خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا
خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا
خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا
خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا

خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole

سعید آقابابایی
۰۸:۰۰ ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا

زمانی که اولین بار یک نسخه از فیلمی به نام South Park را گرفتم هرگز فکر نمی کردم قرار است یک تجربه عجیب و شگفت انگیز داشته باشم آن هم با چند عدد کودک با طراحی های بسیار ساده و خنده دار. تجربه ای که به زودی تبدیل به یکی از خنده دارترین و لذت بخش ترین مدیاهایی که در زندگی خود دیده بودم، شد.

باورم نمی شد. خنده ام بند نمی آمد. چقدر عالی با مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری و بسیاری حوزه های دیگر طنازی می کردند. چقدر عمیق به موضوعاتی مهم در قالب طنر می پرداختند. چه دیالوگ های بی نظیری برای آن نوشته شده بود. چه شخصیت های جذابی برای آن خلق شده بود. همه چیز بی نظیر بود و در اوج طنز و خنده. مسائل فیلم کاملا بزرگسالانه بود و حتی برای بزرگسالان هم گاهی بزرگ بود، آن هم با چند کودک گرد با طراحی عجیب و ساده و مسخره! حساب کنید که صدام به جهنم رفته و در آنجا اتاق شیطان را گرفته است و حتی خود شخص شیطان نیز از صدام فراری است زیرا صدام به او تجاوز می کند! با دیدن نیم ساعت از فیلم کاملا یقین پیدا کرده بودم که سازنده آن فقط یک نابغه است و بس. بلافاصله شروع به تحقیق در مورد سازنده آن کردم و دیدم که در واقع دو نفر نابغه هستند. دو نابغه به نام های Trey Parkerو Matt Stone که از ذهنشان طنز ناب می ریزد، طنزی که در هیچ کجا مانند آن ندیده اید. دیدن ان فیلم همانا و شروع به دانلود کردن فسمت های مختلف آن و سریال South Park نیز همان. به طور دیوانه واری با شوق بسیار زیاد به تماشای این قسمت ها می نشستم و به حدی از آن ها لذت می بردم و می خندیدم که در زندگی خود چنین خنده هایی را نداشتم. به قدری این دو نفر موضوعات عالی و بی نظیری را برای قسمت های سریال خود انتخاب می کردند و به حدی اتفاقات جالب و جذاب در بازی رخ می داد که حتی نمی توانستم تصور آن را بکنم را آخر چگونه این موارد به کر این دو نفر رسیده است و یک ذهن چقدر باید باز باشد که تا این گوشه و کنارها سفر کند. فقط می توانم بگویم فوق العاده بود. فراتر از فوق العاده…

south park fractured but whole game

South Park: The Fractured But Whole… عنوانی که شانس موفقیت بسیار بالایی دارد

قطعا برای من که همیشه تفریح و علاقه اولم در زندگی گیم بوده و هست، خیلی جذاب بود که متوجه شوم شاهکاری به نام South Park قرار است در نسل هفتم هم به مانند نسل پنج، به دنیای بازی های رایانه ای راه یابد. نام بازی جدید این سری South Park: The Stick of Truth بود و اعلام شد که در مارچ ۲۰۱۴ برای PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد و از انجا که می دانستیم دو سازنده نابغه این سری در ساخت بازی نقش مستقیم و اصلی را در نوشتن داستان دارند خیالمان کاملا راحت بود که بازی و طنز آن و داستان و … کاملا تضمین شده هستند و تنها مقداری نگرانی برای گیم پلی وجود داشت. ساخت بازی را Obsidian Entertainment بر عهده داشت و قرار بود تا بازی به صورت نقش آفرینی با مبارزات نوبتی ساخته و منتشر گردد. بالاخره زمان عرضه بازی فرا رسید و توانستیم آن را تجربه کنیم.

بعد از یک ساعت بازی کردن نفسی به راحتی کشیدم و خیالم کاملا راحت شده بود زیرا با عنوانی طرف بودم در حد و اندازه فیلم ها و سریال این سری محبوب. بازی به بهترین شکل پردازش شده بود و شخصیت ها و دنیای بازی دقیقا به همان جذابیت سری انیمیشن آن بودند و نحوه رقم خوردن اتفاقات و رفتار شخصیت ها و پیشبرد داشتان بازی و روایت آن ذره ای با سری اصلی تفاوتی نداشت و یه همین خاطر نیز توانست بسیار موفق ظاهر شود. همان منطق بی منطقی و مسخره ای که در سری انیمیشنی South Park وجود داشت در بازی نیز پیاده شده بود و حتی مبارزات بازی با این که گاها بسیار سخت و نفس گیر هم بودند ولی باز هم خنده دار بود و حتی برخی شخصیت ها قدرت هایی خاص داشتند که در اینجا از صحبت کردن در باره آن ها به دلیل رعایت ادب معذوریم ولی در بازی واقعا شما را به خنده می انداختند و بسیار خلاقانه و عجیب خلق شده اند.

matt stone trey parker south park hed 2015

Trey Parkerو Matt Stone، دو نابغه ای که این سری را خلق کردند و ما را خوشحال و خود را میلیونر کردند. نوش جانشان!

بازی بازخوردهای فوق العاده ای را نیز جه از منتقدان و چه بازیبازان کسب کرد و موفق شد تا از وبسایت معتبر IGN امتیاز ۹۰ را دریافت کند و به امتیاز متای عالی ۸۵ دست یابد. بازی در سبک نقش افرینی با مبارزاتی نوبتی و بسیار بسیار جذاب و اعتیاد آور قرار داشت که حالت طنز بی نظیر سری در مبارزات بازی نیز حفظ شده بود و با داستان جذاب و روایت عالی و طنز بازی یک ترکیب فوق العاده را شکل داده بودند. به این ترتیب و در پی موفقیت عنوان South Park: The Stick of Truth سازندگان بازی و خالقان سری در کنفرانس خبری یوبیسافت اعلام کردند که عنوان جدیدی از این سری را در دست ساخت دارند که نام آن South Park: The Fractured But Whole است و برای انتشار در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است و این گونه موجی از خوشحالی را بین طرفداران بازی و این سری محبوب به راه انداختند. البته در ابتدا قرار نبود تا بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه شود اما در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ یوبیسافت اعلام کرد که بازی را با تاخیر در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد کرد و دلیل آن را این موضوع اعلام کرد که تیم سازنده می خواهند کاملا مطمئن شوند که بازیشان حداکثر انتظاراتی که طرفداران دارند را براورده کند.

این نسخه بر خلاف عنوان قبلی دیگر برای کنسول های نسل هفتم عرضه نخواهد شد و تنها برای PlayStation 4, Xbox One و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به اطلاعاتی که تاکنون از عنوان South Park: The Fractured But Whole منتشر شده و در اختیار ما قرار گرفته است بیاندازیم و شما عزیزان را بیشتر با این عنوان آشنا کنیم تا دید کامل تری را نسبت به آن در زمان عرضه داشته باشید و برای خرید یا عدم خرید آن راحت تر تصمیم گیری نمایید. پس پیشنهاد می کنم که در ادامه مقاله پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole با بنده و بسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه باشید.

b0381ce7b5271cd7762346ccdd18db389d24bb89

این بار دیگر بازی برای پلتفرم های نسل هفتم عرضه نمی شود هر چند که آن ها کاملا توان اجرای این بازی را دارند.. به نظر می رسد که دیگر باید به طور کامل بگوئیم خداحافظ نسل هفت دوست داشتنی

South Park: The Fractured But Whole توسط استودیو Ubisoft San Francisco با همکاری South Park Digital Studios در حال ساخت است و همان طور که می دانید بر اساس سری انیمه مخصوص بزرگسالان با نام South Park ساخته می شود. داستان و وقایع بازی South Park: The Fractured But Whole دقیقا بعد از پایان نسخه اول بازی یعنی  South Park: The Stick of Truth دنبال می شود. کودکان South Park بعد از وقایع نسخه اول، تصمیم می گیرند بازی و ماجراجویی جدیدی را آغاز کنند که باز هم در شهر تخیلی South Park واقع در ایالت کلرادو Rocky Mountains، دنبال می شود و آن ها باز هم قصد دارند تا در نقش سوپرهیروها نقش آفرینی کنند. در نهایت و طی وقایعی دو گروه در بازی مانند قبل ایجاد می شود و کسانی که به کارتمن می پیوندند نام گروه آنها Coon and Friends است و در مقابل گروه دشمنان با نام Freedom Pals قرار دارند که جنگ بین این دو گروه در می گیرد. شما باز هم در بازی کنترل بچه جدید را بر عهده می گیرید ولی این بار می توانید انتخاب کنید که وی دختر یا پسر باشد.

قطعا به مانند همیشه در این سری داستان یکی از برگ های برنده آن خواهد بود و بدون شک بازی South Park: The Fractured But Whole نیز از داستانی بسیار جذاب و مسخره و خنده دار بهره مند خواهد بود که می تواند طرفداران این سری را مانند همیشه جذب کرده و حتی برای بازیبازانی که برای اولین بار با آن آشنا می شوند نیز جذاب باشد زیرا طنزی خاص و طعنه زننده در جای جای آن وجود دارد. این که در مورد داستان به مانند یک نقد داریم صحیت می کنیم به این دلیل است که وقتی می دانیم دو خالق اصلی سری که تاکنون ۲۰ فصل سریال و فیلم و .. از این سری منتشر کرده اند، خالق داستان بازی نیز هستند خیالمان می تواند کاملا راحت شود زیرا تاکنون داستان بد و بی مزه و غیر جذابی را از این سری و این دو شخص ندیده ایم. پس بر خلاف مقالات پیش نمایش که معمولا نمیتوان در ان ها در مورد موضوعی قطعا صحبت کرد، ما در South Park: The Fractured But Whole می توانیم قطعا در مورد داستان بازی صحبت کنیم و از این بابت خیالمان کاملا راحت باشد.

coon and friends 1920x1080 widescreen 208802 256396

بچه های بی ادب، خنده دار، عوضی و بسیار بزرگ در عین کودکی!

باور کنید که هر چه در مورد این سری و مربوط به آن باشد بسیار خنده دار است. ایا می دانید داستان اسم مسخره ای که بازی دارد چیست؟ این اسم در حقیقت دو کلمه آخرش یک کلمه بوده که تلفظش مقداری فرق داشته و البته معنی بدی نیز دارد. اما بعد از این که سازندگان می فهمند که فروشندگان بازی که کلمه مربوطه را روی جلدش داشته باشد را روی قفسه مغازه هایشان قرار نمی دهند، متوجه می شوند که باید اسم را عوض کنند و از طرفی هم نمی خواسته اند که نفهوم آن تغییر کند. بعد از ساعت ها فکر کردن در نهایت آن ها کلمه آخر اسم را تبدیل به ۲ کلمه می کنند که وقتی خوانده می شود در نهایت همان مدل اسم اول بازی می شود دقیقا ولی خب این گونه دیگر کلمه زشت علنی بر روی جلد بازی نیست ولی آنان که باید بفهمند می فهمند موضوع اسم چیست! به هر حال نمی توان بیش از این در مورد نام بازی توضیح داد و مسائل را کاملا “گشود”! زیرا “گشودن” هر چیزی در مقاله صحیح نیست و منع قانونی دارد!

همان طور که می بینید حتی نام گذاری بازی از این سری نیز داستان دارد و بسیار خنده دار و جالب است. دو سازنده و خلق این سری به واقع ذهن های بسیار توانمندی برای خنداندن مردم دارند آن هم در قالب مطرح کردن بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی و… که با بزرگنمایی های وحشتناک در سری South Park نمایش داده می شوند و یک موضوع شاید ساده به یک طنز اجتماعی بی نظیر تبدیل می گردد. این هنری است که سازندگان این سری در اختیار دارند و کمتر سازنده ای در دنیا مانند آن ها یا مثلا سازندگان سیمپسون ها و… چنین خلاقیتی را برای به تصویر در اوردن طنز اجتماعی از طریق بزرگنمایی بسیار زیاد دارا هستند. در نقطه نقطه و جای جای این سری طنز ناب وجود دارد و حتی کوچکترین طراحی ها و جزییاتی که در این سری می بینیم بی دلیل خلق نشده اند و هر کدام دلیلی دارند و طنزی را اشکارا یا نهفته در خود دارند. قطعا این طنز نیز به مانند بازی قبلی در جای جای South Park: The Fractured But Whole نیز جاری خواهد یود تا علاوه بر تجربه یک نقش آفرینی عالی، انگار در حال تماشای یک فیلم طنز بی نظیر از South Park نیز هستیم.

south park fractured but whole combat

مبارزات بازی هنوز همان سیستم بی نظیر جذاب و نوبتی را دارند

بازی از لحاظ گرافیکی عالی است، درست به مانند سری انیمیشن آن، یعنی همان گرافیک ساده و بی شبله پیله کارتونی که قطعا بیشتر از هر نوع گرافیک دیگری با طنز ناب این سری هماهنگ است و به واقع نمی توان گرافیک South Park زا جور دیگری تصور کرد. گرافیک بازی دقیقا همان گونه است که در سری قسمت های South Park شاهد آن بوده ایم و دقیقا به مانند این است که در حال دیدن یکی از قسمت های این سریال هستید در حالی که خودتان نیز با آن تعامل دارید و اتفاقات آن را رقم می زنید. همان حالت طنز عجیب و جذابی که از این سری سراغ داریم کاملا در جای جای بازی وجود دارد و بازی به مانند همیشه پر است از مسخره کردن و ارجاعات طنز به موارد مختلف اجتماعی، خانوادگی ، هنری و سیاسی آن هم بدون هیچ سانسوری و به طور کاملا مستقیم. این موضوع از آن جهت جذاب تر از بقیه سریال ها و فیلم هاست که در قالب انیمیشن کودکانه با ظاهری کودکانه و توسط چند کودک به خورد بیننده و بازیباز داده می شود و کار را چندین برابر خنده دارتر از حالت عادی می کند.

South Park سری است که نه تنها برای کودکان نیست بلکه حتی برای جوانان نیز زیاد در مواقعی مناسب نیست و در حقیقت یک سری کاملا مختص بالغین و بزرگسالان است که این تضاد محتوا با تصویر که در این عنوان وجود دارد نقطه عطف و عامل اصلی جذابیت این سری محسوب می شود. مثلا تصور کنید که وقتی یک کودک کوچک بامزه یک حرف خیلی بزرگسالانه می زند چقدر جذاب تر و بامزه تر از حالت عادی است. به یقین با موفقیت بسیار عالی نسخه قبلی این بازی یعنی South Park: The Stick of Truth، سازندگان این بار برای ساخت South Park: The Fractured But Whole اطمینان خاطر بیشتری کار می کنند و جا برای انعطاف عمل بیشتری را در بازی می بینند که این در نهایت قطعا به نفع بازیباز خواهد شد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که ساخت بازی موفق قبلی را استودیو Obsidian Entertainment با همکاری South Park Digital Studios LLC بر عهده داشتند ولی در عنوان جدید دیگر Obsidian نقشی ندارد و ساخت بازی را خود یوبیسافت در دست گرفته است تا بازی توسط یوبیسافت و مخصوصا شعبه سن فرانسیسکوی این شرکت با همکاری South Park Digital Studios LLC که خالقین این سری هستند ساخته شود.

south park the fractured but whole 3

یک نقش آفرینی فوق العاده و اصیل در قالب یک سری فوق محبوب در دنیا

South Park: The Fractured But Whole در بخش گیم پلی از همان حالت نقش افرینی بازی قبلی استفاده می کند و بر پایه گشت و گذار در محیط و انجام دادن ماموریت ها و ارتقای شخصیت قرار دارد. مبارزات بازی همچنان حالت نوبتی بی نهایت جذاب نسخه قبل را دارا خواهند بود که البته بهبودهایی را نیز به خود دیده است. برای مبارزات بازی ۱۲ کلاس سوپرهیرو معرفی و مشخص شده اند که شامل Brutalist, the Blaster, the Speedster, Elementalist, Gadgeteer, Mystic, Cyborg, Psychic, Assassin, Commander, Netherborn, و Karate Kid می باشند. دو گروه در قالب دو تیم در دو سمت صفحه قرار می گیرند و بایستی با یکدیگر مبارزه نمایند. در این میان هر دو گروه به انواع و اقسام حملات مختلف و حمل ها و ضربات ویژه دسترسی دارند و بسته به شخصیتی که نوبت حمله اوست و کلاسی که دارد ضربات و حرکات مختلفی را می تواند انجام دهید. در مبارزات کاملا سطح و لول شخصیت هایی که در مقابل هم قرار می گیرند تعیین کننده است و مثلا احتمال موفقیت در مبارزه ای که لول دشمن شما بسیار بیشتر از شماست نزدیک به صفر است و بایستی بعدا و با پیشرفت لول شخصیتتان به آن مبارزه بازگردید.

باز هم به مانند نسخه قبلی شخصیت های مختلف توانایی ها و قدرتهای ویژه مخصوص به خود را دارند که می توانید بسته به موقعیتی که در مبارزه دارید از آن ها استفاده کنید و البته بسیاری از این قدرت ها در عین قدرت بالایی که دارند بسیار هم خنده دار هستند و شما را قطعا به خنده می اندازند. حتی نوع اجرای این قدرتها و نحوه عمل آن ها نیز کاملا طنز ناب سری را در خود دارد.  در مبارزات باید حواستان کاملا به درست استفاده کردن از مقدار امتیازی که برای استفاده در یک نویت در اختیار دارید نیز باشد و بیهوده تمام ان را صرف قدرت های ویژه که همیشه مقدار بیشتری از امتیاز نوبت شما را می گیرند، نکنید. در حقیقت بالانس قدرتها و استفاده بهینه از نوبت مبارزه نقش خیلی مهمی در پیروزی در مبارزات بازی دارد مخصوصا در مراحل بالاتر که مبارزات سخت تر می شوند و با دشمنان لول بالاتری مبارزه می کنید. مبارزات در بازی کاملا بر اساس تاکتیک و استراتژی هستند و به هیچ وجه نمی توانید مبارزات سخت بازی را بدون هیچ فکر و تاکتیکی پیروز شوید زیرا دشمنان نیز به مانند شما انواع قدرت های مرگبار را در اختیار دارند و به شما آسیب های جدی وارد می کنند. باید حواستان به استفاده درست از قابلیت درمان کردن یاران خودی و … باشد و همیشه فقط حمله کورکورانه چاره کار نخواهد بود.

sp fw mockup gold digital us

در صورت پیش خرید بازی عنوان قبلی را نیز هدیه می گیرید… به این می گویند جایزه پیش خرید.. دقیقا با پول یک بازی، دو بازی فوق العاده به شما تعلق می گیرد

در واقع باید گفت مبارزات بازی کاملا عمق دارند و به هیچ وجه با یک سری مبارزات سطحی و بدون جذابیت روبرو نیستیم. بایستی موارد مختلفی را در مبارزات بازی رعایت نمایید تا بتوانید در تمامی آن ها پیروز شوید. این عمق بسیار خوبی که مبارزات دارد باعث می شود تا حتی بازیبازان هاردکور و نقش آفرینی بازان حرفه ای نیز به سمت آن جذب شوند و مخصوصا کسانی که از مبارزات نوبتی مانند مبارزات عناوین JRPG لذت می برند قطعا به مبارزات این بازی علاقمند خواهند شد، البته باید گفت تنها در نوبتی بودن مبارزات است که South Park و بازی های نقش آفرینی ژاپنی کلاسیک تشابه دارند و نه در هیچ چیز دیگر. در مبارزات نوبتی همان طور که می دانید برای جذاب بودن بایستی که تاکتیک و استراتژی در آن ها حرف اول را بزند و کاملا بر پایه استفاده بهینه از فرصت ها و قدرت ها باشد و همچنین بالانس در استفاده از منابعی که در اختیار دارید. خوشبختانه به نظر می رسد که در این بازی نیز به مانند بازی قبلی این موارد کاملا رعایت شده اند و باز هم شاهد مبارزاتی بسیار بسیار فوق العاده و رضایتبخش خواهیم بود.

در بازی به مانند تمامی عناوین نقش آفرینی قابلیت گشت و گذار در مناطق مختلف شهر را دارید و باید به اکتشاف و پیدا کردن شخصیت های مختلف و آیتم ها و گنج های گوناگون و ارزشمند در جای جای و در گوشه و کنار شهر South Park بپردازید. در بازی هم ماموریت های اصلی و داستانی وجود دارند که با انجام آن ها خط داستانی اصلی بازی را جلو می برید و هم انواع و اقسام ماموریت های جانبی و فرعی که توسط شخصیت های مختلف در گوشه و کنار نقشه به شما داده می شوند و انجام ماموریت های گوناگون برای هر شخصیت باعث می شود تا او به لیست دوستان شما اضافه گردد و هر چه دوستان بیشتری داشته باشید در شهر محبوب تر هستید و در بسیاری موارد دوستانتان به کمکتان می ایند و از انجام برخی مبارزات راحت می شوید. به شیوه تمامی عناوین نقش آفرینی در این عنوان نیز با انجام فعالیت های مختلف امتیاز تجربه دریافت می کنید و با این امتیازات لول و سطح شخصیت های مختلف را بالا می برید و انواع و اقسام آپگرید ها و ارتقاها را برای آن ها آزاد می نمایید تا در مبارزات به کمک شما آیند و بتوانید آسان تر مبارزات بازی را به پایان برسانید.

south park fractured gameplay combat

بازی به مانند سری کارتونی آن، پر است از مسخره کردن و ارجاعات طنز به موارد مختلف اجتماعی، خانوادگی ، هنری و سیاسی

برای صداگذاری شخصیت های حاضر در بازی تمامی تیم اصلی صداگذاران شخصیت ها در سری انیمیشنی South Park حضور یافته اند تا شنوای صداهای اشنا و بسیار بامزه تک تک شخصیت ها در طول بازی باشیم. تصور حرف زدن کارتمن بدون آن صدای همیشگی خودش بسیار عجیب است و سازندگان بازی نیز که کاملا به این موارد واقف بوده اند دقیقا بازی را نیز به مانند سری انیمیشن صداگذاری کرده اند و باید گفت صدای شخصیت های این سری به طور فوق العاده ای جالب و خنده دار است. موسیقی نیز که دقیقا همان سبک و تم موسیقی مشهور سری انیمیشن را دنبال می کند و همان طور که قبل تر خدمت شما عزیزان عرض کردیم، دقیقا و از همه نظر، چه موسیقی و گرافیک و چه صداگذاری و روایت داستان بازی، به مانند این است که در حال دیدن یکی از قسمت های این سریال هستید در حالی که خودتان نیز با آن تعامل دارید و اتفاقات آن را رقم می زنید. بدون شک این صداگذاری و موسیقی که در بازی به کار گرفته شده است می تواند نقش بسیار مهمی را در هر چه بیشتر راضی نگاه داشتن طرفداران قدیمی این سری و همینطور جذب طرفداران و علاقمندان جدید، ایفا نماید و این عنوان را حتی از بازی موفق قبلی نیز موفق تر کند.

۲۸۹۳۷۸۷ ctured

فقط داستان قرار گرفتن این نام بر روی بازی را بخوانید تا متوجه شوید چقدر خنده دار است.

به South Park: The Fractured But Whole امید خیلی زیادی دارم. البته نه تنها من بلکه در اکثر مجامع و محافل مختلف گیمینگ در سراسر دنیا نیز چنین خوشبینی در مورد این بازی وجود دارد و دیده می شود. مخصوصا با توجه به این که این عنوان پتانسیل بسیار بالای خود را در نسل هفتم با بازی عالی  South Park: The Stick of Truth به همه نشان داده بود و اکنون این امید می رود تا سازندگان با رفع معدود نواقص عنوان قبلی، یک بازی بسیار کامل تر و در حد یک عنوان بی نظیر را برای ما ارائه دهند. همچنین پاداش خوبی که سازندگان بازی برای پیش خرید این بازی در نظر گرفته اند می تواند انگیزه ای بسیار خوب برای پیش خرید بازی باشد.

شما در ازای پیش خرید South Park: The Fractured But Whole می توانید در یک حرکت سخاوتمندانه از سوی سازندگان، یک نسخه از عنوان قبلی این سری یعنی  South Park: The Stick of Truth را نیز دریافت نمایید که این فوق العاده و از فوق العاده هم فراتر است. بگذارید راحت بگویم، واقعا از این بهتر دیگر نمی شود، مخصوصا برای کسانی که عنوان قبلی را تجربه نکرده اند باید گفت که در حقیقت با پیش خرید این بازی و پرداخت پول یک عدد بازی، دو عنوان نقش آفرینی فوق العاده عالی و پرمحتوا و زیبا را دریافت خواهید کرد و عنوان  South Park: The Stick of Truth می تواند کاملا شما را تا زمان انتشار South Park: The Fractured But Whole سرگرم نماید و اگر با این سری اشنایی ندارید شما را هر چه بیشتر با آن آشنا کند. پس به طور قطع و یقین باید گفت پیش خرید کردن عنوان South Park: The Fractured But Whole یک مورد بسیار عالی برای ما به حساب می اید زیرا همان طور که کمی قبل خدمت شما عزیزان عرض کردم در واقع با مبلغ یک بازی، دو عنوان نقش آفرینی فوق العاده را دریافت خواهید کرد که می توانند ساعات زیادی شما را سرگرم نمایند و تجربه ای لذتبخش را برای شما رقم بزنند. دو بازی که البته دارای محتوای بسیار کافی و در خور یک عنوان نقش افرینی هستند و هرگز با عنوانی کوتاه و بی محتوا با ساعات بسیار کم گیم پلی روبرو نخواهید بود.

screen shot 2016 06 13 at 1 45 21 pm 0 0

گروهی که رهبر آن کارتمن باشد معلوم است چیست!! از این بچه عوضی تر وجود ندارد!

به هیچ وجه به South Park: The Fractured But Whole به عنوان یک بازی بچگانه نگاه نکنید زیرا سخت در اشتباه خواهید بود. این عنوان نه تنها کودکانه نیست بلکه از بسیاری عناوین بزرگسالان نیز بزرگسالانه تر است. احتمالا نیز در کشور ما پدر و مادرها با مشاهده عکس کاور بازی آن را سریعا برای کودکان خود خریداری خواهند کرد، البته با کمک پیشنهاد دادن فروشندگان عزیز که بسیاری از آن ها نیز نمی دانند محتوای بازی چیست و کلا درجه بندی روی بازی هم کشک است! طرفداران عناوین نقش افرینی باید حتما این عنوان را تجربه نمایند زیرا که یک تجربه نقش آفرینی کلاسیک و لذت بخش را در پیش رو خواهند داشت و تمام مواردی که از یک عنوان نقش آفرینی سطح بالا انتظار دارند را در South Park: The Fractured But Whole خواهند یافت. البته اگر نسخه قبلی این سری را بازی کرده باشید احتمال این که نسخه جدید را تجربه نکنید بسیار پایین است زیرا که کمتر کسی وجود دارد که از تجربه نسخه قبلی ناراضی بوده باشد. طرفداران سری انیمیشن این مجموعه نیز که به خاطر علاقه به این سری، احتمالا بازی را نیز خواهند خرید و تجربه خواهند کرد.

درست است که تمام شواهد و قرائن حاکی از موفقیت South Park: The Fractured But Whole است ولی آن قدر در این صنعت موارد عجیب دیده ایم که واقعا نمی توان با قطعیت صد در صد چیزی را مطرح کرد. بسیار پیش آمده که نسخه جدید یک بازی بسیار محبوب که همه انتظار موفقیت ان را داشته اند شکست سنگینی خورده است، اما بسیار امیدواریم که در مورد South Park: The Fractured But Whole این گونه نباشد و شاهد یک عنوان در خور نام و محبوبیت جهانی این سری باشیم که بتواند حتی از عنوان فوق العاده زیبای قبلی خود نیز پیشی بگیرد. برای صحبت قطعی در مورد موفقیت یا شکست این بازی بایستی تا زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۷ که چیز زیادی تا آغاز آن نمانده است، صبر کنیم و ببینیم که دیوانه های شهر South Park این بار چه برایمان تدارک دیده اند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا
خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا
خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا
خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا
خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا
خنده دار، بی ادب، بی نظیر! | پیش نمایش بازی South Park: The Fractured But Whole | گیمفا