جزئیات بهینهساز جدید بازی Dark Souls 3 اعلام شد
طبق اعلام باندای نامکو به عنوان ناشر بازی Dark Souls 3، یک بهینهساز جدید در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰مهر ماه) برای این بازی ارائه خواهد شد.
از اصلیترین اهداف این بهینهساز افزایش ثبات و پایداری بازی است که مخصوصاً برروی سلاحهای سنگین و تجهیزات بازی تاثیر گذار خواهد بود.
این بهینهساز در کنار بهبودهایی که در بازی اعمال خواهد کرد، موجب برطرف شدن باگی خواهد شد که در زمان استفاده از حملات قوی با pickaxe شاهد عملکرد ناصحیحی در بازی بودهاید. همچنین این بهینهساز باگی را از بین خواهد برد که در زمان استفاده از Farron Greatsword امکان انجام حملات dash را غیرممکن کرده است.
بهینهساز جدید بازی Dark Souls 3 تنها چند روز پیش از عرضه اولین بسته دانلودی آن به نام Ashes of Ariandel، در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان ماه) در دسترس قرار میگیرد. این بسته دانلودی ۱۵ دلار قیمت داشته و برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد که البته جزو سیزن پس ۲۵ دلاری این بازی نیز میباشد. انتظار میرود که دومین بسته گسترش دهنده این بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شود.
بازی Dark Souls 3 به عنوان پایانی از سری بازی خود محسوب میشود و آقای هیدتاکی میازاکی به عنوان رئیس استودیوی فرام سافتور نیز پیش از این اعلام نموده بود که قصد ساخت عنوان دیگری از این سری را ندارد اما او مانعی برای ادامه کار توسط افراد دیگری نخواهد بود.
پروژه بعدی آقای میازاکی هنوز معرفی نشده است اما او در ماه گذشته تایید کرده بود که استودیوی فرام سافتور در حال کار برروی یک بازی جدید از سری بازی Armored Core میباشد.
در ادامه جرئیات بهینه ساز ۱٫۰۸ بازی Dark Souls 3 که این جمعه شاهد ارائه آن خواهید بود را مشاهده خواهید کرد:
- ایجاد ثبات و پایداری در بازی که تاثیر زیادی برروی سلاحهای سنگین و تجهیزات بازی خواهد داشت.
- بهبود انیمیشن حملات regular از دسته سلاحهای hammer.
- بهبود انیمیشن حملات regular از دسته سلاحهای greatsword.
- بهبود انیمیشن حملات regular از دسته سلاحهای axe.
- بهبود انیمیشن حملات regular از دسته سلاحهای fist.
- بهبود انیمیشن مهارت سلاح Neck Swipe از دسته سلاحهای scythe.
- برطرفسازی باگ مربوط به حملات قوی که عملکرد صحیحی را در بازی اعمال نکرده است.
- برطرفسازی مشکلات سلاح Onislayer برای Onikiri و Ubadachi.
- تنظیم hitbox timing دسته سلاح claw.
- برطرفسازی باگی که حملات Astora’s Greatsword قابلیت دفع را نداشتهاند.
- بهبود انیمیشن مهارت سلاح Wrath of the Gods برای شمشیر مقدس Wornir.
- بهبود انیمیشن مهارت سلاح Blind Spot برای Corvian Greatknife و خنجر Handmaiden.
- بهبود انیمیشن مهارت سلاح Shield Splitter برای Mail Breaker و Irithyll Rapier.
- بهبود انیمیشن مهارت سلاح Wolf Leap برای شمشیر Old Wolf Curved.
- بهبود انیمیشن مهارت سلاح Darkdrift برای Darkdrift.
- مهارت سلاح چکش بزرگ پادشاه قدیم Molten Perseverence اکنون برای ضربات lava خواهد داد.
- کاهش تاثیر حملات rolling برروی Gotthard Twinswords.
- افزایش تاثیر Pestilent Mercury.
- افزایش تاثیر Lifehunt Scythe.
- افزایش دوام خسارت ناشی از Acid Surge.
- افزایش مدت تاثیر سلاح Warcry.
- برطرفسازی باگی که در زمان قفل کردن برروی هدف از سوی بازیکنان، امکان تغییر آن بصورت خودکار، حتی با وجود خاموش بودن Toggle auto lock-on وجود داشته است.
- برطرفسازی باگی که در نتیجه آن تابلوی اعلانات برای Darkmoon Knights آمار اشتباهی را نشان میداده است.
- برطرفسازی باگی که fog wall در نزدیکی Holy Knight Hodrick در بعضی مواقع در مدت چندنفره حتی با وجود مبارزه در مقابل آن نشان داده نمیشود.
- برطرفسازی باگی که Orbeck of Vinheim در بعضی موارد پیش از دریافت کلیه افسونهای او از سوی بازیکنان، میمرد.
- برطرفسازی باگی که در زمان ارسال Patches و Greirat برای دزدی، هرگز بازنمیگردند.
- برطرفسازی باگی که شخصیتهای مونث مورد هدف آسیب counter در زمان برخی حرکات خاص قرار میگرفتند.
- برطرفسازی باگ مربوط به تجهیزات چکش بزرگ Vordt یا شمشیر Irithyll Straight که بایستی در دست چپ قرار داشته باشد اما در بعضی موارد در دست راست قرار میگیرد.
- برطرفسازی باگی مربوط به سلاحهایی که در دو دست قرار میگیرند و موجب تاثیر stealth برروی Slumbering Dragoncrest Ring و عدم عملکرد صحیح آن خواهد شد.
- برطرفسازی باگ مربوط به حلقه Hornet که در دسته سلاحهای claw کار نمیکند.
- برطرفسازی باگی که در زمان استفاده از Farron Greatsword امکان انجام حملات dash را امکانپذیر نمیکند.
- برطرفسازی باگی که در زمان انجام حملات قوی با شمشیر Lothric Knight منجر به اعمال آسیب صحیحی نمیشود.
- برطرفسازی باگی که در زمان استفاده از Onikiri و Ubadachi در زمان حملات dash، با اعمال آسیب مناسبی همراه نخواهد بود.
- همچنین این بهینهساز منجر به ایجاد ثبات و پایداری و برطرفسازی سایر باگها و مشکلات بازی خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
جزییات پچ واقعا عالیه کاملا واضحه فرام صدای ما pvp باز رو شنید. بخش pvp دارک سولز قبل از رقابتی شدن واقعا به همچین پچی نیاز داشت.
راجع به رقابتی (تر) شدن پی وی پی، دی ال سی قراره مدهای مختلف از قبیل duel یک به یک و brawl، تیم مد و free for all!
خوشبختانه تو بخش duel هیلینگ ممنوع شده!
فعلا مپ kiln of the first flame واسش هست، احتمالا مپ های بیشتری از طریق آپدیت اضافه میشن.
بشدت منتظرم.
ممنون
قبول دارم. مولتی دارک سولز دو خیلی متنوع تر از شماره سه هستش. البته امیدوارم شماره سه هم با این دی ال سی که گفتید عالی بشه
با این مود ها و داشتن پتانسیل بالا برای اضافه شدن مپ با تم های مختلف و خطرناک، صدرصد متنوع تر خواهد شد .البته من قبل معرفی پچ ، مقداری نگران بودم چون pvp دارک سولز ۳ زیاد بالانس نیست ولی با این پچ و پچهای آینده کمک بسزایی به تعادل میکنه.
این آپدیت با این حجم از تغییرات قطعا حجم بالایی خواهد داشت 😐
خب حالا چیکار کنیم ؟