یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازیبازان The Division
احتمالا از مشکلی که یوبیسافت چند ماه است با آن درگیر است اطلاع دارید. یوبیسافت چندین ماه است که در حال تقلا است تا توسط شرکت ویوندی(Vivendi) تصاحب نشود. برای اطلاعات بیشتر از این موضوع میتوانید مصاحبهای که گیماسپات با ایو گیلموت دوماه پیش انجام داده بود را مطالعه کنید.
به تازگی PCGamesN یک بیانیه جدید از یکی از اعضای اصلی یوبیسافت خانم اَن بلاندل منتشر کرده که به طور عمقی توضیح میدهد که چگونه در صورت تصاحب یوبیسافت توسط ویوندی ، یوبیسافت دیگر همان شرکت قبلی نمیشود.
فکری که اکنون در سر من میگذرد این است که من در حدود ۲۰ سال است در یوبیسافت مشغول هستم و میدانم چیزی که باعث موفقیت این شرکت در ۳۰ سال گذشته شده است مستقل بودن آن و خودگردان بودن آن است. ما در بحث فروش گاهی اوقات ریسک زیادی میکنیم. همان طور در رابطه با اعضای تیم سازنده که یک ریسک بود. مردم به این تیم نگاه میکنند و میگویند «شاید این نتیجهای نداشته باشد ، یک بازی مسابقهای دیگر؟ چه فکری در سرتان است؟»
من فکر میکنم این همان نکتهای است که یوبیسافت را بسیار متفاوت کرده است و اگر بخواهم شخصی سخن بگویم فکر میکنم این چیزی است که ما هستیم. این چیزی است که میخواهیم بمانیم و این چیزی است که ما را موفق کرده و باعث شده بتوانیم بازیهای متنوعی در طول ۳۰ سال عرضه کنیم.
تا الان که وضعیت خوب است چرا که بازیبازان هنوز با ما هستند و بنده با بودن به مدت ۲۰ سال در این شرکت میدانم که اگر استقلال ما را بگیرید و راه و روشی که ما در آن ریسک میکنیم و چیزهای جدیدی ابداع میکنیم را بگیرید بنابراین این دیگر همان یوبیسافت همیشگی نخواهد بود. حداقل برای من دیگر نخواهد بود.
بلاندل همچنین درباره عنوان Tome Clancy’s The Division صحبت کرد و تایید کرد که آمار بازیبازان این عنوان بعد از عرضه آپدیت ۱.۴ دوباره افزایش یافته و به آمار پس از عرضه بازی رسیده است.
بعد از عرضه آپدیت ۱.۴ ما به آمار بازیبازان در زمان عرضه رسیدیم چرا که در آن زمان به نظر مردم تحت تاثیر قرار گرفته بودند.
بعضی از بازیبازان از آن چیزی که پیشبینی میکردیم زودتر بازی را ترک کردند و ما مجبور شدیم که آن تصمیم سخت را بگیریم و بین دو راه یکی را انتخاب کنیم. یک راه فراهم کردن مستمر بستههای الحاقی و محتویات اضافه بود و راه دیگر صبر کردن برای یک مدت زمانی و درست کردن همه چیز و سپس عرضه محتویات بیشتر بود.
و ما راه دوم را انتخاب کردیم و جامعه بازیبازان با اینکه در ابتدا از به تاخیر افتادن بسته الحاقی بعدی کمی ناامید شده بودند اما به طور کلی از این موضوع رضایت داشتند و خشنود بودند. ما یک تیم را موظف برای این کار کردیم و سپس از یک سرور عمومی آزمایشی برای تست ابتدایی آپدیت و گرفتن بازخوردها استفاده کردیم تا اطمینان پیدا کنیم که نیازهای بازیبازان را بر طرف میکند. آمار بازیبازان این عنوان به نقطه امیدوارکنندهای رسیده و همچنین ما امیدواریم که بازیبازان بیشتری را ببینیم که به این بازی برگشتهاند.
عنوان The Division اخیرا آپدیت شماره ۱.۵ را نیز بر روی ایکسباکس وان و رایانههای شخصی دریافت کرده و هفته آینده برای پلیاستیشن ۴ عرضه میشود. همچنین یوبیسافت اخیرا هم جشن ۳۰ سالگی شرکت خود را گرفته بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات