Assassin’s Creed بعدی رویکرد تازهای در بخش داستان سرایی خواهد داشت
یوبیسافت همیشه یک فرمول را دنبال میکند، تمرکز بر روی ساختن دنیای بازیهایش به جای تمرکز بر روی داستان. نسخه بعدی Assassin’s Creed اولین پروژه یوبیسافت خواهد بود که مسیر جدیدی را در پیش گرفته است. مدیر بخش خلاقیت و نوآوری یوبیسافت، Serge Hascoet در مصاحبه ای با Le Monde اظهار کرد:
اهمیت بازی کمتر خواهد شد. چیزی که برای من جذاب است ساختن دنیایی است که برای خودم جالب باشد، حتی به عنوان یک توریست. تنها تا آن است زمان که شخصیت های بازی برای بازیکن جذاب به نظر میرسند. سپس این کار بر عهدهی بازیباز خواهد بود تا به آنها جان ببخشد.
Hascoet در مورد نقشه یوبیسافت درباره طراحی هر بازی به روش “کارخانه حکایت سازی” یاد کرد. رویکردی که یوبیسافت برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ و زمانی که درحال توسعه Farcry 4 بود در مورد آن صحبت کرد. ایدهای که اساس و پایه آن این بود که ابزار و وسایل در اختیار بازیباز قرار داده شود تا آنگونه که خود شخص میخواهد از بازی لذت ببرد، به جای اینکه سازندگان به آنها دیکته کنند که آنها باید چه کاری انجام دهند.
من نمیخواهم بازیباز درون داستانی برود که توسط شخص دیگری خلق شده است. ما قبلا بازیهایی شبیه به این داشتهایم. چیزی که من میخواهم این است که ما بیشتر و بیشتر به بازیکن اجازه دهیم که خود داستانی را بنویسد که در یک هدف بلند مدت ایجاد کردهاند. شناسایی فرصتهایی که به روی آنها باز است تا انتخاب کنند، نه دنبال کردن مسیری که ما در مورد آن برای آنها تصمیم گرفتهایم.
این فلسفه بازتاب روشی است که مردم امروزه بازی میکنند، ارسال کلیپها و گیفها به سایت هایی مثل یوتیوب، توییتر و تامبلر. Hascoet به طور مشخصی اظهار کرد که میل شدیدی دارد که بازی های یوبیسافت به بازیکنان اجازه بدهد خودشان در مورد روش اشتراک گذاری تصمیم بگیرند.
سریهایی مانند Farcry و Assassin’s Creed روایتهای فراگیری را در بازیهایشان ارائه میدهند. هر مرحله در Assassin’s Creed با یک صحنه سینمایی آغاز میشود که سعی میکند به روشی داستان بازی را توضیح دهد. Hascoet میگوید:
دیدن این صحنههای سینمایی غیرتعاملی من را آزار میدهد چرا که قدرت بیان داستان به روش خودم را از من میگیرد.
این تغییر از نسخه بعدی Assassin’s Creed شروع خواهد شد، که برای عرضه در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.
سازندگان برای نسخه بعدی Assassin’s Creed سیستمی طراحی کردهاند که آنچه من در بازی انجام دهم در لحظه تغییر خود را اعمال نمیکند، بلکه در دراز مدت تغییر خود را خواهد گذاشت.
همچنین وی در پایان گفت:
کارهای من دنیا را تغییر خواهد داد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
نظرات