تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا
تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا
تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا
تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا

تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند

شایان مددی
۲۰:۲۸ ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا

امروز، بتسدا تصاویر هنری زیادی از Dishonored 2 که زمان زیادی به انتشارش باقی نمانده است، منتشر کرد و در ادامه جزئیات بیشتری را مرور خواهید کرد.

تصاویر جدید، نشان می‌دهند که چگونه لباس‌ شخصیت‌ها طراحی می‌شود و همچنین مشاهده می‌کنیم که قبل از طراحی لباس هر شخص، چه نکات و عناصری در نظر گرفته می‌شوند.

Dishonored 2 در ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) برای کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و البته رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اکنون شما را به تماشای تصاویر جدید این عنوان دعوت می‌کنیم:

aristocrats hands research arms research 05 xnbak arms research workers thin 03 civilian portraits 05
corvo costume 01 corvo costume research delilah study emily arms emily poses 01 emily costume study guard study 01 guard study 03 guard study jindosh study outsider study overseers study stilton witch study 02 1 witch screenshot

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا
تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا
تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا
تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا
تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • INSIDE 1990 گفت:

    عاشق این بازیم ایشالا رو سفیدمون کنه تو این نسل رو سیاه!!!!!!!!فاز سنگین شد :cigarette: لطفا!

    • اتفاقا نسل خوبی بود و عناوین خیلی خوب و موفقی هم امد من به شخصه راضی بودم هم توی انحصاری ها و هم توی مولتی پلتفرم ها عالی عمل شد

      • me.too گفت:

        :yes:
        به نظر من هم عالی بود
        مثلا تو همین سال بتل و اورواچ و آنچ و تایتانفال و فورزا و تمدن عالی بودن
        با این حال به نظرم ۲۰۱۵ از ۲۰۱۶ بهتر بود 😯

        • انتخاب بین امسال و سال پیش واقعا سخت هست هرچند از نظر عناوین مولتی پلتفرم سال ۲۰۱۵ خیلی پر بار تر بود

        • INSIDE 1990 گفت:

          یه بار قبلا گفتم اینو که
          سال ۲۰۰۷ از کل این نسل بازی خوب بیشتر داشت اونم شاهکار نه این بازی های بی مغز و بی محتوای این نسل رو…الان ۴ تا بازی لیست کردی که ۲ تاش آنلاینه و ۲ تاش انحصاری اونوقت امسال رو سال خوبی میدونی؟؟!بیخیال بابا از چی دارین طرفداری میکنین

          • نه شما داری سخت میگیری این نسل نسل بدی نبود و عنوان های بزرگی داشتیم و هم سونی و هم مایکرو هم عنوان های خوبی داشتن

            • INSIDE 1990 گفت:

              سخت نمیگیرم داداش 😉
              برو بازی های نسل قبلت رو یه نگاه بنداز رو xbox360 ببین چقدر مولتی پلتفرم فوق العاده داشته که از انحصاری ها هم بهتر بودن…تنوع سبک ها رو ببین که توی هر سبکی بازی خوب بود…چقدر ip خلق شده…چه متاهایی چه بهینه سازی هایی…چه داستانهایی چه ذوق و سلیقه ای…اونوقت به افتضاح بودن این نسل پی میبری

            • mhs gamer گفت:

              دیگه مجبورم کردی برات لیست کنم.
              نسل هفتم(از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹)
              Uncharted2
              ۱&۲ Gears of war
              MGS 4(بر عکس نسخه ی پنچ به ریشه ها وفادار بود)
              Oblivion
              Fallout 3
              Cod:mw 1&2
              GTA IV(همینطور ابر دی ال سی هاش)
              Little big planet
              Limbo
              Killzone 2
              Halo 3
              Forza motorsport3
              نسل هشتم(۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶)
              Forza horizen 3
              Bloodborne
              Uncharted 4
              Witcher 3
              Battlefield 1
              Inside

            • INSIDE 1990 گفت:

              mhs gamer داداش تازه خیلی از عناوین نسل ۷ رو جا انداختی
              از ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹
              کرایسیس
              هالف لایف
              دد اسپیس
              دویل مای کرای
              کالاف mw
              رزیدنت ۵
              میرور ادج
              پورتال
              سایلنت هیل هوم کامینگ
              اساسین کرید ۱ و ۲
              و…تازه بازم هست :-))

            • mhs gamer گفت:

              INside داداش هول شدم اونایی که یادم بود رو نوشتم

            • me.too گفت:

              mhs gamer @
              داداش لیستت اشکال زیاد داره
              برا نسل ۷ چهار سال در نظر گرفتی ( ۲۰۰۶ رو حساب کردی ) برا نسل ۸ ۳ سال(۲۰۱۳ رو حساب نکردی …
              تازه خیلی هاشون رو جا انداختی مثلا دراگون ایج
              دارک سولز ۲ که به نوعی نسل هشتی اند ….
              تازه mgs v رو هم در نظر نگرفتی … شاید به ریشه هاش پایبند نبوده ولی مورد استقبال منتقدین و گیمرا قرار گرفت که اینم موفق محسوب میشه …
              درسته …نسل ۷ قوی تر بود ولی این نسل به هیچ وجه فاجعه و افتضاح و فلان نیست 😉

          • داداش ببین این یک امر سلیقه ای هست این که بگیم این نسل داستان خوب نداشتیم خب مسما اشتباه هست چون عنوان های خوب زیاد داریم و IP های جدید هم زیاد داشتیم داشتیم ولی خب میگم سلیقه هست

            • INSIDE 1990 گفت:

              بحث عملکرد سلیقه ای نیست داداش…بحث خلق ip سلیقه ای نیست…بحث متا و نمرات سلیقه ای نیست…بهینه سازی سلیقه ای نیست…کم توجهی به بخش سینگل سلیقه ای نیست…قالب کردن بازی های نسل ۷ به عنوان ریمستر سلیقه ای نیست…خودش نشون میده چقدر خلاقیت تو این نسل کمه

            • اهان ببین یه جمله گفتی که جای بحث داشت”بحث متا و نمرات سلیقه ای نیست” ببین اگر نگاه شما بر این اساس باشه مطمئن باش از بازی ها لذت نخواهی برد ایا یک بازی مثل الن ویک که اون چنین داستان قوی و روایت بی نظیر داشت متای بالایی داشت؟؟؟؟؟؟؟ ایا عنوانی مثل Beyond: Two Souls از کوانتیک دریم متای بالایی داشت؟؟؟؟؟ پس ببین اگر نگاه شما بر پایه نمرات یکسری مجله و سایت باشه که بعضی هاشون اصلا ربطی به دنیای گیم ندارن اون وقت مشکل ساز هست

            • INSIDE 1990 گفت:

              من نگاهم به متا نیست اصلا اتفاقا بازی هایی که این نسل بازی کردم و دوست داشتم خیلی هم متاهای بالایی نداشتن غیر از Inside…شما از کل کامنت من چسبیدی به این قسمت؟؟؟!پیداس خیلی دوست داری کم کاری های این نسل رو توجیه کنی بیخیال من که بدم نمیاد شما لذت ببری اگه شما از این بازیا لذت میبری چه بهتر خداروشکر ولی توجیه نکن 😉

            • نه من به راحتی برای همه کامنت شما جواب دارم اما بحث طولانی میشه شما میگی این نسل ریمستر بود خب اقا مگه بنده و شما رو مجبور به خرید ریمسترها کردن؟؟؟؟ ایا سونی یا مایکروسافت گفتن شما باید بیای انچارتد کالکشن و هیلو کالکشن بگیری؟؟؟؟؟ ایا گفتن شما “باید” بیای گیرز التیمیت یا اتزیو کالکشن رو بگیری؟؟؟؟ نه هیچ اصراری نیست که شما ریمستر ها رو بگیری فلسفه ریمستر واضح هست این بازی ها ریمستر میشن تا افرادی که نسل قبل بازی نکردن بیان و با معیار های نسل۸ بازیشون کنن همین
              یا شما میگی IP خلاقانه ایا ORI بازی بدی بود؟؟؟؟؟؟ ایا ORI به عنوان یک IP جدید بد بود؟؟؟؟ ایا کوانتوم بریک به عنوان یک IP جدید داستان بی نظیری در نسل۸ روایت نکرد؟؟؟؟ ایا اینساید بد بود؟؟؟؟؟ ایا بلادبورن بد بود؟؟؟؟ ایا تایتان فال در عین اینکه تمام انلاین بود ولی IP بدی بود؟؟؟؟؟ ایا سانست که یک IP جدید بود بد بود؟؟؟؟ ایا داستان مافیا۳ بد بود؟؟؟؟ ببین از این سوالات زیاد هست ولی بحث طولانی میشه به هیچ عنوان نمیشه ادعا کرد نسل۸ نسل بدی بوده چون توی همین نسل پرافتخار ترین بازی تاریخ پا به میدان گذاشت و …..

            • INSIDE 1990 گفت:

              تایتان فال ۲ شاهکار بود؟؟!پس mw چی بود؟؟!نگو سلیقه ای که ف.ح.ش دادی 😕
              مافیا ۳ داستانش خوب بود آیا بازی خوبی هم بود؟؟یا افتضاح نبود؟؟
              ip هایی که نسل قبل خلق شده رو برو شما ببین امیدوارم دیگه بفهمی من چی میگم کیفیت هاشون رو ببین خداوکیلی بعد طرفداری کن من که نمیگم این نسل بازی خوب اصلا نداشت پس عکس پروفایلم چیه؟!
              منم علاقه ای به ادامه ی بحث ندارم چون شما داری کورکورانه طرفداری میکنی اگه مایل باشی حضوری میام برات توضیح میدم(بیکارتر از من دیده بودی؟)

            • ببین مشکل اینجاست که شما انتظارات خودت رو از این نسل خیلی فراتر بردی مشکلی که شاید خیلی ها داشته باشن و این در نسل بعد خیلی مشکل ساز تر خواهد بود دلیلش رو برات میگم ببین “ایده ها” تکرار میکنم ” ایده ها” “ایده ها” خیلی واضح هست سازنده ها هر عنوانی که بخوان بسازن یه جور تکراره فرض کن یه سازنده میخواد یه بازی RPG بسازه به نظرت باید چکار کنه تا فراتر از اسکایریم و ویچر بشه؟؟؟ ایا اصلا میتونه؟؟؟؟ تاد هاوارد یه روزی میخواد فال اوت۵ رو بسازه به نظرت دیگه ایده ای باقی مونده؟؟؟ همین نسل ما ۳ بازی در سبک اکشن ماجراجویی داشتیم که هر کدوم در اهداف خودشون موفق بودن انچارتد۴-کوانتوم بریک و توم ریدر خب ببین چقدر اشباع شده شما به بازی های سبک هک اند اسلش نگاه کن چقدر اشباع شده چقدر هر کدوم داستان های مختلف روایت کردن خب قراره دیگه چی بسازن چقدر قراره بتلفیلد توی جنگ جهانی باشه ایا توی نسخه بعدی جنگ جهانی تموم نمیشه ؟؟؟ چقدر قراره هیلو توی فضا باشه دیگه ایا داستانی باقی مونده؟؟؟؟ عملا وقتی بهش فکر کنی میبینی “ایده ها” همه استفاده شدن و ساخت یک IP جدید حداقل در دوره الان بسیار بسیار مشکل هست پس اگر شما از نسل۸ لذت نبردی بدون نسل۹ بدتر خواهد بود چرا که باز ایده ها کم و کم تر خواهند شد و عملا ……..

            • INSIDE 1990 گفت:

              قبول دارم ایده ها استفاده شدن و نسل آینده وضعیتش ممکنه بدتر بشه(البته اگه این روند ادامه داشته باشه من تا اون موقع دیگه گیمر نیستم) اینم قبول دارم که سطح توقعم رو نسل قبل خیلی برد بالا ولی دارم میبینم سازنده ها کم کار شدن و تمرکزشون روی چیز های دیگه رفته شما قبول داری لول دیزاین و گیم پلی هیچ وقت تکراری نمیشه؟(همون ایده هم البته هیچ وقت تموم نمیشه و هنوز ایده های زیادی هست)حالا شما فرض کن یه بازی با کلیشه ای ترین موضوع ولی با لول دیزاین و گیم پلی عالی مگه بازی های نسل ۶ گرافیک خاصی داشتن یا داستان خفنی داشتن چیزی که باعث شد موفق بشن لول دیزاین و گیم پلی اونا بود
              الان rise of tomb raider با اینکه داستانش کلیشه ای بود و خیلی شبیه به آنچارتد بود ولی مگه بازی خوبی نبود چرا؟؟چون عناصر اصلی یه بازی رو داشت که گیم پلی و لول دیزاینه واسه همین موفق شد

      • INSIDE 1990 گفت:

        کجاش خوب بود برادر؟؟ ?:-)
        کدوم شرکت ip خلاقانه خلق کرده؟؟کدوم بازی مولتی پلتفرمی بخش داستانی خ.ف.ن داشته؟؟
        یه نگاه به وضعیت شرکت هایی مثل یوبی سافت و کپ کام و ک.و.نامی و ea بکن برای نمونه ببین چه ip خ.ف.ن.ی از نظر داستانی خلق کردن یا چه دنباله ی خوبی برای بازی هاشون ساختن؟؟!
        همه ی بازی ها شده ادامه بازی های نسل ۷ اونم به بدترین شکل ممکن که اصلا با نمونه ی نسل ۷ قابل مقایسه نیست(اگه خواستی هزارتا مثال برات میزنم) یا بازی ها شده آنلاین و اصلا به بخش داستانی اهمیت نمیدن برعکس نسل قبل….یا شده ریمستر شاید این وسط یه دوتا بازی خوب هم باشه ولی اصلا با نسل ۶و۷ قابل مقایسه نیست(با اختلاف بدترین نسل بوده)

        • mhs gamer گفت:

          داداش حرف دلمو زدی.واقعا این نسل شاهکار های انگشت شماری داشت.نسل هفت بهترین نسل بازی های ویدیویی و کنسول ها بود :shy:

        • me.too گفت:

          دیگه شما داری خیلی سخت میگیری…
          هیچ عنوان مولتی پلتفرمی بخش داستانی خفنی نداشته ؟؟ خفن از چه نظر ؟؟؟
          نکنه بازی هایی مثل ویچر انحصاری اند 😕
          بتل و تایتان و کالاف هم بخش داستانیشون فوق العاده بوده
          Mgs v برای من یکی از بهترین بازی هایی زندگیم بوده و شخصا دل باخته undertale شدم که به قول آقا س.ع.ی.د گل” ساختار شکن “هست
          از نظر انحصاری هم که ماشالا زیاد هست
          و از نظر مولتی پلیر هم که با وجود اورواچ و رینبو و بتل و تایتان و …. حرفی نمیمونه
          حالا خیلی ها زدن تو جاده خاکی که دلیل اونم خود گیمران که بحثش مفصله اما خب نمیشه همه رو به خاطر دو یا سه تا ناشر زیر سؤال ببریم

          • INSIDE 1990 گفت:

            من کی گفتم همه ی عناوین داستان بدی داشتن؟؟!
            این بازی هایی که شما گفتی رو منم خیلی باهاش حال کردم به خصوص undertale منتها نگرفتین من چی میگم یه بار دیگه همه ی کامنت های منو بخون جوابتو میگیری 😉

            • me.too گفت:

              کاملا متوجه نظرت هستم 😐
              اما خب خیلی راحت میشد مفهوم های دیگری رو هم برداشت کرد که به اونا هم اشاره کردم …
              شما گفتی که این نسل توجه ها همه رفته سمت آنلاین که منم گفتم دلیلش خود گیمران… مثلا شما cod جدید رو ببین بخش داستانیش خیلی خوبه … اکثرا میان از بخش مولتی پلیر ایراد میگیرن و به همین دلیل میکوبوننش … کلا سلیقه مردم داره میره سمت آنلاین که غیر قابل انکار هست و این درحالیه که عناوین آنلاین برای سازنده ها هم سود بیشتری داره …
              ریمستر سازی هم موقته و احتمالا نسل آینده یک سوم الان هم ریمستر نخواهیم داشت …

            • INSIDE 1990 گفت:

              دقیقا :yes: :yes: این گیمرهان که با پولشون سازنده ها رو میخرن و هر سازی بزنن سازنده میرقصه الانم ساز دست آنلاین دوست هاس :pain:
              با بقیه ی حرفاتون هم موافقم شما از آقای Microsoft.xboxone منطقی تری خداییش(البته واسش احترام قائلم)

            • me.too گفت:

              خیلی خوشحالم که تو این زمینه با هم همنظریم :yes:
              ایشالا همین dishonored هم موفق بشه شاید نظرت کمی راجع به نسل ۸ تغییر کرد 😯
              microsoft.xboxone هم از نظرم یکی از بهترین فن های ایکس باکس گیمفا هست و من واقعا براشون احترام قائلم (با اینکه گاهی اوقات نظراتمون متفاوته) و اینکه شما با ایشون بحث کردی و به نتیجه ای نرسیدی خیلی عجیب نیست چون شما و ایشون به حرف هایی که میزنید باور دارید :yes:

        • me.too گفت:

          داداش جوابتو دادم رفت بررسی :sweat:

        • Feryy گفت:

          به شدت باهات موافقم.نسل پیش بیشتر تمرکز بازی سازا رو خلق داستان زیبا و هیجان انگیز بود،
          با این حال این نسل هم بازیای این سبکی ساخته شده ولی تعدادش کمه متاسفانه

          • INSIDE 1990 گفت:

            یکی از مشکلات این نسل تنوعه مثلا هنوز یه بازی سوم شخص ترسناک نداشتیم…یا یه بازی هک اند اسلش مولتی پلتفرم نداشتیم…یا حتی یه بازی سوم شخص داستان محور مثل مکس ۳(بازی های جهان باز منظورم نیست…) همش شده اول شخص آنلاین حتی رزیدنت و سایلنت هیل هم اول شخص شد!!

    • Dante76 گفت:

      داداش اتفاقا این نسل بازی های شاهکار و فوق‌العاده ای اومده و قراره بیاد :
      Uncharted 4
      Red dead redemption 2
      Gow 4
      Dark souls 3
      The witcher 3: wild hunt
      Bloodborne
      Mgs 5
      Undertale
      Firza horizon 3
      Civilization
      Titanfall 2
      Battlefield 1
      Dishonored 2 :inlove:
      Detroit
      Mass effect
      Fallout 4
      Gears of War 4
      Rise of the tomb raider
      .
      .
      .
      ولی قبول دارم که نسل ۷ بهتر بوده.

  • me.too گفت:

    نسخه ۱ این بازی واقعا شاهکار بود !!
    هر چند انگاری این بازی خیلی اینجا طرفدار نداره :quiet:
    ولی من عاشق مهارت ها و توانایی های این بازی بودم 😥
    و به احتمال زیاد اینم شاهکار میشه :yes:

  • ایده ی بازی خیلی خوبه.. فقط کاش گرافیکش یه مقدار پیشرفته تر بود..

  • arno0144 گفت:

    به شدت منتظر این بازیم :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
    بچه ها ما یه گروه بچه های گیمفا زدیم بیاین تو خوشحال میشیم اکثر بچه ها هم هستن برای ورود رو اسمم کلیک کنید

  • amir_hosine گفت:

    اگه این بازی بتونه موفقیت نسخه قبل رو تکرار کنه می تونه اولین شانس goty بشه.
    مگه اینکه دست های پشت پرده دست به جیب بشن

تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا
تصاویر هنری جدید Dishonored 2 زیبا به‌نظر می‌رسند - گیمفا