سازنده Call of Duty: Infinite Warfare جزئیاتی را در مورد تغییرات این بازی اعلام کرد

۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
عنوان Call of Duty: Infinite Warfare را در مدت محدودی می‌توانید بصورت رایگان تجربه کنید

سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare پس از پایان دو دوره بتای این بازی، تغییراتی را در آن اعمال کرده است که اکنون جزئیات آنها را ارائه کرده است.

استودیوی اینفینیتی وارد در پست اخیر خود در Reddit که تحت عنوان “چیزهایی که ما از بتای بازی Call of Duty: Infinite Warfare آموختیم.” ارسال کرده است، در مورد تغییرات سلاح‌ها، حالت‌ها و موارد دیگری که پس از تجربه بتای این بازی در آن اعمال شده است، جزئیاتی را ارائه کرده است.

در مورد سلاح‌ها، این استودیو میزان آسیب‌رسانی شاتگان و همچنین میزان بُرد تاثیرگذاری آن را افزایش داده است. تغییراتی نیز در مورد سلاح تک‌تیرانداز در بازی اعمال شده است که یکی از آنها افزایش لرزش پس از شلیک هر گلوله می‌باشد، همچنین برای هدف گرفتن افراد بایستی دوربین این سلاح‌ها بصورت کامل برروی چشم بازیکن قرار گیرد.

فارغ از بحث سلاح‌ها، زمان بهبود سلامتی نیز کاهش یافته است.

همچنین سازنده بازی اقدام به برطرف نمودن مشکلاتی مربوط به موقعیت جغرافیایی نموده است که موجب دسته‌بندی بازیکنان در مناطقی شده است که به آن تعلق نداشته‌اند.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن‌ ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. افرادی که نسخه ۸۰ دلاری این بازی را دریافت کنند، یک کپی رایگان از نسخه بازسازی شده بازی Modern Warfare را دریافت خواهند کرد.

در ادامه جزئیات کامل تغییرات اعمال شده در این بازی را مشاهده خواهید کرد:

سلاح‌ها

ما جزئیات و اطلاعات بسیار خوبی را از بتای بازی بدست آوردیم که به ما اجازه دادند تا به شکل سخت‌گیرانه‌تری به سلاح‌ها و تغییرات مورد نیاز بازی نگاه کنیم.

شاتگان

  • قدرت آسیب‌رسانی شاتگان افزایش یافته است.
  • بُرد تاثیرگذاری شاتگان افزایش یافته ست.
  • Reaver و Banshee پاداشی را برای ۱ trigger pull دریافت خواهند کرد.

تک‌تیرانداز

  • بروزرسانی سلاح‌های تک‌تیرانداز جهت اعمال لرزش بیشتر در زمان شلیک گلوله
  • کاهش پاداش Quickdraw ضمیمه سلاح‌های تک‌تیرانداز
  • بهبود کیفیت بصری The Tracking Chip optic.
  • برای هدف گرفتن افراد بایستی دوربین این سلاح‌ها بصورت کامل برروی چشم بازیکن قرار گیرد.
  • تغییرات دیگری نیز در مورد پاداش سلاح‌های تک‌تیرانداز و قابلیت‌های آنها اعمال شده‌اند.

پرتاب کننده‌ها (Launchers)

  • پرتاب کننده نارنجک Howitzer اکنون قابلیت شلیک از hip را خواهد داشت و دیگر نیازی به ADS کامل نخواهد داشت.

PERKS و RIG TRAITS

  • Marksman: باگ آن برطرف شده و لرزش آن نیز کاهش یافته است، همچنین میزان پرش آن در زمان شلیک کاهش یافته است.
  • Momentum: برطرف‌سازی مشکل مربوط به سرعت
  • Marked Target: رنگ نشانه‌گر قرمز روی قربانی کاهش یافته است.

سلامت

  • زمان بهبود سلامتی کاهش یافته است.

اقتصاد

  • افزایش پاداش نجات یافتن در ماموریت‌های گروهی
  • تغییر در ارزش واحد پول
  • افزایش میزان اُفت کلیدها در حالت‌های round-based

SCORESTREAKS و RIGS

  • AP-3X
    • افزایش سلامتی، افزایش آسیب‌رسانی گلوله‌ها و افزایش دقت سلاح در هدف‌گیری اهداف نزدیک
  • RC-8
    • افزایش سلامتی و افزایش دقت سلاح در هدف‌گیری اهداف نزدیک، افزایش محدوده آتش و افزایش صدای ناشی از آسیب‌رسانی
  • T.H.O.R
    • افزایش سرعت راکت tracking
    • افزایش آسیب ناشی از استفاده راکت‌های با شلیک مستقیم و tracking
  • Bombardment
    • کاهش زمان drop اولیه و drop بین هر subsequent
    • بروزرسانی محدوده آسیب
  • Rigs
    • اصلاح پایداری و ثبات ظرفیت حمل
    • بهبود گیم‌پلی بازی مربوط به rigs

حالت‌ها

  • Defender: در زمان حمل درون، پاداش امتیاز در هر ثانیه از ۵ امتیاز در ثانیه به ۱۰ امتیاز در ثانیه تغییر کرده است.
  • Gun Game: اکنون این قابلیت برای کلیه سلاح‌های کلاسیک در دسترس است.
  • Domination: تغییراتی در پروسه بدست آوردن یک پرچم صورت گرفته است و به بازیکنان در روند بازی کمک شایانی خواهد کرد.

MATCHMAKING

  • پش از این پتانسیل ارزیابی بازیکنان بسیار سخت بوده است. ما کارهای بسیاری را در طول مراحل بررسی خود برروی اتصالات شما با بازیکنان دیگر پیش از حضور شما در یک لابی با سایر بازیکنان صورت دادیم. تغییرات اعمال شده منجر به کاهش زمان‌های مسابقات شده‌اند.
  • دسته‌بندی اشتباه موقعیت جغرافیایی. مشکلاتی در سیستم موقعیت جغرافیایی ما وجود داشت که منجر به قرارگیری بازیکنان در دسته‌های اشتباهی میشد. این مشکل نیز برطرف شده است و منجر به بهبود زمان matchmaking شده است.
  • پاکسازی اطلاعات لابی. پروسه پاکسازی اطلاعات لابی‌هایی که استفاده نمی‌شدند یا از دست رفته‌اند مقداری طولانی بوده است که منجر به طولانی شدن مراحل چستجوی یک مسابقه شده بود.
  • عملکرد matchmaker در ساخت لابی‌های جدید همواره خوب بوده است اما نکته‌ای که نظر ما را جلب کرد این بود که پروسه آن بسیار طولانی بوده است. این مشکل بدلیل مسائل مربوط به اطلاعات لابی‌ها بوجود آمده بود. این مشکل در مدت بتای بازی مشخص و برطرف شد و اکنون سرعت پروسه گفته شده به شکل فوق‌العاده‌ای بهبود یافته است.

زمان کشتن/درگیری

  • می‌دانیم که شما تجربه‌های مختلفی را در مورد TTK (مخفف عبارت Time To Kill یا زمان کشتن) در مدت بتای این بازی داشته‌اید. با تنظیمات صورت گرفته در بازی که در بالا نیز مورد اشاره قرار گرفتند، شما ثبات و پایداری بیشتری را در زمان عرضه بازی احساس خواهید کرد. ما به بررسی بازی خود تا زمان مورد نیاز ادامه خواهیم داد و از دریافت بازخوردهای شما خوشحال خواهیم شد.
  • ما همواره TTK را بررسی خواهیم کرد و به روند ارزیابی و ایجاد ثبات و پایداری در آن ادامه خواهیم داد.

سرورهای اختصاصی

  • یکی از کارهای زیربنایی ما برای این پروژه، بررسی تخصیص سرورهای اختصاصی به این بازی بوده است. ما برروی سیستم بارگذاری جدیدی کار کرده‌ایم و تغییرات دیگری را نیز اعمال کرده‌ایم تا سرورها خودشان بتوانند مرکز داده‌های خود را انتخاب کنند.
  • در آغاز بتای این بازی شاید متوجه تغییراتی در برخی از مسابقات شده باشید. ما مشکلاتی را در سیستم جدید خود پیدا کردیم که منجر به ایجاد مشکلاتی در سرورهای اختصاصی ما می‌شدند. پس از تغییرات بسیار، ما موفق شدیم که مشکلات موجود با سرورها را برطرف کنیم.
0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید