام Uncharted The Lost Legacy  آن هم با شخصیتی جدید آغاز شود و در نهایت با معرفی بازی بی نظیری مثل The Last of Us 2 به پایان برسد دیگر مشخص است که چه مراسمی بوده است. سونی باید واقعا و واقعا و واقعا مدیون نوابغی که در استودیوی ناتی داگ افسانه ای کار می کنند باشد. مراسم PSX 2016 را ناتی داگ برای سونی در آورد و رمز رستگاری سونی و پلی استیشن در این مراسم تنها و تنها ناتی داگ بود که شروع نمایش را با Uncharted و حسن ختام آن را با The Last of Us: Part 2 تقدیم هواداران کرد و همه را ذوق زده و خوشحال نمود.

mvc 20161203 mvc4details

یکی از عناوینی که سالن را بسیار به وجود آورد و حتی چند نفر تا دقایقی بعد از معرفی بازی هم از خوشحالی ایستاده بودند و داد می زدند!

در این بین نیز سونی انواع و اقسام بازی های مختلف را برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، پلی استیشن وی آر و همینطور پلی استیشن ویتا نمایش داد و بازی های جدید، ریمستر شده و قبلا معرفی شده را در سبک ها و ژانرهای متنوع و گوناگون برای طرفداران به نمایش در آورد. نوع نمایش این بازی ها و ترتریب قرار گیری آن ها در این مراسم با هوشمندی چیده شده بودند و به شکلی بودند مثلا یک بازی بزرگ مثل گرن توریسمو اسپرت نمایش داده می شد و سپس در بین ان تعدادی بازی های کوچکتر معرفی می شدند و دوباره برای لذت بردن بیشتر کاربران، سراغ نمایش یک بازی بزرگ دیگر مثل هورایزن زیرو داون می رفت و طرفداران را خوشحال می نمود. به طور کلی باید اذعان داشت که نحوه برگزاری این مراسم، شیوه چیدن بازی ها و نحوه معرفی آن ها، انتخاب بازی ها بر اساس تنوع سبک و … همه و همه به خوبی توسط سونی رعایت شده بودند و شاهد یک مراسم عالی که به عقیده بنده به خاطر ابتدا و مخصوصا انتهایش بسیار جذاب تر از دو مراسم قبلی بود، بودیم. تنها نگاهی به عناوینی که امروز در مراسم پلی استیشن نمایش داده شدند بیاندازید تا متوجه شوید چگونه سونی با این عناوین تقریبا تمام سلیقه ها را پوشش داده است. بازی های این مراسم شامل عناوین زیر بود و البته در راس تمام اینها معرفی بی نظیر The Last of Us: Part 2 که مانند یک رویا بود. بازی هایی که در مراسم شب گذشته در مراسم Playstation Experience 2016 نمایش داده شدند و در مورد آن ها صحبت شد شامل عناوین زیر می باشند:

Uncharted The Lost Legacy ، Horizon Zero Dawn ,MLB The Show 17  ،Nioh ،Starblood Arena ،Windjammers ،Lara Croft Go ،Let it Die ،Nex Machine ،What Remains of Edith Finch ،Absolver ،Pyre ،DreadnoLight ،Nier Automata ،Yakuza Kiwami Ni No Kuni 2 ،Gran Turismo Sport ،Graviry Rush 2 ،Knack 2،parappa the rapper ،Last Guardian ،Street Fighter 5  ،Ace Combat 7 ،Resident Evil 7 ،Destiny The Dawning ،Wipeout Omega Collection ،Marvel VS Capcom infinite و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

trico and the boy in the last guardian 53730 1920x1200

سرانجام زمان انتظار جای خود را به زمان انتشار خواهد داد… فرق ظ با ش چندین سال و دو نسل است!

با توضیحات و تحلیلی که تاکنون در مورد این مراسم ارائه دادیم بد نیست تا خیلی کوتاه نیز به روند برگزاری این مراسم بپردازیم و در مورد هر بخش خیلی کوتاه صحبت کنیم تا یک نمای کلی از آنچه در کنفرانس دیدیم به دستتان بیاید. در شروع مراسم همانطور که گفته شد شاهد دی ال سی داستانی انچارتد با نام Uncharted The Lost Legacy بودیم که بسیار زیبا بود و طرفداران را بسیار به وجد آورد. نکته جالب این تریلر وجود شخصیت اصلی زن یعنی … به عنوان نقش اول بازی بود به همراه یک شخصیت مونث دیگر که به نظر می رسد قابلیت کوآپ در بازی وجود داشته باشد و شاهد یک دی ال سی عظیم خواهیم بود. شروع مراسم عالی بود و حضار سالن را به وجد اورد. بازی بعدی که باز هم بسیاری از حاضران را بسیار هیجان زده کرد عنوان Marvel VS Capcom infinite بود که شخصیت هایی مثل ایرون من و مگامن و .. در ظان حضور داشتند و بیشترین بازی که بعد از دو معرفی اول و آخر مراسم حاضران را به وجد اورد همین عنوان بود تا سونی با دو تریلر بی نظیر مراسمش را آغاز کرده باشد.همچنین اعلام شد که اولتیمیت مارول & کپکام ۳ اکنون قابل بازی است. سپس به سراغ یکی از بازی های قدیمی و محبوب سونی یعنی Wipeout رفتیم که ریمسترد شده و با نام Wipeout Omega Collection منتشر خواهد شد تا طرفداران به وجد بیایند. در ادامه عنوانی از زیر مجموعه بازی دستینی رایز آو ایرون با نام The Dawning معرفی شد که بیشتر بر مسابقه با اسپارو ها تمرکز داشت. در ادامه سالن باز هم بسیار هیجان زده شد زیرا برای اولین بار گیم پلی نسخه ریمسترد شده Crash Bandicoot به نمایش در آمد تا طرفداران با این عنوان قدیمی ناتی داگ دیدار کنند. در ادامه عنوان قدیم و فوق محبوب کپکام یعنی نسخه هفتم سری رزیدنت ایول به نمایش در آمد که یکی از زیباترین تریلرهایی بود که از این عنوان دیده بودیم و بدون شک تجربه این بازی با وی ار فوق العاده ترسناک تر خواهد بود. سپس عنوان هواپیمایی محبوب Ace Combat 7 نمایش داده شد که این بازی نز شامل بازی با پلی استیشن وی آر نیز بود و اینگونه لذت بازی چند برابر می شود. سپس شخصیت آکوما از بازی Street Fighter 5 برای خرید معرفی گردید . تریلری از مبارزه وی نمایش داده شد.

knack2 700x350

حالا قطعا Knack 2 با قابلیت کو اپ خیلی جذاب تر می شود

در ادامه با حضور شوهی یوشیدا روی صحنه که باعث شد حاضران به صورت ایستاده وی را تشویق کنند، یک عنوان بی نظیر که سالهاست منتظرش بوده ایم پخش شد. تریلری زیبا از Last Guardian که همه را به وجد اورد. بعد از اقای یوشیدا ۳ عنوان بسیار بسیار محبوب قدیم که ریمسترد شده اند معرفی نمود و همگان با دیدن نام آنها بسیار خوسحال شدند. ابتدا تریلری زیبا از بازی Parrappa The Rapper که ریمسترد شده بود پخش شد و سپس اعلام گردید دو بازی بی نظیر پی اس پی یعنی پاتاپون و لوکوروکو نیز ریمسترد خواهند شد. بعد از ان نوبت  به یک بازی کوآپ رسید دکه به نظر می رسید از نسخه اولش به واسطه همین قابلیت دو نفره خیلی جذاب تر باشد. عنوان Knack 2 که این بار اجازه بازی دو نفره را به شما می دهد معرفی شد و گیم پلی آن برای حاضرین پخش شد. سپس اقای یوشیدا اعلام کرد که بسیاری از طرفداران خواهان این بوده اند که شخصیت ریون در بازی زیبای Graviry Rush 2 قابل بازی باشد و به این ترتیب سازندگان بازی یک بخش داستانی کاملا جدید که تماما به شخصیت ریون و گذشته او و .. می پردازد ساخته اند که میتوانید وی را کنترل نمایید و نکته بهتر این بود که این بخش به صورت یک آپدیت رایگان عرضه خواهد شد. بعد از ان به سراغ استودیو پولیفونی دیجیتال رفتیم که عنوان Gran Turismo Sport را در دست ساخت دارند و در تریلر این بازی، به واقع همه چیز عالی به نظر می رسید و کیفیت گرافیکی بازی فوق العاده بود. تجربه این عنوان با پی اس وی آر قطعا بسیار عالی خواهد شد. سپس یک عنوان نقش آفرینی انحصاری بی نظیر به نام Ni No Kuni 2 نمایش داده شد که بسیار زیبا به نظر می رسید درست به مانند نسخه اول. در ادامه اعلام شد دو نسخه یاکوزا بعنی Yakuza Kiwami و نسخه ششم برای غرب منتشر خواهند شد. تریلری از بازی Nier Automata پخش شد که گیم پلی بازی در آن نمایش داده می شد. در ادامه شاهد ویدئوهایی از عناوینی مثل Nex Machine ،What Remains of Edith Finch ،Absolver ،Pyre ،DreadnoLig و عنوان زیبای سودا ۵۱ یعنی Let it Die بودیم که اعلام شد از همین امشب به صورت رایگان قابل بازی می باشد. بعد از ان به سراغ لازا کزافت رفتیم و اعلام شد که عنوان لارا کرافت گو نیز برای پلی استیشن ۴ و ویتا عرضه خواهد شد. در ادامه شاهد بازی هایی برای پلی استیشن وی ار بودیم از قبیل Starblood Arena و Windjammers.

gran turismo sport screenshots 5

تجربه گرن توریسمو اسپرت با وی آر بسیار هیجان انگیز خواهد بود

سپس نوبیت به یک نقش افرینی انحصاری بی نظیر رسید که سالن را با تریلر فوق العاده خود به وجد بیاورد. بازی جدید تکمو کوئی و تیم نینجا یعنی Nioh در تریلر جدید خود بسیار زیباتر از همیشه به نظر می رسید. بعد از آن بازی بیسبال MLB The Show 17 نمایش داده شد و بعد از آن نوبت به یکی از مورد انتظارترین بازی های سال اینده و یک انحصاری فوق العاده زیبا و قدرتمند رسید که حاضران را بسیار هیجان زده کرد. عنوان زیبای Horizon Zero Dawn که توسط گوریلا گیمز در دست ساخت است در تریلر جدید خود در این مراسم به واقع بی نظیر بود و از دیدن آن لذت بردیم. در نهایت شاون لیدن از حاضرین تشکر و خداحافظی کرد اما قبل از ر فتن اعلام کرد که سازندگان یک بازی دوست داشته اند تا در این مراسم بازی خود را برای طرفداران نمایش دهند. کسی فکرش را هم نمی کرد که عنوان قرار است معرفی شود که شاید اگر از طرفداران سونی رای گیری می کردند که دوست داری ادامه چه بازی ساخته شود به آن رای می دادند. تریلری از شاهکار جدید ناتی داگ یعنی The Last of Us: Part 2 بود که سالن را از منفجر نیز فراتر برد و مانند یک استادیوم فوتبال حاضران را هیجان زده کرد. تریلری بسیار زیبا که در آن هم الی و هم جوئل با یک موسیقی فوق العاده شنیدنی دیده می شدند و الی چند سال بزرگتر شده بود. این گونه ناتی داگ به مانند شروع مراسم که خود ان را شاهکارش یعنی آنچارتد شروع کرده بود با دیگر شاهکارش حسن ختامی عالی برای مراسم PSX 2016 اجرا نمود تا همه حاضرین با حالتی فراتر از خوشحالی سالن را ترک نمایند و این گونه مراسم Playstation Experience 2016 با موفقیتی ستودنی برای سونی و طرفدارانش به پایان رسید. این گزیده ای بود از آن چه در مراسم رخ داد که به طور خلاصه برای شما عزیزان شرح داده شد.

۳۰۷۳۸۳۰۷۹۷۵ ۹cabedd916 z

یک تریلر فوق العاده از Nioh پخش شد… یکی از آن انحصاری هایی که ارزش خرید کنسول را هم دارد.

به طور قطع در طول ۳ سالی که مراسم PSX  برگزار شده است این دوره برای من بهترین بوده است. از همان دوره اول این مراسم فهمیدیم که سونی در این مراسم معمولا بازی های خیلی بزرگ را برای بار اول معرفی نمی کند و خیلی وقت ها به نمایش بازی های بزرگی که قبلا معرفی شده اند و معرفی بازی های کوچکتر می پردازد و رونمایی از عناوین بزرگ را نیز برای نمایشگاهی مانند E3 که حالت رقابت دارد نگاه میدارد که البته این موضوع به نظر استراتژی درستی نیز می رسد زیرا که در اینجا رقابتی وجود ندارد. امسال نیز مراسم چنین پیش می رفت و کاملا برایم جذاب و زیبا و هیجان انگیز بود ولی خب طبق عادت منتظر بازی خیلی بزرگی برای اولین بار نبودم. حتی تیتر مقاله تحلیل را نیز انتخاب کرده بودم که “زیبا، هیجان انگیز اما قابل انتظار” بود. اما امان از آخرین بازی معرفی شده. زمانی که در تریلر آخر این مراسم متوجه شدیم که نسخه دوم شاهکار The Last of Us در راه است همانطور که سالن مراسم منفجر شد قلب من نیز به واقع از هیجان منفجر شد و این مراسم قابل اننظار را برایم تبدیل به مراسمی حتی زیباتر و برتر از E3 کرد. مطمئنا برای تمام طرفداران سونی و پلی استیشن نیز همینطور بوده است.

۳۰۴۲۶۰۱۳۶۴۵ c5569a625e h

یک تریلر عالی از Horizon Zero Dawn در مراسم پخش شد… بازی از همیشه زیباتر به نظر می رسد. سازندگان یک حیات وحش ماشینی کامل را در بازی خلق نموده اند… مبارزه با یک کروکودیل غول پیکر فلزی بسیار جذاب خواهد بود.

می دانید معرفی The Last of Us: Part 2 یعنی چه؟ یعنی منفجر کردن یک سالن، یعنی سورپرایز کردن یک مراسم، یعنی سورپرایزی که نه تنها برای موفق کردن یک شرکت در یک مراسم کافی است بلکه ان مراسم را تبدیل به یکی از به یادماندنی ترین مراسم برای آن کمپانی و طرفدارانش می کند. این همان کاری بود که سونی با معرفی The Last of Us: Part 2 برای مراسم PSX 2016 انجام داد و باعث شد تا از یک جلسه و یک شوی قابل انتظار تبدیل به یکی از خاطره انگیز ترین مراسم برگزار شده توسط سونی گردد و تمام طرفداران این شرکت و حاضرین در سالن با لبخند ملیحی از رضایت پایان مراسم را نظاره کنند و بازخورد خیلی مثبتی از آن دریافت نمایند که این بازخورد مثبت طرفداران منجر به دریافت بازخورد مثبت برای سونی می شود. بدون شک بسیاری از نویسندگانی که در موقع پخش مراسم در حال مرور کردن مقاله ای که میخواهند برای تحلیل مراسم PSX 2016 بنویسند در ذهن خود بودند، در پایان مراسم آن مقاله ذهنی را کاملا کنار گذاشته و از ابتدا با هیجانی چند برابر شروع به نگارش آن کردند زیر پایان نمایش همه چیز را به طور گسترده ای تغییر داد. نمونه اش خود بنده! زمان پخش مراسم در حال فکر کردن به این بودم که احتمالا در مقاله ام خواهم نوشت “سونی سومین مراسم PSX را نیز مطابق همان طور که از این مراسم همیشه انتظار داشته ایم برگزار کرد، یغنی زیبا، پر از بازی های بزرگ که قبلا معرفی شده بودند، پر از معرفی بازی های جدید کوچک و بسیار محبوب و همینطور پرداختن به بازی های واقعیت مجازی. در واقع سونی هیچ کار جدیدی را در این مراسم انجام نداد و به مانند سال های گذشته طرفداران را خوشحال اما نه پر از شور و حال و هیجان به خانه فرستاد.” اما آخر مراسم بود که کل این نوشته تغییر کرد و کلا به کنار رفت. سونی سورپرایز کرد، آن هم چه سورپرایزی. خذای من! The Last of Us: Part 2! باور نکردنی است. الی چه بزرگ شده است… جوئل هم هست. داستان این بار چیست؟

txp9byibpzh3ycusxa6ivc 1200 80

معرفی این بازی می تواند کل یک مراسم را به رستگاری برساند… می تواند یک سالن و یک جامعه را به حد انفجار از هیجان برساند… می تواند یک نسل را فتح کند… بله، این The Last of Us: Part 2 است.

در نهایت باید گفت سونی مراسمی برگزار کرد که نه تنها طرفداران را بسیار خوشحال و راضی کرد، بلکه این توانایی را داشت که بسیاری از گیمرهای دیگر را نیز به سمت خرید کنسول پلی استیشن جذب نماید. یک ترکیب عالی از بازی های بزرگ مثل Resident Evil 7 و Nioh، بازی های کوچک تر مثل What Remains of Edith Finch و Absolver، بازی های ریمسترد شده کلاسیک مثل Crash Bandicoot و Wipeout Omega Collection و همینطور بازی های بسیار بزرگ مانند The Last of Us: Part 2 و Uncharted The Lost Legacy و Horizon Zero Dawn باعث شدند تا PSX 2016 نه تنها تبدیل به برترین دوره این مراسم شد، بلکه یکی از برترین نمایش های سونی در تاریخ را شاهد بودیم که فکر می کنم حتی یک طرفدار سونی را نیز در دنیا ناامید نکرده باشد. سونی در این مراسم فوق العاده عمل کرد و بی شک دلیلی اصلی و نقطه عطف این مراسم معرفی The Last of Us: Part 2 بود که موجی از هیجان و شادی و شور را در دنیا به راه انداخت. اکنون بهترین زمان است که عاشق پلی استیشن باشید و به خود برای داشتن این کنسول افتخار کنید… من که به اندازه ۲۱ سال با این افتخار همراه بوده ام و این نام در قلبم هک شده است. شما چطور؟

Haj_Hossein

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا
سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا
سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا
سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا
سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا
سورپرایزی برای یک نسل... ما عاشق پلی استیشن هستیم... | نگاهی به نمایش سونی در مراسم PSX 2016 | گیمفا