اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا
اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا
اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا
اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا

اولین تصاویر تبلت موتورولا

کسری نراقی
۱۵:۴۲ ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا

در حالی که همه نگاه‌ها به نکسوس‌اس گوگل و آندروید ۳/۲ جلب شده، موتورولا این توجه را با ‌عرضه تبلت خود که قرار است نگارش سوم آندروید روی آن اجرا شود، شکست.

آندروید ? نخستین نگارش آندروید خواهد بود که برای تبلت‌ها مناسب است و کسانی که آن را به دست می‌گیرند، احساس نخواهند کرد یک موبایل غول‌پیکر در دستانشان است.


کیبورد و ماوس برای اکس‌باکس

گیمر‌های کامپیو‌تر به شما می‌گویند که هیچ راهی برای بازی کردن گیم‌های اول شخص وجود ندارد، مگر این که از کیبورد و ماوس استفاده کنید. بنابراین اگر XBOX 360 دارید و اوضاع‌تان در بازی‌هایی مثل کال‌آو‌دوتی یا هیلو (به دلیل کنترلر‌های کنسول) خوب نیست، XIM3 وسیله‌ای است که به دردتان می‌خورد. XIM3 به زبان ساده‌تر یک آداپتر به همراه یک نمایشگر LCD است که ماوس و کیبوردتان را به آن وصل می‌کنید و کنترلر کنسول اکس‌باکس‌??? را برایتان شبیه‌سازی می‌کند. دقت برنامه‌نویسی این وسیله به حدی است که برای هر بازی به شکل جدا و مناسب‌ همان بازی کنترل کاربر روی دکمه‌ها تعریف می‌شود. برای مثال دقت کنترل یک بازی اول شخص همچون مادرن وارفر ? قابل قیاس با بازی ساده‌تری مثل گیاهان بر علیه زامبی‌ها نیست.

هنوز قیمت دقیقی برای XIM3 تعریف نشده، اما Slashgear پیش‌بینی کرده که قیمت آن از دستگاه اوریژینالXIM2 که در زمان به بازار آمدنش ??? دلار قیمت داشت بیشتر خواهد بود. شاید قیمت بالایی به نظر بیاید یا حتی برخی آن را نوعی کلاهبرداری بدانند، اما به هر حال چنین دستگاهی نوعی ارتقای کیفیت برای گیمر‌ها به شمار می‌رود.

نت‌بوک‌هایی که بلندگو‌هایش ضعیف نیست

وقتی به نت‌بوک‌ها فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید دستگاه‌هایی کوچک، ضعیف و ارزانقیمت است. مسلما انتظار همه ما از نت‌بوک دستگاهی است که بلندگو‌هایش صدای بازی‌های آتاری دهه ?? را می‌دهد. ما همیشه انتظار داریم نت‌بوک‌ها صدایی با کیفیت پایین‌تر از لپ‌تاپ‌های بزرگ داشته باشند. این دقیقا وضعیتی است که شرکت توشیبا می‌خواهد آن را تغییر دهد.

ممکن است در اولین نظر نت‌بوک توشیبایNB520 مثل هر مدل قدیمی‌تر نت‌بوک‌هایی که می‌شناسیم به چشم بیاید، اما با یک نگاه دقیق‌تر متوجه بلندگو‌هایی قوی می‌شویم که روی جای دستی دستگاه تعبیه شده و مهم‌تر این که این بلندگو‌ها عادی نیستند. آنها بلندگو‌های طراحی شده هارمن کاردن هستند که خروجی صدای ? واتی دارند و صدای پیشرفته دالبی را پشتیبانی می‌کنند. به طوری که هنگام گوش کردن موسیقی مورد علاقه‌تان می‌توانید لرزش بلندگو‌ها را زیر دستتان حس کنید.

علاقه‌مندان موسیقی بسرعت خواهند فهمید که این تنها یک معنا می‌تواند داشته باشد: «از موسیقی دلخواه‌تان با کیفیت تمام لذت ببرید.»

عکاسی بهتر با آیفون

اگر گوشی‌های آیفون ? یا ? دارید و کمی حسودیتان می‌شود که آیفون ? از فلش‌های LED بهره می‌برد از آی ـ فلاش استفاده کنید.

آی ـ فلاش یک فلاش الحاقی است که به پورت ?? پین آیفون شما وصل می‌شود و دکمه روشن و خاموش دارد که به شما این امکان را می‌دهد از آن به عنوان نور معمولی فلاش یا به عنوان فلاش دوربین که هنگام عکس گرفتن فعال می‌شود استفاده کنید.

آی ـ فلاش به شما این امکان را می‌دهد که در هوای آفتابی از سوژه‌هایی که در سایه قرار دارند جزییات بیشتری در عکس خود ثبت کنید. قیمت فعلی آی ـ فلاش ?? دلار اعلام شده است.

شارژ بی‌سیم همه‌ چیز

بیشتر دستگاه‌های کوچک را نمی‌توان از طریق بی‌سیم شارژ کرد، اما الکتروهاب ایده‌ای است که با کمک ۲ باتری قلمی می‌توان هر دستگاهی را از گوشی موبایل گرفته تا پخش‌کننده ام‌پی‌تری شارژ کرد. هنوز جزئیاتی از نحوه تولید یا قیمت این دستگاه منتشر نشده است.

شارژر بادی

می‌شود گوشی‌های آیفون ? را به کمک نیروی باد شارژ کرد. این کار به وسیله شارژری به اسم «آی ـ فن» انجام می‌شود. آی ـ فن یک فن کامپیو‌تر است که به شکل قاب پلاستیکی یک آی ـ فون ? درآمده است. طراح آی ـ فن اعلام کرده است که شارژ کامل گوشی‌اش به کمک این فناوری ? ساعت به طول انجامیده است.

فناوری فعلی‌ سه‌بعدی یا یک شوخی قدیمی؟

تصاویر سه‌‌بعدی استریوسکوپی چیزی جز عمقی مصنوعی نمی‌دهند. برخلاف آنها، نقشه‌های هولوگرافیک نمایانگر تصاویر سه‌‌بعدی جدی‌تر است. این نقشه‌ها از تصویرهای راه راه به وجود آمده‌اند و نیازی به عینک یا وسیله کمکی دیگری ندارند. شما می‌توانید از بالا، پایین یا اطراف به تصاویر این نقشه‌ها نگاه کنید و هر بار تصویر متفاوت و دقیقی با جزئیات بالا ببینید. حتی می‌شود شبکه‌های مختلفی از اطلاعات را در هر کدام از هولوگرام‌ها جاسازی کرد تا بتوان داخل ساختمان‌های درون نقشه را هم دید.

پیانو در همه‌جا

دستکش‌هــــــای الکترونیکی جدیدی طراحی شده که اگر آنها را دستتان کنید و با انگشتتان روی هر سطحی بزنید، صدای موسیقی واقعی تولید می‌شود. هر انگشت صدای یک نت خاص را می‌دهد و صدای ? ساز مختلف را می‌توان با این دستکش‌ها تولید کرد. ?? ریتم پیش‌ساخته و ? آهنگ ضبط شده هم روی نرم‌افزار این دستکش‌ها وجود دارد. این دستکش‌ها در سایز‌های مختلف وجود دارند و فعلا می‌توان آنها را به قیمت ?? دلار خریداری کرد.

منبع : کلیک

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا
اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا
اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا
اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا
اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اولین تصاویر تبلت موتورولا - گیمفا