با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا
با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا
با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا
با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا

با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی)

سعید شیخی‌پور
۰۷:۴۱ ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا

به‌تازگی اولین امتیاز بازی مورد انتظار Battlefield 1 منتشر شده که امتیاز بسیار خوبی هم است و برای مشاهده آن پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با گیمفا همراه باشید.

سایت ThisGenGaming ذکر کرد منتقدشان توانست یک کپی از بازی را از یک فروشنده دست دوم  به دست آورد. بازی برروی ایکس‌باکس وان نقد شده است. سایر نقدهای بازی تا روز دوشنبه عرضه خواهند شد.

در ادامه می‌توانید نمره و نظر این سایت را مشاهده کنید:

The Daily Dot: 100/100

Battlefield 1 یک شوتر زیبا و تازه است که با مکانیک‌های قوی و دوره‌ای که هیچ‌ وقت آن‌طور که لیاقت داشت به آن توجه نشد، یکنواختی بازی‌های اکشن مربوط به آینده را از بین می‌برد.

God is a Geek: 100/100

بخش تک‌نفره آن یکی از بهترین‌هایی است که دیده‌ام که انجام این کار با استفاده از گیم‌پلی عالی و غنی به‌همراه موزیک زیبا امکان‌پذیر بود.

Stevivor: 95/100

IGN Spain: 92/100

Battlefield 1 در حالی که یک بخش داستانی عالی و ممتاز دارد که ارزش وقت‌مان را داراست، فرمول محبوب Battlefield که همه ما دوستش داریم را هم تحول بخشیده است.

Hobby Consolas: 91/100

Battlefield 1 با وجود محیط تاریخی غیر معمول خود، رویکرد محافظه‌ کارانه‌ای دارد. این یعنی بازی از نظر فنی قابل تحسین بوده و بخش چندنفره آن هم سرگرم کننده و تماشایی است. ما همچنین روشی که داستان آن گفته می‌شود هم دوست داریم؛ تقریبا مثل یک مستند.

GamingTrend: 95/100

Battlefield 1 با بخش داستانی نو و عاطفی خود بدون شک بهترین تجربه در این سری را فراهم می‌کند. بخش چندنفره بازی هم ترکیبی قوی از مکانیک‌های کلاسیک و بی‌نظیر به‌همراه حالت‌های جدید است که به‌طور درخشانی با دوره جنگ جهانی اول سازگاری دارد.

Areajugones: 92/100

Battlefield 1 به یکی از بهترین عناوین شوتری تبدیل شده که براساس جنگ جهانی توسعه یافته و دارای یک بخش داستانی بسیار کامل، بخش چندنفره عالی و موسیقی‌هایی که در آینده به‌خوبی از آن‌ها یاد خواهد شد. یکی از عناوینی که در این سبک که خرید آن به شدت پیشنهاد می‌شود.

Game Revolution: 90/100

Battlefield 1 فقط یک نسخه جدید بزرگ برای این سری نیست بلکه یک انفجار رعدآسایی است که سبک شوتر نظامی اول شخص را برای سال‌ها تحت تاثیر قرار می‌دهد. یک بخش داستانی به یاد ماندنی در سبک شوتر اول شخص واقعا کم یاب است و Battlefield 1 بدون هیچ شکی آن را فراهم می‌کند. Operation یک حالت کلاسیک برای عاشقان بخش چندنفره بوده و سایر حالت‌ها هم شما را با گیم‌پلی خارق‌العاده این بازی سرگرم خواهند کرد. با گرافیک بصری خیره کننده، دایس یک حالت کلاسیک را ارائه داده که مرزها را جابه جا کرده است.

IGN: 90/100 (نمره نهایی نیست)

ابن بخش چندنفره است که بیشترین سرمایه‌ گذاری برروی آن انجام شده و تعدادی تغییرات زیرکانه‌ای دریافت کرده که مبارزات را متعادل و هوشمندانه می‌کند؛ در حالی که همچنان اجازه هرج و مرجی که سری Battlefield را یک شوتر اول شخص خارق‌العاده می‌سازد هم می‌دهد. اگر در حال حاضر بخواهیم نمره بدهیم، امتیاز آن ۹ است.

GameSpot: ۹۰/۱۰۰

دایس و الکترونیک‌آرتز به‌طور فوق‌العاده‌ای اوایل قرن ۲۰ را تحول فناوری جهان توصیف کرده‌اند. Battlefield 1 جنگ را به‌ نحوی انسان‌گونه بیان می‌کند که فوق العاده کار شده گرچه که داستان آن ساختی بوده اما رویدادهای بازی از روی اتفاقات واقعی ساخته شده است. بخش داستانی بازی با حالت بخش چندنفره فوق‌العاده‌اش ترکیب شده و نتیجه پایانی هم نشان دهنده بهترین کار استودیوی دایس از زمان Battlefield: Bad Company 2 است.

We Got This Covered: 90/100

Polygon: 90/100

Battlefield 1 حتی از انتظارات هم فراتر ظاهر شد.

ThisGenGaming: 90/100

Battlefield 1 در نهایت روبه جلو حرکت می‌کند و تجربه آن لذت بخش است. به سختی می‌توان عنوانی را یافت که شما را به سوی وحشت جنگ جهانی اول ببرد و با این وجود Battlefield 1 احساس بازی مدرنی را می‌دهد، چیزی که شاید باتوجه به گذر زمانی بازی در جنگ جهانی اول حس تناقض را به بازی‌باز القا کند. در حالی که عناوین شوتر اول شخص دیگر در سال جاری و سال‌های گذشته خود را با جت‌ها و راه رفتن برروی دیوار تغییر داده‌اند، Battlefield 1 انگار سبکی که من طی سال‌های اخیر از آن خسته شده بودم را تقویت بخشیده است. با گرفتن این تصمیم ریسکی، دایس و الکترونیک‌آرتز در واقع ثابت کردند نیازی نیست حتما به آینده بروید تا به یک سبک نیروی تازه ببخشید. در حقیقت، DOOM و Battlefield 1 به من ثابت کردند که گاهی اوقات رجوع به اصول اولیه می‌تواند تازه‌ترین تجربه ممکن را فراهم آورد.

Gadgets 360: 90/100

Battlefield 1 یک نسخه جذاب و شیرین از فرانچایزی است که به پیشروی سبک شوتر اول شخص نظامی کمک کرد. جنگ جهانی اول به عنوان طلوع جنگ‌های مدرن شناخته می‌شود و Battlefield 1 مجموعه‌ای از استانداردهایی که انتظار می‌رفت را فراهم نموده است.

Xbox Achievements: 90/100

دایس باید برای این حرکت ریسکی و بازگشت به زمان گذشته با Battlefield 1 تحسین شود. اکثر اوقات چنین تصمیم و حرکاتی می‌تواند یک سری را زمین گیر کند اما خوشبختانه برای ما و دایس، این تصمیم قدرت و زندگی تازه‌ای به سری Battlefield داده است.

Digital Spy: 90/100

Everyeye.it: 90/100

Time: 90/100

۳DJuegos: 90/100

Battlefield 1 شما را هیچ وقت ناامید نمی‌کند.

Multiplayer.it: 90/100

LaPS4: 90/100

Merlin’in Kazanı: ۹۰/۱۰۰

دایس واقعا این بار کار خود را انجام داده است. Battlefield 1 یک بخش داستانی عالی و مستند گونه دارد. مانند اکثر نسخه‌های پیشین خود، بخش چندنفره بازی بی عیب است. گرافیک بازی هم زیبا به‌نظر می‌رسد.

Meristation: 88/100

Battlefield 1 تمام چیزی است که می‌توان از دایس و الکترونیک‌آرتز با رویدادهای جنگ جهانی اول انتظار داشت. تجربه عظیم بخش چندنفره، جلوه‌های بصری خیره‌کننده، اظافات جدید بزرگ و Netcode خوب. بازی می‌توانست نقشه‌های بیشتر و بخش داستانی بهتری داشته باشد اما تمامی چیزی که در حال حاضر ارائه می‌دهد بسیار خوب هستند.

PlayStation LifeStyle: 85/100

EGM: 80/100

Hardcore Gamer: 80/100

Forbes: 80/100

TheSixthAxis: 80/100

Eurogamer Poland: 80/100

Battlefield 1 به اندازه کافی رویکرد تازه‌ای به مفهوم جنگ ارائه می‌دهد؛ چیزی که این سری برای سال‌ها با آن رونق یافته است. فقط شرم آور است که جنگ‌های کلاسیک آن دوره تا حدودی با استفاده از مسلسل‌ها حس “مدرن” را می‌دهند. با این وجود، Battlefield 1 با بخش داستانی جالب و بخش چندنفره وسیع خود عنوان بزرگی است.

GamesRadar+: 80/100

بخش چندنفره Battlefield 1 با تم جنگ جهانی اول حس خارق‌العاده‌ای دارد و بخش تک‌نفره بازی هر چند که از لحاظ تاریخی سبک وزن است، اما داستان‌های جالبی را تعریف می‌کند.

Gameblog.fr: 80/100

Battlefield 1 در تمام حوزه‌ها زیبا و جالب است و برای اولین بار در این سری، بخش داستانی آن به نوعی همان حالت بخش چندنفره را دارد و شبیه به آن است. خارج از بحث یک سری باگ و ایرادات جزئی، مشکل اصلی عدم حضور غیر قابل توضیح ارتش فرانسه و روسیه است.

Attack of the Fanboy: 70/100

نمرات جدید:

Slant Magazine: 90/100

Atomix: 88/100

Battlefield 1 یکی از بزرگ‌ترین عناوین این سری است. گرافیک و صداگذاری شگفت‌انگیز آن که با بخش داستانی دراماتیک و چندنفره قوی ترکیب شده، داشتن آن را برای طرفداران سبک شوتر اول شخص اجباری می‌کند.

IGN Italia: 87/100

متای نسخه رایانه‌های شخصی با ۱۷ نقد:

۲۰۱۶ ۱۰ ۱۸ ۱۵۲۷۱۷

متای نسخه ایکس‌باکس وان افزایش یافت:

۲۰۱۶ ۱۰ ۲۰ ۰۷۳۹۴۰

متای نسخه پلی‌استیشن ۴ با ۶ نقد:

۲۰۱۶ ۱۰ ۱۹ ۱۶۵۲۳۷

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند البته در E3 2016 اعلام شد دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان حتی زودتر می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

بتای Battlefield 1 با داشتن ۱۳٫۲ میلیون بازی‌باز به بزرگ‌ترین بتای الکترونیک‌آرتز در تاریخ تبدیل شده است. با توجه به اطلاعات، تعداد بازی‌بازان بتای Battlefield 1 دو برابر از نیروهای بریتانیایی و عثمانی‌ای که در طول جنگ جهانی اول در خاورمیانه مستقر شدند هم بیشتر بود. شما می‌توانید در این بخش جزئیاتی کامل راجع به آمار بتای بازی را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا
با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا
با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا
با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا
با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا
با نمرات Battlefield 1 همراه باشید (به‌روزرسانی) - گیمفا