مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا
مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا
مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا
مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا

مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد

اشکان عالی خانی
۱۴:۰۰ ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا

کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو زودتر از آن چه فکرش را بکنید عرضه می‌شود و باید روز ۱۰ نوامبر منتظر آن باشیم. با توجه به این که زمان زیادی تا عرضه این کنسول باقی نمانده است، سونی سعی می‌کند اطلاعات جدیدی را اعلام کند و بازی‌بازان و سازندگان را هر چه بیشتر متوجه این کنسول سازد. حال، در یک مصاحبه جدید با یک وب‌سایت ژاپنی، آقای مارک سرنی، معمار سیستم‌های سونی اطلاعات جدیدی را از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو اعلام کرده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

سرنی در مصاحبه اشاره می‌کند که پشتیبانی از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو برای سازندگان، تنها ۱ درصد کار بیشتر را برای آن‌ها به دنبال دارد (نسبت به کل زمان ساخت یک بازی).

سرنی همچنین توضیح می‌دهد که افزایش عملکرد فنی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو اندازه کنسول را به اندازه زیادی افزایش نداده است. ایشان دقیقا می‌گویند که کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو تنها ۱۹ درصد از پلی‌استیشن ۴CUH-1200 که در سال گذشته عرضه شد بزرگ تر است.

اما آقای سرنی در آخر اطلاعات جالب و مهمی را اعلام کردند. ایشان اشاره کردند که طبق تخمین و حدس شخصی خودشان، برای اجرای کامل بازی‌ها با رزولوشن ۴K نیتیو (Native) به حداقل ۸ ترافلاپس قدرت محاسبه‌ای نیاز است و این چیزی نیست که قیمت آن در سال جاری مناسب باشد. با این حال، کاربران قادر خواهند بود که تفاوت بین بازی‌ها برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو را به راحتی مشاهده کنند.

با این که بسیاری از افراد سونی را به خاطر عدم ارایه رزولوشن ۴K نیتیو سرزنش می‌کنند اما همان طور که آقای مارک سرنی در مصاحبه اشاره کردند، قیمت بالای یک کنسول آن هم در سال جاری نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد، هر چقدر هم سخت افزار قوی و قدرتمند باشد. در طرف دیگر اما کنسول اسکورپیو مایکروسافت قرار دارد که توان پردازشی بسیار بالاتری نسبت به پلی‌استیشن ۴ پرو دارد اما همان طور که مدتی پیش یکی از فروشگاه‌ها قیمت این کنسول را ۹۹۹ دلار برای پیش خرید اعلام کرده بود، پیش بینی می‌شود اسکورپیو قیمت بسیار بالایی دارد. با این حال باید منتظر عرضه کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت باشیم.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا
مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا
مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا
مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا
مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پنکه گفت:

    ولی تابانا (کارگردان فاینال فانتزی) گفت اگه بخوان از همه قابلیت های پرو استفاده کنن ۱ سال زمان میخواد
    این پشتیبانی که سونی میگه فقط معطوف به آپ اسکیل و HDR هست نه تغییر گرافیکی

    • mr_drake گفت:

      در عجبم ای همه ک..شر میگی چرا تا الان اتصال نکردی

    • crash گفت:

      پنکه سوخته آخه کی به حرفات توجه میکنه الکی زر نزن اسکورپیو قدرتش بیشتره ولی بازیهای قوی و خوبی نداره صبر کن گاد بیاد ببین چطوری با گرافیکش اسکورپیو با خاک یکسان میکنه بجز چرخ دنده و فورزا دیگه چی داری بازی کنی حتما داری ریکور بازی میکنی

    • PS4EVER گفت:

      تابانا رو ولش کن از آمار فروش ایکس باکس تو ژاپن چه خبر؟ :rotfl: 😛

    • OLDKRATOS گفت:

      سونی بسیار هوشمندانه عمل کرده!!
      بهتره ps4pro رو کنسولی ببینین که بازی هارو در حالت ۱۰۸۰به صورت ۶۰ فریم و با تنظیمات ultra اجرا میکنه تا کنسولی که ۴k اجرا میکنه!!
      کلا معیار رزولوشن نسل ٨ هم ۱۰۸۹ هست و بهتره ۴k معیار گرافیکی و کیفیه نسل ٩ باشه.
      سونی نسل ٩ رو دست کم یکسال زودتر از ماکرو شروع میکنه،ماکرو باید اسکورپیو رو به عنوان کنسول نسل ٩ معرفی میکرد و با قدرت بیشتر تا جای هیچ ضعفی باقی نمونه چون اگر سونی نسل ٩ رو شروع کنه ماکروسافت ناخود آگاه ناچار میشه کنسول نسل ٩ خودشو معرفی کنه و این نه تنها به فروش اسکورپیو ضربه میزنه بلکه ماکروسافت ضربه مالی هم میخوره!!!
      از یک طرف ساخت اسکورپیو بسیار هزینه بر بوده و از طرف دیگه قراره کنسول نسل نهمی رو عرضه کنه در حالی که اسکورپیو میتونه بازیهارو ۴k اجرا کنه!!

    • اون یک سال مربوط به pc بود! گفتش احتمالا یک سال دیگه برای pc میاد ولی اون چیزی که میاد نمایش واقعی تکنولوژی خواهد بود. اینا کلماتش واو به واو هست.

    • Dante76 گفت:

      اقا از نظر من کنسول های میان نسلی نباید تفاوت عظیمی نسبت به کنسول اصلی داشته باشند
      شما اگه یادتون بیاد اون زمانی که ps4k!!!!! شایعه شده بود و اصلا فکر نمیکردین که اکس باکس قراره یک کنسول میان نسلی بده هی میگفتین وااای نه الان گرافیک بازی ها فرق عظیمی خواهند داشت و میگفتین که حرسم میگیره که فلان بازی با گرافیک بسییییییار بالا تر قراره رو ps4k!! نسبت به ps4 معمولی اجرا بشه!
      حالا ps4pro معرفی شده و فرق عظیمی نسبت به ps4 نداره و همین gow که بهترین گرافیک e3 شد! روی ps4 معمولی بوده! و تنها یک یا دو نفر رو نسخه pro کار میکنند. به عمین دلیل کمتر به ps4 گیمر ها خیانت شده تازه با قیمت استثنایی ps4 pro!
      ولی اسکورپیو فرق بسیار بسیار زیادی نسبت به اکس باکس وان داره و رسماً کنسول نسل بعد به حساب میاد ( با اینکه مایکروسافت میگه میان نسلی هست) و خدا میدونه قیمت اش چنده…

  • Deep Point گفت:

    ps4 pro قطعا نسبت به قیمت کمش و پشتیبانی از رزلوشن ۴k ارزش خرید رو داره و یک نو شاهکار محسوب میشه چون الویت هر جنسی قیمتش هستش که سونی توی کنسول جدیدش اونو رعایت کرده . امیدوارم زود تر عرضه بشه و فروش عالی هم پیدا کنه .

  • BVB09 گفت:

    دوستان ببخشید که بی ارتباطه
    اما میخواستم بدونم تو نسخه لگسی call of duty
    Modern war fare چجوری اجرا میشه
    خواهشا راهنمایی کنید
    ممنون

    • Farhad-ps4 گفت:

      باید جدا دانلودش کنی ، من شنیدم اونایی که پیش خرید کردن لگاسی رو یه کد بهشون ایمیل شده که باید واردش کنن تا دانلود بشه-دیجیتالی، فیزیکی اش رو هم بخری داخلش کد mw داره که باید وارد و دانلود کنی اما دیسک iw برای اجرا لازم هست 😐
      اینایی که گفتم برای ورژن ps4 هست

  • mahdi m77 گفت:

    حرفش که گفته ۸ ترافلاپس تیکه ریزی به مایکرو انداخته دمش گرم :rotfl:
    درباره قیمت هم قطعا اسکورپیو یا باید ۶۰۰ دلار و بالاتر باشه که اگه پایین باشه مایکرو بدضرری رو به جون میخره چون واقعا کنسول اسکورپیو با سخت افزار احتمالی که گفتن رم ۱۲ و ۶ ترافلاپسو و … قطعا نمیتونه حتی سال بعد ۵۰۰ دلار باشه و سود هم بده!
    درباره پرو هم خوب همون ps4 فقط کیفیت بالاتری رو ارائه میده برخلاف رقیب که ۲۰ ملیونو گذاشته کنار و رفته نسل بعد 🙁
    اگر اسکورپیو میان نسلی هم باشه که خوب یعنی فیل خالی بسته بود که کنسول میان نسلی نداریم! :-((

  • mohamad 47 گفت:

    واقعا حرف های درستی زده.اگه میخواست پشتیبانی کمل از ۴k native داشته باشه دیگه ۴۰۰ دلار نمیشه.برای یه کنسول میان نسلی همینم خیلی خوبه

  • AMIR.PC73 گفت:

    این کنسول یه شاهکاره
    ۴K اونم با ۳۹۹ دلار با اون همه انحصاری ،،، خفن درسته اپ اسکیله ولی اپ اسکیل از رزلوشن بالای ۱۰۸۰ عه تازه یسری بازی ها مثل تلو به صورت نتیو اجرا میشن . من که پول دستم بیاد که نمیاد میخرمش
    و بزرگ ترین مزیتش
    سه طبقه با اسانسور ، اب برق گاز فول امکانات نور گیر عالی :laugh:

  • :/ گفت:

    ”ایشان اشاره کردند که طبق تخمین و حدس شخصی خودشان، برای اجرای کامل بازی‌ها با رزولوشن ۴K نیتیو (Native) به حداقل ۸ ترافلاپس قدرت محاسبه‌ای نیاز است”
    پس چجوری شما با نصف این میزان بازیها رو به قدری به کیفیت ۴K نزدیک میکنین که تفاوتش توسط چشم قابل تشخیص نباشه ؟ :-/ :-/
    البته خود پرو به نسبت قیمت انتخاب عاقلانه ایه. بهتره بیشتر روی قیمتش مانور بدن تا اینکه دید مردم رو نسبت به اسکورپیو عوض کنن.در قدرت اسکورپیو شکی نیس ولی باری فهمیدن قیمتش یک سال باید صبر کنیم 🙁

  • Playstation گفت:

    اقا بنظر شما قیمت تو ایران چند میافته؟ ?:-)

  • amir2hashmati گفت:

    اینکه میگه با حداقل ۸ ترافلاپ میشه فورکی واقعی داد بعد مایکرو با۶ تذافلاپ چجوری میخواد فورکی واقعی بده :struggle: :struggle:

  • Wrench گفت:

    سلام
    یه سوال داشتم
    PS4 معمولی ۵۰۰ گیگابایت قیمتش چقدره؟
    دست دوم چی و ارزش خریدن داره دست دوم؟
    و برای منکه میخوام روی مانیتور بازی کنم پرو بهتره یا معمولی؟

  • mas گفت:

    با حال ترین بخش نظرا واسه کسیه که میگه pc یه دونه بازی ۴k native نداشته
    😀 😀 😀 😀 😀 😀
    خواهشا قبل حرف زدن یکم تحقیق کنید

    • Deep Point گفت:

      داره ؟! نداره یک نمونه بده اگه داره !؟ اگه شما pc فنها خوش حالیتون توی درجه انتخاب رزلوشنه که هیچی بی فایده فهموندن به کسی که به بالا بردن و تنظیم رزلوشن میگه ۴k native !! 😀

      • mas گفت:

        یه چیزم بی فایدس ادم بخواد به تو بفهونه یه سری چیزارو
        اونم این که یه عقیده دیگران احترام بزاری و اینکه یه سری ادم که چند ملیونم هست بگی کر.خ.ر و لقب دزد بشون بدی
        فکر نکنم تو همچین جایگاهی باشی
        شاید از نظر تو ps4 بهترین کنسول باشه ولی نمیتونی بگی بهترین کنسول دنیا چون تو این دنیا تو تنها نیستی
        قرار نیست همه مثل تو باشن یا از چیزی که تو خوشت میاد خوششون بیاد
        پس انقدر سعی نکن بیای زد pc بگی….که چی بشه
        مثلا به خاطر حرفای تو یکی pc ول کن بیاد سمت ps4 چی به تو میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟

        • Deep Point گفت:

          اینو که بار ها مشخص شده چیزی رو به فن بو.ی های pc بخوای بفهمونی بی فایده هستش حکایت رفیقتون Amirezaseven بود چی بود ! که باور نمیکرد من اکانت استیم دارم خخخخخ :rotfl: از همونجا فهمیدم ثابت کردن به فن های pc وقت تلف کنی هستش !
          احترام باید متقابل باشه نه اینکه یک مشت ادم زبا.ن نفه.م بیان توهین کنن بعدم به حرفا شون احترام بگذاری چنین چیزی غیر ممکنه !!
          بنده توی جایگاهی هستم که جواب توهین رو با توهین بدم و تیکه رو با تیکه پس خودتونو با ما طرفداران سونی یکی نکنین ! . و برخوردمم بنا بر شعو.ر یک عده فن بو.ی تنظیم میکنم تا مثل خودشون حرف بزنم و به قولی خ.ر فهم شن بله !
          اینم بگم که از نظر ۹۰% گیمر های دنیا ps4 برترین کنسول و وسیله برای بازی در دنیاست چون ۱/۸ بازی هاشو pc نداره ! ۱/۴ قدرتشم کنسول های رقیب ندارن ۱/۱۰ پشتیبانی شو هیچ پلاتفرومی نداره !
          پس قرار نیست پای چیزی که سوز.ش دارین نشه بهترین ! .
          در نهایتم بگم که شما فکر کن با ول کردن کسی از pc(که خیلی ها رو هم متقاعد کردم و انجامم دادن والانم راضی هستن) از طرف سونی به من کمیسیون میرسه اره :yes: :laugh: چون حوصله ندارم توضیح بدم کسی بفهمه (اشاره به اول کامنت خلاصه کردم)

          • mas گفت:

            فکر نکنم تو با ۹۰ درصد گیمرای دنیا حرف زده باشی که بدونی میگن ps4 بهترینه
            میشه یه منبع درست حسابی بدی ؟؟؟؟؟؟؟
            یه فقط ینا به امار ۱/۸ یا ۱/۴ یا ۱/۱۰ خودت میگی؟؟؟؟

            • Deep Point گفت:

              منبع چی بدم ؟ اخر حرفتم که پر غلط املایی نفهمیدم چی میگی ؟! درست و خوانا بگو منم با مدرک جوابتو میدم نگران نباش

            • Wrench گفت:

              منظورش اینه که بگو این که میگی ۹۰ درصد گیمرا میگن PS4 بهتره منبعش کجائه و تو از کجا دیدی؟
              بالاخره خوب یا بد باید به عقاید هم احترام بزاریم از مزیتای PC گرافیک هست و PS4 هم انحصاری‌هاش و گرنه هیچ فرقی با هم ندارن

            • Deep Point گفت:

              Wrench@
              جواب شو دادم پایین تر . از نظر کاربرانم میخوای کامنت های همون لینک هایی که دادم رو بخون (بغیر از اولی که فکر کنم کامنتی نداره !)
              بعدم گرافیک بالا به چی دردی میخوره وقتی پر از باگ و مشکل فریم داره !؟

            • SawLar گفت:

              Deep point
              کسی که پی سی گرفته میدونه که بازیا بعضا مشکل دارن .
              و با این حال بازم پی سی رو انتخاب میکنه .
              حالا تو این وسط چکاره ای دقیقا

            • Deep Point گفت:

              SawLar
              من اینجا دور کنند فن بو.ی های pc هستم ! جناب عالی رفتی پلاتفروم گرفتی واسه باگ و مشکلاتش به خودت مربوطه ولی فضو.لی توی پست خبری ps4 اونم توسط تر.و.ل ها به بنده و باقی دوستان مربوط میشه !

            • Wrench گفت:

              دیگه هر بازیئی هم پر باگ و مشکلات نیست اما PC در اصل پلتفرم بازی نیست و باهاش کارهای دیگه‌ای هم میشه انجام داد و مثه یه دنیای بدون مرزه
              PS4 همون طور که از اسمش معلومه یعنی مرکز بازی یا ایستگاه بازی
              همچنین افرادی مثه من و دیگران هستند که دوست دارن با موس و کیبورد بازی کنن و از بازی‌های استراتژیکی مثل دوتا لذت ببرن
              بعضی افراد هم بازم مثه خودم دوس دارن در کنار PC یک PS4 هم داشته باشن که البته من هنوز به این ارزوم نرسیدم 🙁

            • Deep Point گفت:

              Wrench@
              درسته همهشون نیست ولی اکثرا که امدن پر باگ و لگ بودن ! از batman گرفته تا witcher3 ! شما هم ایشالا به ps4 برسی 🙂 قطعا کنسول راحت تر تا pc اینو تجربه من طی ۱۲ سال که کنسول داشتم مطرح کرده !

            • SawLar گفت:

              الان برا چی هرچی میشه علامت تعجب میزاری ینی فک کردی خیلی بارته ؟
              پلاتفروم پلاتفروم هم نکن مثلا میخوای بگی خیلی انگلیسی میدونی .
              پلتفرم درستشه ابوجاهل .

            • Deep Point گفت:

              از تو بیشتر بارمه پسر جون که تر زدی با ر رضا !! دست دوستان فن بو.ی تو بگیر و برو توی پست خبری دوتات ! اینم بگم که مثل تو از ته قلعه در نرفتم که بگم پلتفرم !! درست و خوانا میگم اگه به انگلیسی چیزایی میگم که مخ.ت تا ۱۰ روز هنگ کنه ! پس انقدر ادعا بلد بودن نکن شا.خ مجازی !

            • Wrench گفت:

              عزیزم انقدر ادعا زبان نکن میرم بابامو میارم که زبان کنکور ۹۲% زده ها

            • Deep Point گفت:

              کی من ؟
              اگه به ۹۲% من ۱۰۰% شو زدم :laugh: :laugh: توی دیالوگ و صحبت کردن انگلیسی حریف میطلبم 😀

            • SawLar گفت:

              استیکر خنده نفرست ادا آدمای با جذبه رو هم در نیار .
              فک کردی خیلی درجه یکی و هیشکی نمیتونه جلوت وایسه .
              نه گلم این شکلی نیست برا این هیشکی باهات بحث نمیکنه که لیاقتت
              توو همون من.فی خلاصه میشه .
              گووسفند .

            • Deep Point گفت:

              اولا اینکه ادعا جاه.ل ها رو در نیار گو.سفند هم نسلت که ری.دت دهن منو وا نکن چون طوری امثال تورو قهوه ای کردم که تا الان ۱۰ بار توی تینر غلط زدن ! تو اول برو پو.ش.کتو عوض کن که از الان تر زدی توش بعد بیا غ.د .غد کن پسرم یاهم برو توی کوچه تیله بازی تو کن ! لیاقت امثال توهم توی بیان گر نسل شونه ! خلاصه که همونطور که مثل گو.سف.ند جف.تک زدی درو وا کردی همونطورم ببندش تا دیر نشده ههه . و اخر سر از داشته هات صحبت کن نه از چیزای که نداری و به دست اوردنش واست رویاست !
              اخرسرم برو چی.س بو.س لالا که فردا سر صبح مدرسه داری !

            • SawLar گفت:

              .
              یادش بخیر ۳ ، ۴ سال پیش منم این شک.لی بودم میو.مدم برا پی سی فن.ها گو.خو.ری میکردم .
              کاملا معلومه که هیچ کنسولی ند.اری و از بیک.اری اومدی اینجا لش.تو انداختی که و.قته بی ار.زشت بگذره .
              درک میک.نم تازه اومدی گ.یمفا دیدی محلت میز.ارن حس جا.لبی بهت د.ست می.ده وقتی میبینی یه نفر بخاطرت دوخط کا.منت نو.شت . از بیک.اری اومدی اینجا روزی هز.ار بار رفر.ش میکنی که نشون میده کلا کنسول ند.اری .
              چارتا چی.ز از اینو اون شن.یدی با چی.زه اینو اون میای اینجا دو.ماد و.ام.یسی .
              فهمیدم از چه دسته ای هستی ایر.ادی نداره در.ست می.شی .
              اینو کاریش نداشته باشید چا.ره ای جز گ.یمفا اومدن نداره .
              ع.یبی نداره گ.لم هرچی دو.ست دا.ری بنو.یس فقط سعی کن بحث برا.نگیز باشه
              که ز.یره کام.نتت ریپلی بز.ارن و هیجانش بیشتر باشه 😀
              فک کردی ز.مین مثه تورو تاحالا به خو.دش ند.یده ؟
              عی.بی نداره تو هم آ.دم می.شی عج.له ای نیست .

            • Deep Point گفت:

              پسرم زندگی نامه خودتو به من میدی !؟ اگه به خوردن بود انقدری که تو گ.و خوری کردی مثل S اول اسمت توی روده هات مجسمه ساخته شده!
              اینم بگم که تن ل.ش تو که توی همه پست ها میندازی حساب نکردی ؟ اوخی اشکال نداره بلاخره یکی ادم حسابت میکنه ! حداقل من مثل تو علاف نیستم نظر بدم کسی تخ.مشم حسابش نکنه خخخخ نظراتت رو دیدم که میگم ! :rotfl:

              راستی اینم بگم که من مثل تو ندار نیستم پز چیزی رو بدم ! داشته باشم میگم دارم ولی ک.س مغز های امثال تو ….. ندارن و ادعا دارایی هم میکنن ! از اولین کامنتت شخص.یت گو.هر بارتو شناسایی کردم ! از اون دسته ادم های ع.قده ای و علافی هستی که دارو ندارشون یک pc تاریخ گذشته است و پز و قیافه ادم های با شعو.ر و پر فهم رو میگیرن خخخخ ولی در اصل اندازه پش.کل گا.و هم ارزش ندارن و براشون ارزشی هم قائل نمیشن !
              زمین همین که شاهکاری مثل تو رو به خودش گرفته کافیه مردم عادی رو قاطی چرخه نس.لت نکن :disdain: برو حالا به درس و مشقت برس چون تنها چیزی که یاد گرفتی دادن شخصیت خودت به مردم ! اشکال نداره یک ماه با.بایی واست نت نگیره به خودت میایی ! این همه شا.خ مجا.زی توهم روش دیگه نمونه اولیه که نیستی ! انقدر ذ.وق کردی این وسط ! :laugh:

            • ali fan bf گفت:

              حاجی دعوا دارین برین تو تلگرام وات ساپ …اینجا سایته یعنی چی

            • SawLar گفت:

              چه بلبل زبون شدی 😀
              تو داری زندگینامه تو میخونی یا من ؟ 😀
              خودمو کوچیک کردم که کامنتتو جواب دادم تو بهترینی .
              با همین قدرت ادامه بده .
              دمت گرم .

            • Deep Point گفت:

              زبون تو که با زبون ما.ر برابری میکنه از نظر دراز بودن و ول ول زدن . اینم بگم که اگه چشات درست کار میکنن باید میدیدی شخص.یت جناب عالی رو شرح دادم امیدوارم جایی شو از قلم ننداخته باشم !
              واقعا جای تاسف داره من با تو ده.ن به ده.ن بشم !!! اونم چی کسی ! که کسی ا.دم حسابش نمیکنه ! 😐 حالا برو به درس و مشقت برس :laugh:
              اخرم بگم کاری نکردم که میگی دمت گرم ولی دم تو سرد ههه

            • SawLar گفت:

              آره کسی مارو آدم حساب نمیکنه 😀
              مهم تویی که کامنتاتو توو اخبار نشون میدن .
              الان تو توو مرکزه توجهی تبریک میگم بهت .
              هروقت یه کامنت میدی کله جو گیمفا از این رو به اون روو میشه .
              آفرین :cake:

            • Deep Point گفت:

              انقدر ول خرجی نکن ورشکست میشی مهندس ههه خوش مزه هم که هستی !! ببینم با وانیل تزئین شدی یا با خامه ؟ انقدری که خوش مزگی درون تو هست توی جایزت نیست ! راستی جایزتو خیرات کن جایزه از کسی نمیخوام جایزه واسه بچ.ه هاس (اشاره به خودت) نه واسه ما ! :disdain:

            • SawLar گفت:

              نکنه انقد ندید بدیدی که کیک واست ولخرجی به حساب میاد ؟ آره پسرم ؟
              از هر کدوم که دوست داری از اوناست هم وانیل داره هم خامه تازه چسبناک هم هست .
              خوشمزگیشو هم نمیدونم کی چشیدی ولی اگه خیلی خوشمزه بود بازم بدمش د.هنت 😀
              ینی الان میخوای بگی بزرگ شدی ؟ هرکی که جدول ضرب یاد بگیره که بزرگ نمیگن بهش گلم .

            • Deep Point گفت:

              پسرم انقدر س.اک زدن هاتو به من مشابه نکن ! اگه به ندید پدیدی که تو انقدر خور.دی که تجربه دار شدی به کیک هم رحم نمیکنی ! اینم بگم که اون مدل خامه ها مخصوص خودته خواستی خودم بیشتر شو برات فراهم میکنم که یک عمری لذت ببری از دسترت ! البته من تو هر دهنی نمیذا.رم چون نجس خواستی برات توی لیوان معجون درست میکنم میدم بخوری خوش حال بشی خوبه که فهمیدم از کدوم نوع هستی یادم باشه امدم برات از اون معجون باحالا بیارم پسرم . انقدرم پسرم پسرم نکن اسک.ی نرو ههه صبر کن خش.ک بشه کوهنوردی کن یاهم بذار فسیل شه موزه بزن باهاش کوچو.لو :disdain: :laugh:

            • Deep Point گفت:

              SawLar
              ههه بچ.ه جون قابلیتی که باهات تا الان همراه از بچه گیت رو به من نده ههه راستی انقدرم از روی گو.زیدن مخت منفی نده خخخخ ری.دی مثل بوفا.لو الانم داری شع.ر میگی ههه اخه من اگه امثال تو رو خشک نبرم توی صحرا خیس برنگردونمشون باید که اسمم رو باید عوض کنم (اشاره به خودت که اسم عوض میکنی اسم اصلیتو میگم ! از شا.خ مجا.زی به تغییر دادی اسم مبارکو سو.لاخی :rotfl: )

            • SawLar گفت:

              وقتی کم آوردی میتونی هیچی نگی برو پایین شهر یه سری مغازه ها هستن
              ۵ تومن میگیرن کاسه تو خالی میکنن .
              گذاشتم توو کاسه ت داری دری وری میگی عیب نداره کم کم آپشنه لال مونی گرفتن داره بهت اضافه میشه 😀
              همه باور کردن که دارم بهت منفی میدم اصلا هم تابلو نبود 😀
              همه میدونن چه گ.هی هستی راهتو از سایت بکش و برو بیشتر از این هم خودتو سوژه خنده نکن.

            • Deep Point گفت:

              نسو.ز پسرم کل کل با من فایده نداره چون ما بک.ن امثال تویم و تا الان انداخته ها پشیمونن و پرگاری راه میرن اره قربونت :rotfl:

            • SawLar گفت:

              آره کارت درسته ادامه بده ما پشتتیم پهلوون 😀 😀 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
              ای خدا چقد خندیدم 😀
              گاو

            • Deep Point گفت:

              ادامه بدم !؟ تو دیگه واقعا علافی که دنبال خندیدنی !!! اینم بگم که انقدر به خودت مثبت نده خخخخ نام.وسا توی این ۲ سال انقدر ادم جک بدب.خت ندیده بودم . تو ب یک جایی میرسی مطمعن باش ! 😀
              گو.ساله
              راستی چقدر میخوای واست جور کنم معجون ؟ نگفتی ؟

              انقدرم او.ج گ.ه بودن شخصیتت رو نکش وسط . از اوج بی خا.ی.ه گی هم مدام ویرایش میکنی ک.س شعراتت رو خخخخ

            • Deep Point گفت:

              ادامه بدم !؟ تو دیگه واقعا علافی که دنبال خندیدنی !!! اینم بگم که انقدر به خودت مثبت نده خخخخ نام.وسا توی این ۲ سال انقدر ادم جک بدب.خت ندیده بودم . تو ب یک جایی میرسی مطمعن باش ! Grin
              گو.ساله
              راستی چقدر میخوای واست جور کنم معجون ؟ نگفتی ؟
              انقدرم اوج گ.ه بودن شخصی.تت رو نکش وسط . از اوج بی خا.ی.ه گی هم مدام ویرایش میکنی ک.ص شعر.اتت رو خخخخ
              خیلی بی چا.ره و بد.بخ.تی که به خودت مثبت میدی خخخ مثل این میمونه واسه خو.دش طرف س.اک بزنه خخخخ دلم به حالت میسو.زه هههه

            • Deep Point گفت:

              خوشم میاد اوج غ.د .غ.د کردن بعضی ها نیم ساعتم نمیشه ههه بعد ادعا دارن اندازه پهن تازه گا.و ! :laugh:

      • ezio1503 گفت:

        جناب deeppointشوخی میکنید دیگه،نه؟ نمیدونم از سختافزار چقدر اطلاع دارید ولی با یه ۱۰۷۰(msi gtx 1070 gamingX در کنار ۶۷۰۰) براحتی میشه برای بازی سنگینی مثل the witcher 3 فریم ۳۲-۳۶ در رزولوشن ۴k native و تنظیمات اولترا-های(منظور از اولترا،تنظیمات پیشفرض اولتراست نه اینکه تمام تنظیماترو به آخرین درجه تغییربدید) گرفت و اگر کمی از تنظیمات گرافیکی سر در بیارین میشه گرافیک بهتر به همراه فریم بالاتر (تا۴۰) درهمون رزولوشن ۴k native گرفت. لازمه یاداوری کنم که gamingX msi یکی از ارزونترین ۱۰۷۰های موجوده

  • Nader13 گفت:

    داره میگه کنسوله قدرتمند تو امسال مناسب نیست با توجه ب هزینه ها من از این حرفش این برداشتو کردم ی ساله دیگه یا ۲سال دیگه ی کنسوله قدرتمند میده

  • mas گفت:

    Deep Point
    اینم بگم که از نظر ۹۰% گیمر های دنیا ps4 برترین کنسول و وسیله برای بازی در دنیاست چون ۱/۸ بازی هاشو pc نداره ! ۱/۴ قدرتشم کنسول های رقیب ندارن ۱/۱۰ پشتیبانی شو هیچ پلاتفرومی نداره !
    میشه واسه این حرفت یه منبع بدی

    • Deep Point گفت:

      بهترین کنسول بازی :
      toptenreviews*com/electronics/gaming/best-video-game-consoles
      از سایت معتبری هم هستش

      اینم مقایسه ps4 با کنسول های رقیب (که شناخته ترینش ایکس باکس)
      gamesradar*com/ps4-vs-xbox-one

      اینم مقایسه قدرت ۳ پلاتفروم (pc ‘ ps4 ‘ xboxone)در زمان عرضه کنسول های نسل ۸
      game-debate*com/news/5828/hardware-comparison-xbox-one-vs-ps4-vs-pc

      دیگه چی !؟

      • Sir Ezio گفت:

        تو اولی گفته بهترین کنسول برای بازی انلاین 😐 .
        اون سومی هم خودت میگی در زمان عرضه کنسول های نسل هشت. اون موقع هنوز سخت افزار های پی سی به قدرتمندی الان نبودن.

        • Deep Point گفت:

          mohammad.bh@
          انلاین ؟! جک میگی ؟! 😐 چشم پر تعصب فن بو.ی این گونه نقد و برسی ها رو میبینه !!!! اصلا توی لینک اول اسمی از انلاین و.. نیومده اسمش روشه برسی بهترین کنسول ویدیویی ! (کسی که انگلیسی بدونه میفهمه از ادرس لینک یعنی چی و مربوط به چیه این مطلب!!؟) ! هر وقت معنی reviews رو فهمیدی بگو مربوط انلاینه چیزه دیگه ای نداشتی بگی گفتی یک چیزی بپرونم به اسم انلاین ؟!!! 😐
          سوم هم بگم که اون زمان GTX Titan معرفی شده بود !! که قدرتش بیشتر از نسل ۸ بود اینم بگم که ضر.ب زدی کنسول ۳ سال پیش که هنوزم توان رقبابت با pc رو داره و توی بازی هم برتر از pc رو با pc 8 میلیونی مقایسه میکنی ! حاجی قیمت این کنسول ۱۱۰۰ !! نه ۸ میلیون ! یعنی با ۱/۸ قیمت برتر از pc و بهترین بازی ها رو داره که هیچ پلاتفرومی نداره !

          • پس این اختلاف های گرافیکی که دیجیتال فاندری میزاره که با چشم راحت میشه دید کشکه؟

            • Deep Point گفت:

              اتفاقا بری پایین تر میفهمی دیجیتال فاندری بین گرافیک ps4 و pc سر مقایسه انریل انجین ۴ چی گقته که باعث میشه چیز شعر تلاوت نکنی ! و اینم بگم که حرف های جناب عالی کشکه که میگی سیستم ۱٫۵ میلیونی زرلوشن بالاتر از ۱۰۸۰ رو روی ۶۰ فریم میاره !!! احیا با گرافیک low بازی نمیکنی ! یا رزلوشن ۱
              ۳۳۰ * ۹۰۰ نیست زرلوشن مانیتورت خخخخ

        • Deep Point گفت:

          تازه اینم بگم که یک pc فقط کیسش اون زمان ۴ میلیون هزینه داشت !! و سونی توی اون موقع علاوه بر اینکه قدرتمند تر بود از pc ! عملکرد و بازی های بهتری نسبت به pc داشت ! و کنار اینا هم قیمت فوق العاده مناسب تری داشت ! ۲ میلیون پلی استیشن ۴ = ۴ میلیون pc !

      • :/ گفت:

        طرف اومده کنسولارو با پی سی خودشی مقایسه کرده در حالی که تا اون موقع gtx690 اومده بود که قویتره , سی پی یو و رم هم نیاز به توضیح نداره

        • Deep Point گفت:

          برو مقاله رو بخون بعد بگو pc خودش !!!! ههه :rotfl: همون سال ها هم مشخص شد ps4 از pc قدرتمند تر و خیلی ها بحث و جدل میکردن پاش خواستی توی ارشیو گیمفا برو بخون !

          • :/ گفت:

            So, the PS4 is looking strong in terms of Graphics power, especially compared to the Xbox One; which will also have other processes draining the resources it has. “My PC sits in the middle, somewhat on the lower end
            اول نسل همه جو گیر بودن حتی سایتا.میگفتن ps4 ده برابر ps3 قدرت داره ! کوجیما میگفت از پی سی های اند قوی تره و ….
            شما هم مثل ی گیمر واقعی کامنت بزار نه مث ی فن بوی
            🙂 :yes:

            • Deep Point گفت:

              کسی که نخونده نظر میده بیشتر شباهت داره به فن بو.ی نه کسی که دیده و خونده ! بعدم اوایل نسل ۸ تا چند وفت بعدش ثابت شده بودن قدرت ps4 بیشتر از pc! 😀 :yes:

              این متن رو دقیقا از کجا اوردی شما ؟

            • :/ گفت:

              @deep point
              این متنایی که پیش روت گذاشتم همه مال خود مقاله ها بود 😐 😐 😐
              یعنی من رو کدوم حرفم نموندم یا کدوم حرفام با همدیگه تناقض دارن ؟
              حداقل جای شکرش باقیه نظرام واس بررسی نمیره

            • Deep Point گفت:

              بله کاملا درسته داخل مطالب هستن !! نکنه بافت های بیشتر و… داخل pc بیشتر بودن توی لینکی که پایین تر دادم ! 😐

            • “سرچ کنی کلی سایت میاد میگه upscale رو هم پشتیبانی نمیکنه” کم ضر مفت بزن! این همه ایکس باکس s فروخته شد اگر اینجوری بود گیم اسپات یا polygon یا ign می نوشتن و گیمفا ترجمه می کرد میزاشت اینجا! اینا یه مشت چرت و پرته که کنسول حریف رو تخریب کنن.
              من هم ادبم رو مثل شما بر اساس شعور و فهم خرهای نفهم ps4 فن تنظیم میکنم و حرف میزنم. :laugh:
              قبلا از این که پرو بیاد که upscale اچ دی به فول اچ دی همون اچ دی حساب میشد اما با عرضه پرو همه چیز تغییر کرد و اپ اسکیل هم ۴k محسوب میشه :laugh:
              هی مردتیکه گاو که میگی pc نمیتونه ۴k بده. تو ایران کم نیستن آدمایی که gtx 1080 دارن و روی ۴k لذت میبرن. تازه یه عده با ۵ تومن ۴k گرفتن
              یه جوری حرف میزنی انگار چند نوع اپ اسکیل داریم پشمک حاج عبدالله. کلا یه جوره. خودتو نکش که بگی اپ اسکیل پرو از اپ اسکیل تلویزیون بهتره.
              “۹۰ درصد گیمرا به ps4 رای دادن” یه مشت ps4 فن جمع کن ازشون بپرس کدوم بهتره صد در صدشون میگن ps4. فعلا که استیم بزرگترین اجتماع گیمری رو داره! در ضمن بازی LoL صد میلیون کاربر فعال ماهیانه داره (نبود!!!).
              کنسولتون چندتا بازی توی مسابقات esport داره؟ فقط یه فیفا! که هم کنسول رقیبتون داره هم pc :laugh: گوشی هم کلش رویال داره توی مسابقات جهانی :laugh: حالا pc کانتر رو در سبک شوتر داره dota 2 و lol و civilization vi و رو در سبک استراتژیک داره فیفا رو هم داره :laugh: ریسینگ هم داریم
              یکی از برتری های pc نسبت به کنسول رو خیلی از سایت ها gta v و اسکایریم میدونن. برو نقدهای دیجیتال فاندری رو بخون. مقایسه ی گرافیکی تامب رایدر رو برو بخون. مقایسه گرافیک بتلفیلد رو بخون. مقایسه گرافیک کال اف دیوتی های قبلی رو برو بخون. مقایسه گرافیک هر بازی که دلت میخواد رو برو بخون در همشون ps4 با اختلاف پایینتر از pc بوده. توی بررسی های ویدویی برای کم کردن حجم فیلم، فریم ۲۴ هستش وگرنه اختلاف فریم رو هم میدیدی.
              ps4 فن ها همیشه خر بودنشون رو نشون دادن. توی اولین پست مربوط به اپ اسکیل که اولاش سونی فنها نوشتن: “این است قدرت سونی. sony makes believe.” :laugh: بعد صد نفر نوشتن upscale یعنی تقلبی :laugh: بعد دوباره ضر زدن اپ اسکیل داریم تا اپ اسکیل. و یا در پست های no man’s sky که بازی سال بود و انحصاری کنسولیشون. و بعد ضر زدن بفرما اینم pc زاقارت شما درحالی که کنسولشون وقتی کرش میکرد باید از برق میکشیدن. یا قبل از خبر اپ اسکیل که میگفتیم pc پنج تومنی ۴k ساپورت میکنه نه یه کنسول ۴۰۰ دلاری میگفتن با ۵تومن ۴k دادن که هنر نیست. هنر اینه که با یه سخت افزار ضعیف و یه بهینه سازی قوی ۴k بدن :laugh: یا وقتی که گفتید سونی که نگفت ۴k ساپورت میکنیم این سایت ها بودن که سرخود نوشتن :-/ پس فیل اسپنسر بود که اون موقع پرو رونمایی شد گفت ۴k پشتیبانی میکنه، اون همه تبلیغی که توی تلویزیونای آمریکا و اروپا استرالیا و ژاپن که ۴k میگفتن پول تبلیغشونم که سونی داده بود کشک بوده؟ الانم که ۴k رو به دو دسته اپ اسکیل و native تقسیم کردین برای اینکه ضایع نشین، 😛 درحالی که اپ اسکیل تا قبل از این اصلا حساب نمیشد (اگر دوتا مقاله درباره سخت افزار و رزولوشن میخوندی از این ** شعرها تلاوت نمیکردی) شما نفهم ها انتظار دارین سونی بیاد جادو کنه روی نوکیا ۱۱۰۰ هم بازی کنید. 😯 اخه چی بگم، کنسولتون ضعیفه.
              فن های بی منطقی که فقط تفت میدن و میگن pc به زور ۴k میاره برید تو اینترنت سرچ کنید تو همون اوایل نسل که شما سر ۱۰۸۰p و ۹۰۰p سر و کله میزدید pc داشت ۴k native ساپورت میکرد فقط کور بودید ندیدید! اخه شما رو چه به ۴k زمان ps3 داشتید ۷۲۰p میزدید ،با ps4 رزولوشنتون ۱۰۸۰p شد. الان با یه کنسول میان نسلی ۲۱۶۰p یا ۴k میخواید بازی کنید! همش چاخانه!قبلش باید میرفتید ۲k نفهم ها. :rotfl: سونی خر دید داره pc رسیده ۴k گفت ما هم با رمز یا زهرا و سلاح اپ اسکیل ۴k ارائه میدیم. :rotfl: :silly:
              دیگه در چه مبحثی بحث داشتیم؟ ?:-) بعدا ادامه میدم
              ————————–
              مهم: همه ی توهین هایی که انجام شد رو به دل نگیرید. همش از روی کامنت های Deep Point الهام گرفته شدن. وگرنه وقتی من با Cell واقعی بحث میکردم هیچوقت به هم دیگه توهین نمیکردیم.

            • Deep Point گفت:

              Hououin Kyouma@
              اخه اسک.ل خودت فهمیدی چی ک.. شع.ر نوشتی بدبخت ؟! حوصله نداشتم چرند.یات ن.سل به ن.سل تو بخونم فقط توی یک کلمه جواب میدم : بچ.ه جون وقتی سونی قدرت نمایی میکرد تو هنوز وجود نداشتی پس بی خودی گ.ه خو.ری نکن پای برند سونی چون تنها ps4 همین الان ری.ده به pc مدرکم دادم توی گرافیک چقدر بهتر بود از یخچالتون هههه .
              و اخرم بگم که بچه جون عضو های توی psn 2 برابر استیم و توی ۸۰% بازی های و مسابقات جهانی از ps4 استفاده میشه مخ ساقط خخخخ این بدبخ.ت عق.ب مانده رو راهی تیما.رس.تا.ن کنید شف.ا پیدا کنه . خیلی شعر میگه :rotfl: :rotfl:
              در اخرم بگم که حرفایی که لیاقت خانوا.ده هستن رو به مردم و شرکتی نده بچ.ه جون ! . اخه اس.کل تو که اصلا سرت نمیشه استاندارد و یک یخچال بنجل داری به زور داره کار میکنه چی تفت میدی ! خودتم توی عمرت ۴k ندیدی ! هنوزم ۹۹% high end یخچال ها توان اجرا ۴k ندارن خخخخخ بد.بخت مخت چقدر گ.وزیده !

            • enriqueiglesias2 گفت:

              Hououin Kyouma@
              اخه اح.ق افغا.نی تو میدونی سونی چند کلمه ؟! میدونی سونی چقدر اباهت داره که لقب های خان.وادتو میدی بهش ؟! اس.ک.ل یک وری رو نگاه ! ببین هر وقت عق.لت کشید که مسابقات جهانی و قهرمانی بیشتر بازی ها از کنسول استفاده میشه بیا غ.د .غد کردن . و در اخر فقط چند کلمه میگم شاد بشی برو همون جایی که امدی خوب شدی برگرد طومار بنویس ! پس وقتیم که سنت به سونی قد نمیده ز.تو پ.رت اضافی نکن عزیزم !

          • :/ گفت:

            طرف نوشته my pc یعنی پی سی خودش , که قوی ترین در زمان خودش نبود 😐 به نظر میاد تو خوب نخوندی عزیز
            تنها کنسولی که در زمان عرضه قویتر از پی سی های زمان خودش بود پلی استیشن ۲ بود
            😉 :yes:

            • Deep Point گفت:

              من متن خبری رو خوندم کامل چنین چیزی ندیدن توی متن !!! بعدم زمان مقایسه انریل انجین ۴ بین ps4 و pc هم مشخص شد کیفیت ps4 بیشتر از pc و از نظر گرافیک با یک کامپیوتر high end یکیه !!

              اینم لینکش
              eurogamer*net/articles/digitalfoundry-unreal-engine-4-ps4-vs-pc

            • :/ گفت:

              So, the PS4 is looking strong in terms of Graphics power, especially compared to the Xbox One; which will also have other processes draining the resources it has. “My PC sits in the middle, somewhat on the lower end
              :wilt:
              اون مقاله هم مث اینه که ac black flag رو روی پی سی و پی اس ۴ مقایسه کنی(یوبیسافت اعلام کرد گرافیک بازی روی پی اس ۴ در حد آخرین تنظیمات پی سیه ) , هر دو کیفیتشون در یه حده ولی پی اس ۴ چند تا افکتو نداره (دیگ امیدوارم اینو بفهمی )
              و در ضمن خود مقاله گفته
              On a technological level, it’s clear that the more computationally expensive effects-work in the original PC version of the demo has been pared back – not surprising bearing in mind that the raw power of the GTX 680 is a significant leap beyond that offered by the new console generation.
              😎
              شب خوش :-* :yes:

            • Deep Point گفت:

              Esmaee1@
              من ندیدم اون بخش رو ! بعدا میخونم ببینم هست یا نه اینم بگم که ربطی نداره دیگه بلاخره مقایسه دیجیتال فاندری و تصویر به تصویر با کراپ هر عکس هستش ! و اینم بگم که خوده شما گفتی ۶۸۰ قوی تره از نسل ۸ ! تازه هم تمام تنظیمات روی اخرین درجه بودن و مشخص شد ps4 برتر توی بافت ها و کیفیت ! :yes:
              شب شما هم خوش :yes: 🙂

            • Wrench گفت:

              عزیزم قبلا اره اصا PS4 گرافیکش بیشتر بود اما گذشت از الان حرف بزن که PC از پرو هم قویتره
              از داشته‌هات حرف بزن

            • :/ گفت:

              @deep point
              انگلیسی یاد بگیر و به پزشک حتما مراجعه کن مغزتو ک نمیش کاریش کرد ولی وضع چشات داغونه
              @wrench
              نبود بابا نبود من این همه داشتم جوک تعریف میکردم ؟ بازی سازای کنسول هر وقت کنسول جدید معرفی میشه میخوان قدرت کنسولشون رو به رخ بکشن و بازی با گرافیک شاخ میدن ولی پی سی فقط همین کرایتکو داره

            • Deep Point گفت:

              داشته ها میخوای خخخخ پسرم با ۳۹۹ دلار ۴k میتونیم اجرا کنیم خخخخخ

              اینم بگم که هنوزم که هنوزه سونی برتری داره نسبت به pc !! 8 میلیون کجا ۱۱۰۰ کجا !!! اگه بخوایم از الان مقایسه کنیم که ابرو pc میره که ! :rotfl: اره پسرم !

              Esmaee1@
              چشام از جناب عالی بهتره هر چی نباشه مثل جناب عالی ۲۴ ساعت در حال زدن نیستم !!! اینم بگم که شما اول گرامر انگلیسی رو یک صحفه شو بخون باقی این حرفا پیش کشت ! اصلا اول پای حرفات بمون بعد دم از انگلیسی که یادم نداری بزن ! اوه راستی فردا از متخصص وقت داری برو برای مشکلاتت نگرانت شدم !

            • :/ گفت:

              @deep point
              این متنایی که گذاشتم همشون مال خود مقاله ها بودن 😐 😐
              من رو کدوم حرفام نموندم یا کدوم حرفام با همدیگ تناقض دارن ؟
              😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐

            • Deep Point گفت:

              خودت گفتی اون زمان ۶۸۰ بود که ps4 عرضه شد ! الانم من همون مقایسه رو گذاشتم و داری اظهار میکنی که pc قدرتش بیشتره و فلان !! خودت حرف خودتو قبول نداری من داشته باشم !؟ 😐

            • :/ گفت:

              من گفتم اون موقع ۶۹۰ اومده بود (واس چشات )
              جواب کامنتتو داده بودم (واس عقلت ) :
              اون مقاله هم مث اینه که ac black flag رو روی پی سی و پی اس ۴ مقایسه کنی(یوبیسافت اعلام کرد گرافیک بازی روی پی اس ۴ در حد آخرین تنظیمات پی سیه ) , هر دو کیفیتشون در یه حده ولی پی اس ۴ چند تا افکتو نداره (دیگ امیدوارم اینو بفهمی )
              و در ضمن خود مقاله گفته
              On a technological level, it’s clear that the more computationally expensive effects-work in the original PC version of the demo has been pared back – not surprising bearing in mind that the raw power of the GTX 680 is a significant leap beyond that offered by the new console generation.
              دیگ بیشتر از این وقتمو هدر ندم خداحافظ

            • Deep Point گفت:

              پسرم رفتی کامنتتو ادیت کردی امدی میگی ۶۹۰ و فاز عقاب گرفتی ؟! اول خودم دیدم خیلی ها هم احتمالا دیدن گفتی ۶۸۰ !
              اینم بگم که واسه چشات اول عینک بزن که درست تایپ کنی !

              و واسه عقل جناب عالی هم بگم که بازی چه ربطی به انجین داره ؟! نهایت قدرت انریل انجین روی ps4 و pc یکی بوده ! یعنی عق.ل درست درمونی داشتی الان اینجا تیک نمیزدی !
              حتما یک دکتر برو نگرانت شدم بعد این نظراتت !

            • :/ گفت:

              عزیزم بعد ۵ دقیقه قابلیت ویرایش برداشته میشه من چجوری میتونم ویرایشش کنم ؟ و بقیه کامنتاتم با کامنت بالایی جواب دادم
              خداحافظ
              یعنی یه ساعت …..

            • Deep Point گفت:

              ۲ دقیقه نشد که ۸ تا کامنت اینجا ثبت شد بعد میگی ۵ دقیقه !؟ 😐 خودت الان به صورت رسمی داری رد شو ماس مالی میکنی ! 😐
              فازت خراب هست برو بخو.اب . خداحافظ 😐

            • Wrench گفت:

              اما این ۴k که میگید واقعی نیست

            • Deep Point گفت:

              پلاتفرومی دیدی که ۴K واقعی اجرا کنه با ۳۰ فریم یا ۶۰ فریم ؟! قدرتمند ترین pcبه زور اجرا میکنه ۴k native ! تازه قیمت pro هم ۳۹۹ دلاره و زرلوشن ۴k هم پشتیبانی داره !!! که خودش شاهکار محصوب میشه !

      • mas گفت:

        داری میگی ۹۰ درصد گیمرا به اینکه ps4 بهترینه اعتقاد دارن
        ولی الان منبعت نظر یه سایته نه ۹۰ درصد گیم های دنیا
        بعد میشه بگی چجوری میخوان pc رو که هزار نو سیستم مختلف میشو بست با کنسول مقایسه کردن؟؟؟

  • SON OF EA گفت:

    دوستان
    من تلویزیون full hd دارم
    به نظرتون
    منps4
    بگیرم یا ps4 pro
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟…………….
    اخه میترسم با اومدن پرو سازندها دیگه این پلی استیشن معمولی رو فراموش کنن و کنار بذارنش
    چه کنم؟؟؟؟
    ایا این شایعه که میگن اکانت شیرینگ داره جمع میشه حقیقت دارذه؟؟؟؟؟

    • Deep Point گفت:

      ps4 به نظرم بیشتر به کارت بیاد ! خوده سونی هم رسما گفته هیچ تفاوت و استثنایی واسه ps4 معمولی بعد از عرضه pro وجود نداره و هر بازی واسه پرو بیاد واسه نسخه معمولی هم میاد ! و تمام سازنده ها موظف هستن که طبق گفته سونی واسه هر دو کنسول بازی عرضه کنن . و اینم خدمتت بگم که پرو تنها از یکم گرافیک بیشتر و رزلوشن ۴K پشتیبانی داره ! همین !

    • داداش پرو بگیری بهتر هست درسته که TV شما معمولی هست ولی بازم تفاوت ها رو در گرافیک و ثبات نرخ فریم احساس میکنین و پیشنهاد من کنسول پرو هست

      • amir2hashmati گفت:

        دادش بازی که از اول فورکی و اچ دی ار ساخته شده یعنی سازنده ها رو ۱۰۸۰ کار نکردن اون بازی رو روی وان اسلیم رو تلویزیون فول اچ دی بازی کنیم ایا ارتقا گرافیکی خواهد داشت یا نه گرافیک معمولی بهمون میده؟؟

        • ببین امیر جان وان اس فقط میتونه رزولوشن رو که همون “وضوح تصویر” هست به ۴K اپ اسکیل کنه همین و قرار نیست تغییری در کفیت بافت ها یا نرخ فریم … ببینیم توی TV های عادی که کلا مثل وان معمولی هست و همون ۱۰۸۰ اجرا میشه حتی شما اگر کنسول پرو رو هم به TV 1080 متصل کنی از رزولوشن بالا مح.روم میشی و عملا همون ۱۰۸۰ نشون میده با این تفاوت که گرافیک بالاتر و نزخ فریم بهتر داره ولی وان اس در TV 1080 هیچ تغییری با وان معمولی نداره

          • Deep Point گفت:

            microsoft.xboxone@
            محمدرضا جان میگن که وان اس نمیتونه ۴k upscale کنه که ! الان چه طوری میگی میشه ؟ ?:-)

            • اره میتونه احمد رضا جان اون روز برای چند نفر هم منبع گذاشتم و هم چند تا از بازی هایی که اپ اسکیل میکنه اتفاقا توی یوتیوب هست شخصی بازی هایی نظیر بتلفیلد۱-هیلو۵-کوانتوم بریک- و …. رو توی وان اس اپ اسکیل کرده و فیلم گرفته :yes: :yes:

            • Deep Point گفت:

              پس وقتی اینو توی گوگل سرچ میکنی قضیه اش چی میشه !؟!

              xbox one s 4k doesn’t support

              😐 ?:-) :-/

              ما که نفهمیدیم همه میگن پشتیبانی نداره !

            • ببین این متن رو بخون
              When you set your console resolution to 4K UHD, everything on the console—Home, games, and apps—will display at 4K. 4K content is displayed in its native 4K resolution, and other content (like 1080p content) is upscaled to 4K و منبع هم این جمله رو توی گوگل سرچ کن
              “۴K ON XBOX ONE S/XBOX SUPPORT ”
              و این هم بازی بتلفیلد۱ سرچ کن توی یوتیوب هست
              BATTLEFIELD 1 : Upscaled to 4K on Xbox One S

            • Deep Point گفت:

              “the console—Home, games, and apps—will display at 4K. 4K content is displayed in its native 4K resolution, and other content (like 1080p content) is upscaled to 4k”
              خب این مگه نمیشه upscale تلویزیون ؟ ! ?:-)

              من که اون کلمه رو سرچ کردم کلی سایت امد که میگفتن وان اس قابلیت upscale کردن نداره و فلان ! . حالا ویدیو رو هم بعدا از یوتیوب میبینم فعلا نت خرابه وضعش :laugh:

            • احمد رضا جان توی اون منبع که گفتم برو یه قسمت داره به نام اپ اسکیل که گفته همه چی از جمله بازی ها به ۴K اپ اسکیل میشن اونجا کامل توضیح داده یه بحث دیگه ببین کلا چه ۴K واقعی و چه اپ اسکیل باید TV ما ۴K باشه چون توی TV 1080 که اصلا چه اپ اسکیل و چه نیتیو معنا نداره پس یکی از اصل ها در کنسول های جدید داشتن TV 4K هست و حالا اون بتلفیلد رو ببین اون شخص خودش فیلم گرفته و توضیح داده و خیلی دیگه بازی ها از جمله بازی هایی که گفتم در وان اس اپ اسکیل میشن

    • Farhad-ps4 گفت:

      آره کنار کنار میره شما یا پرو بخر یا تا اسکورپیو صبر کن
      اون اکانت های هکی هم خوشبختانه مثل سابق نیست و خیلی کمتر خواهد شد چون تأیید هویت دو مرحله ای اومده

  • ezio1503 گفت:

    چرا نظرات من میرن برای بررسی؟

  • behdad0098 گفت:

    به نظر من این سخن ادامه سیاست کثیف اسپنسره که هنوز کنسول نداده داده داره داد میزنه و میگه که پرو نخرید و واسه کنسول سال آینده که نیومده صبرکنید .
    اینهم به زبون بی زبون داره میگه اگه می خواید یه سال واسه اسکورپیو صبر کنید،منم یه سال بعد اون ps5رومیزنم با ۸ترا فلاپس ،یا بیشتر

  • behdad0098 گفت:

    تفاوت پرو و وان s تو اینه که وان s از رو ۹۰۰pآپسکیل میکنه و پرو باقدرتی که داره از رو ۱۰۸۰p یا ۱۴۴۰p آپسکیل میکنه وتفاوتشون تقریبا دو برابره به این خاطر که پرو باید نیم برابرپیکسل رو به صورت الگوریتم بسازه و وان s سه چهارم پیکسل هارو به صورت الگوریتم تولید کنه،به همین خاطر کیفیت تصویر ساخته شده با پرو خیلی بهتره

  • Cell گفت:

    متاسفانه ps4 pro خیلی ضعیف تر از اسکورپیو هست و من صبر میکنم تا اسکورپیو بیاد بخرم

  • mas گفت:

    Deep Point
    چرا انقد پنبه میبافی از نظر تو بهترین بازیو داره نه ۹۰ درصد گیمرها
    بازی های شاهکارش واسه تو شاهکاره نه ۹۰ درصد گیمر ها
    سعی نکن انقد نظر خودتو برتر از بقه بدونی
    اصلا حرف من راجب ps4 یا پی سی نیست
    حرفم اینکه چرا فکر میکنی هر چی دوست داری ۹۰ درصد گیمرای دیگه دوست دارن؟؟
    تو خدایی؟؟؟؟چی هستی که انقد نظر خودتو نسیت به بقیه برتر میدونی؟؟؟؟؟؟؟

  • Aria78 گفت:

    ۹۹۹ دلار؟؟؟؟
    خب اصن این چه کاریه اگه یه پرو برداری که خیلی به صرفه تره تازه انحصاریای سونی هم که فوق العادن با نصف این پول میتونی یه پرو برداری و بقیش هم بری بازی بگیری تازه یکسال زودتر هم میاد

  • Hosein گفت:

    برم همین ۱۲۱۶B با یه دسته اضافه نقره ای و هدست گلد سونی رو بگیرم و خودمو خلاص کنم
    خدا چکارت نکنه سونی که تکلیف مارو مشخص نمیکنی

    اخرش هم با این همه هزینه برای پرو که بکنم نهایت تا اخر ۲۰۲۰ و خلاص
    پس آیا خرید همین نسخه تانک قدیمی و قدرتمند ۱۲۱۶ بهتر نیست؟؟؟ ?:-) ?:-) ?:-)
    صاحبان نظر گیمفا جواب بدید

  • Deep Point گفت:

    نامو.سا بسه دیگه هر کی بره پست خبری خودش خودم دستم درد گرفت انقدر تایپ کردم :laugh: :laugh:

  • Hosein گفت:

    دادش microsoft.xboxone
    ممنون ازت
    البته اینم بگم که تلوزیون ۵۵ هست ولی ۴k نیست
    نمیشه گفت تفاوت ها هم در اجرای بازی ها فاحش هست
    بین نسخه پرو و نسخه بهبود ۱۲۱۶ ?:-) ?:-) ?:-)

    • :yes: :yes: ببین رزولوشن در واقع “وضوح تصویر” هست که اگر TV 4K داشته باشی خب خیلی بهتر هست ولی توی همون TV معمولی هم توی ثبات نرخ فریم و گرافیک تفاوت زیاده

      • Hosein گفت:

        درسته
        تا یک ماه آینده کاملا تکلیف معلومه که هر دو کنسول چطور در اجرای عنوان هایی مثل تامب و انچارتد
        چطور عمل میکندد و تفاوت ها هم معلوم میشه
        آقا دم شما گرم :yes: :yes: :yes: 😎 😎 😎

          • crash گفت:

            هر چی نظر دادم همشون رفتن بررسی 😐

          • amir2hashmati گفت:

            داداش شرمنده تلویزیون فورکی اچ دی ار دار ۴۹ اینچ چنده؟؟

            • داداش بستگی داره چه برندی بخوای بخری چون هر برندی قیمت های متفاوتی داره باز بحث input lag هم هست در کل با این سایز که میخوای اگر از سامسونگ بخوای باید بالای ۳/۵ بذاری کنار

            • mohammad jr گفت:

              ببین بنظر من سونی بخر واقعا سونی یه سرو گردن تو تی وی از بقیه جلو تره و جنساش با کیفیته…. شما میتونی مدل جدید سونی که ۴ کی و hdr هست رو بگیری اسمش x800d در دو سایز ۴۳ و ۴۹ هست که بنظرم اگه برای اتاق میخوای و نمیخوای زیاد هزینه کنی همون ۴۳ رو بگیر البته برای تو حال و پذیرایی هم میشه استفاده کرد ولی اگه پول داری سایز بزرگ ترشو بگیر!! راستی قیمت ۴۳ اینچش هم زیر سه تومنه من قیمت بانه دارم اگه اشتب نکنم حدود ۲۸۰۰ هست

            • mohammad jr گفت:

              سایت http://www.rtings.com یکی از بهترین سایتا در زمینه ی نقد و برسی تی وی هست input lag و… همه چیزش برسی شده حتما یه سر برید

            • mohammad jr گفت:

              سایت ratings*com یکی از بهترین سایتا برای نقد و برسی تی وی هست inputlag و…. همه چیز تی وی هارو مورد برسی قرار داده حتما یه سر بزنید

            • Deep Point گفت:

              mohammad jr@
              سونی یکم قیمت تلویزیون هاش گرونه که اونم به خاطر تکنلوژی های اختصاصی شه ولی اگه ایشون پول زیاد ندارن میتونن با ۱۷۰۰ اگه اشتباه نکنم تلویزیون ۴k الجی از بانه بخرن ! تلویزیونی که خودم خریدم Uf680t هستش و ۴۳ اینچه و واقعا هم ارزش داره نسبت به قیمتش ولی اکثر تلویزیون های ۴k زیر ۱۲ میلیون upscale میکنن و چنین ویژگی دارن !

            • mohammad jr گفت:

              نه داداش الجی در مقابل سونی اصلا ارزش نداره من تی وی فول اچ دی سونی رو کنار همین سری uf الجی نگاه کردم با اینکه الجیه ۴k بود ولی از فول اچ دی سونی ضعیف تر بود!! آدم باس یا یه چیزی رو نگیره یا اگه گرفت یه چیزی بگیره که ارزش داشته باشه الجی و سامسونگ اکثر مدلای ارزونش الکی میزنن ۴ کی ولی اصلا در حد ۴ کی نیستن! درضمن الان یکی که ۴ کی میگیره اگه مثه این دوستمون برا گیم میخواد باس hdr هم باشه تی ویش… در کل یه مدل با کیفیت و مقرون به صرفه اگه میخوای باس همین مدلی رو که گفتم بگیری وگرنه اگه بخوای زیادی ارزون بگیری اصلا ارزش نداره حتما یه سر به این سایتی که گفتم بزن تا خودت نقداشو ببینی

            • Deep Point گفت:

              داداش تلویزیون ۴k الجی الکی نیست ! من خودم تست کردم درسته کیفیت سونی بیشتره ولی الجی هم خوبه برند بدی نیست ! و اینم بگم HDR داشتن تلویزیون ۴k خیلی گرون در میاد ! مثلا تلویزیون سونی با قابلیت HDR کمتر از ۸ میلیون نیست ! شما نقد و برسی هر تلویزیون رو بخونی متوجه میشی

            • mohammad jr گفت:

              داداش ظاهرا کامنت رو نمیخونیاااا میگم مدل xbr x800d در دو سایز ۴۳ و ۴۹ سونی تولید کرده که مقرون به صرفه ترین تی ویش هست که هم ۴k هست هم hdr و تولید سال ۲۰۱۶ هست! قیمتشم همونطورکه گفتم مدل ۴۳ اینچش تو ایران تازه اومده قیمت بانه ۲۸۰۰ هست!خودم کرمانشاه زندگی میکنم قیمت و… رو دارم. از لحاظ نقد و برسیش و مناسب بودن برای بازی و… میتونی بری تو اون سایتی که گفتم همش توضیح داده شده و گفتن برای بازی هم خیلی مناسبه!

            • Deep Point گفت:

              من خودم مقایسه هاشونو دیدم تلویزیون ۴k واقعی زیر ۱۲ میلیون نیست ! تلویزیونی که قابلیت های ۴k رو مثل upscale پردازش میکنه بین ۲-تا ۵ میلیون ! وگرنه شما توی سایت های بانه هم بری (اگه درست مشخصات رو زده باشه) مقایسه کنی و قیمت ها رو ببینی متوجه حرف من میشی !

      • erfan9 گفت:

        Ps4 pro فقط ثبات فریم رو می بره بالا؟خود نرخ فریم رو یعنی نمی بره بالا؟

        • ولا طبق حرف بازی سازها پرو میتونه نرخ فریم با ثبات تری رو بده چون که CPU در پرو مثل PS4 معمولی هست از طرفی سونی اعلام کرده نرخ فریم بازی ها توی پرو و معمولی باید یکسان باشه تا در انلاین مشکل به وجود نیاد ولی توی بعضی بازی ها مثل توم ریدر در تنظیمات ۱۰۸۰ خب توی پرو نرخ فریم به ۶۰ ارتقا پیدا کرده ولی نه ثابت و گاهی اوقات دچار افت میشه

  • enriqueiglesias2 گفت:

    این فن نما ها چی میخوان توی پست سونی ؟ برین توی همون پست های خبری خودتون !

  • Sam گفت:

    اقا قیمتش چند میافته تو ایران؟

    • sam snake 47 گفت:

      زیر سه تومن نمیدن بهت تا اون موقع… بعد چند ماهم میشه ۲۶۰۰-۲۸۰۰!
      وقتی کنسول ۲۵۰ دلاری رو ۱۲۰۰-۳۰۰ میدن؛ ببین کنسول ۴۰۰ دلاری رو چند میخان بدن!… ایرانه اینجا قیمت ها نجومی ولی مروت و مشتری مداری پشم…

  • sam snake 47 گفت:

    من خودم هم کنسول دارم هم پی سی. ولی خودمونیم… کدوم نفهمی گفت ک پی سی ۴k نمیتونه اجرا کنه؟! اقای ب ظاهر مطلع! قبل از اینکه زبون باز کنی بدون ک پی سی همیشه چند سال جلوتر از کنسول تشریف داره از لحاظ سخت افزاری. شما انگار نمیدونی هیرورک چیه!شما انگار نمیدونی تنظیمات رزولوشن و ویدیو چیه! شما انگار نمیدونی قبل از بازی کردن، نیم الی یه ساعت تو تنظیمات گرافیکی بودن ینی چی! شما انگار نمیدونی قطعه خریدن ینی چی؟ کنسول ته تهش ۲ میلیون نمیشه ولی پی سی های اند رو ملت از ۴ تومن شروع میکنن تا ۲۰-۳۰ تومن. کجایی تو؟ مال کدوم سیاره ای؟ واقعا نمیتونستی اینارو؟!…

مارک سرنی: پشتیبانی پلی‌استیشن۴ پرو تنها ۱ درصد کار اضافی برای سازندگان دارد - گیمفا