تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا

تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد

اشکان عالی خانی
۱۲:۰۰ ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا

امروز سازنده عنوان ترسناک سای فای (Sci-fi) با نام Routine سرانجام تاریخ انتشار این عنوان را مشخص کرد. طبق اطلاعات استودیوی Lunar Software، این عنوان در ماه مارس سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. البته علاوه بر این اطلاعات، این استودیو تریلر جدیدی نیز از عنوان Routine منتشر کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

همان طور که بعضی از بازی‌بازان اطلاع دارند، استودیوی Lunar Software پیش از این اشاره کرده بود که بازی Routine در اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد اما امروز دریافتیم که تاریخ انتشار بازی تغییر کرده است و باید تا ماه مارس سال آینده منتظر این عنوان بمانیم.

برای کسانی که اطلاعات چندانی از عنوان Routine ندارند باید بگویم که Routine یک وحشت بقای اول شخص است و در یکی از پایگاه‌های رها شده در ماه جریان دارد. بازی‌بازان باید علاوه بر نجات پیدا کردن از خطرات بسیار و ترسناک، تکه‌های اطلاعاتی موجود در این پایگاه را جمع آوری کرده تا از راز داستان پرده بردارند.

علاوه بر این‌ها، یکی از سه سازنده بازی، آرون فاستر (Aaron Foster) از طریق سرویس گرین لایت استیم پیامی را برای طرفداران منتشر کرده است که در زیر آن را می‌خوانید:

ما امیدواریم که شما از تریلر لدت ببرید و این می‌تواند صبر کردن در ماه‌های آخر را کمی آسان تر کند. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از شما بابت حمایت و صبری که در این چند ساله نسبت به ما داشته‌اید تشکر کنیم. خواندن پیام‌های مهربانانه شما بسیار انگیزه بخش است، حتی زمانی که روند ساخت بازی از آن چیزی که انتظار می‌رفت، طولانی تر شده است.

هنوز تاریخ انتشار و قیمت بازی Routine مشخص نشده است. شما می‌توانید تریلر این عنوان را در زیر مشاهده و دانلود نمایید:

دانلود با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود با رزولوشن ۴۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا
تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Maziargamer گفت:

    دوستان ببخشید اگه جاش نیس ولی حتمن بخونین
    واقعیتش من یک سالیه که اخبارو میخونم ولی خیلی وقته که بازی میکنم قبلن که اخبارو نمیخوندم بازیا واسم خیلی جالب تر بود ولی برام عجیبه ک شما واقعن نطپظرتون نسبت به بازی از رو متاشه شاید الان خیلی منفی بخورم ولی باید بگم که منتقدا پولشون تو انتقاد بازیه ینی اگه نقد نکنن و دنبال باگ و نکته منفی نباشن ناراحت میشن پس واقعن غیر منطقیه که بخایم خیلی توجه کنیم وقتی هم که یه نقدو میخونین فقط به نکات منفی ذکر شده توجه میکنین و میگین راس میگه مثلن بای ای مثه مافیا خیلی داستان جالبی داره و به نظر من خسته کننده بودن بازی نمیتونه جلوی شاهکار بودنشو واس من بگیره ولی متاش شصت و نهه از طرفی من اصلن با بازی ای مثل biosock infinitie حال نمیکنم به نظرم اصن جالب نیس ایراد فنی ای نداره ولی منو جذب نکرد یا یک مثال ک شاید خیلیاتون مخالف باشین ولی بازی انچارتد چهار واقعن نکته ی مثبتش تنوعه و اصلن خسته کننده نیس و باژی گرافیک خیلی خوبی داره هرچند بهترین نیس و برای بار اول خیلی جذابه البته دیدگاه کلی رو میگم و گرنه داستانش واس من خیلی ابکی تموم شد و حالا نقدا منتشر میشه و نود و چهار ولی واقعن اگه دوباره بازی کنین میبینین بازی خیلی به شما محدودیت داده بوده و بار دوم دقیقن دارین همون کارا رو میکنین و اصلا قابل تحمل نیس در صورتی که بازی quantum break متاش هفتاد و هفت شد من نسخه ی پی سیش رو بای کردم و میگم از لحاظ طراحی چهره و گرافیک خفن ترین حالتیه که میتونه باشه و ایراد داره ولی اونقدی نیس که همچین متایی بگیره نسخه پرنیانشو گرفکم که از رو ویندوز استور بود یک دور تموم کردم و خیلی هم طولانی نبود خیلی سریع تموم شد و داستانش خیلی جالب بود و هیچ مشکلی هم نداشت که خیلیا به مشکل خورده بودن با بیست و پنج فریم رو مدیوم فول اچ دی با گرافیک gtx850m 4gb بازی کردم و تنها ایرادش skip نشدن لایو اکشن ها و یک چشم بند دزد دریایی بود که خود بازی به عنوان دزد تشخیص داده بود منو نسخه skidrowش رو گرفتم و سیوم پاک شد دوباره که بازی میکنم تمام قابلیت هارو دارم و هرکاری بخام با زمان میکنم اصلن خسته کننده نیس و واقعن لذت بردم اینجا بود که فهمیدم متا کشکه و بیخوده دقیقن مثه max payne 2 که اصلن بعد ده دور تمم کردنش بازهم تو این سال از بازی لذت میبرم فهمیدم سم لیک و رمدی واقعن شاهکار میسازن این نظر شخصیم بود ولی واقعن به متا توجه نکنین به هیچ وجه مرسی از اونایی که خوندن امیدوارم لذت ببرید از بازی هاتون مثه بچه ها هم یه عده دعوا نکنن

    • bigbang0661 گفت:

      این که منتقد ها درامودشون از روی نقده و بعضی وقتها ایراده الکی میگیرن رو موافقم. ولی اینو بدون از ۴۰ تا نقدی که واسه بازی میاد حداقل ۷ یا ۸ تا نقد واسه خصومت شخصی بازیو میکوبن ولی بقیه چی؟ نمیشه گفت متا الکیه. متا نظر جمع رو نشون میده واسه همین میشه بهش اعتماد کرد. نمونش بازی Evolve رو که یادتونه؟ IGN خودش رو کشت از بس از این بازی تعریف کرد. به هر دری میزد که بگه بازی خوبه و بهش ۹ داد ولی بقیه منتقدها چی. آخرش متاش فک کنم ۷۳ شد. یا همین مافیا ۳ که خودم هم تجربش کردم. بازی که تمام ماموریتهاش مثه هم هستن و بشدت خسته کنندست و پر از باگ. متاش شد زیر ۵۰!!
      این که بازی رو به شخصه ازش لذت میبریم یه امر احساسیه ولی وقتی بخوای با دید عقلانی موضوعی رو نگاه کنیم مشکلات و ایرادهای اون چیز نهان میشه.

      • EDWiN گفت:

        دوست عزیز واقعا با حرفت موافقم. خیلی از منتقدا برای نمره دهی به یک بازی از طرف شرکت سازنده مقداری پول دریافت میکنن. به بازی نمره کم میدن بدون دلیل. همین آنچارتد ۴ حقیقتش داستانش برای منم زیاد جالب تموم نشد و اینکه بعضی وقتا هنگام سقوط از صخره یا وقتی رو یک طناب آویزون بود و تاب میخورد باگ هایی درش وجود داشت که راستش خنده دار بود.
        واقعا حرف درست حسابی ای زدی. بالاخره بعضی منتقدا عادلانه تصمیم میگیرن و دلیل کم نمره دادن به بازی ای رو میگن ولی بعضی ها الکی نمره میدن. فقط خواستن یک چیز بگن تا از اون طرف پولی دریافت کنن

    • عزیزم لازم نیست ۲۲ خط بنویسی. همه میدونن سرگرمی سلیقه ایست و البته دیدگاه شما نسبت به بازی ها احساسی هست تا منطقی.

      • Maziargamer گفت:

        ممنون که نظر دادین ولی به نظر من بازی فقط سرگرمی نیس که خیلی وقتا فقط به بعد سرگرمی توجه میشه مثلا شاید خیلیا فیلمای هالیوودی رو دوست داشته باشن ولی همیشه بهترین فیلمای تاریخ اینا نیستن البته برای بازی درسته مهم ترین بعد سرگرمیه ولی بازی کامل بازی دیگه ایه مثلا بازی life is strange گیم پلی خیلی خوبی نداشت ولی ماه ها توذهن من موند چون تو لایه اول داستان خیلی قوی ای داشت و تو لایه دوم برمیگشت به مسیله ی اعتقاد به تقدیر که بیان میشه و تصمیم نمیگیره واس ادم فقط بیان میشه و تو انتخاب میکنی اما متای خیلی خوبی نداره

        • دوست عزیز بازی بطور کلی همیشه یه سرگرمی حساب میشه.
          همین Life is strange یا Mafia3 رو در نظر میگیریم. داستان این بازی ها بود که شما رو سرگرم کرد و این نشون میده مهمترین فا.کتور یه بازی برای شما داستان اونه و این امر باعث شد شما گیم پلی بد مافیا ۳ و باگ هاش و… رو نادیده بگیرین(به شخصه فکر میکنم Life is strange گیم پلی خوبی داشت و البته بر خلاف ادعای شما بازی متای خوبی گرفته متا:۸۵).
          شما دارین احساسی و طبق سلیقه ی خودتون بازی ها رو میسنجین که کار اشتباهی نیست اما اینکه به بقیه تحمیل میکنید اشتباهه. من خودم همیشه داستان و گیم پلی رو در یه حد میدونم ولی گرافیک اصلا برام مهم نیست ولی برای یه نفر دیگه شاید برعکس باشه. منتقدین هم کل ابعاد یه بازی رو در نظر میگیرن و نمره میدن و وقتی یه بازی مثل UC4 با صد و دوازده نقد متای شاهکاری داره یعنی اون بازی واقعا شاهکار هست ولو یه سایتی مثل واشینگتن پست برای جلب توجه نمره پایین به بازی بده.

          • Maziargamer گفت:

            این حرف درسته ولی وقتی بررسی میکنیم میبینیم متای انچارتد بالایه ولی داستانش تهش خیلی ضعیف تموم میشه و اگه منتقدا عجله نکنن و دوباره بازی کنن متوجه محدودیت اون میشن پس چه چیزی به جز گیم پلی خیلی متنوع اون و گرافیک قوی باعث همچین امتیازی شده از شما ممنونم که منطقی بحث میکنی

          • عزیزم گفتم که تحمیل کردن نظر شخصی اشتباهه. اینکه داستان بازی برای شما بد تموم شد نظر شخصی شماست در حالی که به نظر من داستان خیلی خوب و پایان نسبتا خوبی داشت.
            در جواب سوالتون باید بگم وقتی منقد به داستان اشاره میکنه فقط خط داستانی منظورش نیست. شخصیت پردازی و تحول کاراکترهای آنچارتد فوق العاده است. مثلا سم که آنچارتد۴ اولین حضورش تو این سری بوده جوری شخصیت پردازی شده که باعث شد حس کنم منم مثل نیتن اون رو از قدیم میشناسم. قهرمانان و ضدقهرمانان بازی هم عالی هستن و هر کدوم شخصیت مخصوص خودشون رو دارن. همین ترکیب باعث میشه داستان آنچارتد با این شخصیت ها قابل قبول و جذاب باشه.
            یه نکته ی کوچیک یادم رفت. آنچارتد مولتی پلیر جذابی هم داره که بازی هایی که تو این سبک هستن کلا مولتی ندارند. واسه همین مدت بیشتری میتونه یه گیمر رو سرگرم کنه.

  • ziro گفت:

    یاد الین اسولشن افتادم. یادش بخیر :struggle: :laugh: :laugh:

  • پیام گفت:

    چقدر کثافت کاری داره تو بازیش. زوده طرف پهن شده وسط زمین!! :alien: :alien:

  • oculus rift گفت:

    از سال ۲۰۱۳ اگه اشتباه نکنم هرسال هی داره تاخیر میفته بهش خوب اگه نمیتونن کارو تموم کنن بیخیالش بشن

  • Cell گفت:

    آخر تریلر تاریخ زده march 2017 خوب شما ام اصلاح کنید زدید تاریخ مشخص نیس

تماشا کنید: عنوان ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد - گیمفا