Gilbert :” بازی Doom باعث کاهش محبوبیت سبک معمایی اشاره و کلیک شد”
Ron Gilbert بازیساز افسانه ای میگوید بازی Doom باعث کاهش محبوبیت بازی های معمایی اشاره و کلیک در دهه ۹۰ شد اما به همه یاد اوری میکنم که واقعا این بازی های معمایی نمرده اند.
وی در خصوص علت کاهش محبوبیت این بازیها در دهه ۹۰ در مصاحبه با EuroGamer گفت:
” من Doom را گناهکار میدانم چون قبل از اینکه Doom عرضه شود بازیها بسیار ارام بود و مردم علاقه به تفکر و استراتژی داشتند. بازیها کند حرکت میکردند و پس از غرق شدن در بازی، از هر احظه حضور در ان لذت میبردید.
و سپس Doom عرضه شد. بازی خشن و سریع بود. شما به همه چیز شلیک میکردید و انها نابود میشدند و این موضوع باعث تغییر تفکر مردم شد و افراد بیشتری را به سمت بازی های رایانه ای کشاند. مردم با بازی های معمایی ماندند و هرگز ان را ترک نکردند. اما افراد مختلف بیشتری امدند و بازیهایی مانند Doom را میخواستند که این بازی شروع ان بود.”
Gilbert هم اکنون در حال کار بر روی اخرین عنوان خود The Cave میباشد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
ممنون به قول عرفان>> TNX A LOT<< :rotfl: :rotfl: :rotfl:
TNX=TAX
.
.
:sweat:
خداییش بازی های معمایی حوصله سر بر هستند و این بازی با ورودش باعث پیشرفت بسیاری از بازی ها بود که در حال حاضر انهارا بازی میکنیم, یعنی به طور کلی اگر قرار بود جو گیمر های قدیمی فقط در بازی های معمایی باشد, هیچ پیشرفتی دیگر مشاهده نمیکردیم, چه در گرافیک و چه در صداگذاری و خیلی از المان های دیگر که ما در حال حاضر از انها استفاده میکنیم.
TAX A LOT
ممنون 😀 :yes:
بازیهای معمایی زیادی هست که از خیلی بازیای شوتر تجربشون لذت بخش تره :yes: 😀