برنامه یازدهمین تجربه بازی ساز
یازدهمین تجربه بازی ساز در پنجشنبه ۲۰ آبان از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار خواهد شد. تجربه بازی ساز که به صورت ماهانه و با شعار همبستگی برای بازی های بهتر برگزار می شود رویدادی برای انتقال تجربیات و تبادل نظر میان بازی سازان است. طبق اعلام، برنامه یازدهمین رویداد تجربه بازی ساز به شرح زیر خواهد بود:
۱ – تاثیر متقابل انیمه و مانگا بر بازی های رایانه ای (ارائه: بزرگمهر بهرنگ)
بزرگمهر بهرنگ را اکثر علاقمندان به انیمه و مانگا می شناسند. وی سال هاست در زمینه ترویج و گسترش آنها می کوشد و از بنیانگزاران سایت animworld است. در این ارائه وی برای اولین بار در جمع بازی سازان سخن می گوید و در خصوص تاثیر متقابل انیمه و مانگا بر بازی های رایانه صحبت خواهد نمود.
۲ – دورهمی و پذیرایی و گپ و گفت بازی سازان
۳ – قدم به قدم تا موفقیت (ارائه: تیم کوئیز آف کینگز)
بازی کوئیز آف کینگز این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است و جز بازی های بسیار موفق ایرانی محسوب می شود. ویژگی خاص این بازی گسترش گام به گام آن بوده است که به مرور توانست جای خود را در میان بازیکنان باز کند. در این بخش تیم تولید کننده به تجربه خودشان از تولید این بازی خواهند پرداخت.
لینک ثبت نام در ایونت: https://evand.com/events/gdx11
زمان: پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ از ساعت ۱۵ تا ۱۹
مکان: خیابان شریعتی، خیابان قبا، خیابان زیبا، نیش کوچه کاج، پلاک ۱۱، مجتمع باغ زیبا
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
کل مردم ایران جمع بشن یه بازی بسازن بعد کل مردم دنیا جمع بشن نمیتونن باگ های اون بازی رو برطرف کنن 🙁 🙁
مشکل اینجاست که ما فک میکنیم به اندازه مثلا بیست استودیو خیلی تو دنیا،ما هم باید به همون تعداد استودیو خوب داشته باشیم.داستان ما شده داستان کارتون فوتبالیستا،یه سوباسا میاد بر اساس وجود خودش یه تیم میساخت،یه خوب پیدا میشه میره واسه خودش استودیو میزنه.ما توان ۴ الی ۵ استودیوی خوب و داریم،خواهشا غرور بزارید کنار با اتحاد بازی بسازید.
آره این همیشه برا منم سوال بوده که اینا به جای تاسیس این همه استودیوی جدید چرا همه نمیرن بشن ۳ ۴ تا استودیوی بزرگ تا با هم رو یه بازی کار کنن!؟
———–
ممنون بابت خبر رویدادهایی مثل این تجربه بازیساز میتونه به هنر-صنعت کمک کنه؛ هرچند بنظرم یکی شدن استودیوها میتونه مفیدتر باشه