Fallout 4 در بهروزرسانی بعدی خود از پلی استیشن ۴ پرو پشتیبانی خواهد کرد
در بهروزرسانی اخیر Fallout 4 شاهد اضافه شدن مادها هستیم و حال بتسدا اعلام داشت که با بهروزرسان بعدی Fallout 4 شاهد پشتیبانی این بازی از پلی استیشن ۴ پرو خواهیم بود.
در این ماه بود که شاهد عرضه کنسول قدرتمند پلی استیشن ۴ پرو با قیمت ۳۹۹ دلار بودیم و حال عناوین مختلفی درحال استفاده از قدرت پردازشی جدیدی هستند که در اختیارشان قرار داده شده. پیشتر شرکت بتسدا به طرفداران قول پشتیبانی Fallout 4 از پلی استیشن ۴ پرو را داده بود و حال شاهد آن هستیم که در بهروزرسانی بعدی Fallout 4 این پشتیبانی در دسترس قرار میگیرد. بتسدا هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه بهروزرسان مشخص نکرده است.
بازیبازان پلی استیشن ۴ منتظر بهروزرسان پرو برای Fallout 4 باشند.
این بهروزرسان همانند Skyrim عنوان Fallout 4 به رزولوشن ۴K نمیرساند اما شاهد افزایش کیفیت بافتها و نورپردازی بازی خواهیم بود. همچنین فریمریت بازی نیز از ثبات بیشتری بهره خواهد برد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
الان بازی هایی که جدیدا اومدا مثله واچ داگز ۲،میبینیم که هیچ تفاوتی انچنانی ندارن.این رو میتونیم بزاریم که مسولان یوبی سافت وقته این رو نداشتن که رو نسخه پرو کار کنن.به نظر من در اینده شاهد تفاوت های چشم گیر تری خواهیم بود.تا یه مدت دیگه سازنده ها نهایت استفاده رو از سخت افزار پرو میکنن.فعلا یکمی نا اشنان.طبیعیه.بعد این که بازی ها در حال ساخت بودن یه جورایی دیگه مراحل ساختشون به پایان رسیده بوده و بعد در روند پشتیبانی از پرو قرار گرفتن.فرصتی نداشتن که رو نسخه پرو کار کنن.بازی هایی که از این به بعد با وجود پرو از ابتدا،درروند ساخت قرار بگیرن مطمئنا تفاوت ها فاحش میشن
در این که در آینده تفاوت بازی ها بین PS4 و PS4PRO بیشتر میشه شکی نیست ولی از اولم قرار نبوده تفاوت زیاد باشه ! بیشترین تفاوت هم تو فریم و رزولوشن و تکنیک های سنگین مثل Anti-alising هست
کلا اختلاف کلی دو کنسول اونقدری نیست که تفاوت های خیلی فاحش ایجاد کنه
هدف سونی هم بیشتر به نظرم ۶۰ فریم فول اچ دی بوده از اول و بیشتر ۴k جنبه تبلیغاتی داشته براشون
کلا دلیلی نداره که کسی که ۴ معمولی داره بره پرو بخره هدف سونی هم این نیست که دوباره دارندگان ۴ رو به سمت پرو بیاره بیشتر هدفش افزایش عمر نسل فعلی و همینطور جذب اونایی که تازه میخوان کنسول بخرن
خب این که بخواد کاربراش نرن سمت پی سی مجبوره گرافیک بازی هاشو هر چه بیشتر به پی سی نزدیک کنه.این یعنی استفاده نهایت قدرت از پرو.در اینجا چون قدرت ps4 کمتره،از غافله عقب میمونه.اونجاس که تفاوت ها ایجاد میشه بین دو کنسول
اولویت قدرت در کناره قیمته. اگه قرار بود فقط با PC رقابت کنه باید یه کنسول قوی تر میساخت در نتیجه قیمت هم میرفت بالا و تفاوت بین PS4 معمولی و پرو خیلی زیاد میشد. برای همین قدرت فعلیه پرو کافیه. تفاوت هم با PC اونقدر زیاد نیست که بقیه بخوان بخاطر قدرت برن سمت PC. اگه کسی بخواد پیسی بخره مطمئنن دلیلش چیز های دیگه مثل استیم و بازی های استراتژیک و آزادی عمل بالاست ! یا قابلیت های انحصاری انویدیا
واقعا ماد یک چیز ضروریه برای همچین بازیی. الان من خودم نیم کیلو ماد رو فال اوتم ریختم به اضافه ی کل آپدیت ها و دی ال سی ها . لولم ۴۸ ته . دوستانی که بلد نیستم رو نسخه ی pc چجوری میشه ماد ریخت رو اسمم کلیک کنن . تشکر