Project CARS بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است
بهتازگی آمار فروش بازی Project CARS از مرز دو میلیون نسخه هم فراتر رفت و به دنبال آن سازندگان بازی این اتفاق را یک موفقیت بزرگ برای خود قلمداد میکنند. در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
شرکت باندای نامکو به همراه شرکت اسلایتلی مد اعلام کردهاند که بازی Project CARS بیش از دو میلیون نسخه در سطح جهانی فروش داشته است متاسفانه باندای نامکو میزان فروش بازی در هر پلتفرم را بصورت جداگانه مشخص نکرده است. یان بل، مدیر شرکت اسلایتلی مد در این رابطه میگوید:
علت فروش چند میلیونی بازی Project CARS فقط به گیم پلی عالی و محیط زیبای آن ختم نمیشود، ما بصورت بسیار خاصی فرآیند توسعه بازی را از ابتدا زیر نظر داشتیم. ما به هدف خود ایمان داشتیم و میدانستیم که روی چه عنوانی در حال سرمایه گذاری هستیم. ما در کنار طراحی ایدههای خود همیشه نسبت به خواستههای طرفداران خود تعهد داشتهایم و میفهمیدیم که آنها چه چیزی از ما میخواهند. تمام این کارها باعث شد که ما در مسیر درستی قرار بگیریم.
استفن ویلجون، کارگردان بازی Project CARS در این باره میگوید:
ما از ساخت بازی Project CARS احساس غرور میکنیم. فروش دو میلیونی بازی ما نشان میدهد که همیشه جایگاهی ویژه برای عناوینی که با شور و اشتیاق ساخته میشوند، وجود دارد. این حمایت عالی طرفداران از بازی به ما این انگیزه را میدهد که هر روز بیشتر برای پیشرفت تلاش کنیم و فرنچایز Project CARS را همیشه در شرایط مطلوب نگه داریم. هدف ما پیشرفت در جهت خواستههای هواداران میباشد.
Project CARS، عنوانی است که از گرافیک بسیار باکیفیتی بهره میبرد، سیستم تغییر زمانی شب و روز و آب و هوای بازی بسیار عالی کار شده و گیم پلی بازی نیز نقطه قوت اصلی این عنوان قلمداد میشود. لازم به ذکر است که هر دو هدست واقعیت مجازی، Oculus Rift و HTC Vive قابل استفاده بر روی این بازی در رایانههای شخصی میباشند.
بازی Project CARS توانسته بود در لیست ۱۰ بازی برتر بهینه سازی شده برای رایانههای شخصی در سال ۲۰۱۵ قرار بگیرد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
دو میلیون شاید برای اینا خوب باشه ولی هیچ جایگایی در رقابت فروش ندلره
این بازی چندتا ایراد داشت:
اول، بازیش فوق العاده زیاد باگ داشت!
دوم، بازیش زیاد انگیزه ای برای اجرا و تجربه ای دوباره ایجاد نمی کرد!
سوم، بازی بی مغز و محتوا بود!
از بازی ریسینگ انتظار داستان داری دار مث مث اواتارت اشتباه میزنی.
اگه کرکیشم حساب کنن که دو میلیون نفر تو ایران فقط بازیش کردن :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
خدا وکیلی تمام بازیا به اندلزه فروش جهانیش تو ایران کرکی بازی میشه.
اصلا تمام کالاهای محصولات فرهنگی ایرانو همین بازیها تشکیل دادن .
فقط موتور اسپرت فورزا :inlove:
فقط امیر ب.چ.ه ب.ا.ز