دیجیتال فاندری: پورت نسخه رایانه‌های شخصی Dishonored 2 آنقدر ضعیف است که نباید عرضه می‌شد

۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

اخیرا دیجیتال فاندری مدعی شده که پورت بسیار ناموفق بازی Dishonored 2 بر‌روی رایانه های شخصی یک خرابکاری کامل است‌ و نباید با این وضعیت منتشر می‌شد.

در یک آزمایش اخیر که برروی بازی انجام شد و تمامی جوانب ان را مورد بررسی قرار داد، این تست بازی را “پایین رده” و “بسیار ضعیف” تلقی می‌کند و توضیح می‌دهد که استودیو آرکین (سازنده بازی) باید خیلی بیشتر از یک به‌روزرسان ساده زحمت بکشد تا تمام مشکلات بازی برطرف شود.

رییس دیجیتال فاندری، آقای ریچ لدبتر می‌گوید:

“خیلی عجیب است که بدانیم این بازی از موتور یکسانی که در بازی Doom 2016 استفاده می‌شده، استفاده می‌کند. این درحالی‌ست که عنوان DOOM در سخت افزار یکسان قابلیت اجرا در رزولوشن ۴K و بالاترین تنظیمات گرافیکی با بیش از ۱۰۰ فریم بر ثانیه را دارد.”

گفته می‌شود که نسخه ی پلی استیشن ۴ پرو این بازی هم‌اکنون از لحاظ گرافیکی و بی عیب نقص بودن بر ۳ کنسول دیگر غلبه کرده و پیشتاز است، ولی مشکلات جدی فریم ریت زمانی که دشمنان زیادی در صفحه وجود دارد دیده می‌شود.

و دیجیتال فاندری ادامه می‌دهد:

“۲۰ فریم بر ثانیه تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست”

بازی Dishonored 2 هم اکنون برای کنسول‌های نسل هشت و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید