تیک-تو: عناوین ناامیدکنندهای چون Battleborn و Evolve معرف کیفیت بالای تیک-تو نیستند
همانند تمامی ناشران، شرکت تیک-تو عناوین بسیار خوبی انتشار داده و همچنین درکنار آنها عناوین ناامید کنندهای چون Battleborn و Evolve نیز دیده میشود. حال مدیرعامل تیک-تو به این نکته اشاره میکند که این بازیها معرف کیفیت بالای تیک-تو نیستند.
استراس زلنیک در کنفرانس اخیر، صبحتهای بسیاری در رابطه با صنعت بازیهای ویدیویی کرده است. او درباره کیفیت بالای تیک-تو چنین میگوید:
ببینید بهنظرم کار ۲K عالی بوده است. بهنظرم وقتی عناوین بسیار زیادی را انتشار میدهید، همه آنها موفق نخواهند شد بعضی همانند Battleborn و Evolve ناامیدکننده میشوند. اگرچه Evolve وضعیتش متفاوت بود. ما این بازی را از THQ هنگام برشکستگیاش خریداری کردیم و سپس توسط استودیویی خارج از ۲K و تنها با نظارت آن ساخته شد پس وضعیتاش کاملا متفاوت است. ما میدانستیم که وضعیت Evolve بسیار غیرعادی است اما تصمیم گرفتیم ریسک کنیم و ما از اینکه مصرف کنندگان بازخوردی خوبی به آن نداشتند، متعجب نشدیم.
Battleborn ناامید کننده بود. ما این را بهصورت رسمی و عمومی گفته بودیم اما گمان نمیکنم که بخاطر این عنوان بتوانیم کیفیت بازیهای تیک-تو را زیر سوال ببریم. تیک-تو شرکتی است که برای شما Civilization را آورده، بازی که متای آن بالای ۹۰ است. همچنین سری بسکتبال ما که بازهم امتیاز بالای ۹۰ دارد. XCOM 2 و دیگر بازیهایمان که بازخوردهای فوق العاده داشتهاند.
زلنیک در ادامه به این نکته اشاره داشت که همه بازیها عالی نخواهند شد و با اینکه شرکت نام مورد اعتماد و قدرت تبلیغاتی بالایی دارد و میتواند از نظر فروش، هزینه از دست رفته را بازگرداند اما هدف آنها همواره افزایش کیفیت خواهد بود.
ما یک شرکت سرگرمی هستیم و همه چیز قرار نیست که درست از آب دربیاید. ما خواهان داشتن با کیفیتترین عناوین و محصولات هستیم و همواره نیز برای رسیده به آن تلاش میکنیم اما گاهی این اتفاق نمیافتد.
خوشبختانه ما از قدرت تبلیغاتی و رسانهای بالای بهره مند هستیم پس اگر نتوانیم بازی فوق العادهای عرضه کنیم میتوانیم از طریق تبلیغات هزینه صرف شده را بازگردانیم. برای مثال یکی از عناوین سری WWE نتوانست نمرات خوبی دریافت کند اما بازهم در آن سال توانستیم تعداد بالایی WWE بفروشیم.
پس شرکت ما در وضعیتی قرار دارد که اگر حتی نتواند عنوانی عالی را عرضه کند، میتواند از نظر مالی موفق باشد. اما اشتباه برداشت نکنید، هدف ما همواره ساخت عناوین انقلابی و فوق العاده است اما گاهی نمیشود به آن چیزی که در نظر داشتیم، برسیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
چقدر حرف میزنه این تیک-تو 😐 ولی جدا از این حرفای جالبی زده باهاش موفقم.
از این شرکت متن.فرم…مخصوصا تو این چند وقته که دیگه گن.داشون همه جا بیچیده
مرده شورتونو ببرن با کشتی کج تون :reallyangry: :reallyangry: :no:
داداش راکستار هم متعلق به همین شرکته
امیدوارم دیگه سری xcom رو خراب نکنن، فقط اون بازی سالم مونده که با انتشارش رو کنسول ها حسابی حال کردیم :-* 😛
اگه این بازیا معرف کیفیتتون نیست پ چی معرفتونه میشه بگی
بازیایی مثل gta و red dead معرف کیفیتشونه چون راک استار هم زیر دست تیک توئه
اونا مستقل عمل میکنن و تیک تو دخالت نداره تو کارشون وگرنه الان ضربه مهلکی رو نوش جان کرده بودیم ما گیمر ها :laugh:
بازیا معروفشون مثل BIOSHOCK ، CIVILIZATION ، DARKNESS ، BORDERLANDS ، SPEC OPS: THE LINE
همانند تمامی ناشران، شرکت تیک-تو عناوین بسیار خوبی انتشار داده و همچنین درکنار آنها عناوین ناامید کنندهای چون Battleborn و Evolve نیز دیده میشود “”اینجا اشتباه وجود داره “”همانند تمامی ناشران””؟؟!! بلیزارد عنوان نامید کننده ندادشته تا حالا 😉