TGA 2016| بازی Death Stranding با رزولوشن ۴k نیتیو برروی پلیاستیشن ۴ پرو اجرا خواهد شد
امروز، روز هیجانانگیزی برای کسانی که منتظر عنوان پرانتظار Death Stranding هستند، بوده است. در طول مراسم The Game Awards 2016، هیدئو کوجیما تریلر جدیدی را از بازی به نمایش گذاشت که بسیاری از افراد را شگفتزده کرد.
اما این تنها چیزی نبود که کوجیما در طول مراسم از آن رونمایی کرد. مدت کوتاهی پس از پخش تریلر، Geoff Keighley به عنوان میزبان این مراسم تایید نمود Death Stranding با رزولوشن ۴k نیتیو برروی کنسول پلیاستیشن ۴ پرو اجرا خواهد شد.
همچنین هیدئو کوجیما در PlayStation Experience 2016 هم حضور خواهد یافت و جزئیاتی بیشتری را از بازی به اشتراک میگذارد. نورمن ریداس نقش شخصیت اصلی بازی را بر عهده دارد اما چیز زیادی راجع به شخصیت او نمیدانیم.
کوجیما اخیرا گفته بود مرگ و زندگی بخشی از بازی خواهند بود و او قصد دارد پیچ و تابهای جدیدی را به این ایده اضافه کند:
در بازیهای آرکید، چنین ایدهای وجود دارد که میمیرید و دوباره در یک بخش جدیدی زنده میشوید و بازی را شروع میکنید. چنین چیزی طی ۳۵ سالی که من مشغول بازیسازی هستم، تغییری نکرده است. در Death Stranding، مرگ و زندگی بخشی از آن خواهند بود اما من میخواهم پیچ و تابهای مختلفی را به این ایده بدهم.
تاریخ انتشاری برای Death Stranding اعلام نشده اما هیدئو کوجیما طی اشارات خود گفته که بازی در سال ۲۰۱۸ برروی کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر میشود.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات