الکترونیک آرتز از عملکرد مالی عناوین خود میگوید
شرکت الکترونیک آرتز روز گذشته جلسه مالی خود را برگزار نمود. در این جلسه اطلاعات بسیاری از عناوین آینده و وضعیت کنونی عناوین عرضه شده، منتشر شد. حال EA از فروش عالی Battlefield 1 میگوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.
اندرو ویلسون، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز، سه ماهه اخیر را از نظر مالی فوق العاده خواند و فروش Battlefield 1 را عالی اعلام کرد. طبق گفته ویلسون تعداد بازیبازان Battlefield 1 تقریبا دوبرابر تعداد بازیبازان Battlefield 4 در نخستین هفته انتشار است. همچنین این تعداد روبه افزایش است. البته به این نکته توجه کنید که بازیبازانی که از سرویسهای EA و Origin استفاده میکنند، میتوانند Battlefield 1 را بهمدت چند ساعت بهصورت رایگان تجربه کنند.
متاسفانه مقدار فروش دقیقی از Battlefield 1 اعلام نشد. همچنین اشارهای عملکرد مالی Titanfall 2 نشد که احتمالا بخاطر آن است که زمان عرضه بازی هنور به یک هفته نرسیده است. از طرفی تحلیلگران معتقدند که Titanfall 2 بخاطر عرضه بین Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare فروشی ناامید کننده خواهد داشت. در پایان تایید شد که Titanfallهای بیشتری در راه هستند. EA به این نکته اشاره داشت که آنها انتظار دارند بازیهای بیشتری را با رسپاون اینترتینمنت عرضه کرده و سالها این همکاری ادامه داشته باشد. مدیرعامل رسپاون نیز پیشتر به ساخت عناوین بیشتری از سری Titanfall اشاره کرده بود.
در ادامه اعلام شد که FIFA 17 در نخستین هفته خود، ۲۰ درصد بازیبازان بیشتری را نسبت به FIFA 16 درگیر خود کرده، همچنین تقریبا دو سوم از بازیبازان بخش داستانی FIFA 17 را تجربه کردهاند. بخش Ultimate Team نیز در گزارش مالی درخشید، EA اعلام داشت که بخش Ultimate Team در بازیهای FIFA ،Madden و NHL افزایش درآمد ۱۵ درصدی داشته است.
بلیک جورگنسن، مدیر مالی EA از عنوان جدید جید ریموند، تهیه کننده عنوانAssassin’s Creed، گفت. طبق اعلام او این عنوان طی ۳ تا ۴ سال آینده عرضه میشود. این عنوان بازی بزرگی خواهد بود که شبیه به Assassin’s Creed است.
در پایان اندرو ویلسون درباره عرضه بازیهای remasters صحبت کرد. به گفته ویلسون EA امکان عرضه عناوین بازسازی شده را درنظر دارد و بازخوردهای بسیاری از طرفداران دریافت کرده است اما اگر این شرکت قضد انجام چنین کاری داشته باشد، میخواهد تا به بهترین نحو انجام شده و این کار هدف داشته باشد.
در کل این سه ماهه درآمدی ۸۹۸ میلیون دلاری برای EA داشته است. ۵۶۶ میلیون دلار از طریق شبکههای دیجیتالی بوده است. طبق گفته الکترونیک آرتز این شرکت در سه ماهه ۳۸ میلیون دلار ضرردهی داشته که در مقایسه با ۱۴۰ میلیون دلار ضرر سال گذشته، بسیار بهتر است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
وای دَدَم ….
داداش تو هم ترکی ؟ ای ولا منم ترکم…
اوه اوه آخرش چه خبر خوبی بود یه بازی هم سبک اساسینز فرض کن با موتور گرافیکی کرایتک یا فورستبایت بسازنش چه شاهکاری بشه اون بازی :chic:
دیروز pes رو واسه PC گرفتم کیفیت بازی در حد ps2 هست چمن بازی مثل موکت میمونه واقعا حیف که گرافیکش کمه هر چقدرم گیم پلی رو خوب در اورده باشن بازم ادم زده میشه از بازی ولی فیفا رو شنیدم گرافیکش محشره بعد من نمی دونستم فیفا بخش داستانی داره تو بخش داستانیش باید چیکار کنی یعنی مثل مستر لیگ که نیست درسته
منم pes گرفته بودم قشنگ بود ولی انگیزه برای بازی کردن بعداز ۲هفته کم میشه ۳شب پیش فیفا خریدم الان معتاده داستانشم اونورم آلتیمات تیم و……مطمئنم تا ۲۰۱۸ حال میکنم
ولی خیلی باگ داره حتی با اپدیت درست نشد
داور از تو قلبش کارت درمیاره یا رفتار بازیکنا یهو عوض میشه