بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا
بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا
بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا
بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا

بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد

امیرحسین اعتمادیان
۱۶:۵۴ ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
بروزرسان جدید بازی dishonored 2 منتشر شد

همانطور که می‌دانید چیزی تا عرضه بازی مورد انتظار Dishonored 2 نمانده است با این حال به‌تازگی گزارشاتی مبنی بر عملکرد نامطلوب این بازی بر روی کارت‌های گرافیک AMD بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شده است. در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

به نظر می‌رسد داستان مشکلات بی‌پایان عناوین بزرگ با رایانه‌های شخصی تمامی ندارد! بازی Dishonored 2 یکی دیگر از عناوین بزرگی که در حال حاضر با مشکلاتی در رابطه با اجرا بر روی رایانه‌های شخصی روبرو شده است البته این موضوع تاکنون فقط برای دارندگان کارت‌های گرافیک AMD صدق می‌کند. به گفته کسانی که بازی را زودتر از تاریخ انتشار بازی تجربه کرده‌اند، عنوان Dishonored 2 در زمینه بهینه سازی بازی برای رایانه‌های شخصی در سطح عالی ظاهر نشده است، در زمان اجرای بازی بارها مشاهده شده است که نرخ فریم بازی با افت مواجه میشود و این اتفاق بر روی عملکرد بازی نیز تاثیر گذار ظاهر خواهد شد حتی در سیستم‌های قدرتمند با پایین ترین تنظیمات نیز این مشکلات به وضوح مشاهده می‌شود.

بازی Dishonored 2 یکی از عناوینی است که از بسیاری از تکنولوژی‌های کارت‌های گرافیک انویدیا به خوبی پشتیبانی می‌کند. این موضوع برای همه آشکار بود که بازی با همین کیفیت بر روی کارت‌های گرافیک AMD اجرا نخواهد شد اما این عملکرد پایین بسیار دور از انتظار بازیبازان می‌باشد.خبر خوب برای دارندگان کارت‌های گرافیک AMD این است که در زمان انتشار بازی یک بروزرسانی انجام خواهد شد و این امکان وجود دارد تا شرکت AMD نیز بروزرسانی جدیدی برای کارت‌های خود منتشر کند تا بدین ترتیب بسیاری از مشکلات فعلی در زمان اجرای بازی برای این دسته از بازیبازان برطرف شود.

عنوان Dishonored 2 دنباله‌ای بر قسمت اول بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد می‌باشد و قرار است اواخر این هفته برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا
بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا
بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا
بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا
بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Moriarty گفت:

    ری.ده بهینه سازیش برای پی سی . دوتا کارت ۱۰۸۰ فقط ۹۲فریم میده 😐 دوتا rx 480 هم ۴۵فریم 😐 حدود ۶گیگ هم vram میکشه از کارت :sweat:

  • ALi_O_O گفت:

    《《به نظر می‌رسد داستان مشکلات بی‌پایان عناوین بزرگ با رایانه‌های شخصی تمامی ندارد! بازی Dishonored 2 یکی دیگر از عناوین بزرگی که در حال حاضر با مشکلاتی در رابطه با اجرا بر روی رایانه‌های شخصی روبرو شده است 》》
    چرا اینو نوشتین ؟
    مگه خود گیمفا برسی عملکرد بازی ها رو نمیزاره ؟
    گیرز ۴ بهینه سازی فوق العاده
    بتلفیلد ۱ بازم بهینه سازی عالی
    کالاف بازم بهنیه سازی خوب
    همه اینا رو ول کردین ؟ یک بازی که مشکل داره رو چسبیدین !!!
    بعد از لفظ همه بازی ها استفاده کردین ؟
    این تبلیغات منفی محسوب میشه برای اون کسانس که اگاهی زیادی از پی سی ندارن

  • Saeed گفت:

    خود بازی چطوره؟
    امیدی بهش هست؟
    سرگرم کننده هست؟مثل نسخه ۲۰۱۲ یا بهتره.بدتره.
    مشکلات که حل میشه.
    محتواش چطوره

  • mohamad 47 گفت:

    من چند وقت پیش میخواستم پول پسنداز کنم یه پی سی در کنار پرو که میخوام بخرم جمع کنم.حالا تو این چند وقتی که بازی هایی مثله مافیا و این بازی و چند تا دیگه رو دیدم که بهینه سازی نمیشن و اینا تصمیمم ثوض شده.همون پرو رو میخرم بعدا اون پولیرو میخواستم بدم پی سی میرم یه تی وی ۴k میگیرم

    • HQ.PC گفت:

      mohamad47@
      شما اگه پلتفرم pc رو بی نقص تصور کنید باید بگم که بشدت اشتباه میکنید … متاسفانه تعداد پورت های ضعیف و معمولی نسبت به پورت های خوب و عالی در پلتفرم pc زیاد هست … بنده چند سال از عمرم رو از پلتفرم pcاستفاده میکردم و میکنم اما به هیچ وجه نمیتونم بگم این پلتفرم اسطوره و بی نقص هست …کاریم به چند تا تازه به دوران رسیده ندارم که هی ۱۲۰fps و high end و ۱۴۴Hz و… میکنن چون مطمعن هستم که هیچی نمیدونن همین الان انلاین بازی کردن بتلفیلد ۴ برایم تقریبا داره غیر ممکن میشه به اطف تحـریـم شدن اورجین برای من pcgamer ایرانی (خوشبختانه رو کنسول به راحتی کنسول گیمر های عزیز میتونن بازی کنن)
      این همه گفتم که بگم به حرف کسی گوش نکن از پلتفرمی که خوشت میاد استفاده کن چون انتخاب پلتفرم بشدت سلیقه ای هست :rose: به حرف های چرـت منتقدا گوش نکن یادمه یکیشون گفته بود ((سونی و ماکرو به زور تا اخر نسل ۲۰ میلیون واحد میفروشن…))ولی دیدیم کهتا به این لحظه بیشتر از ۶۰ میلیون واحد فروختن و این امار ثانیه به ثانیه داره زیاد میشه و تا سال دیگه شاهد ۱۰۰ میلیون واحد خواهیم بود :rose: به خصوصو با عقرب و پرو این امار بشدت زیاد میشه… چرت و پرت هایی مثل((نژاد پرست بودن pcgamer هم ))باور کنید ٲین طور نیست قبول دارم ادم های بی خود بینمون هست ولی هممون این طور نیستیم :heart:
      شما هم tv 4k بگیرید کار عاقلانه ای هست دیگه وقتش رسیده که کنسول گیمر های عزیز هم ۴k رو تجربه کنن :rose:

      • mohamad 47 گفت:

        حرف های منتقد ها رو که ادم بخواد سرلوحه قرار بده کلاش پس معرکس!حرفاشون بیشتر همین جوری سنگ مفت گنجیشک مفتیه.بازی با pc واقعا لذت بخشه.اما انتخاب اولم همیشه کنسول بوده.فقط و فقط به خاطر انحصاری های نابی که داره.از ps1 تا ps3 داشتم.بازی با کنسول دقدقش کمتره.میدونی که همون بازیو میخری و راحت میتونی بازی منی ترس از بهینه سازی و تنظیمات گرافیکی نداری.اما اگر انحصاری ها برام اهمیتی نداشتن میومدم سمت پی سی.چون هم برام ارزون تر میفتاد تو خرید بازی و انلاین و … همم گرافیک بالاری تو مولتی پلتفرم ها داره :rose:

    • amir_hosine گفت:

      ۹۰ درصد بایی ها روی همه پلتفرم ها بوون مشکل اجرا میشن(یا از همون اول یا بعد چندتا اپدیت کمی بعد انتشار بازی)
      ۹ درصد بازی ها روی یک پلتفرم مشکل دارن
      مثل بتمن برای pc
      یا recore برای xbox
      .
      و ۱ درصد بازی ها روی همه پلتفرم هایی که منتشر میشن مشکل دارن
      مثلا نو منز اسکای روی pc افت فریم داشت و روی ps4 پشت سر هم کرش می کرد و افت فریم داشت.
      .
      به خاطر این چند درصد بازی های مشکل دار که معمولا هم با اپدیت رفع میشن پلتفرمت رو انتخواب نکن.
      .
      ببین هر کدوم بهت چی میدن.
      در طولانی مدت چقدر هزینه بر هستن.
      تنوع بازی هاشون چقدره.
      در برابر پولی که خرج می کنی چه خدماتی می گیری
      چه بازی هایی رو اسیر گرفتن(ببخشید منظورم انحصاری بود)
      و …

  • Luckyluck گفت:

    کاملا با jillvalentine موافقم.
    خیلی از اونایی که PC باز هستن نمیدونن که AMD با رقابتش با دو ابرقدرت انویدیا و اینتل داره چه خدمت بزرگی به جامعه PC گیمرها میکنه…(به Vulkan تو بازی Doom توجه کنید)…
    گیم ورک های انویدیا سیاست کثیف پشت پرده انویدیاس.

    • TrumpW گفت:

      نه عزیز من AMD با توجه به سود زیادی که در بخش کنسولها به دست میاره و همچنین سهم اندکی که از بازار پی سی داره اصلا تمایلی به بهتر کردن شرایط و کیفیت بازیهای پی سی نداره و فقط میخواد با کمترین هزینه بتونه بازار بخش پی سی رو نگه داره همین
      AMD شرکت خیریه نیست که دلش برای شماها بسوزه همینطور هم انویدیا، البته با توجه به کارنامه انویدیا همین پیشرفت گرافیکی که در بازی های پی سی شاهد هستیم از صدقه سر انویدیا هست بازیهایی مثله hitman و deus ex با توجه به گرافیک نه چندان خوب کارایی به مراتب بدتری از Dishonored 2 داشتند

  • TrumpW گفت:

    پرفورمنس روی انویدیا خوبه البته انتظارات بیشتره با وجود بازی مثله Gears 4 قطعا این بازی هم نیاز به پتچ داره تا بهتر بشه!

  • دوستان لازم میدونم بگم که این بازی روی کارت های NVIDIA هم مشکلداره… یارو با کارت ۱۰۸۰ میگه هی فریم ریت داره…بتسدا هم گفته که خبر داره و داره بررسی می کنه و فعلا هم دو تا راهکار پیشنهاد کرده : ۱٫ پایین آوردن رزولوشن ۲٫دستکاری تکسچر ها و تنظیمات نور بازی ولی من فکر میکنم این مشکلات الان عادیه . چون No Mans Sky یا مثلا Doom یا کلا خلاصه بگم اکثر بازی های نیمه دوم ۲۰۱۶ اول که عرضه شدن پر از ایراد بودن اما با آپدیت انویدیا مشکلاتشون رفع شده. و خوب انویدیا برای این بازی هنوز آپدیتی عرضه نکرده. همچنین بدون شک آرکین و بتسدا برای این بازی بروز رسان عرضه خواهند کرد. پس دوستانی که مثل بنده عاشق این بازی هستن… نگران نباشید. من بیشتر از هر بازی دیگه ای امسال منتظر این بازی بودم و هستم! حتی بیشتر از بتلفیلد و کال آف و مافیا! مشکل اصلی من دنوو موجود در بازیه که … دیگه میدونید خودتون! :dazed: :dazed:

بازی Dishonored 2 عملکرد خوبی بر روی کارت‌های گرافیک AMD ندارد - گیمفا