ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا

ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد

فرشاد سامانی
۰۶:۳۸ ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا

عملکرد ایکس‌باکس وان در آمریکا و سایر مناطقی چون انگلستان و استرالیا خوب بوده است اما این کنسول در کشور ژاپن با اقبال خوبی روبرو نبوده است. اکنون آقای فیل اسپنسر به عنوان رئیس ایکس‌باکس در مورد برنامه‌های خود برای بهبود فروش این کنسول در ژاپن جزئیاتی را ارائه کرده است.

در صحبت با Play-Asia اسپنسر در مورد فروش نامناسب ایکس‌باکس وان در ژاپن اعلام نمود:

متاسفانه فروش ایکس‌باکس وان در کشور ژاپن با آن چیزی که در فکر داشتم تطابق نداشته است اما با عرضه ایکس‌باکس وان اس در این کشور و همکاری سایر سازندگان، امیدواریم که شاهد تغییر بزرگی در فروش آن نسبت به وضعیت فعلی باشیم.

آقای اسپنسر در مورد آنکه چرا عملکرد ایکس‌باکس وان در شرق خوب نبوده است اعتقاد دارد که این موضوع مربوط به بازی‌هایی می‌شود که مورد پسند بازیکنان ژاپنی واقع می‌شوند، بازی‌هایی نظیر Persona 5 یا Nioh که هر دو جزو عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ هستند. اسپنسر گفت:

فکر می‌کنم که علت عملکرد ضعیف کنسول ما مربوط به بازی‌هایی است که برروی آن منتشر شده است، فکر می‌کنم اکثر بازی‌های موجود بازی‌هایی نیستند که مورد پسند عامه بازیکنان ژاپنی قرار داشته باشد و وقت خود را برروی آنها سپری کنند. بنظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان ژاپنی از عناوینی چون Persona 5 یا Nioh استقبال می‌کنند و این دلیل آن است که چرا ما تصمیم به ارتباط با سازندگان ژاپنی گرفته‌ایم و بازی‌هایی چون Blue Dragon و Lost Odyssey را برای ایکس‌باکس ۳۶۰ ساختیم. اگر بدنبال عملکرد بهتری در ژاپن هستیم بایستی عناوینی را در آنجا عرضه کنیم که میانگین زیادی از بازیکنان ژاپنی از آن لذت ببرند.

مایکروسافت از طریق همکاری با سازندگان ژاپنی، با به عرصه ساخت عناوینی چون ReCore و Scalebound گذاشته است. اسپنسر اعلام کرد:

ما دوستانی در میان سازندگان مختلف بدست آوردیم و از آنها خواستیم تا برروی ساخت بازی‌هایی برروی سیستم ما کار کنند، دوستانی نظیر آقای کیجی اینفونه که در ساخت بازی ReCore کار کرد و آقای هیدکی کامیا و استودیوی پلانتیوم گیمز تا برروی بازی Scalebound کار کنند. ما برنامه داریم تا با سازندگان ژاپنی دیگری در مورد ساخت بازی‌های بیشتری برای بازار بازی‌های ژاپن صحبت کنیم. ما از معرفی بازی Final Fantasy 15 برروی ایکس‌باکس وان خوشحال بودیم و بدنبال معرفی و کار برروی بازی‌های دیگری می‌باشیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا
ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ایکس‌باکس بدنبال بهبود فروش ایکس‌باکس وان در ژاپن بوسیله ارتباط با سازندگان ژاپنی می‌باشد | گیمفا