خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا

خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته

امیرحسین دهنوی
۰۷:۰۱ ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا

هفته‌ای دیگر گذشت و شاهد اتفاقات و رویدادهای بسیاری بودیم. برای مرور و بررسی اتفاقات مهم هفته گذشته در ادامه با گیمفا همراه شوید.

در هفته گذشته شاهد معرفی نینتدو سوییچ بودیم و اطلاعاتی نیز از آن منتشر گردید. همچنین عناوین بسیاری در این هفته انتشار یافتند. با گیمفا برای بررسی مهم‌ترین اتفاقات هفته گذشته همراه باشید.

نینتندو سوئیچ به‌صورت فیزیکی‌ بازی‌های Wii U و ۳DS را اجرا نمی‌کند

نینتندو برای ارائه‌ی جزئیات بیشتر از سوئیچ آماده نیست اما از آن‌جایی که در مارس ۲۰۱۷ این کنسول عرضه خواهد شد، باید به‌زودی شاهد اطلاعاتی نظیر قیمت و تاریخ توزیع دقیق باشیم. با این حال، می‌توانید به این خبر مراجعه کرده و اطلاعات خوبی  از نینتندو سوئیچ کسب کنید.

نینتندو جزئیات بیشتری را با فامیتسو به اشتراک گذاشته است و طبق گفته‌اش، می‌توان “به راحتی” از این کنسول تا حد ممکن در جایی که پریز برق وجود ندارد، استفاده کرد و لذت برد. علاوه بر این، جای مخصوص و هر دو کنترلر جوی-کان در جعبه‌ی کنسول موجود خواهند بود و اطلاعتی از گریپ‌ها ارائه نشده است، ولی با این حال می‌دانیم که در سمت راست و چپ جوی-کان‌ها قرار گرفته‌اند. همچنین تاکنون نینتندو اعلام نکرده است که عناوین موبایلی‌اش برروی این کنسول قابل بازی خواهند بود یا خیر و در کل باید منتظرم اطلاعات بیشتر باشیم تا ابهامات برطرف شوند.

کارگردان بازی The Order: 1886 از آینده این عنوان می‌گوید

به تازگی کارگردان عنوان The Order: 1886، آقای Ru Weerasuriya در یک مصاحبه با وب‌سایت Game Imformer بیان کرده است که احتمالا در آینده نیز شاهد عنوانی دیگر در فرانچایز The Order باشیم.

بهترین راه برای پاسخ دادن به این سوال بدون لو دادن چیزی… چگونه بگویم… آینده‌ای وجود خواهد داشت؟ بله. این آی‌پی آینده دارد. قطعا برروی این آی‌پی بنایی ساخته خواهد شد. این آینده چیزی است که ما از روز اول ساخت و کار برروی پروژه در نظر گرفته بودیم و در سر داشتیم…. خط داستانی بزرگ‌تری در کار است. این یک داستان بزرگ است که پیش می‌رود و بزرگ تر از خط داستانی خلق شده تا کنون است. بنابراین قطعا پایه‌هایی برای این آی پی وجود دارد.

از آقای Ru Weerasuriya سوال شد که سونی چه زمانی می‌خواهد ادامه آی‌پی را عرضه کند اما ایشان اطلاعی در اختیار ما قرار ندادند.

خب، شما باید این را از سونی بپرسید.

شاید بازی The Order: 1886 گیم‌پلی بیش از حد خطی و بدون نوآوری داشت اما قطعا داستان آن پتانسیل بالایی دارد و می‌توان عناوین دیگری بر اساس آن منتشر کرد. با همه این تفاسیر همه می‌خواهیم که سونی نسخه دوم این بازی را با درس گرفتن از نسخه اول بسازد و بازی‌بازان را راضی کند.

Halo Wars 2 بازی‌بازان جدیدی را به این سری خواهد کشاند و حمایت پس از عرضه زیادی خواهد داشت

دن ایوب رئیس استدیو ۳۴۳Industries و دیوید نیکلسون تهیه‌کننده بازی Halo Wars 2 اخیرا یک مصاحبه تصویری انجام داده‌اند که نکات جالبی در حرف‌هایشان دیده می‌شود.

آن‌ها سخنان خود را با این‌ نکته که  Halo Wars 2 به دلیل این‌که یک داستان مستقل دارد بستر خوبی را برای بازی‌بازان جدید فراهم می‌کند، شروع کردند.

Halo Wars 2 یک داستان مستقل برای خود دارد.چیزی که در رابطه با این موضوع خوب است این است که شما برای فهمیدن داستان این بازی نیاز به دانستن هیچ نکته‌ای از بازی‌های Halo و یا رمان‌های آن ندارید. ما فرض کرده‌ایم که شما هیچ‌وقت Halo Wars و هیچ بازی Halo را بازی نکرده‌اید و شما می‌توانید این قضیه را به وضوح در بازی مشاهده کنید. یک گروهِ روحِ آتش برای ۲۸ سال در خواب بوده‌اند.آن‌ها تقریبا همه‌ قضایا را از دست داده‌اند و بازی قضیه را از چشمان آن‌ها باز می‌کند. بنابراین من همیشه می‌گویم که اگر مدت زیادی است در مورد Halo کنجکاو هستید اما به خاطر این‌که فکر می‌کنید کلی داستان از دست داده‌اید و از ورود به آن واهمه دارید این واقعا فرصت عالی است چرا که Halo Wars 2 یک داستان مستقل دارد و حتی ما چند شخصیت فانتزی جدید نیز خلق کرده‌ایم و البته چند چیز هم برای افرادی که آشنا به این سری بازی هستند گذاشته‌ایم.

Halo Wars 2 بعد از عرضه نیز مانند Halo 5:Guardians حمایت می‌شود.

چیزی که در رابطه با این سری عالی است این است که ما از هر بازی چیزی یاد می‌گیریم.از نظر من چیزی که از Halo 5 یاد گرفتیم این بود که بازخوردهای عالی در رابطه با حمایت‌های بعد از عرضه آن داشتیم. این‌که چطور از بازی بعد از عرضه Halo 5 حمایت کردیم و شما قرار است این سنت را در Halo Wars 2 نیز ببینید. یک Season Pass نیز داریم و محتویات اضافه‌ای که تقریبا بلافاصله بعد از عرضه بازی و قسمت داستانی آن قابل دسترس خواهد بود.ما قرار است که بخش تک‌نفره و داستانی را با محتویات بعد از عرضه گسترش دهیم. بازی‌بازان قادر به ادامه خط سیر داستان خواهند بود و قرار است واحد‌های تازه‌ای داشته باشیم. ما همه این چیزها را در کنار بی‌شماری از قابلیت‌های مخفی که به مرور زمان فاش می‌شوند انجام می‌دهیم تا واقعا بازی‌ را ارتقا داده و از آن حمایت کرده باشیم.

تحلیل‌گران: قیمت نینتندو سوئیچ نباید از مرز ۳۰۰ دلار بگذرد

وب‌سایت GamesIndustry از چندین تحلیل‌گر سوال کرده است درباره‌ی اینکه نینتندو با تعیین چه قیمتی برای کنسول سوئیچ، به فروش خوبی دست می‌یابد و موفق می‌شود و مایکل پچر گفته است:

من فکر می‌کنم که اگر مشخصات نینتندو سوئیچ به پلی‌استیشن ۴ نزدیک باشند، نینتندو قیمتی برابر با کنسول سونی یعنی ۲۴۹ دلار یا حداکثر ۲۹۹ دلار تعیین می‌کند. اگر هم مشخصات سوئیچ ضعیف‌تر باشند، طبیعتا قیمت کمتر خواهد بود.

سرکان توتو (Serkan Toto) درباره‌ی این موضوع نظر خود را به اشتراک گذاشته است:

امکان دارد نینتندو سوئیچ در قالب نسخه‌های مختلفی عرضه شود، برای مثال مدل بدون پایه. در حال حاضر، بازیکنان حرفه‌ای می‌توانند با ۲۹۹ دلار آمریکا، یکی از کنسول‌های ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن ۴ را تهیه کنند. همچنین گوشی‌های هوشمند جای کنسول‌های دستی را گرفته‌اند.

جوست ون درنن (Joost van Druenen) از سوپر دیتا (SuperData) چنین عقیده‌ای دارد:

من امیدوارم نینتندو قیمت سوئیچ را تا زیر ۳۰۰ دلار حفظ کند و به صورت ایده‌آل، آن را در قالب باندل Zelda و Mario Kart عرضه نماید. در غیر این صورت، پتانسیل‌های کنسول محدود خواهند شد و تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

با این حال، باید منتظر اعلام مشخصات سوئیچ توسط نینتندو باشیم تا بتوان درمورد قیمت قضاوت کرد که ظاهرا تا پایان سال جاری این کار صورت نخواهد گرفت.

در هفته‌ای که گذشت، پلی‌استیشن VR فروش بهتری نسبت به پلی‌استیشن ۴ داشته است

در کمال ناباوری پس از عرضه پلی‌استیشن VR در کشور ژاپن، دستگاه جدید شرکت سونی توانست در زمینه فروش از کنسول پلی‌استیشن ۴ در طی هفته گذشته عملکرد بهتری داشته باشد و این موضوع علاقه مردم ژاپن به تکنولوژی‌های جدید را نشان می‌دهد.

ه گزارش منابع آماری معتبر در مورد فروش سخت افزارهای مختلف در کشور ژاپن از تاریخ ۱۰ ماه اکتبر تا ۱۶ همین ماه، دستگاه پلی‌استیشن VR بیش از ۲۰ هزار نسخه فروش داشته است و از آمار فروش بهتری نسبت به کنسول پلی‌استیشن ۴ برخوردار بوده است.

جالب است بدانید مردم کشور ژاپن پس از عرضه پلی‌استیشن VR، ساعت‌ها در صف‌های طولانی برای خرید این دستگاه جدید شرکت سونی در انتظار مانده‌اند. پیش بینی می‌شود که در سطح جهانی نیز خرده فروشان تا پایان سال جاری با کمبود فروش این دستگاه مواجه شوند.

مایکل پچر باور دارد Red Dead Redemption 2 با تاخیر برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود

Red Dead Redemption 2 در اوایل هفته جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان تایید شد و خبری از نسخه رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ نیست و در حالی که نبود نسخه نینتندو سوئیچ چیزی است که اکثر مردم انتظارش را داشتند، عدم تایید بازی برای رایانه‌های شخصی کمی تعجب بر انگیز است. با اینکه Red Dead Redemption هیچ وقت برای این پلتفرم انتشار نیافت، سایر عناوین راکستار مانند GTA V عرضه شدند و با توجه به موفقیتی که GTA: Online در رایانه‌های شخصی به دست آورد و تاکید سازندگان بر بخش آنلاین Red Dead Redemption 2، فکر کردن به عدم تایید نسخه رایانه‌های شخصی حتی گیج کننده‌تر از قبل می‌شود.

با توجه به صحبت‌های او، اگر فرض بر این باشد که نسخه رایانه‌های شخصی در دست ساخت است، طبق روش همیشگی راکستار با تاخیر عرضه خواهند شد:

من به یاد دارم اولین بار در نوامبر سال ۲۰۱۱، معرفی GTA V فقط برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ صورت گرفت و سپس آن‌ها تا ماه ژوئن ۲۰۱۴ صبر کردند؛ عینا دو و نیم سال پس از معرفی اولیه گذشته بود و آن‌ها نسخه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ را هم تایید نمودند. درست نمی‌دانم چه ماهی اما فکر کنم چند ماه بعد هم نسخه رایانه‌های شخصی تایید یافت و در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

طراح بازی Doom در مورد بازی‌های ویدئویی و خشونت موجود در آنها جزئیاتی را ارائه کرد

خشونت موجود در بازی‌های ویدئویی و تاثیرات آن برروی افراد موضوعی است که سال‌ها مورد بحث قرار داشته است. اکنون طراح بازی Doom که یکی از بازی‌هایی است که در زمان صحبت در مورد خشونت در بازی‌ها سکوی نخست را به خود اختصاص خواهد داد، در مورد موضوع خشونت در بازی‌ها و تاثیر آنها جزئیاتی را ارائه کرده است.

جان رومرو در مدت کنفرانس GameOn Ventures شهر تورنتو اعلام کرد که فرهنگ جامعه برروی افزایش خشونت تاثیر داشته است نه بازیکنان بازی‌های ویدئویی، او اعلام کرد:

من اعتقاد دارم که بازی‌ها جنبه فرهنگی و تربیتی دارند و خشونتی که در جهان شاهد آن هستیم چیزی فراتر از بازی‌های ویدئویی است. کشورهای مختلفی نظیر کانادا، آلمان، ژاپن ، انگلستان، ایرلند و … این بازی‌ها را اجرا می‌کنند و جزو مصرف کنندگان سرسخت بازی‌های ویدئویی هستند اما در حال حاضر شاهد خشونت مشابهی در این کشورها نیستیم. این موضوع ربطی به بازی‌ها ندارد به سلاح‌ها بستگی دارد. این موضوعات ارتباطی با کامپیوتر ندارد به فرهنگ ربط دارد. این‌ها ربطی به بازیکنان بازی‌های ویدئویی ندارند.

همچنین آقای رومرو در مدت صحبت‌های خود اشاراتی به بازی‌های Gone Home ،Her Story و Life is Strange داشته است. او گفت:

بازی‌های ویدئویی براساس مردمی نیست که در دهه ۷۰ و ۸۰ بازی‌های ویدئویی را اجرا می‌نمودند. با توسعه مرزهای بازی‌ها افرادی هستند که این سوال را می‌پرسند، آیا اصلا این یک بازی ویدئویی است؟ آیا بازی‌های Gone Home ،Life is Strange و Her Story بازی‌های ویدئویی هستند؟ بله، فکر می‌کنم باشند.

زمانیکه مرزهای بازی‌ها را جابجا می‌کنیم، زمانیکه در محیطی قرار خواهیم گرفت تا ببینیم اکنون قادر به انجام چه کاری خواهیم بود، همواره افرادی وجود خواهند داشت که در مورد کار جدید بگویند که این کار همچنان دارای محدودیت‌هایی است، این در حالی است که این بازی پس از توسعه مرزها خلق شده است.

یوبی‌سافت: نینتندو سوئیچ می‌تواند تعریف جدیدی برای اجرای بازی‌ها باشد

از مدت‌ها پیش شرکت یوبی‌سافت دست به تمجید از کنسول جدید شرکت نینتندو زده بود، آن زمان این کنسول جدید را با اسم رمز نینتندو ان‌ایکس می‌شناختیم اما اکنون می‌دانیم که این کنسول، نینتندو سوئیچ نام دارد. اکنون و پس از معرفی نینتندو سوئیچ، ایو گیلموت به عنوان مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این کنسول قادر خواهد بود تا تحولاتی در زمینه بازی‌ها ایجاد کند.

ایو گیلموت در بیانیه خود اعلام کرد:

با کنسول نینتندو سوئیچ دنیای منحصر بفرد ظرفیت‌ها و طراحی بازی‌ها متحول خواهد شد، نینتندو می‌تواند تعریف جدیدی را در مورد شیوه اجرای بازی‌ها در اختیار افراد قرار دهد. نینتندو سوئیچ دارای هسته‌ای در دسترس و قدرت تصاحب رشد کننده‌ای است و می‌تواند تجربه‌های بیشتری را ارائه کند و قابلیت اجرای بازی‌ها را در هر زمان و مکانی فراهم کند. شرکت یوبی‌سافت و نینتندو همکاری بلند مدتی و لذت بخشی را داشته‌اند و ما در حال حاضر در حال ساخت بازی‌هایی برای این پلتفرم جدید هستیم که شامل عناوینی چون Just Dance 2017 می‌شوند. در آینده اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

شرکت یوبی‌سافت یکی از چندین شرکتی است که برای پلتفرم جدید شرکت نینتندو در حال ساخت بازی است، همانطور که در این بیانیه آمده است بازی Just Dance 2017 یکی از عناوینی است که برای این کنسول در دست ساخت قرار دارد.

کنترلر الیت برای پلی‌استیشن ۴ عرضه نخواهد شد

کنترلر الیت (Elite) ایکس‌­باکس، با این که قیمت بالایی دارد، در میان بازی­‌بازان ایکس‌­باکس و رایانه­‌های شخصی محبوبیت زیادی پیدا کرد. اما بازی­‌بازان پلی­‌استیشن ۴ که به کنترلری شبیه به کنترلر الیت علاقمند هستند، نباید نفس­‌هایشان را حبس کنند.

رئیس طراحی سیستم، مارک سرنی (Mark Cerny)، در طی یک رویداد خبری در هفته گذشته اعلام کرد که چنین چیزی در حال حاضر توسط سونی در نظر گرفته نشده است.

«ما می‌­خواهیم پلی­‌استیشن ۴ را به عنوان یک کنسول با مخاطبان یک‌دست حفظ کنیم. ما باید خیلی مراقب بهبودهایی که به کنترلر اضافه می­‌کنیم، باشیم. اما این از دسته چیزهایی نیست که تنها شامل دارد یا ندارد شود.»

این قطعا موضع عجیب و غریبی است، به خصوص به این دلیل که سونی قرار است با انتشار پلی­‌استیشن ۴ پرو در ماه آینده، مخاطبانش را به دو دسته تقسیم کند. معرفی یک کنترلر الیت آنقدرها هم مشکل ساز نخواهد شد، مخصوصا که چیزی جلوی سازندگان دیگر را از انجام چنین کاری نمی­‌گیرد، چرا که تقاضا برای آن وجود دارد.

نینتندو: هنوز همه امکانات سوئیچ را به نمایش نگذاشته‌ایم

nintendo switch

اگر از معرفی و مشاهده قابلیت‌های کنسول نینتندو سوئیچ شگفت‌زده نشده‌اید، شرکت نینتندو اعلام کرده است که این تنها بخشی از امکانات این کنسول بوده است و بعدها امکانات بیشتری را به نمایش خواهد گذاشت.

نماینده شرکت نینتندو به وال استریت ژورنال اعلام کرد:

هنوز همه امکانات نینتندو سوئیچ را به نمایش نگذاشته‌ایم.

سخنگوی نینتندو اعلام کرد که امکانات بیشتر این کنسول در سال آینده و پیش از عرضه این کنسول در ماه مارس به نمایش گذاشته خواهد شد.

با نمرات Dark Souls III: Ashes of Ariandel همراه باشید

بالاخره به انتشار اولین محتوای دانلودی Dark Souls 3 یعنی Ashes of Ariandel نزدیک شده‌ایم و حال نمرات آن انتشار یافته‌اند.

این محتوای دانلودی تاکنون ۵ نقد دریافت کرده و متاسفانه منتقدان رضایت چندانی نداشته‌اند. با این حال، باید تا انتشار نمرات بیشتر صبور باشیم. این پست به‌روزرسانی خواهد شد:

CGMagazine: 90/100

The Ashes of Ariandel زندگی تازه‌ای به عنوانی که تقریبا قوی و حیاتی بود بخشیده و جایگاه را برای فصل پایانی حماسه تاریک فراهم کرده است.

IGN: 78/100

جهان Ashes of Ariande سرزمینی را هدیه می‌دهد که فریبنده و خطرناک است و حتی اگر تمایلی به رویارویی با چالش‌ها نداشته باشید، همچنان چالش‌های فراوان دیگری وجود دارند که باید با آن‌ها روبه‌رو شوید. با این حال، اگر واقعا به دوئل در عرصه PvP علاقه دارید و بتوانید در آن علاقه پایدار پیدا کنید، Ashes of Ariandel  برای‌تان بیش از حد لذت بخش خواهد شد.

اسپنسر: روند تولید ایکس‌باکس وان اسکورپیو عالی پیش می‌رود

رئیس ایکس‌باکس یعنی فیل اسپنسر اخبار جدیدی از روند تولید کنسول اسکورپیو ارائه کرده است. اسپنسر می‌گوید که در این هفته یک جلسه یک روزه در مورد این کنسول داشته و بسیار خوش‌بین است که شرکت می‌تواند آن را به موقع و در تعطیلات بعدی عرضه کند.

اسپنسر در توئیتر خود در پاسخ به شخصی که پرسیده بود آیا اسکورپیو زودتر عرضه می‌شود یا خیر گفت:

من هم‌اکنون در یک جلسه یک روزه با تیم اسکورپیو هستم.روند تولید عالیه و احساس خوبی در مورد تاریخ عرضه کنسول داریم.

اسپنسر پیش‌تر نیز در مصاحبه‌ای گفته بود که اوضاع مربوط به اسکورپیو واقعا خوب است و اضافه کرده بود که در حقیقت ماکروسافت در بحث سخت‌افزاری کمی از برنامه نیز جلوتر است. او گفت:

هنوز زمان زیادی باقی مانده اما ما از شرایطی که پیش آمده احساس خوبی داریم. تیم‌ها از مشخصات اجرایی چیزی که در حال ساخت آن هستیم آگاه هستند. ما در E3 در یک ویدیو به سراغ چند اجرای سطح بالا رفتیم و این به تیم برای اطمینان از این‌که آن‌ها چنین اجرایی را برای بازی‌هایشان هدف قرار داده‌اند زمان می‌دهد. خوش‌بختانه بسیاری از هردو تیم داخلی و شرکا درحال ساخت روی رایانه هستند.

Rise of the Tomb Raider و XCOM 2 هر کدام بیش از یک میلیون واحد در استیم فروش داشته‌اند

به‌تازگی مشخص شده که هر دو عنوان Rise of the Tomb Raider و XCOM 2 بیش از ۱ میلیون واحد در استیم فروش داشته‌اند. این جزئیات توسط Steamspy ارائه شده‌اند که یعنی مقدار اعلام یافته بسیار دقیق است.

چیز دیگری که جالب به‌نظر می‌رسد، این است که هر دوی این عناوین در فوریه ۲۰۱۶ منتشر شدند بنابراین ۸ ماه به طول انجامید تا به چنین فروشی در استیم دست یابند.

برای مقایسه، XCOM: Enemy Unknown توانست ۳٫۴ میلیون واحد فروش داشته باشد (توجه کنید که این بازی در یک آخر هفته رایگان شده بود که به‌طور قابل توجهی فروش آن را افزایش داد) و ریبوت Tomb Raider 2013 هم ۴٫۳ میلیون واحد به فروش رساند (گرچه در حال حاضر ۲۰ دلار قیمت دارد).

alan wake 1

رای مدت زیادی بسیاری بر این باور بودند که شرکت مایکروسافت مخالف ساخت سری جدید بازی Alan Wake می‌باشد، حال به نظر می‌رسد این مخالفت از سوی مایکروسافت دیگر وجود ندارد و یا حداقل فیل اسپنسر نسبت به ساخت سری جدید این عنوان واکنش منفی از خود نشان نداده است. اسپنسر اخیرا مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های خبرگزاری انجام داده است، او در پاسخ به شرایط ساخت سری جدید بازی Alan Wake عنوان کرد که برای اینکار ابتدا باید شرکت رمدی قدمی پیش بگذارد. به گفته او:

از دست من چه کاری بر می‌آید در این باره؟… توسعه دهنده بازی باید اینکار را بکند و حرکتی برای معرفی سری دوم Alan Wake انجام دهد.

چیزی که ما می‌دانیم این است که در گذشته شرکت رمدی علاقه خود را نسبت به ساخت سری دوم بازی Alan Wake نشان داده بود که در آن زمان با استقبال خوبی از سوی شرکت مایکروسافت همراه نبود. جالب است بدانید سم لیک از شرکت رمدی در این رابطه عنوان کرده است:

ما در سال ۲۰۱۵ از علاقه خود نسبت به ساخت سری دوم بازی Alan Wake به مایکروسافت گفته بودیم اما به نظر می‌رسید مایکروسافت در آن زمان به دنبال عناوینی با فضاهای متفاوت تری بود.

با این تفاسیر در حال حاضر شرکت مایکروسافت چراغ سبز برای ساخت بازی Alan Wake 2 به سازندگان این عنوان نشان داده است، حال باید ببینیم که آیا شرکت رمدی مایل به ساخت سری جدید این عنوان می‌باشد یا خیر.

نمرات عنوان Titanfall 2 منتشر شد

ستودیوی خوش ذوق ریسپان اینترتیمنت نشان داده که می‌تواند فرمول موفق خود را ادامه دهد. در ادامه نگاهی به نمرات منتشر شده می‌اندازیم. توجه داشته باشید که در صورت انتشار نمرات جدید، پست به‌روزرسانی می‌شود.

Game Informer: ۹.۵/۱۰

در زمانی هستیم که عناوین شوتر یا داستان خوبی دارند یا بخش چندنفره عالی اما Titanfall 2 یک بسته کامل است. بخش داستانی فوق العاده در کنار بخش چندنفره اعتیاد آور، Titanfall 2 را برای دوست داران عناوین شوتر تبدیل به یک خرید حتمی می‌کند.

Digital Spy: ۹/۱۰

دومین نسخه از سری Titanfall آن ادامه‌ای که سری استحقاقش را داشت نیست اما Titanfall 2 عنوانی‌ست که در کنار بهبود فرمول نسخه قبلی، بخش داستانی فوق‌العاده‌ای نیز دارد.

USgamer: ۸/۱۰

تجربه بخش داستانی Titanfall 2 لذت بخش خواهد بود اما متاسفانه بازی کوتاه است و ارزش کلی محتوای بازی نسبت به قیمتی که عرضه شده کمی زیاد است. تمام چیزی که این بازی نیاز دارد چند نقشه و ماد دیگر است.

دیگر رویدادهای مهم:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خبرنامه شماره #۳۱ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا